OOo, saga Melo to jednak za malo....

Data: 2011-02-23 21:29:52
Autor: s
OOo, saga Melo to jednak za malo....
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:
... i wyplynal kolejny news, tym razem o planowanej niby sprzedazy
Derona do Nets. Czyli plotka w gatunku tej, ktora sie przewijala od
poczatku sezonu, tylko z innym aktorem w roli glownej.

A wiec jednak!
Noo, to zdrowo musial Deron w SLC sobie nabruzdzic.
Tak krotkiej pilki w przypadku gwiazdy to chyba dawno nie bylo.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-23 23:43:48
Autor: Leszczur
On 23 Lut, 21:29, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 17:05, s pisze:

> [...]

Noo, to zdrowo musial Deron w SLC sobie nabruzdzic.
Tak krotkiej pilki w przypadku gwiazdy to chyba dawno nie bylo.

Jestem po prostu zszokowany. Najpierw Solan w niewyjasnionych
okolicznościach, a teraz Deron???
O co chodzi? Jazz znudziło się wygrywanie i wchodzenie do playoffs co
roku?
W jakim wymiarze Favors może być lepszym zawodnikiem niż Williams?

Czy to oznacza ze Jazz wchodza w rebuilding? Jesli tak, to kto
następny?

Harris franchise playerem? Rrrrrright - popatrzmy jak swietnie wyszli
na tym Nets.

I zgadzam się, ze NJN zrobili dużo lepszy deal niz gdyby jednak
dostali Melo.
To tak jakby Aston Martin był nagrodą pocieszenia w konkursie w którym
główną nagrodą jest Polonez Karo. Coś niesamowitego.

Kurwa no o co chodzi? Corbin postanowił zrobić jakiś deal? Czy wraz z
odejściem Sloana w Jazz wyczerpały się pokłady zdrowego rozsądku???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-25 14:45:27
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jestem po prostu zszokowany. Najpierw Solan w niewyjasnionych
okolicznościach, a teraz Deron???
O co chodzi? Jazz znudziło się wygrywanie i wchodzenie do playoffs co
roku?

Moze po prostu chcieli uniknac szopki z Deronem jako FA? W koncu nawet z
nim ledwo lapali sie do playoff i wiekowo niewiele wrozylo poprawe.
A jeszcze przeciez ich payroll byl wysoki jak na maly rynek.

W jakim wymiarze Favors może być lepszym zawodnikiem niż Williams?

Wiek i upside ;-P

Czy to oznacza ze Jazz wchodza w rebuilding? Jesli tak, to kto
następny?

Kirilenko odchodzi jako FAs, Okura pchna jako wygasajacy i masz
przebudowe pelna geba.
 --
pzdr
wiLQ