ON 3,97zł

Data: 2015-12-10 23:36:27
Autor: Mirek Ptak
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-12-11 07:06:48
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Dnia Thu, 10 Dec 2015 23:36:27 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
:)
4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Jesli masz na mysli stacje BP kilka km przed Zgorzelcem, to tam jest
bardzo drogo. Kiedys mi wyszlo taniej w Niemczech niz u nich.

No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

J.

Data: 2015-12-11 17:00:40
Autor: Budzik
ON 3,97zł

No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

Zmowa?
nie macie tam stacji przymarketowych?

Data: 2015-12-11 19:01:09
Autor: J.F.
ON 3,97zł
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA56DB367CF704budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
No, ale wtedy porownywalem z tanimi stacjami z Wroclawia, chwilowo cos
te tanie poznikaly - tzn przestaly byc tanie :-)

Zmowa?
nie macie tam stacji przymarketowych?

Mamy dwie, w zasadzie to poltora.

Ale jak pisalem - bylo tez tanie zaglebie stacji, a teraz nagle jakas d* ...

J.

Data: 2015-12-11 20:53:53
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-10 o 23:36, Mirek Ptak pisze:
[...]

No to nie wiem, co tam się u Was dzieje.

Ja dzisiaj znów przebijam

http://pokazywarka.pl/qx7hgj/

:)

Widać do mieszkańców Wrześni szczęście się uśmiecha: fabryka VW na ukończeniu, nowy szpital, najtańsze paliwo w Polsce... Nic tylko się przeprowadzać :)

Data: 2015-12-11 22:05:03
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

A co to za stacja i za 20 zł ktoś tankował?:)

Data: 2015-12-11 22:13:33
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł
W dniu 11.12.2015 o 20:53, twistedme pisze:
[...]

Teraz widzę, że na stacjach Pegas w Pruszkowie i Ożarowie pod Wawą ON jest po 3,89zł, w Poznaniu też :P

Data: 2015-12-11 22:00:59
Autor: Budzik
ON 3,97zł
Użytkownik Czesław Wiśniak kielbasa@wyborcza.pl ...

[...]

Ale jeżeli dobrze kojarze, to w Poznaniu ta stacja jest obok ronda Obornickiego - za daleko :(

Data: 2015-12-25 22:06:08
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97zł
On Fri, 11 Dec 2015 22:13:33 +0100, Czesław Wiśniak
<kielbasa@wyborcza.pl> wrote:

Teraz widzę, że na stacjach Pegas w Pruszkowie i Ożarowie pod Wawą ON jest po 3,89zł, w Poznaniu też :P

18/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/18/f177db9492c123d52adc93d3296d7d32.jpg

Jelcz-Laskowice 17/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/17/40ad94e88b9008389af1060fce20413d.jpg

I dla porówania Orlen Warszawa z 18/12

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/17/f6aca0a65ce00e4715619911f02babba.jpg

Wczoraj i dziś po ON 4,12.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-12-25 22:02:03
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97zł
On Thu, 10 Dec 2015 23:36:27 +0100, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

4,79 dzisiaj na A4 Zgorzelec :)
Pozdrowienia dla pijawek ;)

Tak bylo 14/12 na A2, pierwsza stacja za Strykowem w stronę Warszawy.

Wczoraj w Warszawie na Shellu przy ursynowskim leclercu ON był po
3,89. Kolejka jakby za darmo dawali ;)