ON ze stacji Bliska?

Data: 2009-02-22 10:53:01
Autor: mirek
ON ze stacji Bliska?
witam,
macie jakies negatywne doświadczenia z ON ze stacji Bliska? Konkretnie chodzi mi o stację vis a vis cmentarza rakowickiego w Krakowie, ale zakładam, że na wszystkie stacje tej sieci trafia to samo paliwo, a może się mylę? Tankowałem zawsze na Shellu i nigdy nie miałem problemów, ostatnio podkusiło mnie aby zatankowac własnie na Bliska i dzisiaj nie odpałiłem. Auto stoi pod chmurką, temperatura -6, w nocy pewnie z -10. Na paliwie z Shella odpalałem przyz znacznie większych mrozach.

--
Mirek

Data: 2009-02-22 11:19:22
Autor: bartekk
ON ze stacji Bliska?
"mirek" <mirek@wp.pl> wrote in message news:gnr7df$mg8$1atlantis.news.neostrada.pl...
macie jakies negatywne doświadczenia z ON ze stacji Bliska? Konkretnie chodzi mi o stację vis a vis cmentarza rakowickiego w Krakowie

Tankuje ON na tej wlasnie Bliskiej od jakiegos czasu (ponad rok) i nie zauwazylem zadnych negatywnych skutkow w funkcjonowaniu samochodu. Od czasu do czasu zalewam tego taniego biodiesla i tez jest w porzadku, choc smierdzi bardziej. A dzis w nocy bylo jeszcze mniej niz -15, odczuwalna -20 :) Czasem zaleje ON na stacji carrefoura i tez nie mam problemu, wiec moze tylko raz ci sie tak trafilo... Czym jezdzisz, kiedy wymieniales filtr paliwa? Akumulator w porzadku?

Data: 2009-02-22 11:30:03
Autor: mirek
ON ze stacji Bliska?
Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:gnr8sm$li5$1inews.gazeta.pl...
[...]

widocznie kiepsko trafiłem:) Akumulator ok, auto omega 2,5td, świece żarowe, filtr paliwa wymieniany przed zimą. Nie miałem problemów w znacznie większe mrozy, dopiero dziś mnie dopadło:(

--
Mirek

Data: 2009-02-22 11:07:04
Autor: Waldek Godel
ON ze stacji Bliska?
Dnia Sun, 22 Feb 2009 11:30:03 +0100, mirek napisał(a):

widocznie kiepsko trafiłem:)

Nie.
Tankowałeś na Shellu, nie da się już gorzej trafić

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-02-22 12:18:21
Autor: mirek
ON ze stacji Bliska?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:mvkwk2vej1b$.dlglepper.institute.com...
Dnia Sun, 22 Feb 2009 11:30:03 +0100, mirek napisał(a):

widocznie kiepsko trafiłem:)

Nie.
Tankowałeś na Shellu, nie da się już gorzej trafić

to jak wytłumaczysz to, że wcześniej nie miałem problemów? I gdzie w takim razie radzisz tankować?

--
Mirek

Data: 2009-02-22 14:28:25
Autor: Czarek Daniluk
ON ze stacji Bliska?
Użytkownik mirek napisał:

to jak wytłumaczysz to, że wcześniej nie miałem problemów? I gdzie w takim razie radzisz tankować?

W większości przypadków to poprostu zbieg okoliczności, a ludziom się wydaje że to dlatego że zatankowali na stacji X.
Są elementy których uszkodzenie może nastąpić w każdej chwili i nie ma znaczenia czy tankowałeś na stacji X czy na stacji Y.
Jakbyś przed usterką zatankował na swoim ulubionym shellu też byś napisał że ten shell jest do bani ??
A może Ci się przepaliły świece żarowe ?? padł bezpiecznik od nich albo co - czy będziesz twierdził że ropa z bliskiej miała na to wpływ ??

Pozdrawiam !!

PS:
Sam tankuję gdzie popadnie ;)

Data: 2009-02-22 13:34:59
Autor: Waldek Godel
ON ze stacji Bliska?
Dnia Sun, 22 Feb 2009 14:28:25 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

W większości przypadków to poprostu zbieg okoliczności, a ludziom się wydaje że to dlatego że zatankowali na stacji X.

Wyjaśnij udział zbiegu okoliczności we wpieraniu klientowi w żywe oczy, że
ON oferowany przez Shella jest zimowy, po czym scięło go przy -12
Czekam niecierpliwie, może pora zmienić swoje zdanie.

PS. Pytałem trzy razy pod rząd, czy na pewno jest zimowy ON, bo mam ważny
wyjazd a prognozy zapowiadały silne mrozy.

Data: 2009-02-22 16:54:38
Autor: Marcin
ON ze stacji Bliska?
Dnia Sun, 22 Feb 2009 14:34:59 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  napisał:

[...]

Temperatura metnienia oleju jest w okolicach (minus) 8-9 stopni, i jak  jest -12 to moze juz ktos nie odpalic, chociaz "temperatura zablokowania  filtra" jest -20.
I to wszystko wg normy :-)

Data: 2009-02-22 19:36:55
Autor: Czarek Daniluk
ON ze stacji Bliska?
Użytkownik Waldek Godel napisał:

[...]

Weź no zrozum moją odpowiedź - ja wcale nie bronię shella, ani żadnego innego "pompiarza".
Sam leję gdzie popadnie, czyli tam gdzie najtaniej ;) i nigdy nie miałem problemów żeby mi ścieło paliwo. Najczęściej jest to Auchan Modlińska (DC).

Pozdrawiam !!

Data: 2009-02-22 19:43:26
Autor: Jacek Bronowski
ON ze stacji Bliska?
Sam leję gdzie popadnie, czyli tam gdzie najtaniej ;) i nigdy nie miałem problemów żeby mi ścieło paliwo. Najczęściej jest to Auchan Modlińska (DC).

