OK - mam dosc...

Data: 2009-05-06 00:28:13
Autor: Leszczur
OK - mam dosc...
....tego porownywania kazdej kontuzji w playoffs do Willisa Reeda.
Garnett nie moze siedziec, biegac ani chodzic? O nie! Ale moze "zrobi
Willisa Reeda" i wroci do gry mimo otwarego zlaman wszystkich
konczyn!?
Yao zlapal sie za kolano i musial isc do szatni? O nie! Patrzcie! On
wraca niczym Willis Reed z peknieciem podstawy czaszki, zlamanym nosem
i wydlubanym okiem!
Kobe narzeka na bol gardla? O nie! Ale on juz na pewno nie da sie
kontuzji i bedzie gral niczym Willis Reed, o kulach, na wozku
inwalidzkim i z podlaczona kroplowka!

Czy do jasnej anielki mozemy w koncu przestac sie doszukiwac
spadkobiercow Willisa Reeda w kazdej kontuzji? Mozemy juz przejsc do
porzadku dziennego nad tym, ze 100k$ w latach 70 bylo nieco mniejszym
zobowiazaniem niz 100M$ teraz? Ryzyko dla klubu bylo nieco mniejsze.
Czy mozemy w koncu przypomniec sobie, ze Reed wrocil na G7, rzucil dwa
razy i musial zejsc, bo nie da sie grac z zerwanym miesniem? Mozemy w
koncu przestac sie tym jarac i na sile szukac analogii? Pretty please?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-06 09:39:40
Autor: s
OK - mam dosc...
[...]

A dwie skrecone kostki Josha Howarda?
Reed wysiada :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-06 00:44:00
Autor: L'e-szczur
OK - mam dosc...
On 6 Maj, 09:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> razy i musial zejsc, bo nie da sie grac z zerwanym miesniem? Mozemy w
> koncu przestac sie tym jarac i na sile szukac analogii? Pretty please?

Taaa. I 10 szwow na twarzy Battiera. Kolano/-a/ Bynuma, biodra Jaxa i
popsute zeby Joe Crawforda. Szpital na peryferiach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-06 13:30:48
Autor: wiLQ
OK - mam dosc...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czy mozemy w koncu przypomniec sobie, ze Reed wrocil na G7, rzucil dwa
razy i musial zejsc, bo nie da sie grac z zerwanym miesniem? Mozemy w
koncu przestac sie tym jarac i na sile szukac analogii? Pretty please?

OK, przestaniemy sie tym jarac i na sile szukac analogii... Hmmm,
chwila, wcale tego nie robilismy... wyslij ten apel do komentatorow ;-P

Niemniej zgadzam sie z puenta, masakruja ta analogie.

--
pzdr
wiLQ

OK - mam dosc...