OFE się kończą

Data: 2010-05-26 09:36:53
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Jeśli będzie można wyjść z OFE to staniemy się drugą Japonią.
Będziemy mieć taki sam kształt indeksów.
Co moim zdaniem jest bardzo dobre.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-26 11:43:00
Autor: kigam
OFE się kończą

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości
Jeśli będzie można wyjść z OFE to staniemy się drugą Japonią.
Będziemy mieć taki sam kształt indeksów.
Co moim zdaniem jest bardzo dobre.

Nie widzę związku.

Data: 2010-05-26 12:28:38
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bfced24$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Trwająca od lat hossa i wysokie C/Z jest wynikiem isnienia OFE. Muszą coś kupić, to kupują.

To absurd, że spółki mające już ustalony potencjał i ustabilizowaną pozycję mają średnie C/Z np 30.

Data: 2010-05-26 12:35:09
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4bfcf7e0$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A czy ich prowizja zależy od wypracowanych dla emerytów zysków?
Czy ponoszą jakąkolwiek odpowiedzialność przy stratach?

Data: 2010-05-26 14:25:28
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htitgq$gcn$1news.onet.pl...
A czy ich prowizja zależy od wypracowanych dla emerytów zysków?
Czy ponoszą jakąkolwiek odpowiedzialność przy stratach?

No właśnie nie! Dlatego kupują jak leci bez względu na cenę.

Data: 2010-05-26 12:35:47
Autor: skippy
OFE się kończą
Jak na razie to się od 2007 wykonał mega-transfer poważnej części kasy im powierzonej.

Data: 2010-05-26 13:51:37
Autor: Waldek
OFE się kończą

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htiti1$gg0$1news.onet.pl...
Jak na razie to się od 2007 wykonał mega-transfer poważnej części kasy im powierzonej.

Jak ZUS (rzad) wyciagnie lapy po srodki z OFE na biezace swiadczenia
to sytuacja moze sie znacznie zmienic

Pozdrawiam

Data: 2010-05-26 14:06:11
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:htj20a$u2c$1news.onet.pl...

[...]

Dla nas się wiele nie zmieni, bo i tak ani z ZUS ani srusu nikt nie da więcej niż by leżało na lokacie.
Jedyne ryzyko, że OFE jeszcze skuteczniej wytransferuje kasę.
Poza tym, przy założeniu że jednak da zarobić kasie tyle co lokata czy ZUS, to jednak wolę - jak pisałem - wybierając między dżumą a cholerą karmić dodatkowym zyskiem swoją nienażartą gawiedż urzędniczą, niż chłopaków z City.

Reasumując:
Nie mamy absolutnie żadnej korzyści z faktu, że kasa jest w OFE a nie w ZUS albo na lokacie.
Mamy natomiast podwyższone ryzyko, że ją szlag trafi.

Data: 2010-05-26 14:26:20
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Rząd zdaje się już próbuje sięgnąć po forsę. Jakaś minister szykuje projekt.

Data: 2010-05-26 18:23:55
Autor: Zbyszek
OFE się kończą

Mówienie że ZUS coś zarabia to jakieś nieporozumienie.
Zarabia w ten sposób że jest stale na kredycie i państwowych kroplówkach.
Nie zarabia bo kasy nie ma, wszystko idzie na wypłaty. To jak przyjmowac  lokaty w banku, by wyplacic kase poprzednim klientom.

Co do OFE, to ich wykresy jeszcze nie sa najgorsze porównujac do TFI  (stabilne/zrownowazone/ochronne). Są na minusie po 36M, ale na plusie po  24M.
Nie zmienia to faktu ze ryzyko kryje sie wszedzie, a wyniki pozostawiają  wiele do życzenia.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-26 18:36:11
Autor: george
OFE się kończą

"Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message news:op.vdbmh5f2okz3rlzbyszek-pc.zn...

[...]

70% ich "inwestycji" to nasz dług. Nie zapominaj o tym.
ZUS to schemat ponziego, ale w 100% zakładnikiem jest tu Państwo na miare indeksu w ustawie.
W OFE  zakładnikiem jest państwo tylko 70% i dodatkowo (w skrócie) tylko na tyle ile powie RPP.
Czy myślisz że któryś z systemów ma większe szanse na wypłacalność ?

Jedyna przewaga OFE jest taka że są wyceniane prawie real-time.

george

Data: 2010-05-26 19:32:29
Autor: Zbyszek
OFE się kończą
Dnia 26-05-2010 o 18:36:11 george <george___@vp.pl> napisał(a):

70% ich "inwestycji" to nasz dług. Nie zapominaj o tym.
ba, ja sie tego boje. Czego nie robi sie , by zniwelować dług....

Czy myślisz że któryś z systemów ma większe szanse na wypłacalność ?
Nie liczę na to, że choć jeden wypłaci 100 zlotych o sile zakupowej  100   ze składki.
Intuicyjnie jednak obawiam sie ZUSu jako kasy połozonej bardzo blisko  lepkich łap polityków.

Jedyna przewaga OFE jest taka że są wyceniane prawie real-time.

A co to za przewaga, skoro nie ma płynnosci obrotu jednostkami? Zreszta o  przewagach już pisałem.
OFE to realna kasa, która mozna nawet odziedziczyć w szczegolnych  okolicznościach, co ZUSowi się nie przytrafia.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-26 19:38:27
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vdbpofhbokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

chyba jakichs zajebiście szczególnych
w praktyce, z naszego punktu widzenia, to to samo jak kasa w ZUS tylko bardziej zagrożona na "dematerializację"
jak padną OFE to jeszcze nie znaczy, że padnie ZUS
w drugą stronę zależność już jest praktycznie pewna co chocby opisał george

powiem tak: nie chcę żadnego OFE, dla mnie ten wynalazek AWS jest wart tyle samo, co gimnazja i reforma służby zdrowia - czyli nic, a nawet mniej

Data: 2010-05-26 10:53:32
Autor: Endriu
OFE się kończą
powiem tak: nie chcę żadnego OFE, dla mnie ten wynalazek AWS jest wart tyle
samo, co gimnazja i reforma służby zdrowia - czyli nic

.... niemniej twórca tych "reform" dostaje największą ilość głosów do
parlamentu Europejskiego w ostatnich wyborach.

"[...] W 2009 z ramienia Platformy Obywatelskiej po raz drugi został
eurodeputowanym z okręgu katowickiego, uzyskując najwyższe poparcie w
skali kraju. Głosowało na niego 393 117 osób[5] (ponad 42% wszystkich
głosów oddanych w tym okręgu). [...]"

