OPERACJA ' NOZYCE' - O POMOC MARKOWI GRECHUCIE I JEGO RODZINIE

Data: 2011-03-11 13:31:18
Autor: ME
OPERACJA ' NOZYCE' - O POMOC MARKOWI GRECHUCIE I JEGO RODZINIE

           OPERACJA 'NOZYCE'

 O POMOCY DLA MARKA GRECHUTY I JEGO RODZINY; JESLI UMARLA JEGO
WLASNOSC W PENNSYLVANII NALEZY DO DZIECI; A DZIECI BYLY POD PRESJA
SYTUACJI JUZ DAWNO - NIE PRZYP[USZCZAM ZE ODDANO IM WLASNOSC GRECHUTY
- w intenecie nei podajemy adresow ani dokladnej lokalizacji oosob; a
wydarzeni tez nie rejestrujemy akuratnie co do czasu, aby przestepcy
nie wyslali nasa misile - light misile -
o nic mnie nie chodzi; JA WIEM GDZIE JEST GRECHUTA
A TEZ WIELE OSOB W ENTERTEIMENT, FBI, CIA I INNI; switlna rakieta o
malo co dostalam w Filadelfii przez roosevelta i tez wiem jak dziala;
A pomagam teraz Markowi. dzieciom i nam wszyskim potraktowanych tak
przez przestecow; many rezultaty - INTERNET DZIALA!

A tu mamy 'pajacow', ktorym odpowiadaja podrobki; a tez smierc
pradziwego artysty jest padawana leciutko. My to wyjasniamy - jest juz
pomoc NASY ( nie znaczy ze beda ladowac - security dziala i dyskretnie
i skutecznie ale z powietrza, i zazwyczaj, o ile nie uzywane jest
skydiving - robi to niewidocznie/ niezauwazalnie.
( mnie porywal nieskutecznie Spekter; skydywer zabezpieczyl mnie w
odizolowanym miejscu w kilka minut - tylko tyle NASA potrzebuje).

Sprawa jest powazna - polacien ziemi, najwyrazniej juz skazone Polska
tego ze samego Grechute - sa w Pennsylvanii. Grechuta ma zone i dzieci
i nas za zaprzyjznione osoby; Nie zidentyfikowalam go przez lata, az
do czasu spotkania jednego ze  sponsorow ipotwirdzenia paru danych.
Nie powiedzial mi - byly hinty i to nie od niegop o ich nie
rozpoznalam - WYGLADA TO NA OGROMNY SZANTAZ - INNEGO POWODU NIE WIDZE;
MOGL TEZ BYC ZACHIPOWANY BARDZO CIEZKO I NIE SAM NIE ROZPOZNAWAC CALEJ
SYTUACJI, ALE TO MNIEJ PRAWDOPODOBNE BO FUNCJONOWAL WYDAJNIE. ON,
DZIECI I ZONA NIE SA JEDYNYMI OFIARAMI W SFERZE ROZRYWKI - WIELE OSOB
JEST ODIZOLOWANUYCH TAK, ALE ZWYKLE KOBIETY - SA ZMUSZANE DO RODZNIA
DZIECI 'PIPOM' ALE NIE Z ROPZRYWKI A Z BUSZLADU ALBO INNEJ DZIKIEJ
SECURITY; BITE NAWET PRZEZ POLICJE; MAJA ZABIERANA POLOWE MOZGU I
MIESZKAJA W PRZTULKACH MIEDZY PORWANIAMI DO NASY, ABY ZABRAC IM WIECEJ
( ZNAM 5 TAKICH OSOB; A JA JESTEM WSROD NICH - I FBI JESZCZE NIE
ZALAPALO ZEBY NIE
NAGLASNIACH WIECEJ - MYSLA ZE MNIE MAJA! 9 NIEPRAWDA - MAM POMOC Z
INNYCH NIZ FBI NASA - SPARWY SA AZ TAK POWAZNE. JOHN MUHLER MA WYDZIAL
FBI W WARSZAWIE - PROSZE POWIEDZIC W OTWARTYM INTERNECIE ZE ON WIE
ALBO PODPISZE SIE POD SMIECIA GRECHUTY?

