ON 3,97zł

Data: 2015-12-09 16:45:18
Autor: twistedme
ON 3,97zł
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)

Data: 2015-12-09 17:31:25
Autor: ToMasz
ON 3,97zł
W dniu 09.12.2015 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
sam wpisz miasto

Data: 2015-12-09 18:11:00
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
sam wpisz miasto

100/100 ;)

Data: 2015-12-09 21:50:45
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 17:31, ToMasz pisze:
W dniu 09.12.2015 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
sam wpisz miasto

hmmm, myślałem, że każdy, kto jest w internecie dłużej niż od przedwczoraj zna to onetowe zawołanie :), a gdzie jak gdzie, ale na usenecie, to same dinozaury...

Poznań

Data: 2015-12-09 21:56:02
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja się Poznałem :)

Data: 2015-12-09 22:27:37
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
sam wpisz miasto

hmmm, mylaem, e kady, kto jest w internecie duej ni od przedwczoraj zna to onetowe zawoanie :), a gdzie jak gdzie, ale na usenecie, to same dinozaury...

Pozna

A gdzie w Poznaniu po 3,97?
Bo tankuje na auchan ktora niby ma byc najtansza a tam ostatnio po 4,07-
4,12.

Data: 2015-12-10 09:39:22
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 23:27, Budzik pisze:
[...]

Napisaem Pozna? Oczywicie, chodzio mi o Wrzeni :) Jak tu jed, to wszystko traktuj jak jedno hehe, tak jak Trjmiasto.

Na 2 stacjach. Jaki noname na wjedzie i na Lotosie bardziej w centrum.

Data: 2015-12-10 18:39:59
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 10.12.2015 o 15:39, twistedme pisze:

[...]

A w Poznaniu ile?
Bo bd wraca przez Wrzeni, wic moe jest sens zatankowa ju tam.

Data: 2015-12-10 18:00:45
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Na auchan ostatnio 4,07 - 4,12. Z innych tanich ale "firmowych" - raczej ok 4,20.

Data: 2015-12-11 17:13:39
Autor: ddddddddd
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-10 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

to ja dorzuc podwrocawskie:
Jelcz-Laskowice Orlen: 4,06
Bolkw Orlen - 4,07
pustkowie przed Bolkowem jadc od Wrocawia - stacja Pieprzyk - 4,07

Za to pozostae stacje na trasie Wrocaw-Jelonka - w okolicach 4,3z

ukasz

Data: 2015-12-09 18:10:47
Autor: Endriu
ON 3,97zł

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

Wniosek ?.

Kibicuj Putlerowi i AlBassadowi w Syrii, to  żydostwo z Goldman Sachs będzie miało jeszcze długo zakaz robienia baniek spekulacyjnych na ropie. Dopóki obamiasty nie  dokopie Putinowi i nie rozłoży go całkowicie na łopatki doputy szejkowie z Arabii Saudyjskiej i ISIS będą musieli sprzedawać ropę za pół darmo.

Endriu

Data: 2015-12-09 18:16:37
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

No właśnie Putin myśli, że będąc w tak zwanej koalicji przeciw "terrorystom" spowoduje, że zdobędzie zaufanie i ropa pójdzie do góry ale na całe szczęście idzie w dół i mimo wysokiego dolca na stacjach spada.
Pb95- 4.16zł

Data: 2015-12-09 10:50:09
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Akurat panu Putinowi wisi i powiewa bycie dobrze postrzeganym ze jest w koalicji. Rosja jako jedyna bombarduje na zlecenie syryjskiego rzadu i bierze za to kase. Na dodek ma rezerwe w cenie ropy bo sredni koszy wydobycia i przeslania barylki wychodzi u nich na poziomie dziesieciu dolarow. Trzykrotne bicie na cenie to gorzej niz dziesiecio krotne ale i tak niezle. Malo kto wie ze polowe wydobywanej ropy i gazu Rosja zuzywana na wlasne potrzeby. Czyli ze u nich ze wzgledu na tanie surowce energetyczne gospodarka dostala bodziec do rozwoju. Na dodatek w centralnie sterowanej rosyjskiej gospodarce rynkowej rzad ma wplyw na to jakie dzialy maja sie rozwijac. Od dawna sa samowystarczalni zywnosciowo. Importowali tylko artykuly luksusowe bodz u nich ze wzgledow enonomicznych nieoplacalne zeby produkowac. Oni nie potrzebuja wojny zeby zniszczyc jakies panstwo. Bez wojny zniszczyli przemysl turystyczny w Egipcie i Turcji. W Turcji dolozyli jeszcze galezi przemyslu spozywczego produkujacego kurczaki warzywa i owoce. Gdyby mieli jakiekolwiek problemy zywnosciowe to by nie nalozyli na Turcje sankcji. Wszystko co Rosji nie zabije ja wzmacnia.

Data: 2015-12-09 20:05:01
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

Akurat panu Putinowi wisi i powiewa bycie dobrze postrzeganym ze jest w koalicji.....

Idź wytrzeźwiej

Data: 2015-12-09 12:31:08
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Z wlasnym zdaniej jest jak z dupa, kazdy ma swoje. Z wyjatkiem ciebie bo dupe masz swoja a zdanie takie jak w dzienniku telewizyjnym.

Data: 2015-12-09 22:00:24
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

Z wlasnym zdaniej jest jak z dupa, kazdy ma swoje. Z wyjatkiem ciebie bo dupe masz swoja a zdanie takie jak w dzienniku telewizyjnym.