Do dzisiaj się zastanawiam jakto możliwe, że takie wielkie "zero" może
zostać przewodniczącym Europarlamentu.
Kurwa od 1989 roku staram się zrozumieć czym kieruję się przeciętny
Polak i nie umiem dalej tego zrozumieć ....

Nie potrafię racjonalnie tego wytłumnaczyć....
Pomóżcie koledzy ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 10:55:22
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

Tu link:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Buzek

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 10:56:10
Autor: Endriu
OFE się kończą
> [...]
> eurodeputowanym z okręgu katowickiego, uzyskując najwyższe poparcie w
> skali kraju. Głosowało na niego 393 117 osób[5] (ponad 42% wszystkich

393 117 bezmózgich Yeti, czy jak ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 13:12:35
Autor: Endriu
OFE się kończą
393 117 bezmózgich Yeti, czy jak ?.

Warto również przypomnieć:

Lista kandydatów, którzy otrzymali mandaty.
http://pe2009.pkw.gov.pl/PUE/PL/WYN/M/4.htm

"[...]  HÜBNER Danuta Maria 311018 [...]".

311018 tys głosujących za czołową euronaganiaczką (córką
komunistycznego oprawcy), stręczycielką Euro (którego na ziemiach
Polski jakimś cudem na szczęście nie udało się wprowadzić ....)

Cud nad Wisłą #2
http://dwagrosze.blogspot.com/2010/05/cud-nad-wisa-2.html

"[...] Polska "zielona wyspa" rozwoju w pogrążonej w czerwieni recesji
Europie była istotnie powodem do chwały. Tyle że u źródeł tej chwały
stało to czego premier Tusk starał się przez cały czas pozbyć a co się
mu tylko przypadkiem jeszcze nie udało - suwerenność polityki
monetarnej. Bez niej zarządzane przez biurokratów z Frankfurtu euro
zamroziłoby kraj, tak jak mrozi inne, w długotrwałej recesji. Gdyby
Tuskowi euro udało się wcześniej zniewoleni euro bailoutem Polacy
musieliby teraz płacić z własnej kieszeni na ratowanie banków
niemieckich i francuskich. To że jeszcze nie muszą a inne
społeczeństwa płacą już przez nos Polacy zawdzięczają tylko temu że
kraj nie wdepnął na czas w bagno w które sterował go Tusk i nie
porzucił jeszcze własnej waluty. [...]".

Matko Boska chroń mój kraj przed demokratycznymi wyborami moich
rodaków.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 14:48:27
Autor: szczurwa
OFE się kończą
On 26 Maj, 19:53, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:

[...]

Tańcem z Gwiazdami..;-)

Data: 2010-05-26 19:57:51
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu"

Nie potrafię racjonalnie tego wytłumnaczyć....
Pomóżcie koledzy ...

Ja nie mam pojęcia, bo dla mnie związki zawodowe w polityce to skandal i pomieszanie pojęć.
Widać większości, która zżera moje podatki, to się podoba.

Data: 2010-05-26 11:09:40
Autor: Endriu
OFE się kończą
Widać większości, która zżera moje podatki, to się podoba.

Czyżby "beneficjentów systemu - trutni" jest więcej od podatników
utrzymujących "system" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 20:11:34
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba36a70a-0ecb-4ebd-a1e9-69bd51d65a69f14g2000vbn.googlegroups.com...
Widać większości, która zżera moje podatki, to się podoba.

Czyżby "beneficjentów systemu - trutni" jest więcej od podatników
utrzymujących "system" ?.

Na pewno.

Data: 2010-05-26 11:18:30
Autor: Endriu
OFE się kończą
> Widać większości, która zżera moje podatki, to się podoba.
> Czyżby "beneficjentów systemu - trutni" jest więcej od podatników

utrzymujących "system" ?.

Na pewno.

Miejmy nadzieje, że 2/3 z tych 400 tyś to otumaniona propagandą masa
anie trutnie, bo gdyby się miało okazać że to prawda, to Grecka
katastrofa byłaby w takim przypadku nieunikniona....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 11:19:53
Autor: Endriu
OFE się kończą
Miejmy nadzieje, że 2/3 z tych 400 tyś to otumaniona propagandą masa
anie trutnie, bo gdyby się miało okazać że to prawda, to Grecka
katastrofa byłaby w takim przypadku nieunikniona....

Znaczy się "coś na kształt greckiej katastrofy" - miało być -
pardon...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 14:46:59
Autor: szczurwa
OFE się kończą
On 26 Maj, 19:38, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:

powiem tak: nie chcę żadnego OFE, dla mnie ten wynalazek AWS jest wart tyle
samo, co gimnazja i reforma służby zdrowia - czyli nic, a nawet mniej- Ukryj cytowany tekst -

W rzeczy samej. Zapomniałeś o trójstopniowym samorządzie i związanym z
tym wykładniczym wzrostem biurokracji.

Data: 2010-05-27 18:23:59
Autor: Zbyszek
OFE się kończą
Dnia 26-05-2010 o 19:38:27 skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

OFE to realna kasa, która mozna nawet odziedziczyć w szczegolnych  okolicznościach, co ZUSowi się nie przytrafia.

chyba jakichs zajebiście szczególnych

haha nie aż tak.
Wystarczy umrzeć przed przejsciem na emeryture. Nam , facetom, się to  przytrafia nieco czesciej niż paniom.
Pozostawiamy więc kasę im albo dzieciom albo komuś. Jak spadek.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-27 21:06:06
Autor: Zbyszek
OFE się kończą
PS. w systemie OFE jest całkiem sporo środków nieokreślonego właściciela,  po zmarłych osobach, po których nie ustalono spadkobiercy albo nie pojawił  się on po kasę. Ciekaw jestem kiedy rząd połozy na tym łapki. Szacuje, że  może to być nawet 2 mld.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-27 12:14:10
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

A tak z ciekawości, których to może dotyczyć roczników  - urodzonych w
latach 40, 50 ,60 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 21:55:56
Autor: Zbyszek
OFE się kończą
Dnia 27-05-2010 o 21:14:10 Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):

A tak z ciekawości, których to może dotyczyć roczników  - urodzonych w
latach 40, 50 ,60 ?.

pytanie jest retoryczne, więc może od razu powiedz do czego zmierzasz ? Że  będzie tego więcej? Będzie, stawka rośnie.
Po wydłużeniu wieku emerytalnego (niemal pewnik, szczególnie dla kobiet) -  zjawiska się jeszcze wzmocnią. O ile OFE nie przestnie istniec
  hahaha. Beneficjenci OFE to nie mit. Beneficjenci ZUS to brzmi nieco  śmiesznie.
NA razie straszy się ludzi emeryturami z ofe do 100 zł. Nikt przy tym nie  podaje , że to za jakieś 11 lat w funduszu, który dostaje z połowe tego co  zus, a wypłaty były w dołku. Oczywiście wolałbym wypłate balonową ale to  inny temat.
Prawdziwy dramat może czekać tych, co liczą, że ich KRUS wyżywi.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-27 21:55:34
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vddoogo5okz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Wole żeby położył rząd, niż chłopaki z City.

Data: 2010-05-26 19:56:24
Autor: george
OFE się kończą

"Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message news:op.vdbpofhbokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

dobrze napisałeś. dokładnie żadna to przewaga ale ostanio słyszałem takie
bzdury w TOKFM u Mosza :), że ten "fakt" uzasadnia istnienie OFE. LOL do potęgi.

A co do lepkich łap polityków. Zważ że nie mam jeszcze "ogólnej" katastrofy doceierającej do mas a juz sie przy tym sporo majstruje. Myślisz że Fedak robi to na własną rękę bez supportu Tuska / Rostowskiego ?
No bez jaj...

Wiec co do "odległości" OFE od łap polityków. Zdefiniujmy ją jako miarę "prowizji" pobieranych przez OFE od naszych składek podzielona przez łapówki im z tego udzielane. Taka jest dokładnie ta odległość.

george

Data: 2010-05-26 20:01:53
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "george"

dobrze napisałeś. dokładnie żadna to przewaga ale ostanio słyszałem takie
bzdury w TOKFM u Mosza :), że ten "fakt" uzasadnia istnienie OFE. LOL do potęgi.

Co do EKG w TOKFM to trochę nie na temat, ale poniewaz o prognozach, to muszę przytoczyc prognozę Mosza.
Otóż stwierdził, że mamy do czynienia z trendem bocznym, silne jazdy z góry na dół i odwrotnie będa coraz mniejsze aż się wszystko ustabilizuje na jakimś poziomie.

(czas i poziom nie zostały podane)

Data: 2010-05-26 11:13:54
Autor: Endriu
OFE się kończą
Co do EKG w TOKFM

Uważaj kogo słuchasz....

http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
"[...] Właściciel Agora SA, Polityka - Spółdzielnia Pracy [...]"/

Codzienny głos Michnika w twoim domu......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 20:19:56
Autor: george
OFE się kończą

"Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> wrote in message news:0ec64720-3c83-45c1-979e-cfc75bcd7630v18g2000vbc.googlegroups.com...
Co do EKG w TOKFM

Uważaj kogo słuchasz....

http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
"[...] Właściciel Agora SA, Polityka - Spółdzielnia Pracy [...]"/

Codzienny głos Michnika w twoim domu......

spoko Endriu
mam filtra :)

george

Data: 2010-05-26 20:21:36
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ec64720-3c83-45c1-979e-cfc75bcd7630v18g2000vbc.googlegroups.com...
Co do EKG w TOKFM

Uważaj kogo słuchasz....
http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
"[...] Właściciel Agora SA, Polityka - Spółdzielnia Pracy [...]"/
Codzienny głos Michnika w twoim domu......

=======

No przecież wiadomo.
Także chociażby Radio Złote przeboje, Roxy FM.

Otóż drogi Endriu wyobraź sobie, ze czasem słucham także RM.
Uważam że zdecydowanie lepsze, bo naprawdę związane z wiarą a nie polityką i pieniędzmi jest Radi Józef.
Czytam Wyborczą, Rzepę, Gazete Polską, Wprost i Newsweeka.

Rozumiem, że dla Ciebie GW i TOKFM to kłamstwa, ale ich nie słuchasz ani nie czytasz???
Opinie sobie wyrabiasz wg wykładni jakiegoś swojego prezesa???
Nie kumam czaczy.

W tym paskudnym TokFM codziennie jest ktoś z PIS i mówi life co mysli.
W RM nie słyszałem jak na razie nikogo z PO mówiacego co myśli.

Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora bliskiego komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

Data: 2010-05-26 11:31:02
Autor: Endriu
OFE się kończą
Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora bliskiego
komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

Jak najbardziej - niestety - podzielam twoją opinię Skippy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 20:38:46
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:a44841b0-cccb-4b02-8d82-3bfac145106240g2000vbr.googlegroups.com...
Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora bliskiego
komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

Jak najbardziej - niestety - podzielam twoją opinię Skippy.

I tak praktycznie wszyscy to robią dla pieniędzy.
Bezposrednio i mocno pośrednio.
Wszystkie media należy przetwarzać z dystansem.
Jak ktos wierzy w całkowitą słuszność jednego z nich i całkowite zakłamanie drugiego, to znaczy że jest nieuleczelnie zaślepiony.

Ktos kiedys powiedział, ze czyta całą prasę, bo należy bardzo dokładnie wiedzieć o czym pisze i jakie poglady ma wróg.

Data: 2010-05-26 12:31:31
Autor: Endriu
OFE się kończą
I tak praktycznie wszyscy to robią dla pieniędzy.
Bezposrednio i mocno pośrednio.

No to trzeba by było zapytać kto Platformie  zapłacił Platformie za
brak międzynarodowekj komisji w sprawie smoleńskiej katastrofy....

Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 12:39:49
Autor: Endriu
OFE się kończą
Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

Zdajesz sobię sprawę iż Bronio Komorowski i cała PO powiązana jest z
WSI, których to fukcjonariusze szkoleni byli w GRU......

Platformie gratuluję Dukaczewskiego
http://prawica.net/node/13631

"[...] Kiedy komuniści w procesie kontrolowanym z Kremla oddawali
władzę w pierwszych częściowo wolnych wyborach w czerwcu 1989 roku,
Marek Dukaczewski w pośpiechu pakował walizki wezwany do Moskwy na
pilny kurs zorganizowany przez rosyjskie GRU. Wiedział już wtedy, że
przemiany nie tkną wojskowych, komunistycznych służb, co gwarantowały
porozumienia z Magdalenki. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 22:04:17
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3697d97-ce15-4e8f-9434-fd8dc293ae0cc13g2000vbr.googlegroups.com...
Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

Zdajesz sobię sprawę iż Bronio Komorowski i cała PO powiązana jest z
WSI, których to fukcjonariusze szkoleni byli w GRU......

Cała PO to WSI i GRU, tak jest.

Data: 2010-05-26 22:55:05
Autor: Endriu
OFE się kończą
Cała PO to WSI i GRU, tak jest.

 ...oczywiście nie cała - podział mniej więcej tak wygląda ?.

http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gacparski/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 22:04:26
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:be808258-461b-49d2-8b82-e15b0c5bebb8q33g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Tak, Putin sponsoruje PO a Tusk to ruski agent który zabił prezydenta i ma krew na rękach
Wierzę wam na słowo.
Teraz dobrze?

