ON zim±

Data: 2017-01-08 20:45:20
Autor: ąćęłńóśźż
ON zim±
Przy tankowaniu dolewaj 5% benzyny i po krzyku.
A wiesz, dlaczego radzieckie ciężarówki (popularne i w Polsce, te różne ZiS-y i Ził-y) były benzynowe?

-- -- -
Nabieram szacunku dla Rosjan, którzy maj± dużo większe mrozy i jako¶ jeżdż±.

Data: 2017-01-09 07:08:05
Autor: Wiesiaczek
ON zim±
W dniu 08.01.2017 o 20:45,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Przy tankowaniu dolewaj 5% benzyny i po krzyku.
A wiesz, dlaczego radzieckie ciężarówki (popularne i w Polsce, te różne ZiS-y i Ził-y) były benzynowe?

Polskie też były benzynowe, jak choćby klasyczny Star 66.
Z takimi silnikami używano samochodów w Wojsku Polskim ze względu wła¶nie na warunki zimowe i ewentualne zwi±zane z tym problemy.

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-01-12 12:38:08
Autor: Marek
ON zim±
On Sun, 8 Jan 2017 20:45:20 +0100,  ±ćęłń󶼿<nie@dla.spamerow> wrote:
Przy tankowaniu dolewaj 5% benzyny i po krzyku.

Wlalem, też zamarzło. Podobno to nic nie da jak ropa ma wode.

--
Marek

Data: 2017-01-12 13:08:10
Autor: ąćęłńóśźż
ON zim±
Jak ropa ma wodę, to lej denaturat, tylko drożej wychodzi.
Ile teraz kosztuje w półhurcie 5 l denaturatu?

-- -- -

Data: 2017-02-02 23:44:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ON zim±

"Marek" almarsoft.5192089198483332259@news.neostrada.pl

Przy tankowaniu dolewaj 5% benzyny i po krzyku.

Wlalem, też zamarzło. Podobno to nic nie da jak ropa ma wode.

Bo trzeba lać 50% -- miałem taki samochód, więc wiem.
Do ,,nowych'' nie można lać benzyny. (nowy w ciapkach,
bo teraz raczej nie ma zbyt wielu starych samochodów)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

ON zim±