OLIMPUS

Data: 2009-06-09 21:02:15
Autor: stefan
OLIMPUS
kupiłem olimpus SP 590 .Proszę o opinie na temat tego
aparatu. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4142 (20090609) __________

Data: 2009-06-09 21:25:16
Autor: JA
OLIMPUS
On 2009-06-09 21:02:15 +0200, "stefan" <dezam@poczta.onet.pl> said:

kupiłem olimpus SP 590 .Proszę o opinie na temat tego
aparatu.

O opinie pyta się przed zakupem.
Poza tym ntg pytaj na cyfrowej.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-06-09 21:46:35
Autor: martinez
OLIMPUS
Użytkownik "stefan" <dezam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0m949$rod$1news.vectranet.pl...
kupiłem olimpus SP 590 .Proszę o opinie na temat tego
aparatu.

Łączymy się z Tobą w bólu.

martinez

Data: 2009-06-09 21:48:39
Autor: Jacek23
OLIMPUS
kupiłem olimpus SP 590

Niema takiego aparatu.

--

jacek23@post.pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2009-06-09 21:50:57
Autor: Arkadiusz Stopa
OLIMPUS
kupiłem olimpus SP 590 .Proszę o opinie na temat tego
aparatu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A po jakiego grzyba Ci opinie, jak już zakupiłeś?
Skoro go masz, to raczej Ty podziel sią opinią!

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

Data: 2009-06-10 00:24:16
Autor: MaW
OLIMPUS

Użytkownik "stefan" <dezam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0m949$rod$1news.vectranet.pl...
kupiłem olimpus SP 590 .Proszę o opinie na temat tego
aparatu.

I chcesz sie utwierdzić w przekonaniu, ze zrobiłeś dobry zakup? Chyba za późno na opinie

Data: 2009-06-13 14:39:39
Autor: Vector
OLIMPUS
również pragnę wyrazic swoje ubolewanie. Nigdy więcej żadnego
cyfrowego olka nawet jak dołożą mu opcje robienia laski...

OLIMPUS