OMG

Data: 2013-10-29 01:46:57
Autor: boukun
OMG
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:l4n0b3$3r4$3dont-email.me...
Zauważyliście, że po śmierci Męża Stanu prawe i sprawiedliwe kundle zamilkły w mediach? Nawet Hofmana nie było. What the ... ? To milczenie jest wielce wymowne... Kto do kogo polityczne kuśtyki :>

Zauważyłeś ujadający koncert Żydów w TV?

boukun

Data: 2013-10-29 02:11:33
Autor: Lorn
OMG
W dniu 2013-10-29 01:46, boukun pisze:
Zauważyłeś ujadający koncert Żydów w TV?

Nie zauważyłem antysemito... Gdybyście prawicowe pieski mieli coś do powiedzenia, to było odezwać japę... Pewnie dlatego milczycie, bo w tym dniu byście stracili poparcie jakiekolwiek posiadacie... Odważniki.

Data: 2013-10-29 10:31:20
Autor: boukun
OMG
Lorn" <Lorn@fm.fm> schrieb im Newsbeitrag news:l4n207$b9b$1dont-email.me...
[...]

Boś tępak i talmudysta. Cieszysz się jak głupi do sera, że Żydzi w 1989 roku wywalczyli "wolność" dla siebie, wolną amerykankę kosztem zniewolenia totalnego i okradzenia całego narodu polskiego...

boukun

OMG