Data: 2010-05-26 22:16:31
Autor: totus
OFE się kończą
skippy wrote:

[...]

To nie koniec. Teraz zalewa Polskę dla zatarcia śladów. Teraz jest komplet.

PS
Czym więcej napisze się takich głupot tym przewaga PO będzie większa. Na razie manipulowane i kłamliwe sondaże pokazują, że Komorowski ma duże szanse wygrać w I turze, a PO w parlamencie miałaby zwykłą większość. Wymyślaczom tych historii zdaje się, że szkodzą PO ale szkodzą PiS.

Data: 2010-05-26 13:28:55
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

Nie wchodząc w polemikę totusie (z małej litery). Mógłbyś mi
odpowiedzieć dlaczego nie ma komisji w sprawie katastrofy, i dlaczego
ty to stanowisko popierasz.

Odpowiedź na to pytanie pozwoli mi zrozumieć nieszczęsne wybory moich
rodaków począwszy od 1992 roku.

Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
popierasz brak komisji międzynarodowej.
Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
Kowalskiego.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 13:30:51
Autor: Endriu
OFE się kończą
Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
popierasz brak komisji międzynarodowej.
Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
Kowalskiego.

Skippy boi się na to pytanie odpowiedzieć.... Może ty będziesz
odważniejszy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 22:49:38
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:10ecd3fa-181a-4258-9870-03f42cbca870z33g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ja nie popieram braku komisji miedzynarodowej.
Nie umiesz czytać albo po prostu manipulujesz, bo to tłumaczyłem.

Ale jeśli sam ogłasza różne prawdy nt katastrofy, obraźliwe i mocne oskarżenia, po czym się okazuje że to była nieprawda a Ty masz to w dupie i wynajdujesz następne spreparowane przez ruskich agentów, to dlaczego mam wierzyć akurat Tobie?
Tym bardziej że epatowałeś tu, dla wzmocnienia tych kłamstw, tradycja katyńska ale z drugiej strony.

Data: 2010-05-26 22:50:14
Autor: skippy
OFE się kończą

Data: 2010-05-26 22:59:34
Autor: totus
OFE się kończą
Endriu wrote:

[...]

Sprawa mnie zupełnie nie interesuje. W mojej ocenie skutki wypadku, tragiczne dla pasażerów i ich rodzi, dla mnie są bardziej pozytywne niż negatywne. Jestem zdania, że większość tych, którzy zginęli nie powinni piastować swoich stanowisk. Nie chciałem by zginęli. W niedługim czasie i tak pożegnali by się ze swoimi stanowiskami w niesławie. Dla mnie to wypadek, jakich tysiące, gdzie zawinił człowiek.

[...]

Sprawa mnie nie interesuje. Na głupotę ludzi nie ma obrony. Do wypadku doszło na skutek głupoty ludzi. Nie jestem Kowalski i nie jestem przeciętny. Jakbyś troszkę kumał statystykę to byś wiedział, że przeciętne byty nie istnieją to byty wirtualne.

Data: 2010-05-26 23:09:05
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

Powiedz szczerze. Cieszysz się że Donek z Broniem mają teraz pełnie
władzy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 09:08:25
Autor: totus
OFE się kończą
Endriu wrote:

[...]

Mówię szczerze. Cieszę się. Rozumiem Cię jednak bo byłem zmartwiony jak Lechu z Jarem mieli pełnię władzy czy Olek z Leszkiem.

Data: 2010-05-27 00:54:24
Autor: Endriu
OFE się kończą
Mówię szczerze. Cieszę się.

Ja ciągle mam nadzieje, że nie mówisz tego serio, a zdania to wynik
twojej zmierłości, przekory i zgryzliwości.

P.S. totusie (z małej litery) nie bądź jak maruda ze smerfów....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 14:54:28
Autor: szczurwa
OFE się kończą
On 26 Maj, 20:38, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:

Ktos kiedys powiedział, ze czyta całą prasę, bo należy bardzo dokładnie
wiedzieć o czym pisze i jakie poglady ma wróg.

Problem w tym, że gros mediów pisze to samo i przemilcza to samo. O
wielu rzeczach dowiesz się jedynie z niszowych pisemek.

Data: 2010-05-26 20:26:27
Autor: skippy
OFE się kończą

[...]

=====

Poza tym mówilismy tu wyłącznie o EKG i Moszu.
Nie słuchasz, więc nie wiesz co to EKG wiec musisz walnąć selera w wyżej widocznej postaci.
Nie wiem co to, ale w szczekaczce Adasia, więc nawet nie bede słuchał bo to kłamstwa.
:)))

Dodam, że Mosz pracuje w telewizji, o której niektórzy mówią że jest czerwono-czarna.
Patrz jak to się wszystko ładnie zazębia.

A jak Ziemkiewicz i śp. |Rybińskim mieli tam (TokFM) swój popołudniowy czas antenowy (chyba ze 3h jak nie lepiej) to wtedy słuchałeś szczekaczki Adasia, czy tez może Ziemkiewicza i Rybińskiego uważałeś za zdrajców zaprzedanych Mnichnikowi?

Data: 2010-05-26 12:47:45
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

Nie wiem jak to jest z Rybiskim i Ziemkiewiczem (któych można zobaczyć
w publicznych mediach) ale jedno jest pewne - za taki felieton
broniący polskiej racji stanu...:

Tekst, który wstrząsnął elitką
http://prawica.net/node/3301/download#comment-62580

....wylatuje się trwale z proniemieckiej Interii....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 22:05:14
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa8d40a2-2b28-407c-a807-574992fedb44w3g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Czyli tylko tak bredzisz. Aby radykalnie to wtedy jest git.

Data: 2010-05-26 13:20:22
Autor: Endriu
OFE się kończą
Czyli tylko tak bredzisz. Aby radykalnie to wtedy jest git.

Boisz się odpowiedzi na to pytanie. Unikasz go jak ognia.
Nie umiesz mi odpowiedzieć dlaczego PO zagłosowała wbrew interesowi
narodowemu.

Dla mnie to jest proste, a ty sie tego boisz.
Ja już w 1993 wiedziałem czego można się spodziewać od kolesi z
"Nocnej zmiany".