A to moje zdanie jest takie jak w dzienniku? Nie wiedziałem.
Może za dużo dziennika oglądasz i z przekory zdanie zmieniłeś wymyślając te idiotyzmy? :)

Data: 2015-12-09 21:09:54
Autor: masti
ON 3,97zł
Zenek Kapelinder wrote:

Na dodek ma rezerwe w cenie ropy bo sredni koszy wydobycia i przeslania
barylki wychodzi u nich na poziomie dziesieciu dolarow.

i znowu bzdury opowiadasz. nie ma rezerwy bo budżet Rosji opiera się na
eksporcie ropy. I potrzebują ok. 80 $ za baryłkę by się spiął.
--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-09 14:07:00
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Budzety krajow arabskich opieraja sie na eksporcie ropy. Arabia Saudyjska w przeciagu roku wydala 1/10 rezerw dolarowych. Sa opinie ze w przeciagu maksymalnie dziesieciu lat bedzie bankrutem o ile ropa nie zdrozeje powyzej 80$ za barylke. Budzet Rosji tylko w polowie jest zalezny od eksportu ropy i gazu. W tej chwili sa 1/4 w plecy na ropie i gazie. Ale maja bardzo maly defict budzetowy i 350 miliardow dolarow rezerwy budzetowej. Dlatego pesymistyczne prognozy mowia o zmniejszeniu PKB Rosji w przyszlym roku o max 2%. Oni tanio pozyskuja rope i gaz. Przy 20$ za barylke beda jeszcze zarabiali na eksporcie ropy. Tania ropa zmusi ich do przestawienia gospodarki. Maja ogromne rezerwy w produkcji zywnosci. Juz sa w czolowce panstw eksportujacych zboza. Przy taniej ropie moga stac sie ogromnym producentem miesa, warzyw. Maja sprzyjajace ku temu warunki. Na pewno z powodu taniej ropy nie zbankrutuja. Jak juz chcesz sie o jakies panstwo martwic to martw sie o USA bo tam z powodu taniej ropy wplywy do budzetu tez spadly. Oplacalnosc wydobycia z platform na morzu jest sporo powyzej 60 dolcow za barylke. Gaz z lupkow warto produkowac tez powyzej pewnej ceny. Duzo wyzszej jak wbicie na Syberii rury w ziemie. Martw sie o Arabie Saudyjska i innych sprzedawcow ropy ktorych budzet w stu procentach zalezy od ceny ropy i ubytkow w kasie nie maja czym zastapic.

Data: 2015-12-09 22:33:35
Autor: masti
ON 3,97zł
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

Rosja nie jest w stanie wyprodukować nawet marchewki bo 80% wsadu to
importowane nawozy i środki produkcji. Do tego dodchodzą rozsypujące się
rurociągi. Za chwilę będziesz sobie mógł wbijać te rury na Syberii, co
wcale proste i tanie nie jest,  tak nic Ci nie pomoże bo nie będzie jak
tej ropy i gazu przetransportować.

O rosnących wydatkach na zbrojenia nie wspomnę.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-09 15:15:26
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Jak ich nie lubisz to sie ciesz. Po co mieli uprawiac marchewke jak za jedna barylke kupowali wagon marchewki. Teraz im bedzie warto uprawiac marchewke. Jak zaczna uprawiac to nawet jak ropa by jakims cudem zdrozala to nie zaorza pol z marchewka. Martw sie o arabow bo oni wody nie maja i przyciagali sobie bryly lodu co z lodowcow odpadly.

Data: 2015-12-09 23:33:40
Autor: masti
ON 3,97zł
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

jakoś by chcieli tylko nie mogą. Popatrz sobie jak wzrosły ceny
podstawowych towarów, które niby zawze były rosyjskie. Marchwi, cebuli,
kaszy, kartofli. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-09 16:17:19
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Jakos w potfelu nie zauwazylem zeby zarcie zdrozalo albo stanialo. Wiesz ze litr byle jakiej butelkowanej wody z biedronki kosztuje teraz tyle co litr ropy? Slyszales zeby rosja importowala wode zeby ludzie nie umierali bo nie maja wody do picia? Rosja miala by problem jak by rzad  nie  byl w stanie zapewnjc obywatelom bezpieczenstwa i jak by ludzie z glodu umierali. W Rosji jak na razie francuski szampan zdrozal. I wiekszy z tym ma problemm rzad Francji niz Rosji.

Data: 2015-12-10 07:36:44
Autor: ddddddddd
ON 3,97zł
 Wiesz ze litr byle jakiej butelkowanej wody z biedronki kosztuje teraz
tyle co litr ropy?

ktoś cię oszukuje przynosząc ci zakupy. Na pewno litr wody w biedrze nie kosztuje 3,97zł.

Łukasz

Data: 2015-12-10 03:56:32
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97zł
Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

Data: 2015-12-10 11:55:33
Autor: masti
ON 3,97zł
Zenek Kapelinder wrote:

Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

stan silnika po zalaniu baku ropą: bezcenny

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-10 04:24:25
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
Wiedzialem ze akurat ty nie zrozumiesz o co chodzi. Skad wiedzialem? Bo ty z reguly malo rozumiesz.

Data: 2015-12-10 12:25:40
Autor: masti
ON 3,97zł
Zenek Kapelinder wrote:

Wiedzialem ze akurat ty nie zrozumiesz o co chodzi. Skad wiedzialem? Bo ty z reguly malo rozumiesz.

ale się wysiliłeś. masz jeszcze parę równie idiotycznych tekstów na
podorędziu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-10 13:10:52
Autor: Sławek Maculewicz
ON 3,97zł
On 2015-12-10 12:55, masti wrote:
Zenek Kapelinder wrote:

Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

stan silnika po zalaniu baku ropą: bezcenny

Tak samo jak wodą z Biedronki...

Data: 2015-12-12 11:02:00
Autor: ddddddddd
ON 3,97zł
Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

Porównujesz wodę w cenach detalicznych z wszystkimi podatkami do ropy której nie możesz wlać do auta?
zaraz ci wyjdzie że Porsche jest tańsze od fiata, bo Porsche kosztuje kilkaset tysięcy, a fiat droższy bo budowa fabryki to kilka milionów...

m3 wody ok 5zł - 0,5gr/l+ butelka=1gr/litr, nadal taniej niż ropa

Łukasz

Data: 2015-12-12 02:47:13
Autor: Zenek Kapelinder
ON 3,97z
40 dolarow to cena detaliczna barylki czyli jakiegos najmniejszego opakowania jednostkowego. Wody po 5 groszy za litr nie kupisz w sklepie tak jak nie kupisz w sklepie trzech litrow ropy. Wiem ze naciagane ale pokazuje na problem z jakim maja do czynienia kraje arabskie. Za taka sama ilosc ropy moga kupic 3 razy mniej wody niz dwa lata temu. Jesli w bogatych do tej pory krajach arabskich zuzycie wody bylo takie jak w Europie to okaze sie ze w budzetach wydatki na wode sa bardzo duze. Z jakiegos powodu bogata Arabia Saudyjska przez rok wydala 1/10 rezerw walutowych. Oni tam z wyjatkiem ropy nic wiecej nie maja bo nie oplacalo im sie nic robic. Rosja przy nich jest krajem praktycznie samowystarczalnym. Spadek PKB Rosji o 2% przez dwa czy trzy lata przezyja bez wiekszych problemow. Wiekszy problem maja rzady panstw ktore eksportowaly do Rosji. Wytlumacz w jakis logiczny sposob wlascicielom tureckich firm eksportujacych zywnosc ze interes sie skonvzyl. Pol roku ktos w Turcji zajmowal sie uprawa marchewki i moze nia teraz zaplacic pracownikom. Przemysl turystyczny tez tam dostanie w dupe az milo.