Czy masz w miare wspolczesnego turbodiesla (np. common rail)?
Serio pytam.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

Data: 2009-02-22 20:14:26
Autor: Waldek Godel
ON ze stacji Bliska?
Dnia Sun, 22 Feb 2009 19:43:26 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

Czy masz w miare wspolczesnego turbodiesla (np. common rail)?
Serio pytam.

ja wtedy miałem starego, wolnossącego diesla z wtryskiem pośrednim.
Co więcej - auto odpaliło bez żadnego problemu, natomiast jak słońce zaszło
i spadła temperatura to zaczęło ścinać. Co więcej - nie mogłem nic zrobić
(żadnej dolewki) bo miałem tego gówna pełen bak.
Uratowało mnie to, że silnik był gorący więc jakoś ogrzewał filtr paliwa,
więc kichając wypaliłem 5 litrów i na orlenie dolałem benzyny, jak tylko
przepaliło to co było w układzie, to już pojechalo bez problemu.
Natomiast obsługa shella, która tak ochoczo dzień wcześniej mi kłamała, jak
podjechalem z kichającym silnikiem, zlała mnie kompletnie. "to co ja mam
panu zrobić" - to są słowa kierowniczki stacji. Tak jej zależało na opinii
o firmie.

Data: 2009-02-23 01:14:52
Autor: On
ON ze stacji Bliska?
.... a wiecie,  co to jest depresator ?

Data: 2009-02-23 08:05:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
ON ze stacji Bliska?
On 2009-02-23, On <on@kto.to> wrote:
... a wiecie,  co to jest depresator ?

Takie coś co powinno być przydatne dopiero jak jest poniżej -15'?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-02-23 09:50:10
Autor: Waldek Godel
ON ze stacji Bliska?
Dnia Mon, 23 Feb 2009 08:05:08 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

... a wiecie,  co to jest depresator ?

Takie coś co powinno być przydatne dopiero jak jest poniżej -15'?

I jeżeli się ma ON zwany potocznie przejściowym który ścina własnie w
okolicach -15
W tamtych warunkach, po tygodniu pogody z mrozami do -23 powinni już dawno
mieć ON zwany potocznie "arktycznym" który ma niższą temperaturę wytrącania
parafin. Tyle, że on jest droższy, więc zysk maleje - a po co? Lepiej
sprzedać klientowi tańszy i okłamać że to ten droższy. W końcu to tylko
Shell, nie trzeba się starać jak na renomowanej stacji.

Data: 2009-02-22 20:59:43
Autor: Czarek Daniluk
ON ze stacji Bliska?
Użytkownik Jacek Bronowski napisał:

[...]

Stare z 1998 roku TDI 90KM na pompie VP37 - kodowo silnik ALE.

Pozdrawiam !!

Data: 2009-02-23 13:49:10
Autor: Czarek Daniluk
ON ze stacji Bliska?

Użytkownik "Jacek Bronowski" <foto@risp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (DC).

Czy masz w miare wspolczesnego turbodiesla (np. common rail)?

Do CommonRaila zalałem kiedyś ale latem z połowę baku Biodiesla i nic mu się
nie stało ;) (silnik 2,0HDI 90KM).

Pozdrawiam !!

Data: 2009-02-23 14:07:13
Autor: Jacek Bronowski
ON ze stacji Bliska?
Do CommonRaila zalałem kiedyś ale latem z połowę baku Biodiesla i nic mu się
nie stało ;) (silnik 2,0HDI 90KM).

hmm - no po jednym, czy nawet kilku (w awaryjnych sytuacjach) razach to raczej nic sie nie stanie... Ale czesciej to bym sie bal. Moze nic sie nie stanie, ale moze... za jakis czas nagle silnik mi przypomni "a pamietasz jak mi kiedys dawales syf zamiast paliwa - teraz Ci sie odwdziecze!"  :-)
A wymiana systemu wstryskowego (przynajmniej w moim D5) nie jest tania, i oszczednosci kilku-kilkunastu groszy na litrze raczej tego nie zrekompensuje :-( Zreszta te kilka groszy na litrze mozna tez traktowac jak ubezpieczenie/oplata za spokojne sumienie, ze zrobilem wszystko zeby silnik bezawaryjnie do pol miliona dojechal :-)

pozdr.
Jacek Bronowski

Data: 2009-02-22 12:07:25
Autor: bartekk
ON ze stacji Bliska?
"mirek" <mirek@wp.pl> wrote in message news:gnra06$f4t$1nemesis.news.neostrada.pl...
widocznie kiepsko trafiłem:) Akumulator ok, auto omega 2,5td, świece żarowe, filtr paliwa wymieniany przed zimą. Nie miałem problemów w znacznie większe mrozy, dopiero dziś mnie dopadło:(

No to rzeczywiscie dosc dziwne. Tak jak powtarzam - nie spotkalo mnie nigdy nic takiego na tamtej stacji ;) Przy okazji maja fajny cyfrowy i co wazne sprawny kompresor. Kiedys objechalem kilka stacji w poszukiwaniu sprawnego :/

Data: 2009-02-22 03:36:03
Autor: Adam Adamaszek
ON ze stacji Bliska?
On 22 Lut, 12:07, "bartekk" <kra...@gmail.com> wrote:
[...]

[OT] A jak stwierdzasz sprawnosc? Ostatnio pompowalem takim wlasnie
elektronicznym, ustawionym na 2.1, a u wulkanizatora sie okazalo, ze
to bylo 1.45... od tamtej pory woze ze soba manometr.

pozdr
AA

ON ze stacji Bliska?