ON

Data: 2014-07-08 14:54:12
Autor: Trybun
ON
Co jest przyczyn膮 tego 偶e Olej Nap臋dowy czasem tak si臋 pieni 偶e nie idzie nala膰?  Dzisiaj mia艂em zamiar nala膰 do pe艂na, a musia艂em po nalaniu 30 litr贸w podda膰 si臋 bo trwa艂oby to pewnie z p贸艂 godziny.. Nalewanie owych 30 zaj臋艂o mi 15 minut.

Data: 2014-07-08 06:26:45
Autor: kogutek444
ON
Zapchane odpowietrzenie zbiornika.

Data: 2014-07-08 15:37:04
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-08 15:26, kogutek444@gmail.com pisze:
Zapchane odpowietrzenie zbiornika.

Przy otwartym wlewie??

Data: 2014-07-08 14:46:56
Autor: masti
ON
Dnia pi臋knego Tue, 08 Jul 2014 15:37:04 +0200 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

W dniu 2014-07-08 15:26, kogutek444@gmail.com pisze:
Zapchane odpowietrzenie zbiornika.

Przy otwartym wlewie??

odpowietrzenie nie jest przez wlew

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-08 19:16:11
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-08 16:46, masti pisze:
[...]

Jasne, wlew na og贸艂 jest zamkni臋ty, a je偶eli chodzi o diesla to nie jestem pewien czy w korku jest odpowietrzacz, tak jak w benzynowcach, no przynajmniej tych kt贸rymi ja je藕dzi艂em. Ale tu przecie偶 chodzi o ten moment gdy on jest otwarty, a wi臋c czy potrzeba lepszego odpowietrzenia?

Data: 2014-07-08 18:03:30
Autor: masti
ON
Dnia pi臋knego Tue, 08 Jul 2014 19:16:11 +0200 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

[...]

nie jest otwarty. We wsp艂czesnych samochodach wlew jest przygotowany do wsp贸艂pracy z pistoletami odsysaj膮cymi pary powstaj膮ce przy tankowaniu.
Poza tym jest odpowietrzenie ze zbiornika do wlewu. i to moze by膰 zatkane. Albo pistolet po prostu daje za du偶y strumie艅

Data: 2014-07-08 19:38:11
Autor: WOJO
ON
odpowietrzenie nie jest przez wlew
Ej - jeste艣 pewien, 偶e w ka偶dym samochodzie? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-07-08 06:43:40
Autor: WS
ON
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 14:54:12 UTC+2 u縴tkownik Trybun napisa:
Co jest przyczyn tego 縠 Olej Nap阣owy czasem tak si pieni 縠 nie idzie nala?  Dzisiaj mia砮m zamiar nala do pe硁a, a musia砮m po nalaniu 30 litr體 podda si bo trwa硂by to pewnie z p蟪 godziny.. Nalewanie owych 30 zaj瓿o mi 15 minut.

dystrybutor dla TIRow? ;)

Data: 2014-07-08 15:56:35
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-08 15:43, WS pisze:
[...]

Normalny, ca硑 czas tylko z niego lej.

Data: 2014-07-08 07:33:50
Autor: kogutek444
ON
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 15:56:35 UTC+2 u縴tkownik Trybun napisa:
W dniu 2014-07-08 15:43, WS pisze:

> W dniu wtorek, 8 lipca 2014 14:54:12 UTC+2 u锟統tkownik Trybun napisa锟:

> dystrybutor dla TIRow? ;)

Normalny, ca锟統 czas tylko z niego lej锟.

To spr骲uj zatankowa z innego. Na jednej stacji z jednego dystrybutora wszyscy nalewaj bez problem體 a u mnie dzieje si to co u Ciebie. A z innych dystrybutor體 i na innych stacjach jest ok.

Data: 2014-07-08 19:17:40
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-08 16:33, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Od chwili gdy naby砮m tego diesla tankowa砮m jakie 7-8 razy. W tym tylko raz poza s硊peck stacja Orlenu. Problemy z zatankowaniem mia砮m tylko dwa razy - raz zim, no i dzisiaj... skoro jednak piszesz 縠 to mo縠 by wina dystrybutora, to przecie nic trac tankuj眂 na innym dystrybutorze, dzi阫i za sugesti.

Data: 2014-07-08 19:32:08
Autor: Dawid
ON
W dniu 2014-07-08 19:17, Trybun pisze:

[...]