   ( MOAJA SUGESTIA JEST ABY JOHN BYL TYLKO NEUTRALNA PARTIA TU I NIE
WSADZAL KAPUSZTY DO OLSKI - JEST NA HOLU MILITARNBEJ ORGANIZACJA Z
LONDYNY, ZAWIEAJACEJ CALY KLAN BRYTYJSKICH NIE NIEMIECKICH FASZYSTOIW
O KTORYCH WY NIE WIECIE A JA ROZPOZNALAM ICH WSZYSTKICH - DZIKI U
TUBE!), I SAM NIE MOZE ZADZAIALAC ( A MOZE DZIALA ODWRONIE BO TO DOWOD
ZE KOBIETY NIE SA DYSKRYMINOWANE JESLI MAREK NIE WYJDIE JUZ NA
SWIATLO! - NAPRWDZE NIE OPUSZCZAL DOMU Z POWODOW KTORYCH NIE PODAWAL)

Prosze szbko zajac stanowisko. Prawdziwy Grechuta byt odizolowany od
cywilizacji bez powodu i szantazowany przez Buszland ( bylysmy
czestymoi goscmi u nich, kiedy jeszcze nie dokonalam pelnej
identyfikacji go; JEST ZAPEWNE W INTERNECIE PRZYNAJMNEJ JAKO BIERNY
ODBIORCA GO; MA DZIECI - DZIECI NA PEWNO KORZYSTAJA Z INTENETU;WIELE
OSOB SLUCHA JEGO POEZJI SPIEWANEJ - SPRAWDZCIE NA U- TUBE ( server,
jak google, na ktorym kazdy moze wstawic wideo - kazdy z calego swiata
i tam sa jego prawdziwe i sfalszowane dziala)

CO WYWOLUJE MOJA REAKCJE - UDAWANIE ZE TO PODESZLY GRECHUTA COS
JESZCZE WYNURZA PODCZAS GDY CALA WIELAKA SAMA W EKSTAZIE - MYSLE ZE
BUSZLAND ZROBIL FOTOMONTAZ TYLKO)
Nie podaje namiarow bo zbyt wile osob go zna. Mial przeciez swoich
promotorow, aby wszyscy by zostali porwani do NASA allbo usunieci - to
mniej prawdopodobne.
 ( szantazowani i uwiezieni - bardzo mozliwe; porwani pod Londyn -
bardzo prawdopodobne)

 Ja zrobilam link do tego gdzie byl Grechuta zanim przypuszczalnie
umarl.
Prosze dac informacje szybciej  gdzie widzieliscie ostatnio
prawdziwego Grechute!

A PONIZEJ PAN, KTOREGO DOSC DOBRZE ZNALAM, ZACZYNA KONTROWAC SZTUKE
GRECHUTY - O CO IDZIE TU? PAN PARACOWAL W UPSALA ULI I W OSLO UNI.,
PLANUJAC PRZYJAZD DO USA ( MONATANA MU SIE PODOBALA). SKAD WIE JAK
UMARLK PRWDZIWY GRECHUTA?

On Mar 11, 3:15 pm, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
On 11 mar, 20:09, ME <agnesche...@gmail.com> wrote:

> PRAWDZIWY GRECHUTA JEST 'UWIEZIONY' W FORMIE DOMOWEGO ARESZTU BEZ
> ZADNEGO POWODU I MA MNIEJ MOBILNOSCI NIZ JA.
>  CZY MNIE MA ZADNYCH LUDZI DOBREJ WOLI?
> ( z pewnych obserwacji przypuszczam, ze Marek jest ofiara Bushlandu;)

Pani Emilio, Marek Grechuta zmarl w pazdzierniku 2006 r.

A "Korowod" rzeczywiscie genialny!

--
Smart questions to stupid answers

PANIE KLECZKOWSKI.

Informacja ta jest zbyt wazna ,aby Pan podal ja 'mimochodem'.
Czy i kiedy widzial Pan Grechute ostatni raz.
My nie mowimy tu o dublerze, ktory falszuje jego piosenki a Pan?

PROSZE NATYCHMIAST ODPOWIEDZIDZIEC. PONTONY POWIETRZNE JUZ GOTOWE.
A JESLI ZNAL PAN DWU GRECHUTOW, TO I TAK TUYLKO JEDEN JEST PRAWDZIWY.
 TO JEST BARDZO WAZNE.
( a temat byl - jakie to dobre piosenki w oryginale nawet na U -Tube;
co Pana cknelo od nich?)

( slyszalam ze Buszland Pana zwerbowal niezaleznie od Pana
uniejetnosci).

Prosze szybciej dzialac na temat. Pan moze byc w koncu pozwany
przynajmniej na swiadka.
Pan jest osoba publiczna; pana afiliacje z universytetami i publikacje

Data: 2011-03-12 07:13:11
Autor: sofu
OPERACJA ' NOZYCE' - O POMOC MARKOWI GRECHUCIE I JEGO RODZINIE

Uzytkownik "ME" <agnescherry@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1cab750c-0756-4664-b165-46c8abb93624y31g2000prd.googlegroups.com...

[...]

My Buszland grechuta lubic dac znac i fikac koziolki.
My uwazac lubic jak grechuta spiewac niefalszowac.
W Ameryka trzymac syn i szantazowac zeby swpiewac nieco ciszej.
Dzieci pod presja myc zeby ale za cholere nie myc uszu.

z uszanowaniem nie cierpiacym zwloki

sofu

OPERACJA ' NOZYCE' - O POMOC MARKOWI GRECHUCIE I JEGO RODZINIE