OOo, saga Melo to jednak za malo....

Data: 2011-02-23 17:05:18
Autor: s
OOo, saga Melo to jednak za malo....
.... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

Ale oskara ci aktorzy to chyba jednak nie dostana.
Bo nudne to jak flaki z olejem :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-23 17:47:37
Autor: lorak
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:
... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy
Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od
poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

juĹź nie plotka.
dla mnie trochę szok.
ale nets świetnie wyszli na tej całej melodramie. dostali znacznie lepszego gracza i do tego za rok maja szansę być w lepszej sytuacji (sportowo) niż sąsiad zza miedzy.

Data: 2011-02-23 18:19:51
Autor: wiLQ
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> ... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy
> Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od
> poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

już nie plotka.
dla mnie trochę szok.
ale nets świetnie wyszli na tej całej melodramie. dostali znacznie lepszego gracza i do tego za rok maja szansę być w lepszej sytuacji (sportowo) niż sąsiad zza miedzy.

ROTFL, nie wiem ile z tego bylo celowe, a ile przypadkowe, ale wyglada
pieknie dla Nets z kopem w jaja Knicks gratis [za podbicie kosztu].

Pytanie brzmi, co na to Deron? Bo jak nie bedzie chcial zostac to
niedlugo wracamy do szopki. Z innej beczki, nie wiem czy to byl max dla
Jazz, ale starter, topowy prospekt i garsc pickow wyglada ladnie i
moment dobry. Ciekawe, ktory z wysokich Jazz leci jako nastepny.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 18:25:34
Autor: lorak
W dniu 2011-02-23 18:19, wiLQ pisze:
[...]

myślę że po porażce z LeBronem Pecherov już trochę inaczej podszedł do wszystkiego i nie ma żadnego przypadku w tym, że knicks tak dużo oddali za Melo, a nets tak mało za Derona ;)

Pytanie brzmi, co na to Deron?

podobno jest w szoku.

Bo jak nie bedzie chcial zostac to
niedlugo wracamy do szopki.

ale gdzie będzie mógł pójść? kogo będzie stać na maksa dla niego?
poza tym tu ma okazję stać się twarzą nowej marki prosto z brooklynu ;]

Data: 2011-02-23 20:15:44
Autor: Gerard
lorak wrote:

ale gdzie będzie mógł pójść? kogo będzie stać na maksa dla niego?
poza tym tu ma okazję stać się twarzą nowej marki prosto z brooklynu
;]

W s'n't pójdzie wszedzie, do Orlando np.
Jezeli jest wkurzony i bedzie chciał się odegrać na Jazz to powinien szaleć w Nets, żeby ten ich pick okazał się jak najmniej warty.
Swoją drogą trochę się dziwię Utah, takiej gwiazdy nie powinni pozbywać się po cichu, lekkie nagłosnienie tematu a la Denver i mogliby utargować więcej.

pozdr

Data: 2011-02-23 20:18:27
Autor: lorak
W dniu 2011-02-23 20:15, Gerard pisze:
lorak wrote:

ale gdzie będzie mógł pójść? kogo będzie stać na maksa dla niego?
poza tym tu ma okazję stać się twarzą nowej marki prosto z brooklynu
;]

W s'n't pójdzie wszedzie, do Orlando np.

za kogo? Pochorov nie po to oddal wysokie picki i Favorsa, by teraz pozbywać się Derona za jakichś Jrichów czy innych Nelsonów.

Data: 2011-02-23 20:26:59
Autor: Gerard
lorak wrote:

[...]

Gdyby opłacało się trzymać niezadowolonych graczy to nie oddawano by ich tak łatwo. Mówi się o odejściu CP3, więc tym bardziej możliwy jest trejd Derona.

pozdr

Data: 2011-02-23 21:59:53
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Swoją drogą trochę się dziwię Utah, takiej gwiazdy nie powinni pozbywać się po cichu, lekkie nagłosnienie tematu a la Denver i mogliby utargować więcej.

Moglbys podac przyklad takiej oferty?

I co jak co, ale saga z Melo raczej zniecheca do naglasniania tematu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 22:11:58
Autor: s
OOo, saga Melo to jednak za malo....
I co jak co, ale saga z Melo raczej zniecheca do naglasniania tematu...

