OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

Data: 2012-04-23 09:13:31
Autor: Yerine Ictimai
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
JEJ ALE BEZCZELNOŚĆ!
   http://www.weeklyprizeswinner.net/pl/?n=as&s=596
spam, że "wygrałeś iPada żeby odebrać to podaj swój nr telefonu"
jak podasz to przychodzą SMSy i POBIERAJĄ PIENIĄDZE SIEDEM ZŁOTYCH ZA
KAŻDEGO!

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

TUSK ZMIENIŁ KONSTYTUCJĘ CZY JAK ???????

Data: 2012-04-23 18:29:08
Autor: Waldek Godel
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:13:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

JEJ ALE BEZCZELNOŚĆ!
   http://www.oszusci.net/pl/?n=as&s=596
spam, że "wygrałeś iPada żeby odebrać to podaj swój nr telefonu"
jak podasz to przychodzą SMSy i POBIERAJĄ PIENIĄDZE SIEDEM ZŁOTYCH ZA
KAŻDEGO!

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
robi darmową reklamę w sieci.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2012-04-26 11:23:48
Autor: z
W dniu 2012-04-23 19:29, Waldek Godel pisze:

Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
robi darmową reklamę w sieci.

A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?
No dobra. Inaczej :-)
Ten co w wysublimowany, inteligentny :-)sposób marginalizuje popełnienie przestępstwa a WYOLBRZYMIA niedoczytanie drobnego druczka na fafnastej stronie.
Chociaż tutaj akurat każdy prokurator by się nie zastanawiał tylko oskarżył o wyłudzenie.

Data: 2012-04-27 10:20:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnb476$bgq$1@inews.gazeta.pl

A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?

Wspólnikiem oszusta.

[...]

A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Data: 2012-04-27 10:38:07
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.
Coś takiego powinno być włączane na życzenie.
W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

Data: 2012-04-27 15:36:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jndlth$bhe$1@inews.gazeta.pl

A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.

Bardzo delikatnie.

A co o operatorze, który pod prawym przyciskiem w Nokii
pozwala umieścić JEDYNIE skrót do płatnej usługi
internetowej TeDebile? Kiedyś w Nokiach można tam
było podstawić coś użytecznego -- na przykład kalkulator...

I jakkolwiek wYłączam ,,dane pakietowe'', one nadal funkcjonują...

Matka przedłużyła umowę -- dostała taką właśnie komórkę,
w której przez nieuwagę można skorzystać z dobrodziejstwa ;)
internetu na mikroekranie a przy okazji kupiła (niestety z moją
aprobatą -- przyznaję) starter, o którym piszę. Zanim dotarliśmy
do domu, ubyło zł 1.45 choć do tamtej pory ani SMS nie przybył,
ani żadne połączenie nie zostało nawiązane.

Coś takiego powinno być włączane na życzenie.

Na wyraźne żądanie klienta!!!

Była kiedyś taka usługa -- dzwonienie na koszt odbiorcy,
ale wówczas wyraźnie pytano odbiorcę o to, czy chce płacić
za rozmowę. W tym świecie (TeMebile) zapomniano o przyzwoitości.

Ja klientem Ery/TeMobile nie będę już nigdy z własnej woli,
ale inni jakoś godzą się na okradanie...

Pamiętam, że sprzedawca uśmiechał się tak, jakby sprzedawał nam jakąś
puszkę pandory. Zastanawiałem się wtedy, co ukrywa się w telefonie lub
w starterze. To, co ukrywa się w telefonie odkryłem niemal natychmiast,
zaś o płatnych SMSach przychodzących czytam na grupie a o znikających
pieniądzach przekonałem się w kilka godzin po uruchomieniu startera...

A najsmutniejsze jest to, że:

 -- Era okradała ojca na SMSach
    ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    SMSy były słane tak gęsto (często),
    że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    kosztowało to chyba setki złotych

 -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    kosztowało to matkę dziesiątki złotych

 -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

 -- mnie
     dając mi głupie dowcipy płatne
     (oczywiście niechciane i niezamawiane;
     nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
     ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
       (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
       jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
     źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
     okresu wypowiedzenia)

W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

I czasami jest mowa o tym, że za odbieranie rozmów
można dostać jakieś minuty czy grosze...

-=-

TeMobile/Era to firma złodziejska!!! O tym przekonałem się wielokrotnie.

Nic, tylko wysyłać ludziom SMSy!!! Tym razem Era płaci niejako z własnych
pieniędzy, choć wątpię, aby z zapłaconych 5 złotych została dla mnie choć
jedna sekunda na połączenie.

-=-

Mam teraz numer w mBanku -- tam SMS głoszący o wygranej nie dochodzi w ogóle.
Można powiedzieć jakoś tak:

 mBank wprawdzie kradnie, ale w zestawieniu z Erą jest święty, bo kradnie
 dosłownie grosze i nie daje minut za płacenie kartą kredytową; karta
 z tego właśnie powodu poszła pod nóż; mBank nowym klientom daje sporo
 za to, aby otworzyli KK

Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby mi ktoś nocą przysłał masę
płatnych SMSów na numer z nagłówka postu w czasie, gdy byłem
jeszcze klientem Ery...

-=-

Jest rzeczą oczywistą, że Era kradnie.
A jednak jest ,,instytucją'' poważaną w tym dziwnym kraju.

Co z tego, że ktoś ostrzega, iż odebranie jego SMS jest
płatne, skoro era nic nie mówi o tej płatności? Czy ja
zawieram umowę z Erą, czy z kimś obcym? Rośnie nowe
pokolenie gówniarzy-biznesmenów.

A na domiar złego to pokolenie ma swoich popleczników wśród
ludzi na tej grupie. Czy środowiska komórkowe są aż do tego
stopnia powiązane z kryminałem?

-=-

Każde moje otarcie się o Erę pokazuje mi, że Era/TeMobile jest złodziejską firmą.

Data: 2012-04-27 23:25:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Eneuel Leszek Ciszewski" jne7dr$sn6$1@inews.gazeta.pl

[...]

     ww. kilku dych nie zwrócono matce

  -- innym razem Era okradła matkę na 130 złotych w związku z rozmowami
     za grosz; matka zareklamowała to i dostała zwrot;

[...]

Parafrazując: wpłacam na swoje konto w banku pieniądze, za jakiś
czas chcę te pieniądze pobrać, ale bank mówi mi, że moje pieniądze
wypłacił tamtej pani w czerwonej sukience, gdyż tamta pani twierdzi,
że ja na to wyraziłem zgodę. A mnie z tą panią nie wiąże nic, na
dodatek nie umawiałem się z bankiem i z tą panią, ale tylko z bankiem.

Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

Data: 2012-04-28 09:21:00
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

Uważaj. Zostaniesz sromotnie zaatakowany przez obrońców "wolności gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

Data: 2012-04-29 10:40:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jng5ou$79b$1@inews.gazeta.pl

[...]

Może nawet te przepisy są -- ale brak ludzi egzekwujących te
przepisy. Wolność gospodarcza wyraża się w Polsce dofinansowywaniem
pseudobiznesmenów i partaczy, uniewinnianiem przestępców i nieudaczników,
bagatelizowaniem przestępstw i nadmiernym obciążaniem podatników marnowanymi
podatkami.

Obrońcy ,,wolności'' zawsze będą atakowali uczciwych ludzi -- potrafią
,,zarabiać'' jedynie kradnąc, oszukując, wyłudzając, rabując, matacząc...

I mają swych obrońców wśród pseudoprawników wyrastających z komunizmu,
wspieranych nauką Jana Pawła II, odpowiedzialnego za mordowanie
i gwałcenie dzieci przez księży, którym te dzieci powierzono.

Data: 2012-04-29 11:37:38
Autor: z
[...]

Zajechałeś palikotem. Pisz tak dalej. Dzieci będą miały co czytać.

Data: 2012-04-29 13:57:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnj254$57n$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mówisz, że i ja mogę zgromadzić kilka razy więcej swoich zwolenników
niż zgromadził ZZiobro, popierany przez Rydzyka? Nie będę głosował na
tego, kto wyraźnie nie potępi kutasa, jakim jest Kopania, ale póki co
kibicował będę Palikotowi i jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

A tak przy okazji -- gdzie jest powiedziane lub napisane, że Palikot
ma mniejsze prawa do życia niż Kaczyński lub Tusk? Jeżeli Polacy
wybiorą Ruch Palikota w czasie wyborów parlamentarnych czy
prezydenckich -- demokratycznie będzie Palikotowi należne
miejsce na szczycie władzy.