To nie wina dystrybutora, to kiepskie paliwo, chrzczone czym nafto podobnym lun opa丑w.Dobry olej si nie pieni.U nas cz阺te takie pienienie, dlatego ka縟y si przyzwyczai, za granic zachodni ci昕ko o pieni眂y si ON.

Data: 2014-07-08 20:25:01
Autor: LEPEK
ON
W dniu 2014-07-08 19:32, Dawid pisze:

To nie wina dystrybutora, to kiepskie paliwo, chrzczone czym nafto
podobnym lun opa丑w.

Wiesz czym si r罂ni ON od OO?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-07-19 11:17:44
Autor: Trybun
ON
[...]

A ja z uporem maniaka usi硂wa砮m ten syf nala do pe硁a...

Data: 2014-07-08 15:35:05
Autor: huri_khan
ON
Dnia Tue, 08 Jul 2014 14:54:12 +0200, Trybun napisa(a):

[...]

Uda硂 Ci si w硂縴 pistolet do wlewu ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-07-08 23:08:42
Autor: Hinek
ON
U偶ytkownik "Trybun"  napisa艂

Co jest przyczyn膮 tego 偶e Olej Nap臋dowy czasem tak si臋 pieni 偶e nie idzie nala膰?

Resztki detergent贸w. U偶ywa si臋 ich do czyszczenia cystern, zbiornik贸w,
instalacji w bazach paliw...

--
Hinek

Data: 2014-07-10 08:39:02
Autor: Przemek
ON
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 14:54:12 UTC+2 u縴tkownik Trybun napisa:
Co jest przyczyn tego 縠 Olej Nap阣owy czasem tak si pieni(...)

Dodatki. Mo縠 jest za du縪 bio, albo co jeszcze. U mnie w firmie mamy sw骿 w砤sny dystrybutor i jak trafi si kiepska dostawa, to efekt jest w砤秐ie taki. Pistolet jest jeden i ten sam, wi阠 czynnikiem zmiennym jest tylko paliwo.

Data: 2014-07-19 11:18:03
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-10 17:39, Przemek pisze:
[...]

Czyli normalna sprawa, nie ma si czym przejmowa?

Data: 2014-07-19 15:14:39
Autor: Przemek
ON
W dniu sobota, 19 lipca 2014 11:18:03 UTC+2 u縴tkownik Trybun napisa:
W dniu 2014-07-10 17:39, Przemek pisze:

> W dniu wtorek, 8 lipca 2014 14:54:12 UTC+2 u锟統tkownik Trybun napisa锟:

> Dodatki. Mo锟絜 jest za du锟給 bio, albo co锟 jeszcze. U mnie w firmie mamy sw锟絡 w锟絘sny dystrybutor i jak trafi si锟 kiepska dostawa, to efekt jest w锟絘锟絥ie taki. Pistolet jest jeden i ten sam, wi锟絚 czynnikiem zmiennym jest tylko paliwo.

Czyli normalna sprawa, nie ma si锟 czym przejmowa锟?

ja wola砨ym tankowa tam, gdzie si nie pieni. Pies jeden wie, co oni tam dodaj, ale czasem przypomina to szampon do w硂s體, a nie ON, bo piany jest mn髎two. Na szcz甓cie nie musz la tego do prywatnego auta.

Data: 2014-07-22 16:24:21
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-20 00:14, Przemek pisze:
[...]

Nie zaobserwowa砮m aby auto gorzej chodzi硂 po nalaniu pieni眂ego si paliwa, ale kto tu wspomina 縠 normalne, dobre paliwo nie powinno si pieni. Jedyn metod obrony pozostaje kierowcy tylko nie tankowa "do pe硁a" gdy paliwo si pieni.

Data: 2014-07-22 18:28:52
Autor: RadoslawF
ON
Dnia 2014-07-22 16:24, U偶ytkownik Trybun napisa艂:

Czyli normalna sprawa, nie ma si膹偶藵 czym przejmowa膹偶藵?
ja wola艂bym tankowa膰 tam, gdzie si臋 nie pieni. Pies jeden wie, co oni
tam dodaj膮, ale czasem przypomina to szampon do w艂os贸w, a nie ON, bo
piany jest mn贸stwo. Na szcz臋艣cie nie musz臋 la膰 tego do prywatnego auta.

Nie zaobserwowa艂em aby auto gorzej chodzi艂o po nalaniu pieni膮cego si臋
paliwa, ale kto艣 tu wspomina艂 偶e normalne, dobre paliwo nie powinno si臋
pieni膰. Jedyn膮 metod膮 obrony pozostaje kierowcy tylko nie tankowa膰 "do
pe艂na" gdy paliwo si臋 pieni.

