OK, ale z kasy sejmu i tych wszystkich pętaków i złodziei, co się na tym obłowili

Data: 2014-07-24 16:34:43
Autor: boukun
OK, ale z kasy sejmu i tych wszystkich pętaków i złodziei, co się na tym obłowili
~XXXX 14 minut temu
....tak, a z czyich pieniędzy będziecie łajzy płacić ?, polskiego podatnika ?, gdy na podstawowe potrzeby niezbędne dla normalnego funkcjonowania społeczeństwa, które płaci podatki nie ma środków, zapłaćcie z własnej kieszeni za swoją nieudolność i lizanie ,,kupra" jankesom, czyli i tak z tego co nam ukradliście.

~kazek drugi 19 minut temu
OK, ale z kasy sejmu i tych wszystkich pętaków i złodziei, co się na tym obłowili. A nie z naszych !!

~slepok 21 minut temu
POukladani układami - smieja się z cielakow wyborców Parobki byli i będą biedna tania sila robocza....

~jj 43 minuty temu
Leper miał rację jak mówił, że Talibowie wylądowali w Klewkach. Wszyscy się z niego śmialiśmy ....

~druk 1 godzinę i 25 minut temu
Ewa Kopacz lubi dobrze zjeść. Wraz z kierownictwem Sejmu wydała 40 tysięcy na biesiady to wielu w Polsce dochody roczne

~wyborca 22 minuty temu
Teraz już wiem czemu ci zbrodniarze wojenni szukali immunitetu.

~radek laska 25 minut temu
Niech zapłacą Ci co do tego dopuścili! Z jakiej racji my mamy płacić??? Pierd...ne złodziejee'ee

~gtrw 25 minut temu
Ten kto wzial 15 miln $ za wiezienia w poldce niech placi

~oby nie .. 25 minut temu
to nie wy zaplacicie tylko ludzie , bo jak cos pier... w kraju to zwykli ludzie beda cierpiec . . przez wasze gry ...

~sromotnik 26 minut temu
Palestyńczycy dostaną po 100tys euro a Lepper w 100% dostał pętelkę za to że zadużo powiedział.

~ZAZ 27 minut temu
Nejaki towarzysz Kwaśniewski i Miller, którzy jak to komusze plemię kłamiąc Polakom w twarz zaprzeczali, że w Polsce są jakieś więzienia CIA a Leppera, który twierdził, że są traktowali jak głupa wiejskiego. takich mamy polityków do dziś. A może tak w oparciu o ustawę o odpowiedzialności urzędników państwowych wyłuskać tę kasę z prywatnych kont Milera i Kwacha. To dopiero ostudzi zapędy zawłaszczania naszym krajem wszelkiej maści politycznych przekrętasów. Myślę, że to na ich prywatne konta w Szwajcarii Amerykanie uregulowali rachunek za użyczenie im skrawka naszej Ojczyzny bez naszej wiedzy i aprobaty.

~s 1 godzinę i 13 minut temu
NIech płacą odpowiedzialni. Kwaśniewski, Miller i reszta zamieszanych. A nie ja z podatków. Co to k...a ma być?

~wiesia 58 minut temu
Chciałabym wiedzieć, czy od momentu przegrania pierwszego procesu przed Trybunałem Praw Człowieka w Sztrasburgu i orzeczenia kary dla Polski, polegającej na tym, że MSZ tak ochoczo wydaje pieniądze polskiego podatnika, osoby odpowiedzialne w Polsce, które doprowadziły do tego, że Naród polski musi płacić za ich nieudolność poniosły jakieś konsekwencje ? Proszę mi podać, nazwisko sędziego, prokuratora, urzędnika, polityka lub jakiejkolwiek innej osoby odpowiedzialnej, która poniosła konsekwencje finansowe, albo jakiekolwiek inne konsekwencji swojej działalności polegającej, że to Naród teraz musi płacić, bo jak nie zapłaci to Trybunał będzie naliczać kary za każdy dzień zwłoki.

OK, ale z kasy sejmu i tych wszystkich pętaków i złodziei, co się na tym obłowili