Na razie nie mam nic przeciwko Palikotowi, podczas gdy
Ziobro raz za razem pokazuje, że kiepski z niego prawnik.

Zaś Kaczyński pokazuje, że kiepski z niego polityk. :)

Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

Ziobry sprawiedliwość jako ministra sprawiedliwości:

   Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem

Czyli wg ZZiobry nie ten jest łapówkarzem, kto łapówki bierze
(Lepper nie wziął, czyli nie wziął ani razu) ale ten, kogo
władza (w tamtym wypadku Kościół lub Kaczyńscy) uzna za
łapówkarza.

Zacytowana wypowiedź Ziobry wygłoszona została w czasie
jakiegoś wywiadu telewizyjnego, jakiego ZZiobro komuś udzielił.

-=-

Polacy mają właśnie dziwne poczucie sprawiedliwości:

 -- T-Mobile to dobra firma, bo niemiecka
    (czyli wywodząca się z tego kraju, z którego wywodzi sie holokaust)

 -- Raiffeisen Bank to dobry bank, bo austriacki
    (ze słownika PWN o austriackim mówieniu

    austriacki przym. od Austria

    Austriackie gadanie
       mówienie nieprawdy, mówienie bez sensu; bzdury, brednie)

 -- Chiny produkują barachło, są partaczami i żebrakami
    (gdy tymczasem to świat żebrze u Chińczyków; HongKong
    przejęty przez Chińczyków był siedliskiem najbogatszych
    ludzi świata; Tajwan produkował najlepszą elektronikę
    użytkwą; kolej tybetańska sięga najwyżej na świecie,
    musząc tym samym zmagać się z problemem braku powietrza
    i nadmiarem ultrafioletu, a jednak jadąc z szybkością
    120 km/h; przykłady ,,barachła'' można by mnożyć...)

Data: 2012-04-29 15:42:14
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

Załamka

[...]

Przecież to jest marketningowy produkt o nie wiadomo jakich poglądach (taka chorągiewka na wietrze) który masz kupić bo Ci reklama tak każe.

Już lepiej wybierz pezel. :-)

Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

Wymień listę udaczników :-)

Data: 2012-04-29 16:18:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnjgfo$58q$1@inews.gazeta.pl

jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

Załamka

Ano załamka. Lekarze doprowadzili mnie na krawędź śmierci
antybiotykami lecząc astmę i alergię, ale w tym ustroju są
wielcy. :) Natomiast lekarz, który mi uratował kolano przd
ciachnieciem został pozbawiony prawa wykonywania zawodu na
2 lata.

Dla tych, którsy mnie widzą z ortezą kolanową -- bywało znacznie
gorzej, a najwyraźniej za kilka dni będę mógł normalnie chodzić. :)

[...]

Tusk. Zdecydowany arcymistrz polityki. Tyele tylko, że mnie nie popiera wpost.

() To on zauważył, że państwo jest włascicielem rzek, zatem szkody wyrządzone
   przez rzeki należy usunąć na koszt państwa.

() Pokonuje Kaczyńskiego w zdumiewająco skuteczny sposób tak, że Kaczyński
   skłania sie w stronę wrogów zamiast przyjaciół. :)

() Premier więcej niz jednej pełnej kadencji. Wielu premierowało
   znacznie krócej, Pawlak chyba tylko parę dni.

() Zadłużył Polskę tak mocno, że Kościół stracił możliwość wspierania ;)
   SKOSKów i innych parabanków, co skuteczni chłodzi chęć odzyskania władzy,
   przez co Kościół ów zaczyna tak popierać Kaczyńskiego, aby ów Kaczyński
   przegrał. Być może władza Kościoła zostaje odsunięta na pół wieku
   w tym kraju, a to może oznaczać kompletna klapę, jako że na całym
   świecie KRK traci stale (od setek lat) znaczenie.

Tusk jest poliptykiem przebiegłym i ostrożnym -- to nie Miller czy Palikot.
Ci dwaj z Kościołem przegraliby natychmiast, ale jeśli będą współpracowali
z Tuskiem, być może Kościół już nigdy nie odzyska swego miejsca na terenie
Polski, czego sobie życzę, gdyż ten Kościół żył moim kosztem, po czym kazał
mi lizać cipkę swojej podstarzałej cioci ;) teolog a teraz każe mi, astmatykowi
wdychać gówno (przepraszam? -- a za co?) z kominów, tłumacząc to wolą Bożą.

Ja w tym kraju nie mam prawa do wentylacji, za która płacę i którą gwarantuje
mi polskie (i międzynarodowe) prawo! Gdybym siedział w więzieniu i miał takie
warunki, cały świat krzyczałby o znęcaniu się nade mną, jak teraz krzyczy o Ukraince.

Rozwalenie kolan to także efekt złej wentylacji.

BTW wentylacji -- to Tusk ogranicza w Polsce palenie tytoniu, a spaliny
tytoniowe zabijają mnie. Szkoda, że nie ogranicza dotowania/finansowania
plantatorów tytoniu. Można by było na Suwalszczyźnie wspierać uprawę kukurydzy,
nie tytoniu. Kukurydzę można spalać w piecach, mając z tego ciepło i energię
elektryczną. Spalanie tytoniu daje jedynie choroby.

Innym moim zyskiem z polityki Tuska jest przebudowanie świadomości Polaków.
Za Kaczynskich Kopania był herosem, gdy mi dopierdalał. Oszust był w tamtej
rzeczywistości wielkim udacznikiem, dziarskim człowiekiem czynu!!!

Teraz Kopania musi jakoś wytłumaczyć się z tego, że mnie oszukał. :)
Teraz Kościółek (któremu ateista Kopania służy) musi jakoś zmniejszyć
skutki skurwysyństwa, jakiego dopuścił się Kopania.

-=-

Kaczyński jest wielki, ale wśród małych. Z Tuskiem jakoś ciężko mu idzie
a Tusk mając w pamięci efekty przegranej z 2005 roku nie chce już przegrać,
bo... Bo chyba woli żyć, a wie, że przegrana polityczna może być zarazem
przegraną życiową, czy wręcz końcem jego życia, jako że taką właśnie
postawę pokazuje Kościół rzymsokatolicki. :)

Miller i Palikot to ludzi odważni, ale Tusk jest ostrożny, a w walce
z Kościołem trzeba wykazywać się raczej konsekwencją postępowania
oraz rozwagą, nie odwagą czy brawurą.

Data: 2012-04-29 12:01:42
Autor: Terry Jonesty
On 28 Kwi, 09:21, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili
się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

tylko coś ta "wolność" nie dotyczy konsumentów?

Data: 2012-04-29 11:59:10
Autor: Terry Jonesty
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On 27 Kwi, 15:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
wprowadzonym do POlski przez PO

Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie
utniesz łba Hydrze...

Data: 2012-04-29 20:01:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Apr 2012 11:59:10 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
wprowadzonym do POlski przez PO

te, kołek, grupy ci się pomerdały. Wypad z tym na pl.soc.polityka, dobrze?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-04-30 00:50:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Terry Jonesty" 3bee2b49-0ea7-47d1-b247-7db5957b893d@c4g2000yqj.googlegroups.com

: Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie utniesz łba Hydrze...

Ależ utnę -- przeniosę się na przykład do Playa i Era straci
klienta. Jeśli każdy przejdzie do tej sieci, która blokuje
takie SMSy, Era albo zbankrutuje, albo poprosi o dotacje, :)
albo przeprosi klientów za okradanie.

Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.
Na numer w mBanku nie przybywają ,,dobroczynne'' SMSy. Co
więcej -- Carrefour daje dostęp do netu za przeglądanie reklam.
I tak przeglądam -- bo w Carrefourze zwykle jest coś ciekawego do kupienia.

-=-

Dość mam ,,profesjonalnych'' sieci typu Era/TeDebile.
Wolę podsieci typu Carrefour czy mBank.

Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

FCN jest imo OK.
Ja mam bramki Tlenofonu i nie narzekam.

  http://www.freeconet.pl/

Data: 2012-04-29 16:15:04
Autor: Terry Jonesty
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On 30 Kwi, 00:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Terry Jonesty" 3bee2b49-0ea7-47d1-b247-7db5957b8...@c4g2000yqj.googlegroups.com

[...]

ależ POprosi i dostanie!  jeszcze zwolnienia POdatkowe w ramach
zachęty obcych inwestorów

Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.

jak rynek zostanie POpsuty przez "liberalną" władzę to kiełkująca
konkurencja podwyższy ceny oferty i pogorszy jakość

Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

LOBBYNG niedopuści i POsłuszna władza wprowadzi stosowne ustawy
zabraniające takich praktyk

Data: 2012-04-30 00:31:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Apr 2012 16:15:04 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

[...]

Uparłeś się koniecznie podtrzymać stereotyp kieleckiego buraka?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-04-30 12:02:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Waldek Godel" 104ota1x6x241.dlg@lepper.institute.com

[...]

Diabli wiedzą, skąd bierze się chęć okradania w majestacie prawa,
ale zazwyczaj przykład idzie z góry, a że wielcy władcy kradną
i oszukują nagminnie, więc i palanty takie jak Era kradną.

Kaczyńskie nie wpuściły mnie na spotkanie z wyborcami -- opłacone
przez wyborców i przygotowane wyborcom. Innych swych nadzorców,
pielęgniarki, Kaczyński chciał przegonić za pomocą policji.

Mniejszy palant, cieć wyrzucał mnie (wezwał policję) z lokalu,
którego ja byłem współwłaścicielem, a cieć jedynie dzierżawcą
(czyli wynajmującym). Na dodatek wyrzucał mnie w godzinach
swego ,,urzędowania'' w tym pomieszczeniu, nazywając mnie
swoim lokatorem.

Od dawna urzędnicy polscy w majestacie prawa skubią swych
zleceniodawców (bo jednak nie podatnik żyje dla urzędnika,
ale urzędnik dla podatnika) zatem być może i przykład
okradania idzie z góry.

-=-

Ja jednak upatruję innego scenariusza -- rabowane złotówki
trafiają w końcu na konta Kościoła, aby (na przykład) ksiądz
Wojciech Łazewki mógł poruchać studentki. :)

Łazewkiego spotkałem około północy nad jeziorem, na terenie
sanktuarium w Studzienicznej, gdy ,,asystowały'' mu dziewczęta
w wieku studenckim.

[i na pewno nie było tam chamskiego seksu na sucho -- bo trwa
była zupełnie mokra, jako że od dawna padały tam deszcze]

Data: 2012-04-23 19:15:13
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f889f07-83d7-4e04-a6c4-8d77c6d5288bca2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

także dałem się naciągnąć
ale zaraz uderzyłem do operatora usługi
był to avantis

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-27 10:15:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"zlotowinfo" jn42mm$9ba$1@inews.gazeta.pl

także dałem się naciągnąć
ale zaraz uderzyłem do operatora usługi
był to avantis

I co uzyskałeś?

Data: 2012-04-23 19:22:38
Autor: Krzysiek
[...]

Palnij się baranie w łeb i zwal winę na Antka Policmajstra/ Kaczora/ Rydzyka/ Millera/Palikota/ swoja matkę/swoje dzieci itp. Napisz debilu co ma do tego Tusk i zmiana konstytucji? Wiesz pacanie co to jest może Konstytucja?

A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z tej strony, do której podajesz link.
Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję do czytania czegokolwiek co ma więcej niż 1 akapit (przyjmijmy ze jest to długośc smsa).

Data: 2012-04-23 10:41:52
Autor: Yerine Ictimai
On Apr 23, 7:22 pm, "Krzysiek" <k...@gdzies.w.pl> wrote:
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.icti...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7f889f07-83d7-4e04-a6c4-8d77c6d5288bca2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

tzw. REPUBLIKA BANANOWA ma wspólnego

Wiesz pacanie co to jest może Konstytucja?

BO TO ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ
i w każdym normalnym kraju już powinien ZARAZ wziąć udział w tym
"konkursie" PROKURATOR !!!!!!

A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z tej
strony, do której podajesz link.
Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję do

tak, jest napisane o "udziale w zabawie"

a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić???   i to słono!!!

Data: 2012-04-25 08:28:14
Autor: Krzysiek

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości news:51070e4e-f635-4bd2-8f0d->
f68114c73197@35g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić???   i to słono!!!

A jest w tym samym miejscu gdzie masz pytanie testowe i prośbę o podanie nr telefonu. jest napisane:
...."Usługa subskrybowana. Przyłącz sie do naszej zabawy. Otrzymasz wiadomość zawierającą kod PIN, który należy wpisać w odpowiednie pole na stronie internetowej, by potwierdzić subskrypcję lub wysyłając SMS z potwierdzeniem jednocześnie wyrażasz zgodę na subskrypcję naszej usługi. Będziesz otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za sms"

Data: 2012-05-01 12:42:54
Autor: jerzu
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Mon, 23 Apr 2012 10:41:52 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote:

a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić???   i to słono!!!

"Będziesz otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za
sms (plus dodatkowe opłaty operatora sieci) dopóki nie wyślesz STOP
FUN na nr 60566."

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-23 19:30:09
Autor: Skylla
W dniu 2012-04-23 19:22, Krzysiek pisze:

[...]

Tym niemniej konkurs jest oszukańczy, bo na stronie czytasz, że już wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.
Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

Data: 2012-04-23 10:43:19
Autor: Yerine Ictimai
On Apr 23, 7:30 pm, Skylla <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
> [...]

wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.
Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

jakie zgłosić - PROKURATOR Z URZĘDU winien to ścigać!

Data: 2012-04-23 19:52:34
Autor: zdumiony
uokik@uokik.gov.pl

Data: 2012-04-23 11:01:13
Autor: Yerine Ictimai
On Apr 23, 7:52 pm, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.icti...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1a892cb9-1c19-4b37-83b1-01974367a05ah9g2000yqe.googlegroups.com...>> Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.
> jakie zgłosić - PROKURATOR Z URZĘDU winien to ścigać!

uo...@uokik.gov.pl

w tej "ZABAWIE" pilny obowiązek ma wziąć PROKURATOR

Data: 2012-04-23 23:25:56
Autor: Akarm
[...]

Kiedyś spotkałem znajomego, który narzekał na zepsuty domofon. Straszne gromy rzucał na administrację, klął, ile to można czekać na naprawę. Zapytałem:
- a kiedy zgłosiłeś awarię?
- Nie zgłaszałem.
:)
Tak to już jest z niedorozwojami...

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-04-23 19:40:14
Autor: zdumiony
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:jn43j3$c4e$2sunflower.man.poznan.pl...
Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

A co gdy ktoś zrobi brzydki kawał i zamiast swojego numeru telefonu poda czyjś?

Data: 2012-04-23 18:40:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:40:14 +0200, zdumiony napisał(a):

A co gdy ktoś zrobi brzydki kawał i zamiast swojego numeru telefonu poda czyjś?

To nic się nie stanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2012-04-23 19:49:12
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:ih7v5nsy4nzj.dlglepper.institute.com...
A co gdy ktoś zrobi brzydki kawał i zamiast swojego numeru telefonu poda
czyjś?

To nic się nie stanie.

Jak to nic? ktoś będzie dostawał SMS-y za które będzie płacił.

Data: 2012-04-23 19:08:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:49:12 +0200, zdumiony napisał(a):

To nic się nie stanie.

Jak to nic? ktoś będzie dostawał SMS-y za które będzie płacił.

Nie, nie będzie dostawał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-04-24 12:43:13
Autor: radekp@konto.pl
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
Mon, 23 Apr 2012 19:08:01 +0100, w <14swlgg6chrnc$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(-a):

Nie, nie będzie dostawał.

Z ciekawości -- pobierają z konta "telefonicznego", ew. dopisują do rachunku za
tel.?

Data: 2012-04-24 11:48:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:43:13 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Nie, nie będzie dostawał.

Z ciekawości -- pobierają z konta "telefonicznego", ew. dopisują do rachunku za
tel.?

jak już przejdziesz cały proces i zamówisz wysyłanie tych sms-ów to tak.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-04-23 20:11:03
Autor: J.F
Użytkownik "Skylla"  napisał w wiadomości
Tym niemniej konkurs jest oszukańczy, bo na stronie czytasz, że już wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.
Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

A UOKiK co im zrobi ?

