OMG

Data: 2013-10-29 01:43:13
Autor: Lorn
OMG
Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

Data: 2013-10-29 01:46:57
Autor: boukun
OMG
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:l4n0b3$3r4$3dont-email.me...
Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

Zauważyłeś ujadający koncert Żydów w TV?

boukun

Data: 2013-10-29 02:11:33
Autor: Lorn
OMG
W dniu 2013-10-29 01:46, boukun pisze:
Zauważyłeś ujadający koncert Żydów w TV?

Nie zauważyłem antysemito... Gdybyście prawicowe pieski mieli coś do powiedzenia, to było odezwać japę... Pewnie dlatego milczycie, bo w tym dniu byście stracili poparcie jakiekolwiek posiadacie... Odważniki.

Data: 2013-10-29 10:31:20
Autor: boukun
OMG
Lorn" <Lorn@fm.fm> schrieb im Newsbeitrag news:l4n207$b9b$1dont-email.me...
[...]

Boś tępak i talmudysta. Cieszysz się jak głupi do sera, że Żydzi w 1989 roku wywalczyli "wolność" dla siebie, wolną amerykankę kosztem zniewolenia totalnego i okradzenia całego narodu polskiego...

boukun

Data: 2013-10-29 06:00:23
Autor: Budzik
OMG
Osobnik posiadający mail Lorn@fm.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

Może po prostu odrobina wyczucia? Nawet jak sie ma inne poglądy i kogoś się negatywnie ocenia to chyba nie wypada "tanczyc na jego grobie".

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2013-10-29 08:21:59
Autor: Bogdan Idzikowski
OMG

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29102013.49736618budzik61.poznan.pl...
[...]

To chyba nie jest powodem. Od trzech lat tańczą na grobach ofiar katastrofy smoleńskiej i nie mają z tego powodu najmniejszych wyrzutów sumienia.

rozbawiony obserwator

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-29 09:00:01
Autor: Budzik
OMG
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ale nie robili tego w dniu katastrofy.
Trzeba uczciwie przyznac, ze troche odczekali...

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2013-10-29 10:17:36
Autor: Bogdan Idzikowski
OMG

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29102013.1CC782AFbudzik61.poznan.pl...
[...]

Jak to nie. Przecież Kaczyński natychmiast powiedział: "to wyście zabili mi brata", czy jakoś tak podobnie.

uważny obserwator

Data: 2013-10-29 11:00:23
Autor: Budzik
OMG
[...]

No to należy zauważyć poprawę sytuacji ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-10-29 13:31:53
Autor: Klin
OMG

To chyba nie jest powodem. Od trzech lat tańczą na grobach ofiar
katastrofy smoleńskiej i nie mają z tego powodu najmniejszych wyrzutów
sumienia.

rozbawiony obserwator

   Co ty tak ciągle o tym tańczeniu na grobach rozbawiony satanisto
   jeśli juĹź musisz po tych grobach tańczyć przynajmniej to się do
   tego przyznaj a nie wmawiaj tym dla ktĂłrych pamięć o grobach
   ofiar Smoleńska jest święta.

Data: 2013-10-29 13:00:06
Autor: Budzik
OMG
Osobnik posiadający mail @wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

   jeśli już musisz po tych grobach tańczyć przynajmniej to się do
   tego przyznaj a nie wmawiaj tym dla których pamięć o grobach
   ofiar Smoleńska jest święta.

Bo widzisz, Bogdan, ty satanisto :), ten cały konflikt to jest zwykly lapsus językowy.
Po prostu obie strony inaczej rozumieją słowo świętość.
Tak samo jak p. Hoffman inaczej rozumiem słowo "pretensjonalnośc" (przypominam: wnoszący pretensje... ROTFL)
Tak samo pewnie jak mówią o bombie to maja na mysli rumową itd.
A wybuch? Może prezes grał w friut ninja, pobił rekord i był wybuch radości?

A sam p. prezes to taka zaściankowa osóbka co w przypadku p. Hoffmana pewnie znaczy: mieszkający za ścianą.