Data: 2015-12-12 16:13:27
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Ceną ropy steruje OPEC, a właściwie Arabia Saudyjska i ta wojna jest między Arabami a USA wobec ich taniego wydobycia z łupków i najwidoczniej wiedzą na co mogą sobie pozwolić, za to pozyskując nowych klientów takich jak Polska, których Rosja dodatkowo traci.
Putin dostaje tylko rykoszetem, z tym, że rezerwy walutowe AS sa 3x wyższe niż Rosji! W dodatku Rosja ma zapędy mocarstwowe i spadek dochodów z gazu i ropy oraz sankcje to dla nich potężny kop w dupę. Rosja jest samowystarczalna ale tylko teoretycznie bo od pierestrojki nie zrobiła nic w tym kierunku.
Przeczytaj artykuł, który przytaczałem. Jest całkiem dobry:
http://mises.pl/wp-content/uploads/2013/06/Jasay_Dziedzictwo_socjalizmu_w_Rosji.pdf
Sankcje wobec Turcji to w dłuższej perspektywie mrzonki tak jak sankcje na produkty rolne wobec Polski bo prędzej czy później nowe rynki zbytu zostaną znalezione. Nigdy nie rozumiałem i nie rozumiem niewyważonej agresywnej polityki rosyjskich władz bo USA mogą sobie na to pozwolić :)

Data: 2015-12-10 10:05:41
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n4aa7v$7c8$1@dont-email.me...
Zenek Kapelinder wrote:
[...]

No to sobie postawia fabryke nawozow i beda jeszcze najwiekszym ich producentem. I nie bedzie trzeba rurociagow
Kogutek ma racje - najwiekszy kraj na swiecie importerem zywnosci - kon by sie usmial.

No dobra, suche stepy i syberyjskie lodownie niezbyt sie nadaja, ale dobrej ziemi to oni maja wiecej niz reszta Europy razem wzieta.

O rosnących wydatkach na zbrojenia nie wspomnę.

W odroznieniu od nas to oznacza rozwoj przemyslu, a nie wydatki.
Chiny wlasnie kupily Su-35 za 2 mld$.  24 sztuki.
Wiesz ile to telewizorow ? z 10 mln sztuk ... 1/5 krajowego zapotrzebowania ...

No chyba. ze ich Chinczyki i Koreanczyki wychujaja, i te telewizory za 3 lata przestana dzialac :-)
Ale co tam - Rosjanie im wtedy bardzo chetnie dostarcza kolejne samoloty.

J.

Data: 2015-12-10 11:39:30
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

No dobra, suche stepy i syberyjskie lodownie niezbyt sie nadaja, ale
dobrej ziemi to oni maja wiecej niz reszta Europy razem wzieta.

Maja i co z tego?
Czytałeś jak Chruszczow chciał w Rosji kukurydze uprawić ?
Generalnie niezłe ogólne podsumowanie jest tu:
http://www.wykop.pl/ramka/1566235/dlaczego-rosja-nie-jest-bogata/
"W tegorocznym budżecie ograniczono wydatki na edukację z 638,26 mld na 602,1 mld rubli. Jeszcze większe cięcia wprowadzono w dziedzinie ochrony zdrowia. Ministerstwo Zdrowia otrzyma 386 mld rubli, a w 2014 roku było to 535 mld rubli"
Jesli Putin sie nie ogarnie i nie zacznie eksportować czegoś innego oprócz ropy i gazu to będzie miał mokro w gaciach, tylko co on może sprzedawać oprócz broni co też nie jest proste bo konkurencja mocna?

O rosnących wydatkach na zbrojenia nie wspomnę.

W odroznieniu od nas to oznacza rozwoj przemyslu, a nie wydatki.
Chiny wlasnie kupily Su-35 za 2 mld$.  24 sztuki.

Kupiły, żeby skopiować:
http://www.defence24.pl/4139,chiny-kupia-su-35-ale-mniej-niz-chce-rosja
jak wiele innych państw kałacha :)

Wiesz ile to telewizorow ? z 10 mln sztuk ... 1/5 krajowego
zapotrzebowania ...

Jeśli ropa spadnie do 20$ to Putin się zesra w gacie, w dodatku niedługo może stracić kilku klientów europie:
http://energetyka.defence24.pl/278247,rosyjskie-trolle-internetowe-na-froncie-polsko-saudyjskim

Data: 2015-12-09 22:28:28
Autor: Endriu
ON 3,97zł
i znowu bzdury opowiadasz. nie ma rezerwy bo budżet Rosji opiera się na
eksporcie ropy. I potrzebują ok. 80 $ za baryłkę by się spiął.

Masz jakieś namiary jak u ruskich aktualnie wygląda deficyt (coś ala nasz http://www.mf.gov.pl/documents/764034/3258357/20151116_szacunek_X_2015.pdf) ?.

Endriu

Data: 2015-12-09 21:35:35
Autor: masti
ON 3,97zł
Endriu wrote:

[...]

trzeba by u ninch poszukać ale na szybko
<http://wiadomosci.wp.pl/kat,1041269,title,Kreml-tnie-budzet-na-2015,wid,17109176,wiadomosc.html?ticaid=11616f&_ticrsn=3>

tu twierdzą, zę budżet na 2015 był liczony przy 95$/bar.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-12-09 22:50:29
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

> [...]
 > eksporcie ropy. I potrzebują ok. 80 $ za baryłkę by się spiął.

Masz jakieś namiary jak u ruskich aktualnie wygląda deficyt (coś ala
?.

Deficyt jest mało istotny

Data: 2015-12-10 15:07:42
Autor: Endriu
ON 3,97zł

Deficyt jest mało istotny

Chodzi o wykonanie budżetu.