Yur Mobile Polska jest nazwą towarową Yur Mobile
De Ruyterkade 6 (1013AA) Amsterdam The Netherlands

J.

Data: 2012-04-23 19:16:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 20:11:03 +0200, J.F napisał(a):

A UOKiK co im zrobi ?

Yur Mobile Polska jest nazwą towarową Yur Mobile
De Ruyterkade 6 (1013AA) Amsterdam The Netherlands

Ale MEN powinno im przyznać nagrodę - nauka czytania za kilka złotych.
Przecież to ewenement na skalę światową, nikt nie uczy tak tanio.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-04-23 20:31:36
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:85o6tnejqf35.dlglepper.institute.com...
Ale MEN powinno im przyznać nagrodę - nauka czytania za kilka złotych.
Przecież to ewenement na skalę światową, nikt nie uczy tak tanio.

A dlaczego ma być ważne tylko tamto co piszą, a nie to co na głownej stronie?
++++++++++++++++++++++
Gratulacje!

Wygrałeś natychmiastową nagrodę!

W każdy poniedziałek wieczorem, wybieramy losowo jednego użytkownika naszej strony, który zostaje naszym szczęśliwym zwycięzcą. Według dzisiejszego losowania, to ty jesteś zwycięzcą!

A oto twoja nagroda:
Apple iPada 2
Działaj szybko! Odpowiedz w ciągu 03 minút a 53 sekúnd. W przeciwnym razie przekażemy nagrodę innemu użytkownikowi w Polska.
+++++++++++
Piszą "oto twoja nagroda" "wygrałeś" "gratulacje" "Według dzisiejszego losowania, to ty jesteś zwycięzcą!" - skoro tak to winni są nagrody, niech się natną na kilkaset tysiecy czy parę milionów jako cena kursu czytania TEGO CO SAMI NAPISALI.

Data: 2012-04-23 19:54:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 20:31:36 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Nie ekscytuj się tak, bo ci żyłka pęknie. Tak, wprowadzają w błąd. Tak samo zresztą jak ty, pisząc, że ktoś nie przeszedł procesu rejestracji
będzie płacił za przychodzące. Więc ta firma zachowuje się tak samo jak ty. --

Data: 2012-04-23 21:14:44
Autor: zdumiony
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:jn49ii$180$1inews.gazeta.pl...
Nie ekscytuj się tak, bo ci żyłka pęknie. Tak, wprowadzają w błąd.
Tak samo zresztą jak ty, pisząc, że ktoś nie przeszedł procesu rejestracji
będzie płacił za przychodzące. Więc ta firma zachowuje się tak samo jak ty.

Wypraszam sobie, nie broń ich. To jest jawne oszustwo gdy piszą że już wygrałeś, idż odbierz nagrodę. Ja nie doczytałem że do przysyłania potrzebne jest oprócz podania numeru telefonu, również jeden sms wyslany, choć to niewiele zmienia, ale jestem przeciwny by za otrzymywane sms-y się płacić bo kto inny może wysyłać bez rejestracji tym smsm-em.

Data: 2012-04-23 20:52:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:14:44 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Próbowałeś przeczytać własny bełkot? Nie bronię ich, protestuję tylko
przeciwko zwalczaniu ich takimi samymi kłamstwami jakie oni serwują userom.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-23 22:00:24
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:aarm8kas5ssw.dlglepper.institute.com...
Próbowałeś przeczytać własny bełkot? Nie bronię ich, protestuję tylko
przeciwko zwalczaniu ich takimi samymi kłamstwami jakie oni serwują userom.

A ja protestuję nazywanie "takimi samymi kłamstwami" niezauważenie kruczka, że wysyłają sms-y nie od razu po podaniu numeru telefonu, ale po wysłaniu sms-a. Jednak tu i tak nie podoba mi się zasada że trzeba płacić za sms który przychodzi, w tym akurat przypadku zamawia się go sms-em, a w innym?
Trzeba zdemaskować oszustów.

Data: 2012-04-27 12:56:12
Autor: Amir
> [...]
że wysyłają sms-y nie od razu po podaniu numeru telefonu, ale po wysłaniu sms-a. Jednak tu i tak nie podoba mi się zasada że trzeba płacić za sms który przychodzi, w tym akurat przypadku zamawia się go sms-em, a w innym?

ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

Data: 2012-04-29 11:53:26
Autor: Terry Jonesty
On 27 Kwi, 12:56, "Amir" <didotomS...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Trzeba zdemaskować oszustów.

ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w
drzwi?

Data: 2012-04-30 00:40:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Terry Jonesty" 028a1fef-9307-4a67-8eb8-15d80f6019e9@f27g2000yqc.googlegroups.com

> [...]

ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

: może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?

Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

Data: 2012-04-29 16:08:49
Autor: Terry Jonesty
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On 30 Kwi, 00:40, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Terry Jonesty" 028a1fef-9307-4a67-8eb8-15d80f601...@f27g2000yqc.googlegroups.com

> ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

: może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?

Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

jasne, a zaczyna się od gebelsyzmu tefał-cośtam-owego...

Data: 2012-04-30 01:15:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Terry Jonesty" 1a40e59e-45e7-492e-a33f-ea0e0d30b3a4@e9g2000yqm.googlegroups.com

: może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?

Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

: jasne, a zaczyna się od gebelsyzmu tefał-cośtam-owego...

Zaczyna się od dziarskich przekrętów i zgniatania.rozdeptywania mięczaków.

Data: 2012-04-26 12:00:03
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nospam@youreholdingitwrong.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

rozumiem, że nie robi ci różnicy ze z jednej strony mamy firme, wysyłającą swoja oferte, z drugiej strony uzytkownika grup dyskusyjnych piszacego według własnych odczuć?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2012-04-26 13:04:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 26 Apr 2012 12:00:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

rozumiem, że nie robi ci różnicy ze z jednej strony mamy firme, wysyłającą swoja oferte, z drugiej strony uzytkownika grup dyskusyjnych piszacego według własnych odczuć?

Robi. Ta firma wysyła swoje oszukańcze reklamy tym, co są na tyle naiwni,
że to czytają. Czyli mnie to nie dotyczy.
On wysyła swoje fobie wynikłe z problemów z czytaniem tutaj, więc,
niestety, dotyczy mnie to osobiście.
Proste, prawda?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2012-04-26 13:00:03
Autor: Budzik
[...]

Powstaje pytanie:
Czy takiej "firmy" nie należałoby tępić nawet wtedy, jeżeli sami jesteśmy zbyt ogarnięci aby skorzystać z takiej idiotycznej oferty.
Kiedyś powiedziałbym - co mnie to obchodzi.

Ale ostatnio moja babka podpisała umowe z mni telecom, bo telekomunikacja niefdługo przenosi się do Francji i będzie miałą dużo droższe usługi bo w euro...

Reasumując - może, pomimo tego, jak cię denerwuje zdenerwowanie wątkotwórcy, pomóc, zamiast pokazywać jaki to on głupi a ty fajny, bo ty wiesz, a on nie wiedział i dodatkowo źle kierunkuje swoje działania.

Bo potem jest tak, że każdy twierdzi, że rząd zły, że tylko siękłucą zamiast merytorycznie dyskutować, ale jak przychodzi przenieść te mądre rady kilka piter niżej, to okazuje się, że jendka przypierdolić zamiast pomóc wyzwala adrenalinkę i jest fajnie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2012-04-26 14:10:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 26 Apr 2012 13:00:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Powstaje pytanie:
Czy takiej "firmy" nie należałoby tępić nawet wtedy, jeżeli sami jesteśmy zbyt ogarnięci aby skorzystać z takiej idiotycznej oferty.
Kiedyś powiedziałbym - co mnie to obchodzi.

Tęp. Złóż skargę do UOKiK a nie jęcz w usenecie, bo to do niczego nie
prowadzi.

Ale ostatnio moja babka podpisała umowe z mni telecom, bo telekomunikacja niefdługo przenosi się do Francji i będzie miałą dużo droższe usługi bo w euro...

o.. serio? Skąd te rewelacje, drogi Watsonie? Z Bravo Girl?

[...]

No właśnie.. zamiast złożyć skargę, jęczą jak stare baby w usenecie, a inne
zrzędy jeszcze ich bronią.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-04-26 16:00:03
Autor: Budzik
[...]

drogi Waldku
W jedny z poprzenich postów zwracasz uwagę, że ktoś się niegrzecznie odzywa.
I słusznie.
Skąd zatem określenia typu "nie jęcz" stosowane przez ciebie w dyskusji?

[...]

?
Naprawdę nie zrozumiałeś?
Przecież nie pisze, że tak będzie, tylko ze sprzedawca mni telecom wcisnął babic takie kity, Żeby tylko podpisała umowę. Sorry, sądzilem, że to oczywiste.
I teraz można: - powiedzieć babaci, że jest głupia.
- uświadomić babcię
- pomóc babci złożyć skargę na sprzedawcę.
Z twojego podejscia do tematu wywnioskowałem, że twoją reakcją byłoby "głupia c...", dlatego rozpocząłem dyskusję.

[...]

Wybacz, ale mam wrażenie, że gro tego "jęczenia" to jednak twoje wpisy.
Nie jęcz ;-). Pzecież możesz:
- mrytorycznie pomóc
- nie brać udziału w dyskusji.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2012-05-04 10:30:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:26042012.50EF637Fbudzik61.poznan.pl...
[...]

Za duzo wymagasz, to waldemar, przedluzajacy sobie w ten sposob meskosc. Nie da rady by zrezygnowal.

Data: 2012-04-26 11:14:52
Autor: z
W dniu 2012-04-23 20:31, zdumiony pisze:

[...]

Chłopie masz iPada jak nic. Trzeba tylko pójść do sądu.

Data: 2012-04-24 09:10:40
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jn45vq$id7$1inews.gazeta.pl...
[...]

to nie ma znaczenia, polski numer premium
obsługuje polski operator

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-23 23:38:23
Autor: Marek Dyjor
Skylla wrote:
[...]

jeśli jest tak napisane to wyślij im wezwanie do wydania nagrody zgodnie z obietnicą w terminie 14 dni pod rygorem wszczęcia postepwoania sądowego, a potem pozew i jazda do sądu.

Data: 2012-04-23 19:37:30
Autor: zdumiony
Użytkownik "Krzysiek" <ktos@gdzies.w.pl> napisał w wiadomości news:jn4353$nsg$1node2.news.atman.pl...
A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z tej strony, do której podajesz link.

Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

Data: 2012-04-23 18:39:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:37:30 +0200, zdumiony napisał(a):

Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

A co w tym takiego niemożliwego?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-04-23 19:43:46
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:nwu4rs51vd35$.dlglepper.institute.com...
Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

A co w tym takiego niemożliwego?

Ja do kogoś dzwonię lub wysyłam SMS, to moja inicjatywa, nie powinno być że ktoś jeszcze za to ma płacić, to jest polem do nadużyć, zwłaszcza widać to strony yurmobile (nawet nie mają poprawnego url), naciąganie weszło na nowy poziom, już nie wystarczy powiedzieć wygrałeś tylko wyślij SMSa ale nawet zapłacisz za to co wyślą do ciebie.

Data: 2012-04-23 18:46:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:43:46 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Kto zamawia, ten płaci.
Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
przywieźli?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-23 10:51:31
Autor: Yerine Ictimai
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Apr 23, 7:46 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

> zapłacisz za to co wyślą do ciebie.

Kto zamawia, ten płaci.
Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni

ALE KTO TU ZAMAWIAŁ ICH PIEPRZONE SMSy ZA 7 ZŁOTYCH !!!!!!

oferowali że mają PRZYSŁAĆ iPADA !!!!!!!!

thats all

Data: 2012-04-23 19:07:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 10:51:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

ALE KTO TU ZAMAWIAŁ ICH PIEPRZONE SMSy ZA 7 ZŁOTYCH !!!!!!

oferowali że mają PRZYSŁAĆ iPADA !!!!!!!!

czytanie nie boli - wszystko jest napisane na stronie.

Data: 2012-04-23 19:35:43
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:1hkdzdxt3pgpl.dlglepper.institute.com...
[...]

Nawet gdyby było napisane końskimi literami na stronie
nie należy popierać takich metod zarabiania pieniędzy
opartych wyłącznie na wprowadzaniu w błąd konsumentów.

Data: 2012-04-23 20:16:05
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1hkdzdxt3pgpl.dlglepper.institute.com...
czytanie nie boli - wszystko jest napisane na stronie.

"zwycięży gracz, który udzieli najwięcej prawidłowych odpowiedzi! Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. "
nie ma kosztów?
Będziesz otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za sms
czyli każdego tygodnia 20 zlotych
Okazuje się że jednak są koszty. Najbardziej nie odpowiada mi to że nie płąci się sms-em ale trzeba specjalnie wypisywać się z tego.

Data: 2012-04-23 20:26:57
Autor: zdumiony
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:jn4695$jat$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na początku jest wyraźna informacja: "Gratulacje wygrałeś" co może sugerować że JUŻ się wygrało a nie dopiero trzeba byc najlepszym z graczy a i tak ponieść koszty, więc yurmobile jest winne iPada każdemu kto weźmie udział w tej "zabawie".

Data: 2012-04-23 22:51:38
Autor: ToMasz
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
Na początku jest wyraźna informacja: "Gratulacje wygrałeś" co może
sugerować że JUŻ się wygrało a(...)

Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania wygranej. I wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może przestaniesz walić bez sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed sądem?

ToMasz

Ps od wyroku firma organizująca konkurs się odwołała, więc jeszcze wszystko możliwe.

Data: 2012-04-23 22:58:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Apr 2012 22:51:38 +0200, ToMasz napisał(a):

Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania wygranej. I wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może przestaniesz walić bez sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed sądem?

To nie całkiem tak było, ale w sumie...

Data: 2012-04-27 17:54:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"ToMasz" jn4fcr$jdp$1@inews.gazeta.pl

[...]

Trzeba mieć dowód tego, że tam napisano, iż nagrodę przyznano.
A tego dowodu nikt z nas nie ma. Ja jeszcze nie zdążyłem niczego
wygrać, a już pieniądze spłynęły z mego konta. Kupiłem starter,
włożyłem w ,,salonie'' kartę startera do telefonu, zadzwoniłem
do siebie, ale nie odebrałem i nic już nie robiłem. Poszedłem
do parku, bo ładnie świeciło słońce i (wijąc się z bólu z powodu
kolan) łaziłem... Wróciłem do domu, sparwdzilem sta konta -- było
o 145 groszy mniej niż być powinno.

Odebrałem przez pomyłkę? Nie. Na pewno nie. Nawet w billingu nie ma informacji o rozmowie.

Natomiast iPoda ,,wygrałem'' później.

-=-

Jak ktoś pójdzie do sądu i zechce świadka tego, że obiecano
wygraną -- chętnie zaświadczę? Przykro mi -- ja nie widziałem
żadnej informacji o tym, że zapłacę za odebranie SMSa i żadnej
o tym, że już wygrałem. Wiedziałem, że jestem wrabiany, ale
nie wiedziałem tego, że wbrew mnie z mego konta można zabrać
pieniądze, jeśli nie wyślę żadnego SMSa. Podałem numer
telefonu, ale ni słałem żadnego SMSa.

Data: 2012-04-27 17:47:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"zdumiony" jn46th$l8q$1@inews.gazeta.pl

[...]

Ale obrońcy (nie wszyscy?) złodziei widza to inaczej:

 Ciebie wiąże to, co tam napisano (albo i nie napisano)
 złodzieja nie wiąże

Złodziej wziął na mocy prawa, które Ciebie obowiązuje, ale jego nie obowiązuje.

-=-

Tacy prawnicy (jak obrońcy złodziei) powinni być ścinani na pniu.
(mogą pasać krowy -- o ile zdołają pasać)

Jeśli będzie inaczej -- za jakiś czas rabunki będą na porządku
dziennym a Polska stanie się oazą (azylem) zbrodniarzy.

Data: 2012-04-27 16:34:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"zdumiony" jn4695$jat$1@inews.gazeta.pl

[...]

A znasz bezpłatny sposób wypisania się z tego?

Data: 2012-04-23 19:55:33
Autor: zdumiony
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości news:387e2013-b878-44e4-ab94-9d4876d0deech20g2000yqd.googlegroups.com...
ALE KTO TU ZAMAWIAŁ ICH PIEPRZONE SMSy ZA 7 ZŁOTYCH !!!!!!
oferowali że mają PRZYSŁAĆ iPADA !!!!!!!!

Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo nie różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

Data: 2012-04-23 10:59:34
Autor: Yerine Ictimai
On Apr 23, 7:55 pm, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.icti...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:387e2013-b878-44e4-ab94-9d4876d0deech20g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!

co się porobiło z tej Polski!

Data: 2012-04-26 12:14:11
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail yerine.ictimai@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo
nie różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają

pytanie do oszukanych: zgłosiliście na policję?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2012-04-27 16:29:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Budzik" 26042012.4A3B4104@budzik61.poznan.pl

Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!

co się porobiło z tej Polski!

pytanie do oszukanych: zgłosiliście na policję?

Ja nie -- bo mam kłopoty z nogami. BTW -- lekarza, który
pięć lat temu uratował te kolana przed obcięciem, sąd
białostocki zawiesił w prawie wykonywania zawodu lekarza...

Za kilka dni będę mógł chodzić i zapewne udam się do Ery.
Na policję chyba nie -- bo za mała to kwota, na dodatek
Era okradła ze swoich pieniędzy. Na razie na koncie
jest 12.40 -- ciekawe, kiedy Era przystąpi do kontynuowania tego okradania...

-=-

Ja zarabiałem pieniądze od dziecka. Miałem kilka lat, gdy zacząłem zarobkowo pracować.
Dziś w Polsce najwyraźniej ludzie wolą kraść niż pracować. :)

Ciekawe, czy złodziej, aby otrzymać rozgrzeszenie w czasie
spowiedzi świętej, musi coś dać na tacę z tego, co ukradł...

-=-

IMO wysiłek przodków walczących o niepodległość Polski pójdzie
na marne i Polska zniknie z politycznych map świata jako państwo
a zostanie tylko jako kraina... Może jako rezerwat...

Data: 2012-04-27 16:23:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Yerine Ictimai" 8e823ddf-0e36-4f61-8dcd-c5eeca35ae43@v1g2000yqm.googlegroups.com

Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo nie
różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

: Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!

: co się porobiło z tej Polski!

Morderca i złodziej, Jerzy Kopani tworzy wydział prawa w Białymstoku,
aby wychować swoich prawników broniących go przed sprawiedliwością.
Jan Paweł II, odpowiedzialny za mordowanie i gwałcenie dzieci
(podopiecznych księży) przez księży został uznany za świętego.

Kopania (profesor uniwersytetu) będąc ateistą jest zatrudniony
jako nauczyciel akademicki w Katedrze Teologii Katolickiej
i naucza, że nie ma prawdy i nie ma Boga.

To taki właśnie kraj.

Niekarane zło rozrasta się.

Bank (gówniara zatrudniona w Eurobanku -- szefowie EB byli innego
zdania niż ich pracowniczka) nalicza opłaty za niechciane usługi
bankowe i straszy BTE!

I na grupie ,,bankierów'' też znajdują się obrońcy złodziejstwa.
To taki właśnie kraj.

Albo w tym kraju wkrótce odsunięci zostaną od władzy ludzie
uczciwi_inaczej (jak Kopania czy biskupi wybielający morderców),
albo za jakiś czas będzie tu zupełne bezprawie.

Lekarka (parę lat) leczy astmę za pomocą antybiotyków, aptekarka
sprzedaje lekarstwa niezgodnie z zaleceniem lekarza zapisanym na
recepcie (sprzedała mi inną (śmiesznie niską) dawkę -- skorygowała
zalecenie lekarza, uznając, iż lekarz myli się, :) a lekarz, aby dać
tę dawkę, przeprowadził badanie mnie, w tym i zlecił badanie krwi) itd...

W ogóle to taki ciekawy kraj, gdzie wódkę i papierosy sprzedają bez
recept 24 godziny na dobę, lecz witaminy B1 -- nie można bez recepty
kupić... A na receptę też można dostać tę witaminę w śmiesznie niskiej
dawce -- gdyż aptekarka troszczy się o zdrowie pacjenta...

To taki kraj. To kraj, w którym okazuje się miłosierdzie zbrodniarzom
i jednocześnie wiesza się bohaterów. Za ileś lat uczniowie (rzekomi
prawnicy) Kopani powieszą kolejnego Fieldorfa. A ci, którzy popierali
mordercę (Kopanię) będą lali rzewnie łzy nad szubienicą tego kolejnego
Fieldorfa, skrzętnie zabierając dobytek tegoż...

  http://pl.wikipedia.org/wiki/August_Emil_Fieldorf

Na razie ekonomiści Szabłowskiego każą sobie płacić za to, czego klient banku nie zamawia...

Alot zmarnował masę szmalu w ZUSie, ale że był zasłużonym działaczem
Solidarności -- podatnicy polscy zapłacili za Alota... A teraz dziwimy
się, że Europa nie chce lać szmalu na marnowanie i nazywa Polaków łapówkarzami...

-=-

Jeśli dalej tak pójdzie, być może i u nas doczekamy się ukraińskiego metra...

Data: 2012-04-23 19:48:38
Autor: zdumiony
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:d3xww66n79bq$.dlglepper.institute.com...
Kto zamawia, ten płaci.
Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
przywieźli?

Zamawia się iPada na nie płatne SMS-y za które nic nie ma.

Data: 2012-04-27 16:01:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Waldek Godel" d3xww66n79bq$.dlg@lepper.institute.com

[...]

Nie zamawiałem niczego -- a pieniądze zeszły.

Nigdzie nie dzwoniłem, nic nie odebrałem itd...
,,wykręciłem'' numer do siebie, ale nie odebrałem, a jedynie
na swoim wyświetlaczu sprawdziłem, że to ja dzwonię sam do
siebie z innego numeru.

Podano mi ceny SMSów wychodzących i ceny rozmów wychodzących, ale
nie podano mi cen SMSów przychodzących. Co więcej -- w billingu
nie ma mowy o tym, na co zabrano pieniądze.

Data: 2012-04-27 15:57:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Waldek Godel" nwu4rs51vd35$.dlg@lepper.institute.com

Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

A co w tym takiego niemożliwego?

Więc co w tym dziwnego, że do Ciebie przyjadę wypożyczonym samochodem
w drogiej wypożyczalni, zatrzymam się w drogim hotelu, zjem w drogiej
restauracji itd... A za wszystko zapłacisz Ty ze swego telefonu -- bo
do Ciebie przyjeżdżam. :)

OK?!??!?!

-=-

Gdy cyfrowe komórki startowały, pewien człowiek (dziś zacny doktor, albo
i profesor) zapowiedział mi (na wieść o tym, że mam komórkę Plusa) wysłanie
SMSa do mnie. Zapytałem go, czy odbiór SMSa jest płatny. Powiedział, że
trzeba być chyba głupim (niewyspanym?), aby uznać, że za odbiór SMSa
można płacić.

Nawet usługi roamingu są (były) zwykle wyłączane, aby ludzie nie płacili
niepotrzebnie za niechciane rozmowy przychodzące. Ale o tym, że za takie
rozmowy trzeba dopłacać, cenniki mówią wyraźnie a usługę zwykle trzeba
(trzeba było?) aktywować świadomie. Tu jest ,,prościej''.

-=-

Najwyraźniej państwo polskie chyli się ku upadkowi, skoro
w narodzie (co widać na grupie) jest społeczne zezwolenie
na okradanie w majestacie prawa.

Ciekawe, czy Era czerpie swych pracowników wprost z kryminału, czy jakoś inaczej ich werbuje...

Data: 2012-04-23 23:37:15
Autor: JoteR
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
"Yerine Ictimai" napisał:

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

Możliwe, bo idiotów nie brakuje. Każdemu człowiekowi z IQ większym od numeru buta, widzącemu tę "nigeryjską" polszczyznę na wymienionej stronie, rozdzwoniłby się w głowie dzwonek alarmowy. Ale współczesny lanser, ogłupiały od esemesowo-internetowej "polskawizny", nie dość, że nie doczyta, to jeszcze poda grzecznie swóje dane. Bo mu ajfonem przed nosem pomachali. Chciałeś - to masz.

JoteR

Data: 2012-04-24 08:40:29
Autor: Jacek
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
Pozwij ich do sądu o nagrodę.
Ostatnio jakaś osoba wygrała taką sprawe w sądzie.
SMS sugerował wygraną.

