ON 3,97zł

Data: 2015-12-17 11:37:22
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Data: 2015-12-17 12:17:17
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

3,89. Szkoda, że $ taki wysoki bo ropa na rynku powolutku cały czas spada

Data: 2015-12-17 12:33:40
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 12:17, Czesław Wiśniak pisze:

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

3,89. Szkoda, że $ taki wysoki bo ropa na rynku powolutku cały czas spada

3.95 ON na Auchan przy Wola Parku (DC) było we wtorek. Zatankowałem cały zbiornik, ciekawe ile spadnie zanim go wykończę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2015-12-17 12:52:01
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Wiele moim zdaniem już nie spadnie, bo o ile jeszcze może spaść ropa? 10$ na baryłce max? Lepiej by było jakby sam $ spadł.
3,79 a 3,89 to 10gr różnicy czyli 5zł na 50l, to są przecież grosze:)

Data: 2015-12-17 13:09:03
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 12:52, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

wiem, normalnie bym olał temat tankowania bo zazwyczaj tankuję na BP (20gr drożej) ale akurat byłem w CH szukając prezentów .. więc zatankowałem do pełna 65L.

Data: 2015-12-17 13:28:40
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Ja w miescie tylko tankuje przy Auchan przy Wola Parku bo jeĹĽdĹĽÄ™ tam na zakupy. Taniej z Auchan to jest tylko w Lomiankach ale trzeba tam bywac w okolicy.

Data: 2015-12-17 14:14:36
Autor: Chris
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 13:28, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

Ja zazwyczaj tankuję na BP Jerozolimskie 200/201 bo mam blisko do tego dochodzą punkty payback, kiedyś pojechałem specjalnie zatankować do Wola Parku to straciłem 1.5h na dojazd i powrót :)

Data: 2015-12-25 22:07:22
Autor: jerzu.xyz
ON 3,97zł
On Thu, 17 Dec 2015 14:14:36 +0100, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

Jerozolimskie 200/201

202 ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-12-17 13:16:05
Autor: J.F.
ON 3,97zł
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56729061$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

https://cenapaliw.pl/index.php?o=&m=d&l=1&k=1

Kurde, a we Wroclawiu w kolejnosci od najtanszych stacji:
4.12, 4.25, 4.29, 4.30, 4.35 [...]

No, mozna i po 3.95, ale juz poza granicami miasta.

Ciekawe co sie porobilo, kiedys mielismy wiecej tanich stacji - dogadali sie ?
Czy Lukoil chwilowo nie stanowi konkurencji cenowej ?

J.

Data: 2015-12-17 16:08:41
Autor: Cavallino
ON 3,97zł
W dniu 17.12.2015 o 11:37, twistedme pisze:
W dniu 2015-12-09 o 16:45, twistedme pisze:
U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we Wrześni.
W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

Data: 2015-12-17 16:24:41
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-17 o 16:08, Cavallino pisze:
[...]

A to się cieszę, że pomogłem.

Tak, tak ta optima, też ma w miarę tanio, to taki minilotos z kioskiem, coś pomiędzy normalną stacją, a samoobsługą. Dzisiaj jak jechałem mieli za 3,81.

Data: 2015-12-17 23:00:59
Autor: Budzik
ON 3,97zł
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

:)
Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we Wrze¶ni.
W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

A ja tez dwa ostatnie tankowania na lotosie zrobiłem, tyle ze w Wagrowcu - dzis po 3,83 była.
Co ciekawe, autko spala jakies 0,2-0,3l mniej niz na paliwie z auchan.
Moze przypadek, moze efekt placebo (bo mam wrazenie, ze kultura pracy tez odrobine wyzsza) a moze nie. Zobacze jak bedzie szło dalej.

Na auchan swadzim - 3,99

W Poznaniu tanio na pegasie/pegasusie (gdzies przy rondzie obornickim) - mi nie po drodze, ale kiedys spotkałem kierowce ktory mówił, ze tylko tam tankuje, ze niby woza paliwo z niemiec, ze lepsze :). Nie wiem ile w tym prawdy.

Data: 2015-12-18 07:38:26
Autor: twistedme
ON 3,97zł
W dniu 2015-12-18 o 00:00, Budzik pisze:
[...]