(kurcze, szkoda, ze z tego całego ruchu akurat Hoffmana nawet lubie - widac, ze on bawi sie, ironizuje, docina a w głebi duszy smieje sie i po prostu robi sobie jaja. Cenię go za jego wymyślne złośliwości :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2013-10-29 15:22:55
Autor: Bogdan Idzikowski
OMG

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29102013.0D3F066Abudzik61.poznan.pl...
[...]

A te o małym kutasiku? Ależ to było wyborne! Szczyt jaj! Małych czy dużych?

ubawiony

Data: 2013-10-29 14:30:00
Autor: Budzik
OMG
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A te o małym kutasiku? Ależ to było wyborne! Szczyt jaj! Małych czy
dużych?

Nie jestem hipokrytą.
Akurat zarty o kutasiku mi nie przeszkadzały. Niby "w pracy" ale panie tez nie specjalnie protestowały, były w dobry humorze a wszystko zakropione wódką.
Jest to w jakims sensie naganne ale na pewno nie w takim, jakie halo zrobiły z tego media.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-10-29 15:49:09
Autor: Bogdan Idzikowski
OMG

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29102013.2BF12671budzik61.poznan.pl...
[...]

Tak potrafią żartować tylko ci z wyższej półki? A jak któryś z nich zesra się w salonie, to jak zareagujesz?

ubawiony

Data: 2013-10-29 15:00:10
Autor: Budzik
OMG
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tak potrafią żartować tylko ci z wyższej półki?

W jakim sensie? Nigdy nie zdarzyło ci się poswintuszyć z koleżankami?

A jak któryś z nich
zesra się w salonie, to jak zareagujesz?

Porównujesz zart do kupy?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2013-10-29 18:38:21
Autor: Bogdan Idzikowski
OMG

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29102013.6970B9A2budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tak potrafią żartować tylko ci z wyższej półki?

W jakim sensie? Nigdy nie zdarzyło ci się poswintuszyć z koleżankami?

Tak. Nie polegało to na przechawałkach. Pozwalałem na organoleptyczne sprawdzanie. A najlepiej w trójkątach.

A jak któryś z nich
zesra się w salonie, to jak zareagujesz?

Porównujesz zart do kupy?

Dobry żart tynfa wart. Powtarzam: dobry.

ubawiony

Data: 2013-10-29 15:35:37
Autor: Trybun
OMG
W dniu 2013-10-29 14:00, Budzik pisze:
(kurcze, szkoda, ze z tego całego ruchu akurat Hoffmana nawet lubie - widac, ze on bawi sie, ironizuje, docina a w głebi duszy smieje sie i po prostu robi sobie jaja. Cenię go za jego wymyślne złośliwości :)

Miałem okazję poznać go osobiście. Jest tak jak piszesz - piekielna wręcz inteligencja, i żartobliwy styl bycia.

Data: 2013-10-29 16:03:48
Autor: leming.show
OMG
użytkownik Budzik napisał:

Może po prostu odrobina wyczucia? Nawet jak sie ma inne poglądy i kogoś się negatywnie ocenia to chyba nie wypada "tanczyc na jego grobie".

Hej panie krotka pamiec, zimnego lecha i kaczki po smolensku juz nie pamietasz, cos ty taki selektywny.

Data: 2013-10-29 09:19:26
Autor: Trybun
OMG
W dniu 2013-10-29 01:43, Lorn pisze:
Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

"Kundle", no no - kolejny bystry obserwator stawiający wyĹźej  dĹźumę nad cholerę.

Data: 2013-10-29 01:31:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
OMG
W dniu wtorek, 29 października 2013 09:19:26 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

> Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle > zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To > milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

"Kundle", no no - kolejny bystry obserwator stawiający wyżej  dżumę nad cholerę.

Nie przejmuj się. Gdzie dwóch się bije tam tyfus wygrywa...

Data: 2013-10-29 15:32:05
Autor: Trybun
OMG
W dniu 2013-10-29 09:31, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

"Kundle", no no - kolejny bystry obserwator stawiający wyżej  dżumę nad

cholerę.

Nie przejmuj się. Gdzie dwóch się bije tam tyfus wygrywa...

Niewykluczone że kolesie tym swoim błazeńskim zachowaniem wykreują/wygenerują gangrenę która co gorsze, dla nas Polaków nie poprzestanie na rozprawie z nimi...

OMG