Endriu

Data: 2015-12-09 18:34:48
Autor: quent
ON 3,97zł
On 2015-12-09 18:16, Czesław Wiśniak wrote:
Pb95- 4.16zł

Ropa jest tania... zawsze była.
Jaki % w cenie na stacji paliw to ropa?
To rząd nas okrada a Wy tu o jakichś Putinach i ISIS...

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2015-12-09 22:27:36
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik quent xx@xx.com ...

Pb95- 4.16z

Ropa jest tania... zawsze bya.
Jaki % w cenie na stacji paliw to ropa?
To rzd nas okrada a Wy tu o jakich Putinach i ISIS...

Zdaje sie ze 25%.
Ropa tania ale dolar drogi :(

Data: 2015-12-09 18:44:03
Autor: Endriu
ON 3,97zł

[...]

Terroryści z ISIS to byli iraccy sunniccy genarałowie od Saddama (którzy za czasów Saddama trzymali większość szyicką za mordę), którzy jakimś cudem przeżyli I i II wojnę iracką, i teraz przeszli na stronę Ameryki.

https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12/rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

Endriu

Data: 2015-12-10 15:03:40
Autor: Endriu
ON 3,97zł
[...]

 Ich konwoje z ropą idą poprzez Turcję:

Rosyjskie lotnictwo zbombardowało konwój ropy ISIS tuż przy granicy Turcji
http://gloria.tv/media/x6eG3RLRhWo

Endriu

Data: 2015-12-10 15:14:35
Autor: Adam
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-10 o 15:03, Endriu pisze:
(...)
Pozdrawiam
Endriu

Wycz HTML

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-12-10 15:17:39
Autor: Endriu
ON 3,97z
Wycz HTML

Sam si wycz.

Endriu

Data: 2015-12-10 21:29:04
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 10.12.2015 o 21:17, Endriu pisze:
Wycz HTML

Sam si wycz.

PLONK WARNING !!!
Grzeczniej kmiocie i rb co Ci mdrzejsi ka, nawet jak nie wiesz dlaczego.

Data: 2015-12-10 16:01:28
Autor: Endriu
ON 3,97z
PLONK WARNING !!!
Grzeczniej kmiocie i rb co Ci mdrzejsi ka, nawet jak nie wiesz dlaczego.

Wiesz kolego, w mord zawsze moesz dosta, dojecha do ciebie nie jest aden problem. Ostroniej prosz troch z tymi obelgami. I gdzie mam te wasze ustawienia czytnikw. Pisz jak pisz, a jak si komu nie podoba to niech nie czyta.

Endriu

Data: 2015-12-10 17:42:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
ON 3,97z
Hello Endriu,

PLONK WARNING  !!!
Grzeczniej kmiocie i rb co Ci mdrzejsi ka, nawet jak nie wiesz  dlaczego.
Wiesz kolego, w mord zawsze moesz dosta, dojecha do ciebie  nie
jest aden problem.

Znasz pojcie "groby karalne"? eby si nie zdziwi, jak do ciebie
dojad. Z kajdankami.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-10 18:02:48
Autor: Endriu
ON 3,97z
Znasz pojcie "groby karalne"? eby si nie zdziwi, jak do ciebie
dojad. Z kajdankami.

Kolego Romanie przede wszystkim szanujmy si. Jak tak si bdziemy bluzga z byle powodu to nic z tego nie wyjdzie.

Endriu

Data: 2015-12-10 18:58:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
ON 3,97z
Hello Endriu,

Znasz pojcie "groby karalne"? eby si nie zdziwi, jak do ciebie
dojad. Z kajdankami.
Kolego Romanie przede wszystkim szanujmy si. Jak tak si bdziemy bluzga z
byle powodu to nic z tego nie wyjdzie.

Nie jestem dla ciebie adnym koleg. I przede wszystkim zwaaj z
grobami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-10 20:47:35
Autor: Endriu
ON 3,97z

I przede wszystkim zwaaj zgrobami.

Kolego Romanie, zamiast mnie upomina pole koledze Cavallino eby trzyma ozor za zbami i eby zachowywa si jak dentelmen, a nie jak kawa buraka. Ja bardzo lubi t grup i jestem daleki od tego eby komukolwiek tutaj ublia, a szczeglnie koledze Cavalinno (ktrego opinie grupowe bardzo sobie cenie), i oczekiwabym tego samego od niego.

Endriu

Data: 2015-12-10 21:05:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
ON 3,97z
Hello Endriu,

I przede wszystkim zwaaj zgrobami.
Kolego Romanie,

Nie jestem twoim koleg.

zamiast mnie upomina pole koledze Cavallino

Niby dlaczego mam cokolwiek poleca komu, kogo nie czytam?

eby trzyma ozor za zbami i eby zachowywa si jak dentelmen, a
nie jak kawa buraka.

Znowu piszesz do lustra?

Wysae na grup post w formacie html, co nie jest dozwolone. Na
zwrcon przez innych grzecznie uwag zacze si rzuca. I susznie
za to dostae po uszach.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-10 22:05:13
Autor: Endriu
ON 3,97z

Wysae na grup post w formacie html, co nie jest dozwolone.

A tam niedozwolone .... Roman daj e spokj. Ty to nie jeste czasami jakim Policjantem ?.

Endriu

Data: 2015-12-10 22:06:44
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

Wysae na grup post w formacie html, co nie jest dozwolone.

A tam niedozwolone .... Roman daj e spokj. Ty to nie jeste czasami
jakim Policjantem ?.

Gociu, czy ty jeste jaki jebnity?

Data: 2015-12-10 22:23:07
Autor: Endriu
ON 3,97z

Gociu, czy ty jeste jaki jebnity?

o Jezuniu nastpny. Czesiek nie gadaj, e tobie te ten html przeszkadza......

Endriu

Data: 2015-12-11 03:00:52
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

Gociu, czy ty jeste jaki jebnity?

o Jezuniu nastpny. Czesiek nie gadaj, e tobie te ten html przeszkadza......

Zorganizuj sobie referendum...
Mi tez przeszkadza.

Data: 2015-12-11 10:17:45
Autor: Endriu
ON 3,97z
Zorganizuj sobie referendum...
Mi tez przeszkadza.

No trudno. Bdziecie si musieli z tym pogodzic ....

