OFE vs ZUS

Data: 2009-11-04 14:17:54
Autor: Ireneusz Wik
OFE vs ZUS

george

P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do ZUS'u :)

drogi młody człowieku, to jest tak OFE - dostaniesz grosze
ZUS - nie dostaniesz nic
(ZUS jest bankrutem)

IWSP --

Data: 2009-11-04 15:57:27
Autor: george
OFE vs ZUS

"Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hcs2eh$gpb$1inews.gazeta.pl...

george

P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do ZUS'u
:)

drogi młody człowieku, to jest tak
OFE - dostaniesz grosze
ZUS - nie dostaniesz nic
(ZUS jest bankrutem)

ja na to patrze inaczej.

OFE - bankrut tyle że później (państwo predzej czy później je znacjonalizuje) - chyba tu wydajesz sie bardziej naiwny niż ja drogi stary człowieku :).
ZUS bankrut juz teraz

i teraz skoro to juz jest jasne, pytanie jest następujące, z którym bankrutem lepiej "wyjdę" nominalnie ?
Tak z czysto matematycznego punktu widzenia. Powiesz "nie ma znaczenia". Ja powiem, poćwiczmy excela dla sportu.

george

Data: 2009-11-04 20:58:38
Autor: kc
OFE vs ZUS
Ireneusz  Wik <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ZUS - nie dostaniesz nic
(ZUS jest bankrutem)

Teraz mi się wszystko poukładało. Żeby wykończyć pisowsko-sldowską telewizję trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

kc

Data: 2009-11-04 22:42:14
Autor: totus
OFE vs ZUS
 kc wrote:

[...]

Teraz do kompletu podaj kto na tym skorzysta i podaj jakie to będą korzyści. Aha. Jakie są skutki bankructwa ZUS? Jak to bankructwo przejawia się w praktyce? Bankructwo ZUS. Tak się zdenerwowałem, że ręce mi się trzęsą. Boje się też. Osiągnąłeś wszystko co trzeba. Lecimy dalej. Bajaj o tych korzyściach.

Data: 2009-11-04 23:18:32
Autor: skippy
OFE vs ZUS

Użytkownik " kc"

Teraz mi się wszystko poukładało. Żeby wykończyć pisowsko-sldowską telewizję
trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić
abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

Plan jest inny, juz zrealizowany - specjalista z CV zawierającym m.in:

-  doradcą Ministra Koordynatora ds. Służb Specjalnych
- przewodniczący Rady Nadzorczej Bumaru.
- konsultant ds. obrony narodowej w Klubie Parlamentarnym PiS

A więc wg jedynie słusznej wykładni specjalista od mediów i TV.
Ale znajdziesz na to curiosum jakieś pokretne wytłumaczenie, jestes w tym niezły.

Data: 2009-11-04 23:33:07
Autor: skippy
OFE vs ZUS

Użytkownik " kc"

Teraz mi się wszystko poukładało. Żeby wykończyć pisowsko-sldowską telewizję
trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić
abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

Poza tym gratulacje, bo udało Ci sie wrzucic polityczny shit (czyli kretynizm) do watku, gdzie go nie było.
..

OFE vs ZUS