Zresztą co ci szkodzi - będziesz miał rozrywkę, koszty znikome.

Data: 2012-04-25 03:00:20
Autor: Krystek
W dniu 2012-04-24 08:40, Jacek pisze:
Pozwij ich do sądu o nagrodę.
Ostatnio jakaś osoba wygrała taką sprawe w sądzie.
SMS sugerował wygraną.

Zresztą co ci szkodzi - będziesz miał rozrywkę, koszty znikome.

Kiedyś były reklamy typu "Jesteś którąśtam osobą, którą widzi tę reklamę i wygrywa...". Teraz po tej akcji z pozwem reklamy są takie - <http://img7.imageshack.us/img7/2307/odpowiedzjakopierwszy.png> "musisz tylko..."

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-26 11:31:02
Autor: z
W dniu 2012-04-25 03:00, Krystek pisze:

[...]

W gruncie rzeczy nic to nie zmienia.
Dalej chodzi o "świadome działanie w celu..."
UOKIKi piszą o "nie dość precyzyjnej informacji" i walą karami.
Tak czy siak dalej to przekroczenie prawa i kropka.

Data: 2012-04-25 23:31:51
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
W dniu 2012-04-23 18:13, Yerine Ictimai pisze:
/.../
TUSK ZMIENIŁ KONSTYTUCJĘ CZY JAK ???????

Nie, po prostu jesteś idiotą.

ALex

Data: 2012-05-01 11:56:12
Autor: jerzu
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Mon, 23 Apr 2012 09:13:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote:

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

Normalnie. Czytałeś regulamin?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-01 12:39:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"jerzu" fpcvp7d4h4n9g2vbsvff1amac7edq6odpv@4ax.com

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

Normalnie. Czytałeś regulamin?

Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.
Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

Niektórych podniecają wysokie rachunki wystawiane przez Erę -- dobre, bo drogie.
Słaby zasięg, granie na czekanie, raz nie mogłem dodzwonić się nawet na policję
(bez karty telefon nie działa poprawnie, więc nie mogłem dzwonić bez karty) na
dodatek głupie dowcipy (albo znowu nie domyła się, albo nie domyła obory, bo
śmierdzi) płatne i masa reklam zaśmiecających telefon... Teraz jeszcze
znikające złotówki.

-=-

Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje grupowiczów. :)

-=-

Są normy ogólne, przyjęte przez społeczeństwo. Te normy zabraniają
okradania czy rabowania. Regulaminy nie mogą tych norm łamać. Co
wówczas, gdy jakiś regulamin pozwala na zabijanie wchodzących do
Ery klientów? Frustrat jerzu wie, że nijak uczciwie nie zarobi,
bo poza czytaniem niewiele umie, zatem wspiera złodziei i oszustów. :)

Data: 2012-05-01 12:54:25
Autor: jerzu
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Tue, 1 May 2012 12:39:57 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

I błąd. Bo jakbyś przeczytał regulamin, to byś wiedział, za co masz
zapłacić. Ale nie, lepiej nie czytać a potem swoje żale wylewać na
newsach.
A o mnie się nie martw.

[...]

Jak ktoś daje się rąbać, to jego wina. Mnie Era nie okrada. Ba, nie
okrada nawet mojej małzonki ani córki. Nie dostaję żadnych reklam,
dowcipów. Może po prostu trzeba czasem pomysleć?

Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje grupowiczów. :)

Czytanie Twoich wypocin to trudna sztuka, fakt. I pewnie parę osób
jeszcze mi przyzna rację.

[...]

Kto tu jest frustratem, to widać. Czy ja się skarżę, że mnie ktoś
okrada?
W tych konkursach nikt nikogo nie okrada. Po prostu jeden baran mysli,
że ktoś mu za darmo da ipada i wysyła swój numer gdzieś tam, nawet nie
wiadomo gdzie. A potem wylewa swoje żale, że mu ktoś kradnie (co nie
jest prawdą, bo wyraził na to zgodę) pieniądze z konta.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-01 13:13:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"jerzu" fsfvp75ekoa3mkhsu1qsk1dj64jvlo5c0h@4ax.com

I błąd. Bo jakbyś przeczytał regulamin, to byś wiedział, za co masz
zapłacić.

Już pierdoło pisałem wiele razy -- pierwsze pobranie miało miejsce
bez jakiegokolwiek mego udziału, czego regulamin nie przewidywał.

Data: 2012-05-01 13:15:56
Autor: jerzu
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Tue, 1 May 2012 13:13:35 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Już pierdoło pisałem wiele razy -- pierwsze pobranie miało miejsce
bez jakiegokolwiek mego udziału, czego regulamin nie przewidywał.

Nie o Twój przypdaek tu chodzi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-01 13:31:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"jerzu" iehvp79kfcdvgmburgukjmdjn79ls02hus@4ax.com

Już pierdoło pisałem wiele razy -- pierwsze pobranie miało miejsce
bez jakiegokolwiek mego udziału, czego regulamin nie przewidywał.

Nie o Twój przypdaek tu chodzi.

O mój też, bo mnie skasowano także w ramach konkursu, tyle
tylko że ja na nic nie wyraziłem zgody -- podałem jedynie
swój numer telefonu i kasowano nie po 7 złotych, ale
po 6,05 złotych.

-=-

Regulamin wewnętrzny nie może wykraczać poza prawo państwa.

W regulaminie jest napisane, że zdradzenie numeru telefonu
jest płatne? Wątpię w to.

To nie bank z jego kodami. Jeśli zdradzę komuś PIN czy inny
kod weryfikujący, mogę stracić pieniądze, ale akurat numery
telefonu są do tego, aby go podawać innym, nie zaś trzymać
tylko dla siebie w głębokiej tajemicy.

-=-

Gdzie w cenniku jest mowa o opłacie za zdradzenie komuś swego numeru telefonu?
Era kradnie -- nie tylko przy okazji ,,konkursów''.

Data: 2012-05-01 14:11:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Eneuel Leszek Ciszewski" jnohip$ih5$1@inews.gazeta.pl

swój numer telefonu i kasowano nie po 7 złotych, ale
po 6,05 złotych.

6,15

Najpierw (bez mego udziału -- włożyłem kartę do telefonu
i zadzwoniłem, ale nie nawiązałem połączenia nawet na pół
sekundy) zeszło z konta 1,45 i zostało 18,55, po czym
(już za sprawą konkursu, w którym podałem swój numer)
zeszło 6,15, zostawiając 12,40.

Gdzie jest napisane w mojej umowie z Erą/T-mobile, że podanie
numeru telefonu ,,trzeciej osobie'' jest płatne? W czyim
innym regulaminie jest ten zapis? I czy mnie ten regulamin
jakoś obowiazuje? I czy jest w ogół zgodny z prawem?

Jeśli ja zbuduję regulamin, na mocy którego podanie mi numeru
swego telefonu uprawni mnie do zabicia właściciela tego numeru,
będę mógł bezkarnie zabić tego, kto podał mi numer swego telefonu?

Rozumiem inny regulamin -- ja inicjuję połączenie SMS i za ten
SMS (jak za usługę) płacę. Rozumiem inny regulamin -- ja wiążę
pętlę, wieszam się i za to powieszenie płacę swoim życiem.

-=-

Reklamacje? Dlaczego ja mam tracić swój czas na składanie reklamacji?

Data: 2012-05-01 14:44:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Eneuel Leszek Ciszewski" jnoju4$n7l$1@inews.gazeta.pl

Jeśli ja zbuduję regulamin, na mocy którego podanie mi numeru
swego telefonu uprawni mnie do zabicia właściciela tego numeru,
będę mógł bezkarnie zabić tego, kto podał mi numer swego telefonu?

Zabijanie ogólnie jest zabronione a pobieranie opłat ogólnie nie jest zabronione?
Nie do końca -- jeśli strzelam do policjanta, niejako wyrażam zgodę na zabicie mnie. :)

Ale OK -- przykład zbyt odległy.

-=-

Jeśli ja zbuduję regulamin, na mocy którego podanie mi numeru
swego konta bankowego uprawni mnie do pobrania pieniędzy z tego
konta, będę mógł bezkarnie pobrać pieniądze z podanego mi konta?