Endriu

Data: 2015-12-11 14:57:22
Autor: quent
ON 3,97z
On 2015-12-11 10:17, Endriu wrote:
Zorganizuj sobie referendum...
Mi tez przeszkadza.

No trudno. Bdziecie si musieli z tym pogodzic ....

Jaki masz problem w dostosowaniu si do zasad?
Lubisz by wyzywanym od burakw?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2015-12-11 15:04:09
Autor: Endriu
ON 3,97z

Jaki masz problem w dostosowaniu si do zasad?

Html mi tutaj odpowiada. Do kitu s te zasady ktre nie id z postpem.

Endriu

Data: 2015-12-11 15:10:41
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-11 o 15:04, Endriu pisze:

Jaki masz problem w dostosowaniu si do zasad?

Html mi tutaj odpowiada. Do kitu s te zasady ktre nie id z postpem.

Endriu
Usenet z zaoenia nie idzie z postpem :)

A tak apropos, to jeszcze nikt nie postulowa o przeniesienie pl.misc.samochody na FB? :)

Data: 2015-12-11 15:13:16
Autor: quent
ON 3,97z
On 2015-12-11 15:10, twistedme wrote:
A tak apropos, to jeszcze nikt nie postulowa o przeniesienie
pl.misc.samochody na FB? :)

Ten osobnik pewnie wanie z fb si urwa

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2015-12-11 16:06:42
Autor: Endriu
ON 3,97z
Ten osobnik pewnie wanie z fb si urwa

Nie mam konta na fejsie. Oni chc ebym im poda swj numer tel. W yciu ode mnie tego nie dostan. Drug metod weryfikacji jes podanie daty urodzenia. Te w yciu im tego nie podam. Wpisuje zawsze pierwsz z brzegu dat, o ktej zapominam, i jak kiedy zapomn hasa, to nie da si go odzyska bo do weryfikacji, potrzebne jes podanie daty urodzin (ktr wpisuj losowo). Z tego powodu mam trzy konta na fejsie, .wszystkie nieaktywne.

Zreszt od fejsboooka lubi zwyke strony www z adresen rss. Rss zawsze mnie powiadamia i jestem na bieco ze wszystkimi waniejszymi ludmi, ktrzy co mwi.
Jako katol nie za bardzo jestem zainteresowny tematami typu w jakiej kiecce i z jakimi buforami na wierzchu zrobia sobie zdjcie ssiadka rozwdka ktr by mozna przelecie. Interesuj mnie raczej tematy giedowo-polityczno-ekonomiczne, a do tego cham z fejsbooka nie jest mi do niczego potrzebny.

Endriu

Data: 2015-12-11 15:19:21
Autor: J.F.
ON 3,97z
Uytkownik "twistedme"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:566ad962$0$22844$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tu same dinozaury, mlodsi juz sie dawno na FB przeniesli, czy moze - z niego nie wyniesli.

J.

Data: 2015-12-11 15:11:37
Autor: quent
ON 3,97z
On 2015-12-11 15:04, Endriu wrote:
Html mi tutaj odpowiada.
> Do kitu s te zasady ktre nie id z postpem.

no no... i jeszcze zacznikw nie da si wysya.

Do wora...

nie pozdrawiam

Data: 2015-12-11 18:00:05
Autor: sirapacz
ON 3,97zł

no no... i jeszcze zacznikw nie da si wysya.

jak sie nie da jak da:)

Data: 2015-12-11 17:00:41
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

Zorganizuj sobie referendum...
Mi tez przeszkadza.

No trudno. Bdziecie si musieli z tym pogodzic ....

Paru juz sie pogodzio dajc ci klasycznego plonka.

To troche tak, jakby wejc do tramwaju, usiasc, 3 razy soczyscie pierdn po czym stwierdzi: trudno, bedziecie si musieli z tym pogodzi.
Niby racja, bo przeciez nikt nie ma prawa cie wyprosi za pierdzenie ale jednak smrd pozostaje...

Data: 2015-12-11 18:07:09
Autor: Endriu
ON 3,97z
[...]

Koledzy stwarzacie sztuczne problemy. Zajmijmy si samochodami, a nie pierdoami.

Endriu

Data: 2015-12-12 14:14:49
Autor: tadzik
ON 3,97z
On Fri, 11 Dec 2015 18:07:09 +0100, "Endriu" <ppp@interia.pl> wrote:
> To troche tak, jakby wejc do tramwaju, usiasc, 3 razy soczyscie
pierdn
Zajmijmy si samochodami, a nie pierdoami.

Hmm, chyba chciae powiedzie pierdami

Data: 2015-12-11 15:43:45
Autor: PiteR
ON 3,97z
na  ** p.m.s **  Endriu pisze tak:

Znasz pojcie "groby karalne"? eby si nie zdziwi, jak do
ciebie dojad. Z kajdankami.

Kolego Romanie przede wszystkim szanujmy si. Jak tak si bdziemy
bluzga z byle powodu to nic z tego nie wyjdzie.

W wojsku, w pracy i w usenecie

nie ma kolegw.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-12-10 22:03:37
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 10.12.2015 o 22:01, Endriu pisze:
> [...]
dlaczego.

Wiesz kolego, w mord zawsze moesz dosta, dojecha do ciebie nie jest

Za krtki jeste szczylu.

  Ostroniej prosz troch z tymi obelgami. I gdzie mam te
wasze ustawienia czytnikw. Pisz jak pisz, a jak si komu nie podoba
to niech nie czyta.

PLONK

Data: 2015-12-10 16:07:15
Autor: Endriu
ON 3,97z
Za krtki jeste szczylu.

Kolego zachowujesz si jak mae dziecko.

Endriu

Data: 2015-12-10 17:40:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
ON 3,97z
Hello Endriu,

Za krtki jeste szczylu.
Kolego zachowujesz si jak mae dziecko.

Piszesz do lustra?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-10 18:00:45
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

Za krtki jeste szczylu.

Kolego zachowujesz si jak mae dziecko.

Rozumiem ,ze znaczenia sowa PLONK tez nie rozumiesz?

Data: 2015-12-10 19:08:21
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

Za krtki jeste szczylu.

Kolego zachowujesz si jak mae dziecko.

Rozumiem ,ze znaczenia sowa PLONK tez nie rozumiesz?