Brak komisji to tylko KONTYNUACJA polityki WSI - okrągłego stołu i
taka jest prawda.
To PRAPRZYCZYNA wszytskiego co obserwujemy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-26 22:55:14
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d5c9a0f-8fe9-4335-ada7-221b141ec6b5q23g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Ja nie wiem dlaczego tak głosowali.
Po prostu.
Słyszę różne opinie prawnicze co do tej komisji i nie mam wyrobionej opinii.
Nie jestem maniakiem PO i tego co robią, więc nie jestem bezkrytycznie przeciwko.
Nie luie pisu więc nie jestem bezkrytycznie za.
Ty tego nie rozumiesz, bo jesteś  ślepo spolaryzowany.
Z tym ze nie wiem na co, bo niby konserwatywny-liberał, popiera socjalistów z PIS i chwali metody totalitarne.

Ja już w 1993 wiedziałem czego można się spodziewać od kolesi z "Nocnej zmiany".

Ja tez to widziałem.
Usunęli groźnego dla Polski pana Macierewicza.
Mały fragment zasobu archiwalnego zawierajacy poplatane kategorie operacyjne został ogłoszony jako w domyśle spis agentury.
Tam było gówno, a nie prawda.
Mogli to \robić inaczej.

Brak komisji to tylko KONTYNUACJA polityki WSI - okrągłego stołu i taka jest prawda.
To PRAPRZYCZYNA wszytskiego co obserwujemy.

Ten wniosek jest bez sensu, ponieważ zarówno przy okrągłym stole jak i w magdalence brali udział Kaczyńscy.

Data: 2010-05-26 22:57:47
Autor: skippy
OFE się kończą

Koniec na razie z mojej strony, sram na to Endriu, musze zarabiać na miche na dziecka i mam w dupie czyjs skaczący gul że mu koryto odjeżdża.
Zgłoszę się jak kur w20 dojdzie do PZ na moim rys.

Głosuje na Komorowskiego z powodu kłamstw jakie czytam bez przerwy, rozgłaszanych przez sforę.
Którzy z bohaterów robią agentów a miernoty wsadzają na pomniki.

Data: 2010-05-26 23:38:29
Autor: Endriu
OFE się kończą
Głosuje na Komorowskiego z powodu kłamstw jakie czytam bez przerwy,
rozgłaszanych przez sforę.
Którzy z bohaterów robią agentów a miernoty wsadzają na pomniki..

No to po co pomstujesz na Buzka ? (od czego zaczęłą się cała
dyskusja). Przecież sam na niego głosowałeś i sam chcesz aby cię w
dalszym ciągu okradał ....

Bądź konsekwentny i nie bądź jak Dieter który z jednej strony pluje na
"Ryżego" a z drugiej strony popiera ludzi PO...

http://wybory2007.pkw.gov.pl/SJM/PL/KOMITETY/k5_13.htm

Marta Patena
http://www.patena.pl/index.htm

Jarosław Gowin
http://www.jgowin.pl/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 09:04:57
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu"

No to po co pomstujesz na Buzka ? (od czego zaczęłą się cała
dyskusja). Przecież sam na niego głosowałeś i sam chcesz aby cię w
dalszym ciągu okradał ....

Wywołujesz mnie; odpowiem ponieważ uzywasz bezsensownych argumentów.
Nie głosowałem na Buzka.
Buzek okrada mnie w takim samym stopniu, jak wszystkie rządy od moich narodzin.

A Ty sobie dalej wspieraj socjalistyczną partię zdrajcy narodu, jak okresliłeś L.Kaczyńskiego.
Masz prawo a ja mam to w dupie.

Data: 2010-05-27 00:24:16
Autor: Endriu
OFE się kończą
A Ty sobie dalej wspieraj socjalistyczną partię zdrajcy narodu, jak
okresliłeś L.Kaczyńskiego.
Masz prawo a ja mam to w dupie.

Chciałbym po prostu od jakichś niezależnych ekspertów (nie ruskich -
bo mogą być stronniczy) dlaczego (jak mówią) samolot na autopilocie
wyrżnął w ziemię, i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-
owików).

Chciałbym również (dwa lata do tyłu) aby odbyło się referendum w
sprawie Traktatu.

Radio Maryja cenię za to, że puszczają tam Michalkiewicza -wszędzie
indziej go wycięli. Natomist ubolewam nad tym, że Rydzyk w swoim radiu
cenzuruje Platformę - jest to wielki błąd ojca redemptorysty.

Szkoda - bo Polska na tym traci - wielka szkoda - może kiedyś się to
zmieni - daj Boże.
To tyle z mojej strony ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 09:29:50
Autor: marfi
OFE się kończą
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:35b025b8-848d-4b61-8613-54d8ad416dd5o15g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

  Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

--
marfi

Data: 2010-05-27 00:43:55
Autor: Endriu
OFE się kończą
  Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z
silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

A wiesz Marfi kto strzelał na tym filmiku i do kogo ?. I skąd wiesz
tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
"prawdopodobna" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 10:03:45
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f8f63a9-a033-4b68-ad8d-06f8827c1e50e21g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

No Ty wiedziałeś kto i do kogo.
Juz nie wiesz?
Dziwne, kurwa mać.
Ale rozumiem że i tak to nie ma znaczenia bo ważna jest teza a nie fakty.
Jak się nie zgadzają z tezą, to tym gorzej dla faktów.

Data: 2010-05-27 01:11:54
Autor: Endriu
OFE się kończą
No Ty wiedziałeś kto i do kogo.
Juz nie wiesz?
Dziwne, kurwa mać.

Nie wiem, pierwsze odczucia były takie a nie inne. Ten dziwny rechot
ruskich po strzałach mnie do dzisiaj intryguje. I ten "ktoś" machający
w stronę filmującego, na któego w dłuższej chwili skierowana jest
kamera - jakby ktoś przeżył katastrofę.

BOR zaprzecza użyciu broni - nic z tego nie wiadomo.

Po miesiącu nikt tego nie wyjaśnił. Nie ma niezależnej komisji. Same
pytania zero odpowiedzi.
Coś mi się wydaje, że wszystko się "wyjaśni" na 3 dni przed finalnym
starciem w kampani prezydenckiej ...

To tyle z politycznego bajdurzenia. Prosiłbym o zakończenie wątku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 12:28:21
Autor: marfi
OFE się kończą
[...]

  Nie wiem kto strzelał i dlaczego ale z całą pewnością nie były to strzały oddane do osób wyskakujących z silnika.

tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
"prawdopodobna" ?.

  Najbardziej prawdopodobne to błąd człowiek lub awaria maszyny - skoro uważasz inaczej to spróbuj to wykazać.

  Przyznaję, że zamach na mało znaczącego w świecie prezydenta Polski mi nie przyszedł do głowy - zresztą podaj chociaż jeden logiczny motyw takiego zamachu wraz z logicznymi jego konsekwencjami.

