OFERTA

Data: 2009-12-03 10:20:13
Autor: Prawusek
OFERTA
Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

Data: 2009-12-03 10:27:12
Autor: mundek
OFERTA
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości

Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.

Zrób sobie kuku.

Data: 2009-12-03 10:42:00
Autor: Prawusek
OFERTA
"mundek" <mundraj@mailmix.pl> wrote in message news:hf80u1$j9i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości

Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.

Zrób sobie kuku.

Kuku tobie zdrobią eSBucu.

Data: 2009-12-03 10:56:03
Autor: Jadrys
OFERTA
Prawusek pisze:
Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

Dajesz jakąś jakąś gwarancję na to że potomek będzie "czystej krwi"?

Data: 2009-12-03 11:15:35
Autor: boukun
OFERTA

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hf81vh$3t7$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

Dajesz jakąś jakąś gwarancję na to że potomek będzie "czystej krwi"?

Myślisz, że Syla pójdzie na ten układ?

boukun

Data: 2009-12-03 11:36:04
Autor: BarnabaRudge
OFERTA

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Dajesz jakąś jakąś gwarancję na to że potomek będzie "czystej krwi"?

Myślisz, że Syla pójdzie na ten układ?

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zupelnie nie wiem jak on to chce zrobic nawet za milion dolarów skoro dotad
nieudolnie "praktykował" jedynie na dupach swoich kolesiów?
Facet ma kłopoty z erekcją, na kobiety mu nie staje, a pizda budzi w nim
paniczny strach. To trauma z dziecinstwa gdy byl molestowany ciotkę ktora go
wychowywała. Na widok obwisłych piersi robi mu sie duszno. Ciotka przy
figlach nieswiadomie przygniatała mu glowe piersiamia powodujac to, ze
chłopaczyna sie nieomal dusił. Teraz gdy tylko zobaczy cyce zachowuje sie
jak pies Pawłowa. Nie wiadmo czy jego jadra w ogole produkuja nasienie? To
wynik pernamentnego chodzenia latem w kalesonach. Ciocia byla bardzo
zapobiegliwa i opacznie dbala o zdrówko kochaneczka, stad te grube kalesony
latem
Czarno to widze nawet za milion baksów. Ale niech próbuje!

sofu

sofu

Data: 2009-12-03 12:34:06
Autor: Prawusek
OFERTA

Prawusek pisze:
[...]

Aktulana zona to Kazimiera od ~30 lat... Pseudo - Maruda.

Data: 2009-12-03 12:45:56
Autor: boukun
OFERTA

Prawusek pisze:
[...]

I jak ona na ten twój kotrakt reaguje? W Szwajcarii miałbyś większe szanse, tam są męskie burdele (dla panów lekkich obyczajów) z przeznaczenie dla kobiet...

boukun

Data: 2009-12-03 13:13:55
Autor: Prawusek
OFERTA

Prawusek pisze:
[...]

Jesteś chyba parchatą podróbą Jarka

Data: 2009-12-04 12:09:15
Autor: Prawusek
OFERTA

Prawusek pisze:
[...]

Twoja więcej inkasuje w Dojczlandii?
Nie zarobiła już na e,eryturę ?
Bo mógłbyś pjść za swoją radą.

Data: 2009-12-03 12:32:40
Autor: Prawusek
OFERTA

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hf81vh$3t7$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

Dajesz jakąś jakąś gwarancję na to że potomek będzie "czystej krwi"?

Dokonam należnych ablucji przed... :-))))

Data: 2009-12-03 15:12:08
Autor: Piotr
OFERTA
Dnia Thu, 3 Dec 2009 10:20:13 +0100, Prawusek napisał(a):

Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

A dlaczego tak drogo? Piotr

Data: 2009-12-03 15:42:08
Autor: Prawusek
OFERTA

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1ipezkavhuji2.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 3 Dec 2009 10:20:13 +0100, Prawusek napisał(a):

Za  sześć milionów bagsów zrobię syna, za jeden milion córkę.
Dodatkowy warunek - do 18 roku życia syn nie może być sparszony (obrzezany).

A dlaczego tak drogo?
Piotr
Zagadka Piotruś - masz z 90 IQusiów?

Data: 2009-12-03 15:43:46
Autor: Piotr
OFERTA
Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:42:08 +0100, Prawusek napisał(a):

A dlaczego tak drogo?
Piotr
Zagadka Piotruś - masz z 90 IQusiów?

I tu też podróbka... Boszzz, cała grupa się wałkuni...

Data: 2009-12-03 16:39:14
Autor: Prawusek
OFERTA
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:12a4svr1ckvyz$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak zwykle dopytujesz się o moje szyfry jasne dla szkoły zawodowej.

Data: 2009-12-03 17:26:27
Autor: Piotr
OFERTA
Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:39:14 +0100, Prawusek napisał(a):

Jak zwykle dopytujesz się o moje szyfry jasne dla szkoły zawodowej.

Kurde, może dlatego, że ja nigdy nie byłem w szkole zawodowej?
Piotr

Data: 2009-12-04 12:06:42
Autor: Prawusek
OFERTA
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:34jxiwplkrcj.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To jesteś stracony...

Data: 2009-12-04 12:38:40
Autor: Piotr
OFERTA
Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:06:42 +0100, Prawusek napisał(a):

Kurde, może dlatego, że ja nigdy nie byłem w szkole zawodowej?
Piotr

To jesteś stracony...

Jakoś będę z tym żył...
Piotr