Z onetu przylaz ?

Data: 2015-12-10 20:54:36
Autor: Endriu
ON 3,97zł

https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12/rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

Fajny ten francuski stołek, który się przewraca na końcu .....

Endriu

Data: 2015-12-10 21:05:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
ON 3,97z
Hello Endriu,

https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12/rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320
Fajny  ten francuski stoek, ktry si przewraca na kocu  .....

*PLONK!* za chamstwo i html.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-10 22:06:28
Autor: Endriu
ON 3,97z

*PLONK!* za chamstwo i html.

Roman daj e spokj z tym html-em...

Endriu

Data: 2015-12-10 23:18:10
Autor: Endriu
ON 3,97zł
https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12/rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

Fajny ten francuski stołek, który się przewraca na końcu .....

Nie to żebym lubił Ruskich, bo należy im się wpierdol za Katyń i Smoleńsk (ten stary i nowy), i za to że zamordowali mojego pradziadka, gdy dziadek moskalom w 1915 nie chciał oddać ostatniej krowy, i nie to żebył lubił amerykanów, a w szczególności popieranych przez nich noobanderowskich ukraińców (przez banderowców z UPA moja babcia z dziadkiem podczas wojny nocą musieli uciekać  z Dynowa z szóstką dzieci na piechotę na zachód, bo bandy UPA mordowały rżnąc ludzi na pół piłami i siekierami) ale prawda jest taka a nie inna:

„Turcja okrada swoich sąsiadów w czasie kryzysu
http://wps.neon24.pl/post/127913,turcja-okrada-swoich-sasiadow-w-czasie-kryzysu

"[...] Ministerstwo Obrony Rosji udostępniło dowody na udział Turcji w dostawach ropy z kontrolowanych przez Daesh (Państwo Islamskie) terytoriów Syrii i Iraku. [...]".

Endriu

Data: 2015-12-10 23:29:11
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

> [...]

"[...] Ministerstwo Obrony Rosji udostępniło dowody na udział Turcji w
dostawach ropy z kontrolowanych przez Daesh (Państwo Islamskie)

Dzieciaczku, syryjska ropę kupują wszyscy:
http://energetyka.defence24.pl/272708,kto-kupuje-rope-z-panstwa-islamskiego
W tajemnicy ci powiem, ze także taki jeden bogaty rusek, a teraz przestań już się tym tak podniecać bo OT

Data: 2015-12-10 23:33:11
Autor: Endriu
ON 3,97zł

[...]

Dzięki za linka i za nazwanie mnie dzieciaczkiem :). Od razu poczułem sie młodszy....

Endriu

Data: 2015-12-09 19:48:25
Autor: ToMasz
ON 3,97zł
W dniu 09.12.2015 o 18:10, Endriu pisze:

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

Kibicuj Putlerowi i AlBassadowi

Moskwa, Damaszek, reszta nie wiem. wygrałem coś?

Data: 2015-12-09 21:14:12
Autor: Myjk
ON 3,97zł
Wed, 9 Dec 2015 16:45:18 +0100, twistedme
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

Kurczę, to wina Tusku.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-10 09:29:43
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Użytkownik "twistedme"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56684c8e$0$22837$65785112@news.neostrada.pl...
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
:)

Gdzie ?
W Wroclawiu w tanim zaglebiu 4.40-4.50. Drogi jak nigdy.
W "normalnych" stacjach tyle samo.

J.

Data: 2015-12-10 09:50:57
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
:)

Gdzie ?
W Wroclawiu w tanim zaglebiu 4.40-4.50. Drogi jak nigdy.
W "normalnych" stacjach tyle samo.

We Wrocku w Oszołomie przy autostradzie widze 4.14

Data: 2015-12-10 13:16:27
Autor: Myjk
ON 3,97zł
Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.
Gdzie ?

W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-10 13:52:44
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3s6jp52g9g0g.dlg@myjk.org...
Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.
Gdzie ?
W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

Pare dni temu to i ja po tyle tankowalem.
A wczoraj jakis dzien drogiego paliwa we wrocku.

J.

Data: 2015-12-11 08:51:19
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-10 o 13:16, Myjk pisze:
Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.

Gdzie ?

W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

Na Al. Jerozolimskich 200 trzymają 4.26 (BP)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-12-10 23:36:27
Autor: Mirek Ptak
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-12-11 07:06:48
Autor: J.F.
ON 3,97z
Dnia Thu, 10 Dec 2015 23:36:27 +0100, Mirek Ptak napisa(a):
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
:)
4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Jesli masz na mysli stacje BP kilka km przed Zgorzelcem, to tam jest
bardzo drogo. Kiedys mi wyszlo taniej w Niemczech niz u nich.

No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

J.

Data: 2015-12-11 17:00:40
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

Zmowa?
nie macie tam stacji przymarketowych?

Data: 2015-12-11 19:01:09
Autor: J.F.
ON 3,97z
Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA56DB367CF704budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Mamy dwie, w zasadzie to poltora.

Ale jak pisalem - bylo tez tanie zaglebie stacji, a teraz nagle jakas d* ...

J.

Data: 2015-12-11 20:53:53
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-10 o 23:36, Mirek Ptak pisze:
[...]

No to nie wiem, co tam si u Was dzieje.

Ja dzisiaj znw przebijam

http://pokazywarka.pl/qx7hgj/

:)

Wida do mieszkacw Wrzeni szczcie si umiecha: fabryka VW na ukoczeniu, nowy szpital, najtasze paliwo w Polsce... Nic tylko si przeprowadza :)

Data: 2015-12-11 22:05:03
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

A co to za stacja i za 20 z kto tankowa?:)

Data: 2015-12-11 22:13:33
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł
W dniu 11.12.2015 o 20:53, twistedme pisze:
[...]

Teraz widz, e na stacjach Pegas w Pruszkowie i Oarowie pod Waw ON jest po 3,89z, w Poznaniu te :P

Data: 2015-12-11 22:00:59
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Czesaw Winiak kielbasa@wyborcza.pl ...

[...]

