OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

Data: 2012-04-23 18:29:08
Autor: Waldek Godel
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:13:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

JEJ ALE BEZCZELNOŚĆ!
   http://www.oszusci.net/pl/?n=as&s=596
spam, że "wygrałeś iPada żeby odebrać to podaj swój nr telefonu"
jak podasz to przychodzą SMSy i POBIERAJĄ PIENIĄDZE SIEDEM ZŁOTYCH ZA
KAŻDEGO!

JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
robi darmową reklamę w sieci.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2012-04-26 11:23:48
Autor: z
W dniu 2012-04-23 19:29, Waldek Godel pisze:

Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
robi darmową reklamę w sieci.

A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?
No dobra. Inaczej :-)
Ten co w wysublimowany, inteligentny :-)sposób marginalizuje popełnienie przestępstwa a WYOLBRZYMIA niedoczytanie drobnego druczka na fafnastej stronie.
Chociaż tutaj akurat każdy prokurator by się nie zastanawiał tylko oskarżył o wyłudzenie.

Data: 2012-04-27 10:20:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnb476$bgq$1@inews.gazeta.pl

A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?

Wspólnikiem oszusta.

[...]

A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Data: 2012-04-27 10:38:07
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.
Coś takiego powinno być włączane na życzenie.
W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

Data: 2012-04-27 15:36:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jndlth$bhe$1@inews.gazeta.pl

A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.

Bardzo delikatnie.

A co o operatorze, który pod prawym przyciskiem w Nokii
pozwala umieścić JEDYNIE skrót do płatnej usługi
internetowej TeDebile? Kiedyś w Nokiach można tam
było podstawić coś użytecznego -- na przykład kalkulator...

I jakkolwiek wYłączam ,,dane pakietowe'', one nadal funkcjonują...

Matka przedłużyła umowę -- dostała taką właśnie komórkę,
w której przez nieuwagę można skorzystać z dobrodziejstwa ;)
internetu na mikroekranie a przy okazji kupiła (niestety z moją
aprobatą -- przyznaję) starter, o którym piszę. Zanim dotarliśmy
do domu, ubyło zł 1.45 choć do tamtej pory ani SMS nie przybył,
ani żadne połączenie nie zostało nawiązane.

Coś takiego powinno być włączane na życzenie.

Na wyraźne żądanie klienta!!!

Była kiedyś taka usługa -- dzwonienie na koszt odbiorcy,
ale wówczas wyraźnie pytano odbiorcę o to, czy chce płacić
za rozmowę. W tym świecie (TeMebile) zapomniano o przyzwoitości.

Ja klientem Ery/TeMobile nie będę już nigdy z własnej woli,
ale inni jakoś godzą się na okradanie...

Pamiętam, że sprzedawca uśmiechał się tak, jakby sprzedawał nam jakąś
puszkę pandory. Zastanawiałem się wtedy, co ukrywa się w telefonie lub
w starterze. To, co ukrywa się w telefonie odkryłem niemal natychmiast,
zaś o płatnych SMSach przychodzących czytam na grupie a o znikających
pieniądzach przekonałem się w kilka godzin po uruchomieniu startera...

A najsmutniejsze jest to, że:

 -- Era okradała ojca na SMSach
    ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    SMSy były słane tak gęsto (często),
    że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    kosztowało to chyba setki złotych

 -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    kosztowało to matkę dziesiątki złotych

 -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

 -- mnie
     dając mi głupie dowcipy płatne
     (oczywiście niechciane i niezamawiane;
     nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
     ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
       (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
       jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
     źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
     okresu wypowiedzenia)

W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

I czasami jest mowa o tym, że za odbieranie rozmów
można dostać jakieś minuty czy grosze...

-=-

TeMobile/Era to firma złodziejska!!! O tym przekonałem się wielokrotnie.

Nic, tylko wysyłać ludziom SMSy!!! Tym razem Era płaci niejako z własnych
pieniędzy, choć wątpię, aby z zapłaconych 5 złotych została dla mnie choć
jedna sekunda na połączenie.