Dlaczego?
Skoro Knicks, jak piszesz, zaplacili wiecej...

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-23 22:45:12
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I co jak co, ale saga z Melo raczej zniecheca do naglasniania tematu...

Dlaczego?
Skoro Knicks, jak piszesz, zaplacili wiecej...

Inna sytuacja, ciezko sie negocjuje jak jest tylko jedna druzyna, z
ktora mozna gadac. Nuggets potrzebowali bata z Nets by wyciagnac cos
wiecej, Jazz jak domniemam uznali to za najlepsza mozliwa paczke.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-24 09:25:53
Autor: s
[...]

I wierzysz, ze nie znalazlby sie ktos chetny dac wiecej niz Nets, gdyby Jazz sie oglosili?
Np Warriors z Kura, Biedrinsem, moze kims jeszcze, pickami... Jak dla mnie calkiem realne.
Sactos?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 01:29:56
Autor: Leszczur
On 24 Lut, 09:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> wiecej, Jazz jak domniemam uznali to za najlepsza mozliwa paczke.

I wierzysz, ze nie znalazlby sie ktos chetny dac wiecej niz Nets, gdyby

Ja tez wierze, ze ktos inny dalby wiecej. Chociaz moze Jazz aż tak
bardzo lubią Favorsa.
A może rezygnacja Sloana była az takim szokiem dla organizacji, ze
postanowili wyrwać chwasta i poszli po linii najmniejszego oporu.
BTW - ciekawe co by było gdyby Jazz, Nets, Nuggets i Knicks klepnęłi
czterostronny.
Harris, Favors, Chandler, Mozgov i picki do Nuggets, Billups i Favors
do Jazz, Melo i Deron do Knicks, Gallo i Felton do Nets.

Np Warriors z Kura, Biedrinsem, moze kims jeszcze, pickami... Jak dla
mnie calkiem realne.

Nie sadze ze Warriors byliby skłonni pozbyc sie Kury po to, zeby
dostac innego PG.
Nijak by to nie rozwiązało problemu gry z Ellisem.

Sactos?

Możliwe, ale chyba tylko jesli w druga strone szedłby Evans. Problem
taki jak z Ellisem - piłka jest tylko jedna i to Deron ma ją
rozprowadzać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 10:47:30
Autor: s
[...]

Monte to ja na miejscu Warriors juz dawno bym puscil.
A Kure podobno byli sklonni oddac za Melo, wiec tym bardziej za Derona.

Sactos?

Możliwe, ale chyba tylko jesli w druga strone szedłby Evans. Problem
taki jak z Ellisem - piłka jest tylko jedna i to Deron ma ją
rozprowadzać.

Kein problem, podobno Reke nie byl nietykalny.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 02:15:18
Autor: Leszczur
On 24 Lut, 10:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nie sadze ze Warriors byliby sk onni pozbyc sie Kury po to, zeby
> dostac innego PG.
> Nijak by to nie rozwi za o problemu gry z Ellisem.

Monte to ja na miejscu Warriors juz dawno bym puscil.

Kiedyś nie było chętnych - teraz cena pewnie jest za wysoka.

A Kure podobno byli sklonni oddac za Melo, wiec tym bardziej za Derona.

Myślisz, ze to byłby dobry deal? Zwłaszcza, że do Kury musieliby
dorzucić to i owo, zeby pensje pasowały.
No chyba, zeby klepnęli dwa deale - Kura do Jazz, a Ellis np do
Bobcats za GWalla.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 11:16:24
Autor: Gerard
s wrote:

Możliwe, ale chyba tylko jesli w druga strone szedłby Evans. Problem
taki jak z Ellisem - piłka jest tylko jedna i to Deron ma ją
rozprowadzać.

Kein problem, podobno Reke nie byl nietykalny.

Problem IMO byłby gdzie indziej. Deron chce grać dla contendera i był, delikatnie mówiąc, mało zadowolony z trejdu do Nets, więc podobnie byłoby z Kings. Więc, o ile Nets są zdeterminowani i nie mają z tym problemu, o tyle Petrie w Kings nie chce mieć kolejnego problemu z zawodnikiem, którego może nie utzrymać w nastepnym sezonie.

pozdr

Data: 2011-02-25 14:51:10
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I wierzysz, ze nie znalazlby sie ktos chetny dac wiecej niz Nets, gdyby
> Jazz sie oglosili?

