OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego

Data: 2019-12-03 17:30:33
Autor: u2
OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego
ciekawie w tej Bolanda, klimaty prawdziwie kafkowskie:))))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/475890-tylko-u-nas-matecki-onet-nie-napisal-najwazniejszego

[...]

     Portal Onet nie napisał o mnie najważniejszego. Do mojego mieszkania w Szczecinie weszło trzech uzbrojonych policjantów. Pokazali mi memy, które zgłosił w prokuraturze Rafał Gaweł, twórca Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, który ukrywa się w Norwegii

-- mówi portalowi wPolityce.pl Dariusz Matecki, radny PiS w Szczecinie.

Przeszukanie Policji w szczecińskim mieszkaniu radnego odbyło się dwa miesiące temu, kilka dni po wyborach parlamentarnych. Postępowanie dotyczące prowadzonych lub współprowadzonych przez Mateckiego fanpage'y wszczęła Prokuratura Rejonowa Praga-Północ w Warszawie.

     Większość zgłoszonych memów nie była mojego autorstwa. Do mnie należało zdjęcie, które przedstawiało maskotkę z Ikei, świnkę. Obok niej był Koran i informacja, że nagrywam filmik o apostazji w islamie. Za coś takiego zabezpieczono mi na dwa dni dwa telefony i komputer

-- dodaje.

     Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych składa fałszywe doniesienia w prokuraturze. Publikują też fałszywe doniesienia na swoich stronach internetowych. Uderzają nie tylko w polityków, ale prowadzą wielka nagonkę na Kościół katolicki. Będę z tym walczył

-- zapowiada Matecki. Dopytywany o szczegóły, mówi, że poda je niedługo na konferencji prasowej.

     Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych prowadzi działalność kryminalną. Rafał Gaweł ukrywa się w Norwegii, bo jest skazany na dwa więzienia w Polsce. Z Norwegii wysyła fałszywe oskarżenia dla prokuratury, a prokuratura wysyła Policję do ludzi

-- mówi.

     Do ludzi z poważnymi zarzutami nikt nie przyjeżdża, a do mnie za opublikowanie zdjęcia i memy, które nie były w większości mojego autorstwa przyjechało do mojego domu trzech uzbrojonych policjantów

-- ocenia.

Radny wskazuje, że Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych prowadzi absurdalne działania również wobec innych osób.

     Przypomnę, że Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych próbował odebrać prawa rodzicielskie rodzicom 15-latka, który z krzyżem w ręku próbował zatrzymać marsz promujący LGBT. Jest to jeden z przykładów, który pokazuje, że oni dyskryminują całą społeczność katolików w naszym kraju. Składali też zawiadomienia na arcybiskupa Marka Jędraszewskiego

-- podkreśla Matecki.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. OMZRiK ,,grilluje" 15-latka, który z Krzyżem w ręku chciał zatrzymać marsz LGBT. Baryła: ,,To zastraszanie mnie i mojej rodziny"

Not. ems
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2019-12-03 23:06:03
Autor: RadoslawF
OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego
W dniu 2019-12-03 o 17:30, u2 pisze:

Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

Pozdrawiam

OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego