OOOO Tusk się postarzał. Nie tylko wizualnie . Polot juĹź nie ten.

Data: 2021-03-01 19:39:48
Autor: _Master_
OOOO Tusk się postarzał. Nie tylko wizualnie . Polot juĹź nie ten.
Takie bardziej knajpowy przyziemny ;-)

Data: 2021-03-01 19:52:47
Autor: _Master_
OOOO Tusk się postarzał. Nie tylko wizualnie. Polot już nie ten.
Tusk stawia wyżej posiadanie europejskiego paszportu szczepionkowego nad życiem i zdrowiem Polaków

Sk...yn ;-)

Data: 2021-03-01 19:55:24
Autor: _Master_
OOOO Tusk się postarzał. Nie tylko wizualnie. Polot już nie ten.
Polska nie miałaby szczepionek gdyby nie UE a jeśli nawet to kilkakrotnie DROŻSZE

Jeb...ny

Data: 2021-03-01 14:49:51
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 1 marca 2021 o 19:55:26 UTC+1 _Master_ napisał(a):
Polska nie miałaby szczepionek gdyby nie UE a jeśli nawet to kilkakrotnie DROŻSZE Jeb...ny
Gdyby nie chujnia może mielibyśmy lepsze stosunki z ruskimi i na ich licencji produkowali byśmy ich szczepionkę. Cena ich szczepionki to ok 10$. AstraZeneca wyceniła swoją szczepionkę na 5$. Ale dzięki chujni musimy kupować gównianą szczepionkę, po 30$ za dawke, która przynosi zysk szwabom.

Data: 2021-03-01 23:53:10
Autor: u2
[...]

nie pierdol, ruskie będą mieli wojnę z kitajcami to mongolska dogorywająca nacja, w końcu oddadzą to co nakradli przez wieki, choć nie kitajcom, kitajce dostaną wpierdol:)

Data: 2021-03-02 09:00:45
Autor: Runt
Tusk się nie postarzał.
W dniu 2021-03-01 o 23:49, KOMUCH i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

no i wyszły pióra z koguta. komuch.
tęsknisz za czasami kiedy nosiłes granatowy mundur?
to juz nie vrati.

http://100aferpis.pl/

a teraz ujadaj ;-))))

--
Runt

Data: 2021-03-02 03:54:14
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk się nie postarzał.
wtorek, 2 marca 2021 o 09:00:46 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-03-01 o 23:49, KOMUCH i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
> poniedziałek, 1 marca 2021 o 19:55:26 UTC+1 _Master_ napisał(a): >> Polska nie miałaby szczepionek gdyby nie UE a jeśli nawet to >> kilkakrotnie DROŻSZE >> >> Jeb...ny
> Gdyby nie chujnia może mielibyśmy lepsze stosunki z ruskimi /..../ no i wyszły pióra z koguta. komuch. tęsknisz za czasami kiedy nosiłes granatowy mundur? to juz nie vrati. http://100aferpis.pl/ a teraz ujadaj ;-))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Dlaczego debilu pizdziaku vel runt dziura w dupie oszukujesz że nie wstałeś o 5:30.

Data: 2021-03-01 19:58:14
Autor: u2
W dniu 01.03.2021 o 19:55, _Master_ pisze:
Polska nie miałaby szczepionek gdyby nie UE a jeśli nawet to kilkakrotnie DROŻSZE

Jeb...ny

niemiecki kundelek, również go wysłuchałem i obejrzałem, jest bez jajowy i nadal antypolski

w tle stocznia gdańska, którą likwidował bez litości:)

Data: 2021-03-02 09:00:38
Autor: Runt
Tusk się nie POstarzał.
W dniu 2021-03-01 o 19:58, sowiecki kundel u2 pisze:
[...]

twoj idol tinyurl.com/zdrowiaokaz

i jego sukcesy: http://100aferpis.pl/

--
Runt

Data: 2021-03-02 09:00:32
Autor: Runt
Tusk się nie postarzał.
W dniu 2021-03-01 o 19:52, pajac _Master_ pisze:
Tusk stawia wyżej posiadanie europejskiego paszportu szczepionkowego nad życiem i zdrowiem Polaków

Sk...yn ;-)

gdzie mu do ciebie i twoich idoli ;-)))

http://100aferpis.pl/

--
Runt

Data: 2021-03-02 09:00:55
Autor: Runt
Tusk się nie postarzał.
W dniu 2021-03-01 o 19:39, _Master_ pisze:
Takie bardziej knajpowy przyziemny ;-)

POpatrz na siebie.

tinyurl.com/zdrowiaokaz

chcesz coś powiedziec? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

OOOO Tusk się postarzał. Nie tylko wizualnie . Polot juĹź nie ten.