Ale jeeli dobrze kojarze, to w Poznaniu ta stacja jest obok ronda Obornickiego - za daleko :(

Data: 2015-12-25 22:06:08
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97z
On Fri, 11 Dec 2015 22:13:33 +0100, Czesaw Winiak
<kielbasa@wyborcza.pl> wrote:

Teraz widz, e na stacjach Pegas w Pruszkowie i Oarowie pod Waw ON jest po 3,89z, w Poznaniu te :P

18/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/18/f177db9492c123d52adc93d3296d7d32.jpg

Jelcz-Laskowice 17/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/17/40ad94e88b9008389af1060fce20413d.jpg

I dla porwania Orlen Warszawa z 18/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/17/f6aca0a65ce00e4715619911f02babba.jpg

Wczoraj i dzi po ON 4,12.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2015-12-25 22:02:03
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97z
On Thu, 10 Dec 2015 23:36:27 +0100, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Tak bylo 14/12 na A2, pierwsza stacja za Strykowem w stron Warszawy.

Wczoraj w Warszawie na Shellu przy ursynowskim leclercu ON by po
3,89. Kolejka jakby za darmo dawali ;)

Data: 2015-12-17 11:37:22
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Data: 2015-12-17 12:17:17
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

3,89. Szkoda, że $ taki wysoki bo ropa na rynku powolutku cały czas spada

Data: 2015-12-17 12:33:40
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 12:17, Czesław Wiśniak pisze:

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

3,89. Szkoda, że $ taki wysoki bo ropa na rynku powolutku cały czas spada

3.95 ON na Auchan przy Wola Parku (DC) było we wtorek. Zatankowałem cały zbiornik, ciekawe ile spadnie zanim go wykończę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-12-17 12:52:01
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Wiele moim zdaniem już nie spadnie, bo o ile jeszcze może spaść ropa? 10$ na baryłce max? Lepiej by było jakby sam $ spadł.
3,79 a 3,89 to 10gr różnicy czyli 5zł na 50l, to są przecież grosze:)

Data: 2015-12-17 13:09:03
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 12:52, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

wiem, normalnie bym olał temat tankowania bo zazwyczaj tankuję na BP (20gr drożej) ale akurat byłem w CH szukając prezentów .. więc zatankowałem do pełna 65L.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-12-17 13:28:40
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Ja w miescie tylko tankuje przy Auchan przy Wola Parku bo jeżdżę tam na zakupy. Taniej z Auchan to jest tylko w Lomiankach ale trzeba tam bywac w okolicy.

Data: 2015-12-17 14:14:36
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 13:28, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

Ja zazwyczaj tankuję na BP Jerozolimskie 200/201 bo mam blisko do tego dochodzą punkty payback, kiedyś pojechałem specjalnie zatankować do Wola Parku to straciłem 1.5h na dojazd i powrót :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-12-25 22:07:22
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97z
On Thu, 17 Dec 2015 14:14:36 +0100, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

Jerozolimskie 200/201

202 ;)

Data: 2015-12-17 13:16:05
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Użytkownik "twistedme"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56729061$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

https://cenapaliw.pl/index.php?o=&m=d&l=1&k=1

Kurde, a we Wroclawiu w kolejnosci od najtanszych stacji:
4.12, 4.25, 4.29, 4.30, 4.35 [...]

No, mozna i po 3.95, ale juz poza granicami miasta.

Ciekawe co sie porobilo, kiedys mielismy wiecej tanich stacji - dogadali sie ?
Czy Lukoil chwilowo nie stanowi konkurencji cenowej ?

J.

Data: 2015-12-17 16:08:41
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 17.12.2015 o 11:37, twistedme pisze:
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we Wrześni.
W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

Data: 2015-12-17 16:24:41
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 16:08, Cavallino pisze:
[...]

A to się cieszę, że pomogłem.

Tak, tak ta optima, też ma w miarę tanio, to taki minilotos z kioskiem, coś pomiędzy normalną stacją, a samoobsługą. Dzisiaj jak jechałem mieli za 3,81.

Data: 2015-12-17 23:00:59
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Dziki Tobie w drodze powrotnej zatankowaem za 3,89 na Lotos Optima we Wrzeni.
W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

A ja tez dwa ostatnie tankowania na lotosie zrobiem, tyle ze w Wagrowcu - dzis po 3,83 bya.
Co ciekawe, autko spala jakies 0,2-0,3l mniej niz na paliwie z auchan.
Moze przypadek, moze efekt placebo (bo mam wrazenie, ze kultura pracy tez odrobine wyzsza) a moze nie. Zobacze jak bedzie szo dalej.

Na auchan swadzim - 3,99

W Poznaniu tanio na pegasie/pegasusie (gdzies przy rondzie obornickim) - mi nie po drodze, ale kiedys spotkaem kierowce ktory mwi, ze tylko tam tankuje, ze niby woza paliwo z niemiec, ze lepsze :). Nie wiem ile w tym prawdy.

Data: 2015-12-18 07:38:26
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-18 o 00:00, Budzik pisze:
[...]

Ja mwic szczerze jedc ponad 10 lat tankowaem na wszelkich moliwych stacjach i w sumie miaem 2x sytuacj, e bezporednio po zatankowaniu odnotowaem dziwne zachowanie auta. Dodawaem gazu, a obroty spaday, prawie gas, trwao to kilka sekund i potem ju byo ok.

Byo to dwa razy w przecigu jednego miesica zaraz po zatankowaniu na konkretnej stacji. Konkretnie to nieistniejcej ju Neste w Gdyni. Auto zwyczajna benzyna 1.6 Xsara Picasso. Pniej par razy znw tam tankowaem i nic si nie dziao. Kilka razy daem si namwi i z ciekawoci tankowaem na Shellu vpower i jako specjalnie nie widziaem rnicy i tego magicznego "ale mniej panu spali" (Zawsze tankuj do pena, eby nie byo, e dolaem 2 litry :))

Teraz ma od roku diesla i te tankuj przewanie na tej taniej stacji i nie ma adnych problemw (chocia na lokalnym forum ma bardzo z opini), tankowaem te superhiper ON z shella, bp i powanie, auto jedzie tak samo :) Rnice w spalaniu nieodczuwalne.

Nie wiem, czy mam szczcie, czy jestem na tyle tpy, e nie potrafi zauway tej "wyszej/niszej kultury pracy"?

Data: 2015-12-18 10:00:44
Autor: Budzik
ON 3,97z
[...]

