OPEL Agila kupno?

Data: 2009-03-16 00:49:49
Autor: kosik
OPEL Agila kupno?

Użytkownik "Paw" <p@hilo.ru> napisał w wiadomości news:gpgeag$smq$1inews.gazeta.pl...
Witam
Szukam małego samochodu mam obecnie fiata CC ,moge kupić
OPLA AGILE 1.2 2003 za ~10tys w podobno dobrym stanie.
Pytania: czy warto? typowe problemy, na co zwracać uwagę przy zakupie, czy
jest awaryjny, jak wyglądają ceny części, eksploatacji w porównaniu do np
fiata seicento.

Ojciec ma Suzuki Wagon R+, sam natłukłem tym troche km. Od Agili różni się tylko silnikiem. Jeśli lubisz siedzieć wyprostowany i zamierzasz używać głównie w mieście to śmiało polecam.

Pozdrawiam
kosik

OPEL Agila kupno?