OGROMNE kary dla posłów

Data: 2019-12-19 18:27:35
Autor: z
OGROMNE kary dla posłów
A tu taka cisza

Jak mnie to uspokaja :-)

Data: 2019-12-19 16:44:56
Autor: mrbluesky.pl
OGROMNE kary dla posłów

Jak mnie to uspokaja :-) -- -
Bo czym tu sie POdniecac?
Ze sprawy POdlegaja Dobrej Zmianie? ;P

Data: 2019-12-19 18:44:23
Autor: Trefniś
OGROMNE kary dla posłów
W dniu .12.2019 o 18:27 z <z@z.pl> pisze:

A tu taka cisza

Jak mnie to uspokaja :-)

To dowodzi, że nie wszyscy posłowie opozycji to idioci lub zdrajcy.
Kamień z serca!

Teraz lista obecności - kto ich krytykuje i chce karać.

--
Trefniś

Data: 2019-12-19 16:41:44
Autor: mrbluesky.pl
OGROMNE kary dla posłów
Teraz lista obecności - kto ich krytykuje i chce karać. -- -
usmialem sie jak zobaczylem w Onecie na liscie nieobecnych POslow Korwina ;P

Data: 2019-12-20 06:58:36
Autor: Trefniś
OGROMNE kary dla posłów
W dniu .12.2019 o 01:41 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

Teraz lista obecności - kto ich krytykuje i chce karać.
-- -
usmialem sie jak zobaczylem w Onecie na liscie nieobecnych POslow  Korwina ;P

Lepsza była Frydrych - nieobecna, bo protestowała przeciw tej ustawie na  ulicy :)

Ja pitolę, jaka jełopozycja :)

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 15:46:41
Autor: z
OGROMNE kary dla posłów
W dniu 2019-12-20 o 01:41, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Teraz lista obecności - kto ich krytykuje i chce karać.
-- -
usmialem sie jak zobaczylem w Onecie na liscie nieobecnych POslow Korwina ;P

Korwin jest pragmatyczny ;-) Nie zacietrzewiony jak ta banda lewacka.
I tak by ustawa weszła pod obrady.
Ale na popaprańcach czapka gore.
W ten sposób słupków sobie nie przysporzą.

Data: 2019-12-20 18:53:26
Autor: Trefniś
OGROMNE kary dla posłów
W dniu .12.2019 o 15:46 z <z@z.pl> pisze:

[...]

JKM różne głupoty robił, ale tu chyba achował się rozsądnie.

Ale na popaprańcach czapka gore.
W ten sposób słupków sobie nie przysporzą.

Czy oni już nie myślą o nowej partii?

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 10:50:00
Autor: Jacek Bialy
OGROMNE kary dla posłów
Ale na popaprańcach czapka gore.
W ten sposób słupków sobie nie przysporzą.

    -- - Czy oni już nie myślą o nowej partii?

Bez pomocy wsiarni ciężko im będzie (jak dotąd wyszło nowośmiesznie :)

JB

Data: 2019-12-21 08:26:22
Autor: Runt
OGROMNE kary dla posłów
W dniu 2019-12-20 o 15:46, pajac z pisze:

Korwin jest pragmatyczny ;-)

Jak to szachista.

Nie zacietrzewiony jak ta banda lewacka.

Lewactwo to gnijący gatunek.

I tak by ustawa weszła pod obrady.

PO co obrady!? Za mordę niepokornych i do "dołu z wapnem", oczywiście z "poprzecinanymi ścięgnami" - (c) zenuś = lo(r)dzik.

Ale na popaprańcach czapka gore.

PiS-owcom tyłki się palą. Banaś jeszcze nie POwiedział: "odpuszczam!"

W ten sposób słupków sobie nie przysporzą.

A PO co? Wybory już się odbyły. Teraz wystarczy tylko czekać jak suweren zapakuje PiS na taczki.
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-21 00:12:08
Autor: Pisiorowy Escobar
OGROMNE kary dla posłów
w <op.0c21jyonmtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

> [...]

Lepsza była Frydrych - nieobecna, bo protestowała przeciw tej ustawie na  ulicy :)

podniecasz się trefny dziadku niczym 75% poparciem dla komorowskiego, no na
stare lata widać tylko taki orgazm ci pozostał :DDD

gdyby przypadkiem posłów opozycji byłoby więcej niż bolszewików to zrobiłoby
się anulację, reasumpcję albo coś-tam coś tam (że zacytuję za pijaną posłanką
pis krukówną)

taki stary dziad a jeszcze nie kuma, co za jełodziad :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-21 18:24:47
Autor: z
OGROMNE kary dla posłów
Może tak może nie...

Fakt jest faktem że wizerunkowo totalna opozycja tak zdeterminowana zorganizowana, popierana z zagranicy...

DAŁA CIAŁA.

To taki kolejny przykład że im nie zależy, że nie mają pomysłu, że to łajzy.

Tusk by to wygrał ale jest dzisiaj tylko "PUBLICYSTĄ" ;-)

Data: 2019-12-21 20:41:51
Autor: Trefniś
OGROMNE kary dla posłów

napisał(-a):

> [...]

pis krukówną)

taki stary dziad a jeszcze nie kuma, co za jełodziad :DDD

:)
Pite było, później wleczone?
Rzeczywiście, trudno wam inaczej stawiać czoła takiemu zasranemu (GW-no)  życiu.

--
Trefniś

Data: 2019-12-22 01:02:34
Autor: Pisiorowy Escobar
OGROMNE kary dla posłów
> [...]

Pite było, później wleczone?
Rzeczywiście, trudno wam inaczej stawiać czoła takiemu zasranemu (GW-no)  życiu.

stawiasz tezę a potem na jego podstawie snujesz jakieś twierdzenia?
faktycznie trefny jełodziadek :D
dobrze że masz orgazmy na brak konieczności anulacji - lepsze takie niż żadne
;D

Data: 2019-12-20 11:59:56
Autor: Budzik
OGROMNE kary dla posłów
Użytkownik z z@z.pl ...

A tu taka cisza

Jak mnie to uspokaja :-)

Ani kary ogromne, ani sprawa która miałaby jakies wieksze znaczenie.
Skoro w miesiacu są 1 lub 2 posiedzenia to za takie lekcewazenie obowiazków powinni automatycznie odbierac kazdemu posłowi 50% lub 100% uposazenia (proporcjonalnie do ilosci posiedzen) to by kazdy był 2 godziny przed czasem zamiast tłumaczyc sie korkami.
A tak mamy posłów, co wpadaja na 5 minut, włoza karte do głosowania i wychodza.

Ale przeciez jakby rano wszyscy byli to za 2-3 godziny sprawa zostałaby przegłosowana jeszcze raz...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2019-12-20 15:48:09
Autor: z
OGROMNE kary dla posłów
W dniu 2019-12-20 o 12:59, Budzik pisze:
Ani kary ogromne, ani sprawa która miałaby jakies wieksze znaczenie.

Racja.
Ale jak to wygląda na tle walki o praworządność?
ALE PLAMA ;-)

Data: 2019-12-20 18:59:56
Autor: Budzik
OGROMNE kary dla posłów
Użytkownik z z@z.pl ...

Ani kary ogromne, ani sprawa która miałaby jakies wieksze znaczenie.

Racja.
Ale jak to wygląda na tle walki o praworządność?
ALE PLAMA ;-)

Tez mnie boli ten brak logiki i rozsadku.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

OGROMNE kary dla posłów