Zalezy jakie to auto.
Ja wczesniej jezdziem m.in dieslami w stylu 2,4D mercedesa, 1,9D w scudo, jumpy i expercie - do tych silnikw faktycznia mozna wlac cokolwiek i pojedzie zawsze tak samo.
Magia starych dieslw :)

Rnice widze a wasciwie sysze w obecnym 2.0multijet fiata.

Pomijma ze z wczesniejszych jedno tankowanie skonczyo si oglnie bardzo niekulturalna praca i jakims dzwinym klekotaniem (ale bez wpywu na spalanie). Ale to jedno na wiele, moze ze 100?
A teraz wydaje mi si, e po prostu jest troche lepiej. Ten silnik ma czasami takie cos, ze tak jakby zawory albo wtryski warczay, klekotay - nie wiem jak to nazwa.
Najczesciej przy przyspieszaniu na 2,3 biegu, trwa to moze pol sekundy.
Po zatankowaniu na lotosie zdarza si to o wiele rzadziej.
Ale przyznaje ze prbka na razie bya maa (jakies 1000km) wiec to troche gdybanie.
Zobaczymy jak to bedzie wygladalo dalej.

Data: 2015-12-19 20:02:46
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Pegas fakt, e  "tania" stacja, tylko ja si troch boj czy takie niszowe placwki nie maj licznikw w dystrybutorach podkrconych bo si troch naczytaem, np. Artus.
A paliwko chyba nadal bdzie tanie bo ropa juz po 36$. Dodatkowo zotwka troch si umocnia i miejmy nadziej, e to bdzie stay trend :)

Data: 2015-12-20 18:51:23
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Ja dzisiaj 95Pb tankowaem po 3,99

Data: 2015-12-20 18:55:55
Autor: Czarek
ON 3,97zł

W dniu 20.12.2015 o 18:51, Czesław Wiśniak pisze:

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedają Pb?

--
Czarek

Data: 2015-12-20 19:13:33
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

W dniu 20.12.2015 o 18:51, Czesław Wiśniak pisze:

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedają Pb?

Np. w hucie stali, tylko musiałbyś wziąć min. 50kg

Data: 2015-12-21 09:44:34
Autor: sirapacz
ON 3,97zł

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedają Pb?

Np. w hucie stali, tylko musiałbyś wziąć min. 50kg

:))))))))))))))))))))))))))))))))

a tak swoja droga fajnie macie - u mnie na południe od warszawy ON 4,29 jak przyklejone a 95tka bodaj 4,39

Data: 2015-12-26 13:57:47
Autor: Diabełson
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)

Caracas: 0.03 PLN za ON 1L.

Data: 2015-12-26 15:12:08
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 26.12.2015 o 13:57, Diabełson pisze:
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)

Caracas: 0.03 PLN za ON 1L.

Widzę że przez 7 lat nic się nie zmieniło.
Szkoda że u nas cena wzrosła od tego czasu.....

Data: 2015-12-26 14:49:37
Autor: Budzik
ON 3,97z
Uytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)

Caracas: 0.03 PLN za ON 1L.

Widz e przez 7 lat nic si nie zmienio.
Szkoda e u nas cena wzrosa od tego czasu.....

Ale czy chcielibysmy miec w Polsce drug Wenezuel? :)

Data: 2015-12-26 15:44:48
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-26 o 15:12, Cavallino pisze:
[...]

hehe no popatrz, człowiek się uczy całe życie. Rzeczywiście, ciekawa sprawa :)

http://www.wenezuela.zwiedzak.pl/?adr=7

Jeśli wymienimy dolary na boliwary po czarnorynkowym kursie za większość produktów zapłacimy podobnie jak w Polsce. Idąc do knajpy czy na zakupy do sklepu nie zauważymy specjalnej różnicy ani na korzyść ani na niekorzyść.

Osobnym tematem są ceny benzyny. Jeszcze przed wyjazdem do Wenezueli mieliśmy świadomość niskiej ceny paliw. Już w pierwszego dnia mieliśmy okazję rozmawiać z Wenezuelczykiem na ten temat i mimo, że wszyscy dość dobrze mówiliśmy po Angielsku nie do końca mogliśmy się w tej sprawie porozumieć. Słyszeliśmy o setkach litrów za jednego dolara co wydawało nam się jakąś abstrakcją i uznaliśmy, że się po prostu nie zrozumieliśmy. Do sprawy powróciliśmy przy okazji rozmowy z właścicielem biura podróży w Santa Elenie, który na pytanie ile kosztuje benzyna odparł, że nie wie dokładnie, ale swój motor do pełna tankuje za 3 boliwary czyli za jakieś 1 zł. Podobne pytanie zadaliśmy kierowcy samochodu terenowego, który wiózł nas na trekking na Roraimę. Dowiedzieliśmy się jedynie, że on też nie wie, ale swoją terenówkę tankuje do pełna za 5 boliwarów czyli za jakieś 1,7 zł. Próbowałem to sobie przeliczyć. Tylko biorąc pod uwagę, że do baku motocykla wejdzie max 10 litrów a do terenówki pewnie z 80 litrów, ceny za litr wychodziły mi zupełnie inne.
Sprawę wyjaśniliśmy dopiero na stacji benzynowej, którą odwiedzaliśmy kilkukrotnie pokonując długą trasę wynajętą taksówką. Cena benzyny bezołowiowej to koszt 3 groszy za litr przy czarnorynkowym kursie wymiany. Dowiedzieliśmy się również dlaczego nikt nie wie ile benzyna kosztuje.

Proces tankowania wygląda następująco:
Wystarczy podjechać pod dystrybutor, pod którym stoi już ktoś z obsługi. Nawet nie trzeba wychodzić z samochodu. Po chwili nawet bez pytania mamy zatankowane do pełna. Nasz kierowca w odróżnieniu od nas nawet nie zerka na dystrybutor. Nawet nie wie ile zatankował i ile ma zapłacić. Wyciąga rękę przez okno, płaci 4 boliwary i odjeżdża.
My bacznie obserwowaliśmy dystrybutor: zatankowaliśmy 20 litrów za 1,8 boliwara czyli jakieś 60 groszy. Kierowca zapłacił napiwek większy niż wartość benzyny. Dlatego większość osób nawet nie wie ile ona kosztuje :). Ilekroć myślę o cenie benzyny w Wenezueli zastanawiam się, gdzie bym jeździł gdyby u nas była taka cena.

ON 3,97zł