OK, teraz na poważnie...

Data: 2009-05-18 19:06:10
Autor: Tzva Adonai
OK, teraz na poważnie...
Kim są stoczniowcy, że spotyka się z nimi osobiście sam premier RP?.. Dlaczego
ten sam premier nie spotka się w cztery oczy np. z księgowymi albo pucybutami?...

Data: 2009-05-18 21:11:37
Autor: boukun
OK, teraz na poważnie...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gusbj2$7ug$1inews.gazeta.pl...
Kim są stoczniowcy, że spotyka się z nimi osobiście sam premier RP?.. Dlaczego
ten sam premier nie spotka się w cztery oczy np. z księgowymi albo pucybutami?...

Ta cała szopka ma za zadanie uwiarygodnić politykę wyprzedawania majątku narodowego Polaków, a stoczniowcy są tylko klakierami w tym z góry wyreżyserowanym spektaklu.

Ja tam nawet nie włączyłem do tej pory telewizora, to dla głupców...

boukun

OK, teraz na poważnie...