OFE.......problem

Data: 2009-05-13 10:11:49
Autor:
OFE.......problem
Zgodnie z zalozeniem dzialu jak nie stracic, chcialbym spytac się o wasza
opinie o PZU Zlota Jesien, mozecie mi powiedziec czy jestescie zadowoleni z
ich OFE, jeśli ktos dysponuje jakims rankingiem to tez bede wdzieczny za link.
Muszę cos wybrac i zastanawiam się między nimi a Polsatem. Pomyslow na
porownanie już nie mam, a poki co to wlasnie PZU jakos delikatnie chyba
bardziej mi odpowiada. Z gory dzieki.

Data: 2009-05-13 10:13:43
Autor: januszek
OFE.......problem
  napisał(a):

[...]

Odpal temporalną wyszukiwarkę i wpisz: "wysokość emerytur z OFE 2059" ;)

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-14 10:31:43
Autor:
OFE.......problem

.

Odpal temporalną wyszukiwarkę i wpisz: "wysokość emerytur z OFE 2059" ;)

j.

ale chyba sa jeszcze jakies inne dane na ktore powinno sie zwrocic uwage..

Data: 2009-05-14 10:34:55
Autor: januszek
OFE.......problem
  napisał(a):

ale chyba sa jeszcze jakies inne dane na ktore powinno sie zwrocic uwage..

Tak, głownie marketingowe. W efekcie równie dobrze możesz rzucać kostką ;)

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-14 10:58:03
Autor:
  napisał(a):

> ale chyba sa jeszcze jakies inne dane na ktore powinno sie zwrocic uwage..

Tak, głownie marketingowe. W efekcie równie dobrze możesz rzucać kostką ;)

j.

a roznice w prowizjach? a roznice zwiazane z przynoszeniem dochodu? czy to nie
na takie rzeczy powinno sie zwracac uwage, napewno istnieja inne tylko jakie?

Data: 2009-05-14 11:06:57
Autor: januszek
OFE.......problem
  napisał(a):

a roznice w prowizjach? a roznice zwiazane z przynoszeniem dochodu? czy to nie
na takie rzeczy powinno sie zwracac uwage, napewno istnieja inne tylko jakie?

No to akurat jest proste: http://www.money.pl/emerytury/porownanie/

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-14 13:22:23
Autor: p
OFE.......problem

Użytkownik <lukasz85_0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gugtfq$66f$1inews.gazeta.pl...
a roznice w prowizjach? a roznice zwiazane z przynoszeniem dochodu? czy to nie
na takie rzeczy powinno sie zwracac uwage, napewno istnieja inne tylko jakie?

Wrzuć do googli OFE i poczytaj
Przetoczyło się mnóstwo opinii
Nawet nie masz pewności, czy jak będziesz stary jakiekolwiek OFE będzie istnieć.
Rozmawiamy o nieistotnym ochłapie do emerytury.
Wniosek jest jeden:  ruleta.
Daj się wylosować, może akurat los będzie dla Ciebie łaskawy

Data: 2009-05-14 13:28:00
Autor: Liwiusz
OFE.......problem
p pisze:

[...]

   Losowanie nie jest chyba dobrym rozwiązaniem, bo do losowania nie przystępują wszystkie OFE, a tylko średniaki (pod względem liczby członków, tudzież wyników, już nie pamiętam).

   Porównywanie wyników z przeszłości to wróżenie fusów. Ja proponuję wybrać OFE, który pobiera najmniejszą prowizję. Tak się składa, że wszystkie pobierają 7%, z wyjątkiem Allianza, który pobiera 4%. Znaczy to, że w Allianzie największa część naszej składki pracuje. A jeśli chodzi o wyniki, to różnie, raz jest lepiej, raz gorzej, jak w każdym OFE.

   Natomiast jeśli myślisz poważnie na temat swojej emerytury, to lepiej się rozejrzeć za jakimś "III Filarem", choćby nieoficjalnym.

--
Liwiusz

Data: 2009-05-14 13:33:46
Autor: p
OFE.......problem

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gugv7u$uae$1news.onet.pl...
  Losowanie nie jest chyba dobrym rozwiązaniem, bo do losowania nie

I to jest zaleta. Maluchy przestana istniec. Molochy sa nieruchawe.

  Porównywanie wyników z przeszłości to wróżenie fusów. Ja proponuję

Prowizje się zrównają.
Analizy wyników w róznych okresach czasu pokazują, ze lidera nie ma, że się przeplatają
Wynik długoterminowy się uśrednia

  Natomiast jeśli myślisz poważnie na temat swojej emerytury, to lepiej się rozejrzeć za jakimś "III Filarem", choćby nieoficjalnym.

To każdy rozsądny robi, jak ma z czego. Odkładać na starość można i należy w różne "kryjówki" - dywersyfikować.
Jak ktoś żyje ponad stan, nie inwestuje w potomstwo, jest trendy homo, to na starość może sobie zdechnąć pod płotem.

Data: 2009-05-15 12:36:57
Autor:
OFE.......problem
ruletke to chyba lepiej sobie darowac. No chyba ze ktos rezygnuje z
najlepszych funduszy.....

Data: 2009-05-15 20:50:00
Autor: p
OFE.......problem

Użytkownik <lukasz85_0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gujnl8$43c$1inews.gazeta.pl...
ruletke to chyba lepiej sobie darowac. No chyba ze ktos rezygnuje z
najlepszych funduszy.....

Które wg Ciebie są najlepsze? Pod jakim względem ?

OFE.......problem