Ja mówi±c szczerze jeżdż±c ponad 10 lat tankowałem na wszelkich możliwych stacjach i w sumie miałem 2x sytuację, że bezpo¶rednio po zatankowaniu odnotowałem dziwne zachowanie auta. Dodawałem gazu, a obroty spadały, prawie gasł, trwało to kilka sekund i potem już było ok.

Było to dwa razy w przeci±gu jednego miesi±ca zaraz po zatankowaniu na konkretnej stacji. Konkretnie to nieistniej±cej już Neste w Gdyni. Auto zwyczajna benzyna 1.6 Xsara Picasso. PóĽniej parę razy znów tam tankowałem i nic się nie działo. Kilka razy dałem się namówić i z ciekawo¶ci tankowałem na Shellu vpower i jako¶ specjalnie nie widziałem różnicy i tego magicznego "ale mniej panu spali" (Zawsze tankuję do pełna, żeby nie było, że dolałem 2 litry :))

Teraz ma od roku diesla i też tankuję przeważnie na tej taniej stacji i nie ma żadnych problemów (chociaż na lokalnym forum ma bardzo zł± opinię), tankowałem też superhiper ON z shella, bp i poważnie, auto jedzie tak samo :) Różnice w spalaniu nieodczuwalne.

Nie wiem, czy mam szczę¶cie, czy jestem na tyle tępy, że nie potrafię zauważyć tej "wyższej/niższej kultury pracy"?

Data: 2015-12-18 10:00:44
Autor: Budzik
ON 3,97zł
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

[...]

Zalezy jakie to auto.
Ja wczesniej jezdziłem m.in dieslami w stylu 2,4D mercedesa, 1,9D w scudo, jumpy i expercie - do tych silników faktycznia mozna wlac cokolwiek i pojedzie zawsze tak samo.
Magia starych dieslów :)

Różnice widze a własciwie słysze w obecnym 2.0multijet fiata.

Pomijma ze z wczesniejszych jedno tankowanie skonczyło się ogólnie bardzo niekulturalna praca i jakims dzwinym klekotaniem (ale bez wpływu na spalanie). Ale to jedno na wiele, moze ze 100?
A teraz wydaje mi się, że po prostu jest troche lepiej. Ten silnik ma czasami takie cos, ze tak jakby zawory albo wtryski warczały, klekotały - nie wiem jak to nazwać.
Najczesciej przy przyspieszaniu na 2,3 biegu, trwa to moze pol sekundy.
Po zatankowaniu na lotosie zdarza się to o wiele rzadziej.
Ale przyznaje ze próbka na razie była mała (jakies 1000km) wiec to troche gdybanie.
Zobaczymy jak to bedzie wygladalo dalej.

Data: 2015-12-19 20:02:46
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Pegas fakt, że  "tania" stacja, tylko ja się trochę boję czy takie niszowe placówki nie maj± liczników w dystrybutorach podkręconych bo się trochę naczytałem, np. Artus.
A paliwko chyba nadal będzie tanieć bo ropa juz po 36$. Dodatkowo złotówka trochę się umocniła i miejmy nadzieję, że to będzie stały trend :)

Data: 2015-12-20 18:51:23
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

[...]

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Data: 2015-12-20 18:55:55
Autor: Czarek
ON 3,97zł

W dniu 20.12.2015 o 18:51, Czesław Wiśniak pisze:

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedajÄ… Pb?

--
Czarek

Data: 2015-12-20 19:13:33
Autor: Czesław Wiśniak
ON 3,97zł

W dniu 20.12.2015 o 18:51, Czesław Wiśniak pisze:

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedajÄ… Pb?

Np. w hucie stali, tylko musiałbyś wziąć min. 50kg

Data: 2015-12-21 09:44:34
Autor: sirapacz
ON 3,97zł

Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

Gdzie jeszcze sprzedajÄ… Pb?

Np. w hucie stali, tylko musiałbyś wziąć min. 50kg

a tak swoja droga fajnie macie - u mnie na południe od warszawy ON 4,29 jak przyklejone a 95tka bodaj 4,39

ON 3,97zł