--
marfi

Data: 2010-05-27 17:58:03
Autor: SlawcioD
OFE się kończą
marfi pisze:
[...]

nie poda Ci zadnego.

putin nie jest glupi, a wrecz przeciwnie - cholernie inteligentny i
jeszcze bardziej przebiegly. nie podejmowal by akcji, ktora mogla by
odslonic agentow pracujacych dla niego w polsce, zwlaszcza wiedzac o tym
ze przejmoja pelnie wladzy, ze prezydentura lecha dobiega konca i nie ma
co sie przejmowac bo i tak nastepnych wyborow nie wygra.

poprostu ryzyko przekraczalo potencjalne korzysci.

nikt na tej katastrofie/zamachu nie skorzystal wieceje niz sam lech
kaczynski... ma miejsce na wawelu.

w brew pozorom jaroslaw ma najbardziej przerzniete - jezeli przegra
wybory, a narazie wszystko na to wskazuje, to pradopodobnie bedzie
musial oddac wladze w pis, jezeli jakims cudem wygra, to bedzie musial
(przynajmniej tak by wypadalo) pozegnac sie z fotelem prezesa, jezeli by
nie podjal sie startu w wyborach moglo by to byc odebrane za slabosc, i
zostal by wykopany z pis...

generalnie, wszyscy traca i ruskie, i pis i sld i po, wszyscy.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-05-31 00:30:57
Autor: Endriu
OFE się kończą
[...]

Motywem nadrzędnym jest niewątpliwie wzmocnienie strategicznego
partnerstwa Rosyjsko-Niemieckiego.

Arkadiusz Gacparski
http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gacparski/

Partnerstwo owo na skutek śmierci Kaczyńskiego (który prezydenturę
zawdzięcza antyrosyjskiemu Radiu Maryja)  zostało niewątpliwie
taktycznie wzmocnione.
W przypadku gdyby się okazało, że Komorowski wygra w nadchodzących
wyborach wzmocnienie taktyczne stanie się wzmocnieniem strategicznym.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-31 13:16:19
Autor: SlawcioD
OFE się kończą
Endriu pisze:
[...]

tak zgadzam sie ze jest to jeden ze skutekow smierci Kazynskiego, ale w
zadnym wypadku przyczyna.

z drugiej strony rosja i niemcy mimo wszystko znowu dogaduja sie nad
naszymi glowami - a to imho uderza w ide wspolnej europy... vide budowa
rurociagu po dnie baltyku, co wg mnie zalatwi mozliwosc konkurowania
naszych portow z portami niemieckimi (mozliwosc wplywania okretow z
wiekszym zanurzeniem)...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. swoja droga dziwie sie ze tak malo ludzi zauwaza potencjal naszych
portow i mozliwosci jakie dala by inwestycja w przeladunkowa
infrastrukture nadbrzezna.

Data: 2010-05-27 09:42:18
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
[...]
========================

Zapytaj raczej dlaczego ten samolot próbował tam lądować, kiedy zgodnie z prawem takiej możliwości nie było?

Wkaż mi po nazwisku z dziesięciu niezależnych ekspertów.

Data: 2010-05-27 10:01:20
Autor: skippy
OFE się kończą

[...]

Przede wszystkim, co widać po 158 wersji nt jak dokonano zamachu, mimo że 157 poprzednich zostało zanegowanych - dla sfory istotne jest promowanie ogólnie tej tezy bez względu na jakiekolwiek wyjaśnienia.
Stąd też nie mam wątpliwości, że dowolna komisja gdyby tylko nie potwierdzała że Tusk zamordował Kaczyńskiego - okazałaby się agenturą GRU, WSI, itp.
To jest oczywista oczywistość.

Strzały - chyba sam pisałes że GRU dobijało naszych i należy wystrzelać za to paru platformersów i wjebać w rów z wapnem.
Coś się zmieniło w tej kwestii?

Chciałbym również (dwa lata do tyłu) aby odbyło się referendum w sprawie Traktatu.

Ja też.
Jedyny szkopuł, ze to bezsens, ale chciałbym.
Jakeś referendum nt UE już było, nie rozumiem więc po co dwa następne, ale mi to by nie przeszkadzało.

Radio Maryja cenię za to, że puszczają tam Michalkiewicza -wszędzie indziej go wycięli.

Nie mam zdania. Fajnie się czyta jego felietony, ale często mnie męczy że składaja się z tezy po czym następuje dużo bajdurzenia i naciagania faktów pod tezę. Nie jestem za wycinaniem go zewsząd, nie wiem dlaczego tak zrobiono.

Kiedyś bliska znajoma zapytała mnie, czy słucham RM. Ja, że czasami. Ona - co sądze o tym jak Michałkiewicz mówił i mrugał okiem nt. Żydostwa w Polsce. Ja, że akurat tego nie słuchałem to nie moge sie odnieść, ale zapytałem kto był po nim gościem na antenia, a ona że Antek.

Natomist ubolewam nad tym, że Rydzyk w swoim radiu cenzuruje Platformę - jest to wielki błąd ojca redemptorysty.

Tadek cenzuruje wszystkich, a promuje na bieżąco zawsze tylko jedną opcję - tę która mu najmniej będzie przeszkadzała, jeśli dojdzie do władzy. Podobnie jest z czerwono-czarną telewizją.

Polityków ze wszystkich istotnych partii widuję wyłącznie w TVN i słyszę w szczekaczce Adasia, ale to agentura i WSI więc się nie liczy taka chujowa demokracja w akurat tych mediach, rozumiem to.

Pozdrawiam

PS nie dręcz już mnie za bardzo, proszę, bo nie umiem nie odpowiedzieć na pytania, a swjego zdania i tak nie zmienię.
Z drugiej strony tyle moich pytań pominąłeś milczeniem, że tylko mnie utwierdziłeś w słuszności tez w nich zawartych i nie mam juz ochoty brać udział w tej kampanii wyborczej jaka prowadzisz.

Data: 2010-05-27 10:01:33
Autor: SERG
OFE się kończą
W dniu 2010-05-27 09:24, Endriu pisze:
  i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-
owików).

Strzały to były rozsadzane butle od instalacji pneumatycznej samolotu. Ale przecież takie tłumaczenie dla środków masowego przekazu jest nie do przyjęcia. Wolą robić szum i wymyślać niesamowite historie spiskowe bo to się lepiej sprzedaje. A niewiedza i ignorancja dziennikarzyn i ludzi sięga w tych sprawach zenitu. Jak ktoś o czym nie ma pojęcia ( w tym wypadku o lotnictwie) to niech siedzi cicho i nie ośmiesza się swoimi teoriami. Bo nagle w Polsce po 10 kwietnia każdy dziennikarz i 90% innych ludzi stało się expertami w dziedzinie lotnictwa.

