Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   ON zim±

ON zim±

Data: 2017-01-08 21:49:39
Autor: Sebastian Biały
ON zim±
On 2017-01-08 19:19, Jacek wrote:
Nabieram szacunku dla Rosjan, którzy maj± dużo większe mrozy i jako¶
jeżdż±.

Jak mówił znajomy co w Czelabińsku przetrwał dwie zimy: silnika się nie gasi podczas mrozów. Pracuje 24/h. Po zgaszeniu więcej kłopotu z odpaleniem, maj± specjalne ogrzewane garaże gdzie się wkłada na dobę takie nieodpalaj±ce koparki, cieżarówki, autobusy i inne takie które kto¶ głupio zgasił i zapomniał na czas odpalić.

Data: 2017-01-10 18:37:40
Autor: Mateusz Bogusz
ON zim±
Jak mówił znajomy co w Czelabińsku przetrwał dwie zimy: silnika się nie
gasi podczas mrozów. Pracuje 24/h.

A dopiero co kto¶ tutaj pisał, że najgorsze co można zrobić to zostawić auto na kilka godzin na jałowym.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-01-10 19:45:06
Autor: masti
ON zimÄ…
Mateusz Bogusz wrote:

Jak mówił znajomy co w Czelabińsku przetrwał dwie zimy: silnika się nie
gasi podczas mrozów. Pracuje 24/h.

A dopiero co kto¶ tutaj pisał, że najgorsze co można zrobić to zostawić auto na kilka godzin na jałowym.

a kto¶ mówi, że to zdrowe dla silnika?
nie. ale dla kierownika zdecydowanie wygodniejsze

--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2017-01-12 18:22:04
Autor: Mateusz Bogusz
ON zim±
a kto¶ mówi, że to zdrowe dla silnika?
nie. ale dla kierownika zdecydowanie wygodniejsze

A rz±d wielko¶ci tej choroby, to jaki jest? Nagar się odkłada od samego jeżdżenia, nie ważne czy powoli czy szybko. Ale olej i jego wymiany s± od tego, żeby go zbierać.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-01-13 15:24:27
Autor: masti
ON zimÄ…
Mateusz Bogusz wrote:

a kto¶ mówi, że to zdrowe dla silnika?
nie. ale dla kierownika zdecydowanie wygodniejsze

A rz±d wielko¶ci tej choroby, to jaki jest? Nagar się odkłada od samego jeżdżenia, nie ważne czy powoli czy szybko. Ale olej i jego wymiany s± od tego, żeby go zbierać.

silnik potrzebuje obci±żenia, zeby osi±gn±ć temperaturę wypalenia
nagaru, Dla duzy diesli do generatorów to jest 30-50% mocy

--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2017-02-02 23:45:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ON zim±

"Mateusz Bogusz" o53655$ooj$2@node2.news.atman.pl

A dopiero co kto¶ tutaj pisał, że najgorsze co można zrobić to zostawić auto na kilka godzin na jałowym.

S± różne silniki.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o)  `-:`-'.'.  '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf-      `-    \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

ON zim±

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona