ON + CH3OH

Data: 2017-05-02 11:49:00
Autor: Zenek Kapelinder
ON + CH3OH
Farba wodorozcienczalna to farba oparta na tych samych zywicach co rozpuszczalnikowa. Myk polega na tym ze potrafili ja rozpuscic w wodzie. Farby olejnej w wodzie nie rozpuscisz a w fabryce rozpuscili i sie nie rozwarstwia. Dodaja do nafty i alkoholu jakis spermolit i sie miesza i nie rozwarstwia. Proste jak budowa cepa.

Data: 2017-05-08 08:38:19
Autor: Mirek Ptak
ON + CH3OH
[...]

Co za...