Wiecej wg mnie? Moze...

Chociaz moze Jazz aż tak bardzo lubią Favorsa.

... ale toz haczyk tkwi w tym miejscu.
Wystarczy by Favors byl #1 na liscie Jazzowych [realistycznych] celow i
juz trudno dyskutowac z ta wymiana.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 23:08:28
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
[...]

Harris, Favors + 3 picki.

I co jak co, ale saga z Melo raczej zniecheca do naglasniania
tematu...

Myślę, że im więcej chętnych tym lepsze oferty.

pozdr

Data: 2011-02-25 14:48:05
Autor: wiLQ
OOo, saga Melo to jednak za malo....

> Moglbys podac przyklad takiej oferty?

Harris, Favors + 3 picki.

Heh, raczej z kim mieliby konkurowac.

> I co jak co, ale saga z Melo raczej zniecheca do naglasniania
> tematu...

Myślę, że im więcej chętnych tym lepsze oferty.

Chyba, ze juz dostajesz co chciales i nie ma co dalej szukac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 21:59:44
Autor: wiLQ
OOo, saga Melo to jednak za malo....
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pytanie brzmi, co na to Deron?

podobno jest w szoku.

Jak kazdy niezamieszany w negocjacje, to przejdzie, raczej pisalem o
dlugoterminowej reakcji.

ale gdzie będzie mógł pójść? kogo będzie stać na maksa dla niego?

Na dzis cholera wie, ale nie martw sie, na pewno ktos bedzie mial
miejsce by go przygarnac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 21:35:43
Autor: s
[...]

Jefferson.
A jezeli nie, to zal talentu Favorsa.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-23 18:44:37
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:
... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

Poszło. IMO Nets wyszli na tym lepiej niż Knicks.

Data: 2011-02-23 21:29:52
Autor: s
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:
... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy
Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od
poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

A wiec jednak!
Noo, to zdrowo musial Deron w SLC sobie nabruzdzic.
Tak krotkiej pilki w przypadku gwiazdy to chyba dawno nie bylo.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-23 23:43:48
Autor: Leszczur
On 23 Lut, 21:29, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:

> [...]

Noo, to zdrowo musial Deron w SLC sobie nabruzdzic.
Tak krotkiej pilki w przypadku gwiazdy to chyba dawno nie bylo.

Jestem po prostu zszokowany. Najpierw Solan w niewyjasnionych
okolicznościach, a teraz Deron???
O co chodzi? Jazz znudziło się wygrywanie i wchodzenie do playoffs co
roku?
W jakim wymiarze Favors może być lepszym zawodnikiem niż Williams?

Czy to oznacza ze Jazz wchodza w rebuilding? Jesli tak, to kto
następny?

Harris franchise playerem? Rrrrrright - popatrzmy jak swietnie wyszli
na tym Nets.

I zgadzam się, ze NJN zrobili dużo lepszy deal niz gdyby jednak
dostali Melo.
To tak jakby Aston Martin był nagrodą pocieszenia w konkursie w którym
główną nagrodą jest Polonez Karo. Coś niesamowitego.

Kurwa no o co chodzi? Corbin postanowił zrobić jakiś deal? Czy wraz z
odejściem Sloana w Jazz wyczerpały się pokłady zdrowego rozsądku???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-25 14:45:27
Autor: wiLQ
[...]

Moze po prostu chcieli uniknac szopki z Deronem jako FA? W koncu nawet z
nim ledwo lapali sie do playoff i wiekowo niewiele wrozylo poprawe.
A jeszcze przeciez ich payroll byl wysoki jak na maly rynek.

W jakim wymiarze Favors może być lepszym zawodnikiem niż Williams?

Wiek i upside ;-P

Czy to oznacza ze Jazz wchodza w rebuilding? Jesli tak, to kto
następny?

Kirilenko odchodzi jako FAs, Okura pchna jako wygasajacy i masz
przebudowe pelna geba.
 --
pzdr
wiLQ