A przed czym takie tankowanie nie do pe艂na ma ci臋 obroni膰 ?

Pozdrawiam

Data: 2014-07-22 21:05:18
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-22 18:28, RadoslawF pisze:
[...]

No, du偶o mniejsza mo偶liwo艣膰, 2-3 litry z艂ego paliwa  nie rozwali silnika czy osprz臋tu, tak jak mo偶e si臋 sta膰 po zatankowaniu pe艂nego baku, np. 60 litr贸w.

Data: 2014-07-23 00:44:23
Autor: RadoslawF
ON
Dnia 2014-07-22 21:05, U偶ytkownik Trybun napisa艂:
[...]

Ty rozumiesz co czytasz i co piszesz ?
Jakim cudem skoro pe艂ny bak mie艣ci 60 litr贸w to zatankowanie
nie do pe艂na ma oznacza膰 2 - 3 litry ? Zatankowanie nie do pe艂na
przy takim zbiorniku to b臋dzie 40 do 50 litr贸w. I dalej nie wiem
przed czym ma obroni膰 wlanie tych 40 czy 50 litr贸w zamiast 60.
Bo na pewno nie przed rozwaleniem silnika czy osprz臋tu.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-23 08:18:34
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-23 00:44, RadoslawF pisze:

[...]

Jak widz臋 nie potrafisz zrozumie膰 kawa艂ka kr贸tkiego tekstu a na dostatek jeszcze stawiasz zarzuty. Sam nie wiem jak m贸g艂bym napisa膰 偶eby to by艂o dla ciebie jeszcze bardziej zrozumia艂e.. No nic, spr贸buj臋 - jad臋 na stacj臋, otwieram wlew, widz臋 偶e paliwo pieni si臋 przy nalewaniu, przerywam nalewanie ze wzgl臋du na to 偶e paliwo mo偶e mie膰 w sk艂adzie dodatki, czy normalny syf, kt贸re mog膮 zaszkodzi膰 silnikowi, taka pr贸ba zatankowania to gdzie艣 2-3 litry kt贸re zd膮偶y艂y by膰 wlane do baku. Jad臋 na inn膮 stacj臋, widz臋 偶e paliwo jest normalne, a wi臋c tankuje do pe艂na.

Data: 2014-07-23 08:19:55
Autor: collie
ON
W dniu 23.07.14 8:18, Trybun pisze:

jad na stacj, otwieram wlew, widz 縠 paliwo pieni si przy nalewaniu,
> przerywam nalewanie ze wzgl阣u na to 縠 paliwo mo縠 mie w sk砤dzie dodatki,
czy normalny syf, kt髍e mog zaszkodzi silnikowi, taka pr骲a zatankowania
to gdzie 2-3 litry kt髍e zd笨y硑 by wlane do baku. Jad na inn stacj,
widz 縠 paliwo jest normalne, a wi阠 tankuje do pe硁a.

Tak z ciekawo禼i spytam: jakim cudem widzisz, 縠 paliwo pieni si na dnie
zbiornika, po wlaniu 2-3 litr體? Piana wychodzi wlewam, czy po prostu
przy秝iecasz sobie zapa砶, by zobaczy pian w zbiorniku?

--
collie

Data: 2014-07-23 09:39:35
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-23 08:19, collie pisze:
> [...]

zbiornika, po wlaniu 2-3 litr體? Piana wychodzi wlewam, czy po prostu
przy秝iecasz sobie zapa砶, by zobaczy pian w zbiorniku?

Od pocz眛ku, od baaardzo dawna mi sie nie zdarzy硂 wjecha na stacj z pustym zbiornikiem. Tak wi阠 nie nalewam "od dna".  W odpowiedzi - piana dochodzi do wlewu, jest widoczna, pewnie gdyby "pistolet" nie odbija to zacz瓿aby wyp硑wa na zewn眛rz. Nie mia砮 nigdy takiego przypadku przy nalewaniu  ON?

Data: 2014-07-23 09:46:33
Autor: collie
ON
W dniu 23.07.14 9:39, Trybun pisze:

[...]

Nie, ale ja tankuj zwykle na stacjach LUK i zwykle wtedy, gdy zaczyna 秝ieci si
lampka rezerwy paliwa. No, chyba 縠 wyruszam w d硊縮z tras, ale zawsze tankuj
"pod korek" i jako piana nigdy dot眃 nie pokazywa砤 mi si we wlewie.

--
collie

Data: 2014-07-23 10:59:27
Autor: RadoslawF
ON
Dnia 2014-07-23 09:46, U偶ytkownik collie napisa艂:

Od pocz膮tku, od baaardzo dawna mi sie nie zdarzy艂o wjecha膰 na stacj臋 z
pustym
zbiornikiem. Tak wi臋c nie nalewam "od dna".  W odpowiedzi - piana
dochodzi do
wlewu, jest widoczna, pewnie gdyby "pistolet" nie odbija艂 to zacz臋艂aby
wyp艂ywa膰 na
zewn膮trz. Nie mia艂e艣 nigdy takiego przypadku przy nalewaniu  ON?

Nie, ale ja tankuj臋 zwykle na stacjach LUK i zwykle wtedy, gdy zaczyna
艣wieci膰 si臋
lampka rezerwy paliwa. No, chyba 偶e wyruszam w d艂u偶sz膮 tras臋, ale zawsze
tankuj臋
"pod korek" i jako艣 piana nigdy dot膮d nie pokazywa艂a mi si臋 we wlewie.

Strzeli艂 g艂upot臋 kt贸r膮 mu wytkn膮艂em i teraz b臋dzie pisa艂 kolejne
g艂upoty wykr臋caj膮c si臋 od tej pierwszej.
Powinien zatrudni膰 rzecznika prasowego kt贸ry publicznie o艣wiadczy
偶e pisz膮c czarne (tankowanie nie do pe艂na) mia艂 na my艣li bia艂e
(przerwanie tankowania) i/lub (przerwanie jak "odbije").

Pozdrawiam

Data: 2014-07-24 10:44:49
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-23 10:59, RadoslawF pisze:
[...]

Milcza艂by艣 cz艂owieku, taka twoja dziecinada tylko obni偶a poziom grupy.

Data: 2014-07-24 13:48:14
Autor: RadoslawF
ON
Dnia 2014-07-24 10:44, U偶ytkownik Trybun napisa艂:
[...]

To poczytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-24 10:44:42
Autor: Trybun
ON
W dniu 2014-07-23 09:46, collie pisze:
[...]

Normalnie te nie zawsze tankuje "do pe硁a", ale teraz kupi砮m dwa nowe pojazdy, i pr骲uj ustali ich spalanie, nie znam innej metody ni tankowanie do pe硁a.
Gdy nie mia砮m auta z silnikiem diesla to nawet nie przypuszcza砮m 縠 mo縠 co takiego jak pienienie si paliwa, kt髍e wr阠z uniemo縧iwia zatankowanie wyst眕i. A tu ju po niespe硁a roku u縴tkowania mia砮m kilka razy takie przypadki.

Data: 2014-07-24 13:49:16
Autor: RadoslawF
ON
[...]

Normalnie te偶 nie zawsze tankuje "do pe艂na", ale teraz kupi艂em dwa nowe

I te偶 jak m贸j rozm贸wca uwa偶asz 偶e zatankowanie nie do pe艂na
oznacza zatankowanie tylko 2 czy 3 lutr贸w ?

Pozdrawiam

Data: 2014-07-25 00:30:42
Autor: J.F.
ON
Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:44:42 +0200, Trybun napisa(a):
[...]

Ale co - wsadzasz rure do wlewu, uruchamiasz i na koniec piana
wyplywa?
Nie, to sie nie zdarza.

J.

Data: 2014-07-25 08:04:54
Autor: Micha艂G
ON
J.F. pisze:
Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:44:42 +0200, Trybun napisa锟(a):
Normalnie te锟 nie zawsze tankuje "do pe锟絥a", ale teraz kupi锟絜m dwa nowe pojazdy, i pr锟絙uj锟 ustali锟 ich spalanie, nie znam innej metody ni锟 tankowanie do pe锟絥a.
Gdy nie mia锟絜m auta z silnikiem diesla to nawet nie przypuszcza锟絜m 锟絜 mo锟絜 co锟 takiego jak pienienie si锟 paliwa, kt锟絩e wr锟絚z uniemo锟絣iwia zatankowanie wyst锟絧i锟. A tu ju锟 po niespe锟絥a roku u锟統tkowania mia锟絜m kilka razy takie przypadki.

Ale co - wsadzasz rure do wlewu, uruchamiasz i na koniec piana
wyplywa?
Nie, to sie nie zdarza.

ale wczesniej odbija pistolet. Trzeba poczekac 5- 10 sekund i dola膰.

Pozdrawiam
Mich

-- -
Ta wiadomo艣膰 e-mail jest wolna od wirus贸w i z艂o艣liwego oprogramowania, poniewa偶 ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

ON