OFE - skok na kasę ?

Data: 2013-04-03 19:26:33
Autor: xan
OFE - skok na kasę ?
Szukałem informacji na pewien temat, nie znalazłem ale, zastanawiała mnie jedna rzecz z czego OFE sfinansuje dożywotnie emerytury w przypadku jak emerytowi skończy się kasa z tego co odłoży ?

Czy aby OFE w dłuższej prespektywie nie będzie takim ZUS-em z możliwością plajty ?

ZUS finansuje emerytów z bieżących wpłat, ale też i otrzymuje dotacje z budżetu na pokrycie braków a OFE ?

Gdzie OFE znajdzie kasę dla człeka kiedy jego kapitał skończy sie po np: 5 latach wypłacania a on będzie żył jeszcze z 10-15 lat ?

Data: 2013-04-03 20:30:54
Autor: Bogdan Idzikowski
OFE - skok na kasę ?

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjhooa$up0$1news.icm.edu.pl...
[...]