Data: 2010-05-27 11:46:23
Autor: SlawcioD
OFE się kończą
SERG pisze:
[...]

najbardzeij rozwala mnie zaklucanie gps ;) zwykly "domowy" czy
samochodowy tak to sie da, ale nie wojskowy - ten otrzymuje dane
szyfrowane, malo tego - jest dwukierunkowy... ale kto by se takimi
szczegolami dupe zawracal...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-05-27 09:21:53
Autor: marfi
OFE się kończą
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htl5io$dgr$1news.onet.pl...
Masz prawo a ja mam to w dupie.

  Podobnie jak 99,5% ludzi zamieszkujacych Ziemię :)

--
marfi

Data: 2010-05-26 23:06:57
Autor: totus
OFE się kończą
Endriu wrote:

Nie umiesz mi odpowiedzieć dlaczego PO zagłosowała wbrew interesowi
narodowemu.

Ty określasz co jest interesem narodowym? Ty jesteś narodem czy może jednym z jego członków? Arogancja zalewa ci umysł. PO reprezentuje swoich wyborców jak każda partia. Właśnie w tej chwili wyborców PO jest najwięcej w narodzie. Więc jak? Ogon macha psem. Mniejszość ma definiować interes narodu? Taka jest Twoja demokracja?

Data: 2010-05-27 08:47:05
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
[...]
============

Nie trzeba żadnej komisji. Wystarczy sprawdzić prognozę pogody, minima lotniska i samolotu. Wszystko było jak dla mnie jasne 11 kwietnia.
Oni tam nie mieli prawa być.
Nawet jak była bomba, kosmici, masoni, to w dalszym ciągu nie miało ich na tym lotnisku prawa być.
Nie wiem czy pisałem?
Pisałem już, że zgodnie z prawem i zasadami bezpieczeństwa nie mogło ich tam być?

Komisję to można owszem powołać, ale w celu zbadania zasad awansowania i podejmowania decyzji w armii.

Data: 2010-05-26 14:49:54
Autor: szczurwa
OFE się kończą
On 26 Maj, 20:01, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:

[...]

A ile Mosz zainwestował własnych środków pod te swoje prognozy ?

Data: 2010-05-26 20:07:47
Autor: george
OFE się kończą

"skippy" <atu@nie.ma> wrote in message news:htjnme$urf$1news.onet.pl...

Użytkownik "george"

[...]

widzę że słuchamy :).
Tez mnie to rozbawiło w drodze do pracy.
Wogóle pan Mosz ze swoim 20-letnim doświadczeniem ma "ciekawe" spostrzeżenia i elegancko
upierdala tych co mają rzeczywiście coś do powiedzenia.

pozdrawiam
george

Data: 2010-05-26 20:16:23
Autor: skippy
OFE się kończą

[...]

Tak, słucham tam ekg jak świta sesja:)))
Lubię jeszcze dane podawane z 15min opóźnieniem.
W sumie dużo zabawy, czasem ktoś ciekawy, a czasem 3ch preziów z dobra pensja pieprzy koszałki-opałki oderwane od realiów:)

Wolałem Tejchmana, mam wrazenie że mniej bajkopisarzył.

Data: 2010-05-26 18:09:32
Autor: george
OFE się kończą

"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> wrote in message news:4bfced24$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

[...]

naprawdę ?
10 lat kupują i teraz nagle w dwa miechy bedą musiały "zlikwidować" pozycje bo 70% chce przejść do ZUS'u... no rzeczywiscie nie ma to zwiazku z WIG20...

george

Data: 2010-05-26 20:09:07
Autor: kigam
OFE się kończą

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

bo 70% chce przejść do ZUS'u... no rzeczywiscie nie ma to zwiazku z WIG20...

Dlaczego zlikwidować, dlaczego w 2 miechy i jak policzyłeś, że 70% ludzi chce
przejść, są jakieś listy w Zusie?
Gdzie to wszystko wyczytałeś kolego? Ale ogólnie chodziło mi o przecenianie
wpływu aktywności funduszy na rynek.

Data: 2010-05-26 20:18:54
Autor: george
OFE się kończą

"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> wrote in message news:4bfd63c2$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

przejść, są jakieś listy w Zusie?
Gdzie to wszystko wyczytałeś kolego? Ale ogólnie chodziło mi o przecenianie

a słysząłem w radio o przeprowadzonej ankiecie abonentów OFE.
Nie wiem czy to prawda, czy mozę ulegam zbiorowej iluzji mediów, ale padła cyfra ze 70% z nich chętnie przeszłaby do ZUS'u...

no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
Dalej nie musze chyba kontynować ?

george

P.S. Zeby nie było. Przeprowadziłem eksperyment na swoim koncie emerytalnym i
stwerdziłem że "zyski" OFE z moich składek po pobraniu prowizji są niższe niż  ZUS'owa indeksacja.
Pytanie, którym cyferkowom ufać bardziej ?

Data: 2010-05-26 14:53:06
Autor: szczurwa
OFE się kończą
On 26 Maj, 20:18, "george" <george...@vp.pl> wrote:

no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
Dalej nie musze chyba kontynować ?

Można pytanie postawić inaczej. Akcje KGHM czy obligacje greckie ?

Data: 2010-05-27 08:39:57
Autor: george
OFE się kończą

"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:c5f3cfe9-27e8-4d23-b1be-d60cdd6a3ca7o39g2000vbd.googlegroups.com...
On 26 Maj, 20:18, "george" <george...@vp.pl> wrote:

no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
Dalej nie musze chyba kontynować ?

Można pytanie postawić inaczej. Akcje KGHM czy obligacje greckie ?

tu chyba nie ma wątpliwości, OFE "chyba" nie mogły za bardzo kupić tych obligacji.
Anyway ZUS'owi jest potrzebny "bilet" NBP raczej bo nim płaci emerytury.
Wiec odpowiedz na Twoje pytanie jest "żadna z powyższych"

george

Data: 2010-05-26 20:34:50
Autor: kigam
OFE się kończą

> [...]

cyfra ze 70% z nich chętnie przeszłaby do ZUS'u...

no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.

Zus może by chciał ale działanie polegające na sprzedaży takiej ilości papieru
w krótkim czasie niemożliwe. Przeniesiono by do Zusu oczywiście papier.

Data: 2010-05-26 21:01:51
Autor: george
OFE się kończą

Zus może by chciał ale działanie polegające na sprzedaży takiej ilości papieru
w krótkim czasie niemożliwe. Przeniesiono by do Zusu oczywiście papier.

w obecnych warunkach "płynności" nawet taka drobna sprzedaż żeby ZUS sie nie zadłużał spowoduje wiesz co :).

george

Data: 2010-05-27 08:49:51
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bfd7020$0$19175$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dokładnie. Udział w rynku jest tak wielki, że kichnięcie jakiegoś prezesa będzie powodować hossy i bessy.
Dobrze jest mieć w takich czasach kogoś wewnątrz tego bagna. Wyprzedzenie w takich informacjach to fortuna.

