OPEN FINANSE lokaty i %

Data: 2010-01-29 09:40:06
Autor: Strachu S.
OPEN FINANSE lokaty i %
Czy dla lokaty w Open Finance "optymalnej" ma znaczenie wielkość depozytu?
Czy zysk będzie inny w %% przy róznych kwotach deponowanych?
Czy taki sam,. ten sam %?

Strachu S.

Data: 2010-01-29 09:59:33
Autor: Robert Wicik
OPEN FINANSE lokaty i %
Użytkownik "Strachu S." <satoot@op.pl> napisał w wiadomości news:354f.00000103.4b629ee6newsgate.onet.pl...
Czy dla lokaty w Open Finance "optymalnej" ma znaczenie wielkość depozytu?
Czy zysk będzie inny w %% przy róznych kwotach deponowanych?
Czy taki sam,. ten sam %?

Taki sam do kwoty max, czyli do 15000zł.
Przy większej kwocie do ulokowania, zakłądasz więcej lokat.

Data: 2010-01-29 21:26:23
Autor: Zbigniew Demidowicz
OPEN FINANSE lokaty i %
Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał(a):
Taki sam do kwoty max, czyli do 15000zł.
Przy większej kwocie do ulokowania, zakłądasz więcej lokat.

No dobrze, ale jak będzie w przypadku przedłużania lokat 15000 PLN, jeśli
skorzystamy z 'automatu/przypominacza' przygotowanego przez OF ?

Przedłużany tym sposobem będzie prawdopodobnie pierwotny kapitał 15k plus
narosłe odsetki, bo nie ma tam wzmianki ani możliwości deklaracji przesłania
tych odsetek na pierwotne konto, skąd wpłacaliśmy pierwszy raz 'Optymalną'.

Na szczęście, mimo przekroczenia 15k, w czasie trwania drugiej tury
3-miesięcznego działania lokaty nie grozić będzie oberwaniem beleczką, ale jak
pod względem formalnym - jest to jednak przekroczenie ustanowionej granicznej
wartości 15k ?

Czy OF mógłby to wyjaśnić? Nie znalazłem nic w tej sprawie na witrynie OF :(

Data: 2010-01-29 22:37:16
Autor: Valdi
OPEN FINANSE lokaty i %
"Zbigniew Demidowicz" news:hjvjpv$q9r$1inews.gazeta.pl

[...]
:(

Nie ma z tym problemu. Jeżeli jakimś sposobem system zatwierdzi przedłużenie
lokaty antybelkowej na kwotę w wyniku której w belkę jednak byś wszedł to
możesz się spodziewać telefonu ze strony OF z propozycją korekty w postaci
"rozbicia" danej lokaty na dwie mniejsze. Jeżeli z jakiś powodów takiego
telefonu być nie dostał to "magiczna ręka" w dniu zapadalności starej i
rozpoczęciu nowej dokona odpowiedniej korekty i rozbije ci omawianą sumę na
dwa depozyty, w wyniku których nie wejdziesz w belkę.
Sam dopytywałem się o tą kwestię w czasie rozmowy z konsultantem - wyjaśnił
mi wszystko rzeczowo - ot co, kawa na ławę :)

Data: 2010-01-29 22:01:03
Autor: Zbigniew Demidowicz
OPEN FINANSE lokaty i %
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
> [...]

> wartości 15k ?
> Czy OF mógłby to wyjaśnić? Nie znalazłem nic w tej sprawie na witrynie OF

Nie ma z tym problemu... Jeżeli z jakiś powodów takiego
[...]

Jeśli jest tak, jak Ci konsultant zapewnił, to jest fajowo :)
Odpada trochę zabawy w dodatkowe zabawy krajcze.

Dzięki :)

Data: 2010-01-29 23:09:37
Autor: Valdi
OPEN FINANSE lokaty i %
"Zbigniew Demidowicz" news:hjvlqv$54v$1inews.gazeta.pl

Jeśli jest tak, jak Ci konsultant zapewnił, to jest fajowo :)
Odpada trochę zabawy w dodatkowe zabawy krajcze.

Nie sprawdzałem tego "organoleptycznie", ale wiem od innych, że jeżeli
chcesz dokonać jakiś modyfikacji na kwotach kończących się lokat to
wystarczy telefon do OF i poproszenie konsultanta o ich wykonanie w dniu
zapadalności lokaty - nie ma z tym problemu.

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-29 23:20:07
Autor: ffiona
OPEN FINANSE lokaty i %

Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Czy OF mógłby to wyjaśnić? Nie znalazłem nic w tej sprawie na witrynie OF :(

Piszą o tym tu:

https://lokaty.open.pl/jak_przedluzyc_lokate/

"Po zakończeniu procesu przedłużania lokaty, otrzymasz informację o przyjęciu dyspozycji na swój adres mailowy. Dyspozycja zostanie automatycznie wykonana w dniu zakończenia aktualnie posiadanej lokaty. Jeśli przedłużysz obecnie posiadaną lokatę na Lokatę Optymalną, a środki przekroczą kwotę 15 000 zł, to zostanie otworzonych kilka Lokat Optymalnych o równej wartości . W przypadku niepodzielnej kwoty, różnica zostanie dopisana do jednej z lokat."

Data: 2010-01-30 11:51:20
Autor: Zbigniew Demidowicz
OPEN FINANSE lokaty i %
ffiona <ffiona@poczta.onet.pl> napisał(a):

Rzeczywiście, jest to info w dziale "Porady", ale nie tam gdzie IMO
spodziewałem się znaleźć,  tj. w dziale "Lokata optymalna - więcej"...

Dzięki za naprowadzenie :)

Data: 2010-01-29 10:12:55
Autor: JanKo
OPEN FINANSE lokaty i %
Agent Strachu S. nadaje:

Czy dla lokaty w Open Finance "optymalnej" ma znaczenie wielkość
depozytu? Czy zysk będzie inny w %% przy róznych kwotach deponowanych?
Czy taki sam,. ten sam %?

Skoro pytasz to pewnie wiesz ;-)
Oczywiście że będzie inny, zależnie od sposobu zaokrąglania odsetek do pełnych groszy. Przy dozie szczęścia możesz wyciągnąć nawet pół grosza więcej dziennie. Poszukaj wypowiedzio o "optymalizowaniu" lokaty optymalnej.

OPEN FINANSE lokaty i %