-=-

To prawda, że banki też weryfikują wolę za pomocą SMS, ale:

 -- z bankiem wiąże mnie umowa pisemna, z FUNem nie wiąże żadna

 -- zanim bank weryfikuje mnie SMSem, najpierw muszę zalogować
    się na swoje konto, podając swoje tajne dane takie jak
    identyfikator i hasło, których nie mogę nikomu zdradzać

 -- nie wiem, jak jest teraz, ale przez dłuuuugi (co najmniej 10 lat?)
    czas uznawano, że bank nie ma racji, jeśli klient twierdzi po fakcie
    obciążenia konta, iż to nie on wyraził zgodę na obciążenie jego konta;
    tym samym uznano, iż takie wyrażanie zgody nie jest dostatecznie pewne

 -- zwykle bank cieszy się lepszą opinią (lepszą wiarygodnością) niż jakiś FUN.

Data: 2012-05-01 19:54:39
Autor: jerzu
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On Tue, 1 May 2012 13:31:33 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
[...]

Podając numer zapewne wyraziłeś zgodę. Tylko nie przeczytałeś
regulaminu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-01 23:48:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"jerzu" sp80q75hov13g5rr1ql27046n57b82gp87@4ax.com

[...]

Zapewne -- to Ty już awansowałeś do grona wróżbitów.
Podaje się numer, na ten numer przybywa SMS z kodem
i ten kod należy wpisać jako potwierdzenie chęci
wzięcia udziału w ,,konkursie''. Samo podanie numeru
nie jest zgodą na ,,konkurs'' -- czyli na skubanie. :)

Swoją drogą -- przykład idzie z góry. Jedni nazywają
takie skubanie podatkiem, inni tacowym, inni zaś
udziałem w konkursie.

Ktoś (jakiś wróżbita -- jak ty) uznał, że podam ten kod.

-=-

Rozumiem, że być może operator GSM nie radzi sobie z nieuczciwością
organizatorów konkursu, ale dlaczego w takim razie bierze się za to,
co leży w gestii banków? Bak wie, jak radzić sobie z nieuczciwymi.
Bank zna prawo i wie, za co ponosi odpowiedzialność i wie, że bez
elektronicznego podpisu trudno mówić o zgodzie.

Jeśli ja przyjdę do banku i powiem bankowi, że wiem na pewno,
iż właściciel konta zgadza się na przelanie mi jego pieniędzy,
raczej ;) bank nie wyrazi zgody na taki przelew. Dopiero stosowny
podpis na czeku zachęci bank do wypłacenia okazicielowi pieniędzy
z cudzego konta.

 -- Ależ proszę banku, na pewno właściciel zgadza się.
 -- A skąd ta pewność?
 -- Powiedziałem mu, że jeśli się zgadza, niech trzy razy szybko
    zamrugać, a jeśli nie zgadza się, ma trzykrotnie zamknąć
    oczy na 5 sekund.

Ewentualnie jakoś tak:

 -- Facet był zakneblowany i związany, ale miał mrugać oczami (; tyle
    razy, jaką liczbę ;) mu pokazuję. I mrugał taką liczbę razy, jaką
    mu pokazywałem na palcach.

-=-

W wypadku czeku i banku -- ja z bankiem zawieram umowę dotyczącą
wypłacania okazicielowi czeku z moim podpisem, którego wzór ma
bank. W tym wypadku operator wierzy na słowo operatorowi w to,
że ja kod (poprawnie) podałem.

Gdyby ten kod znał tylko bank i ja -- OK.
Podałem kod, organizator konkursu pokazał ów kod operatorowi,
operator sprawdził, że to kod, który znałem tylko, ja, zatem
uznał, iż wyraziłem zgodę.

Tu zaś jest parodia. Organizator przysyła do mnie kod (który zna)
i uważa, że jeśli go poznał, :)P to znaczy, że ja ów kod mu podałem.

-=-

Co więcej  -- choć w wypadku banku trzeba się logować, choć w razie
rozmowy telefonicznej poza numerami zwykle trzeba się uwiarygodniać
odpowiedziami na różne pytania typu: ,,czy ma pan lokatę w naszym banku?'',
przez wiele lat bank odpowiadał za ewentualne przekręty, jako że metodę
weryfikacji uważano za niepewną.

Tu nagle i niespodziewanie, przy mniejszej sile zabezpieczeń, operator
przyznaje w ciemno racje organizatorowi konkursu.

-=-

Pomijam już fakt, iż na starter zostałem namówiony, a namawiający
nie wspomniał o możliwości odbierania kosztownych SMSów. Co innego,
gdyby inicjatywa kupna leżała po mojej stronie.

-=-

Ciśnie się tylko jedno na usta:

 -- Niech szlag trafi T-Mobile.

-=-

Co do 145 groszy, przyznano, że te pieniądze ciachnięto z automatu,
ale w chwili kupna nic o tym ciachnięciu nie wspomniano. Powiedziano,
że ten starter to jakby dodatkowe 15 złotych i że ceny usługo są
dokładnie takie same jak w abonamencie matki.

-=-

Raz za razem piszesz o czytaniu regulaminu. Rozumiem, że dla ciebie
sztuka czytania jest trudną i że chwalisz się jej posiadaniem. :)
Otóż -- w Polsce niemal każdy, kto ma więcej niż 6 lat, umie już
czytać. Powaga. :) Ta sama uwaga dotyczy innych, którym wydaje się,
że weszli w posiadanie nadzwyczajnych umiejętności. To, że dla ciebie
czytanie jawi się jako arcytrudne, nie oznacza, że dla każdego czytanie
sprawia (czy sprawiało) trudności.

Przy zakupie startera nie dano mi do czytania żadnego regulaminu.
Co do regulaminu ,,konkursu'' -- chyba wyjaśniłem wszystko.

Jeśli uważasz, że czytanie jest trudne, poszukaj sobie innych rozmówców.
Jeśli zaś szukasz zarobkowego zajęcia, chwaląc się umiejętnością czytania,
to nie przede mną chwal się swoimi ,,nadzdolnościami''. :)

-=-

Jeśli wierzyć Erze która stale kłamie i kradnie) tym razem Era
okradła siebie, bo na starterze zostało około 6 złotych, a za
starter zapłaciłem 5 złotych.

Co do rewanżu -- chyba nie tylko ja będę szukał klientów Playowi,
skoro za znalezienie klientów za 150 złotych (trzeba znaleźć ich
w ciągu jednego roku i mają to być abonamenty ,,prywatne'', nie
,,firmowe'') otrzymać można smartfon czy inny prezent.

Zatem, jeśli szukasz zarobku (a tak to wygląda) raczej poszukaj
klientów chętnych na Playa. Sama umiejętnością czytania nikogo
już nie zaszokujesz -- regulaminy umie czytać każdy, zaś czytanie
w myślach słabo ci wychodzi.

I nie dziękuj mi za pokazanie ci możliwości dorobienia -- nie chcę
podziękowań. Starczy mi zemsta na Erze.

Trzeba być chamem, aby zachęcać kogoś do czegoś w nadziei okradnięcia tego kogoś.

Data: 2012-05-01 13:14:01
Autor: J.F.
Dnia Tue, 1 May 2012 12:39:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"jerzu" fpcvp7d4h4n9g2vbsvff1amac7edq6odpv@4ax.com
JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!
Normalnie. Czytałeś regulamin?
Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.

A regulamin czytales ? "Usługa jest dostępna dla użytkowników sieci GSM PTK Centertel Sp. z o.o.,
Polkomtel S.A., P4 Sp. z o.o., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. "

Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

Takie czasy - kapitalizm, musisz byc ciagle czujny, bo "oni chca mnie
okrasc" :-)

[...]

Wiekszosc chyba umozliwia. Probowales 112 bez karty ?

J.

Data: 2012-05-01 13:18:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"J.F." xlmr07u8e11m.iipj5nt35f0.dlg@40tude.net

Wiekszosc chyba umozliwia.

I co z tego, że większość, skoro ja mam ten akurat?

Probowales 112 bez karty ?

Z tym telefonem (notabene z Ery) są problemy. Bez karty wyłącza
się, ale nawet z kartą potrafi wyłączyć się tuż po włączeniu.
Zazwyczaj wymiana karty na inną bez odczekania kwadransa :)
daje smutne efekty wyłączania się telefonu. W ogóle start
tego telefonu jest trudny.

OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???