Data: 2010-05-26 21:40:27
Autor: totus
OFE się kończą
george wrote:

bo 70% chce przejść do ZUS'u.

Skąd te dane? Podaj źródło. Kolejny, który gada ze sobą. Wymyśliłeś sobie świat i teraz dyskutujesz w oparciu o wirtualną rzeczywistość.

Data: 2010-05-26 21:50:41
Autor: george
OFE się kończą

"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:htjtfc$arc$1inews.gazeta.pl...
george wrote:

bo 70% chce przejść do ZUS'u.

Skąd te dane? Podaj źródło. Kolejny, który gada ze sobą. Wymyśliłeś sobie
świat i teraz dyskutujesz w oparciu o wirtualną rzeczywistość.

 "o my good".
Chyba Mosz zapodał dziś w TokFM te liczbe z rana. Podziel to przez 2.
Nie chce mi sie szukać tych potwierdzeń w onecie czy innych mediach.
Nie moge podać linka bo pan redaktor nie podał go również.
Anyway. Ja na dziś ja bym dał to ZUS. Ty mógłbyś zostać w OFE, jak wolisz.

"Wirtualna rzeczywistość" ? - prosze....
george

Data: 2010-05-26 21:57:49
Autor: george
OFE się kończą

george wrote:

[...]

http://www.rp.pl/artykul/7,484722_OPZZ_za_wychodzeniem_z_OFE.html
a tu nawet 83%

i co teraz powiesz "wirtualny " ?
george

Data: 2010-05-26 23:08:51
Autor: totus
OFE się kończą

george wrote:

[...]

Rzeczywiście. Zwracam Honor. Jeżeli to dla Ciebie miarodajne źródło.

Data: 2010-05-27 08:36:53
Autor: george
OFE się kończą

george wrote:

[...]

wiedziałem że sie przyczepisz teraz do jakości "źródła"...
i powiedz mi kto tu żyje w "wirtualnym świecie".
Masz inne miarodajne źródło które podaje tę statystykę ?
Bo chyba nie wierzysz w to że wszyscy z OFE chcą w nich zostać ?

george

Data: 2010-05-27 08:56:48
Autor: Jan Werbiński
OFE się kończą
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bfe1306$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Uważająm ZUS i OFE za bagno wsysające wszystko bezpowrotnie. W przypadku ZUS mam 99,99% pewności, że zbankrutuje i będzie dawał jedynie zapomogę. W przypadku OFE uważam, że prawdopobieństwo bankructwa to <90% i z tego prostego rachunku wolę jednak być okradanym przez OFE.

Widzę takie główne czynniki ryzyka OFE:
- ceny akcji są około 2-3 razy wyższe niż ich wartość a i tak są kupowane na ślepo
- politycy zechcą uwłaszczyć kasę,

i teraz dochodzi:
- ryzyko masowego odejścia (jak bank run) lub grubego skoku na kasę, co zakłóci mechanizm i może doprowadzić do utraty kasy,

Data: 2010-05-27 17:40:20
Autor: george
OFE się kończą

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4bfe17c2$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zgadzam sie z Tobą w 100%, oba sposoby to zwykła kradzież w imię wyimaginowanych świadczeń płatnych w biletach NBP których siła nabywcza bedzie spadać szybciej niż nominalny przyrost "zysków" w OFE i "indeksacji" w ZUS. Różnica jest tak niewielka że pomijalna :).
ZUS jest jeden duży, OFE jest kilkanaście małych. Parę może upaść bez interwencji.
Jak ZUS bedzie padał to w warunkach totalnej masakry.
Zresztą szacowanie prawdopodobieństa to chyba nic nie da :).

george

Data: 2010-05-27 09:16:17
Autor: totus
OFE się kończą
george wrote:

[...]

W nic nie wierzę, bo to nie kwestia wiary tylko badań. Badaniom związkowym nie wierzę bo są stronnicze, moim zdaniem. Związki są zawsze stroną sporu. Ale to moje podejście. O tych badaniach nie wiedziałem i dlatego cofam swoje obiekcje jakie miałem do Twojej argumentacji. Zupełnie mi nie przeszkadza gdy na takim źródle budujesz swój świat. Jeszcze raz przepraszam.

Data: 2010-05-27 17:35:34
Autor: george
OFE się kończą

"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:htl683$59a$1inews.gazeta.pl...
george wrote:

[...]

oj juz dajmy spokój :).
mnie też nieco zaskoczyły te cyferki wiec dziele to przez trzy z uwagi na wymienioną przec ciebie stronniczość tych zródeł. W całej sprawie chodzi jednak o to że nie należy tego ignorować.
Jakby nagle uchwalili takie prawo (ze mozna swobodnie przejść) to właśnie te 20% a nie 70 zrobi najwększą szkodę... (ze względu na niby niski procent mogą kazać OFE oddawać żywy szmal zamiast akcji czy obligacji). Technicznie to skomplikowane przekazać składki kowalskiego w akcjach / obligacjach jakby sie zdecydował przejść do ZUS. Nie pozostałoby to moim zdaniem bez wpływu na indeksy.
Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

george

Data: 2010-05-27 20:44:24
Autor: totus
OFE się kończą

george wrote:

[...]

Pewnie jest wiele innych możliwości. Pierwszy jaki mi przychodzi do głowy to gotówka pod zastaw. Jeżeli są takie zamiary i taka wola polityczna to operacja zostanie przeprowadzona tak by przejść przez to miękko. Nikt głowy nie położy jak w wyniku takiej zmiany zrobi się bałagan.

Data: 2010-05-27 22:59:00
Autor: skippy
OFE się kończą

Użytkownik "george"

Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

Dlaczego zakładasz, ze musiałyby być likwidowane pozycje?

Data: 2010-05-27 23:08:51
Autor: george
OFE się kończą

"skippy" <atu@nie.ma> wrote in message news:htmmej$916$1news.onet.pl...

Użytkownik "george"

Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

Dlaczego zakładasz, ze musiałyby być likwidowane pozycje?

jesli założyc że przechodzący kowalski idzie z kasą do ZUS'u .. no to chyba trzeba skadś ją wziąć..
george

Data: 2010-05-27 23:10:02
Autor: george
OFE się kończą

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:4bfedf65$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

[...]

to tylko hipotetyczny scenaiusz w którym porzucenie OFE jest możliwe :).
george

OFE się kończą