-=-

Mam teraz numer w mBanku -- tam SMS głoszący o wygranej nie dochodzi w ogóle.
Można powiedzieć jakoś tak:

 mBank wprawdzie kradnie, ale w zestawieniu z Erą jest święty, bo kradnie
 dosłownie grosze i nie daje minut za płacenie kartą kredytową; karta
 z tego właśnie powodu poszła pod nóż; mBank nowym klientom daje sporo
 za to, aby otworzyli KK

Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby mi ktoś nocą przysłał masę
płatnych SMSów na numer z nagłówka postu w czasie, gdy byłem
jeszcze klientem Ery...

-=-

Jest rzeczą oczywistą, że Era kradnie.
A jednak jest ,,instytucją'' poważaną w tym dziwnym kraju.

Co z tego, że ktoś ostrzega, iż odebranie jego SMS jest
płatne, skoro era nic nie mówi o tej płatności? Czy ja
zawieram umowę z Erą, czy z kimś obcym? Rośnie nowe
pokolenie gówniarzy-biznesmenów.

A na domiar złego to pokolenie ma swoich popleczników wśród
ludzi na tej grupie. Czy środowiska komórkowe są aż do tego
stopnia powiązane z kryminałem?

-=-

Każde moje otarcie się o Erę pokazuje mi, że Era/TeMobile jest złodziejską firmą.

Data: 2012-04-27 23:25:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Eneuel Leszek Ciszewski" jne7dr$sn6$1@inews.gazeta.pl

[...]

     ww. kilku dych nie zwrócono matce

  -- innym razem Era okradła matkę na 130 złotych w związku z rozmowami
     za grosz; matka zareklamowała to i dostała zwrot;

[...]

Parafrazując: wpłacam na swoje konto w banku pieniądze, za jakiś
czas chcę te pieniądze pobrać, ale bank mówi mi, że moje pieniądze
wypłacił tamtej pani w czerwonej sukience, gdyż tamta pani twierdzi,
że ja na to wyraziłem zgodę. A mnie z tą panią nie wiąże nic, na
dodatek nie umawiałem się z bankiem i z tą panią, ale tylko z bankiem.

Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

Data: 2012-04-28 09:21:00
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

Uważaj. Zostaniesz sromotnie zaatakowany przez obrońców "wolności gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

Data: 2012-04-29 10:40:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jng5ou$79b$1@inews.gazeta.pl

[...]

Może nawet te przepisy są -- ale brak ludzi egzekwujących te
przepisy. Wolność gospodarcza wyraża się w Polsce dofinansowywaniem
pseudobiznesmenów i partaczy, uniewinnianiem przestępców i nieudaczników,
bagatelizowaniem przestępstw i nadmiernym obciążaniem podatników marnowanymi
podatkami.

Obrońcy ,,wolności'' zawsze będą atakowali uczciwych ludzi -- potrafią
,,zarabiać'' jedynie kradnąc, oszukując, wyłudzając, rabując, matacząc...

I mają swych obrońców wśród pseudoprawników wyrastających z komunizmu,
wspieranych nauką Jana Pawła II, odpowiedzialnego za mordowanie
i gwałcenie dzieci przez księży, którym te dzieci powierzono.

Data: 2012-04-29 11:37:38
Autor: z
[...]

Zajechałeś palikotem. Pisz tak dalej. Dzieci będą miały co czytać.

Data: 2012-04-29 13:57:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnj254$57n$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mówisz, że i ja mogę zgromadzić kilka razy więcej swoich zwolenników
niż zgromadził ZZiobro, popierany przez Rydzyka? Nie będę głosował na
tego, kto wyraźnie nie potępi kutasa, jakim jest Kopania, ale póki co
kibicował będę Palikotowi i jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

A tak przy okazji -- gdzie jest powiedziane lub napisane, że Palikot
ma mniejsze prawa do życia niż Kaczyński lub Tusk? Jeżeli Polacy
wybiorą Ruch Palikota w czasie wyborów parlamentarnych czy
prezydenckich -- demokratycznie będzie Palikotowi należne
miejsce na szczycie władzy.

Na razie nie mam nic przeciwko Palikotowi, podczas gdy
Ziobro raz za razem pokazuje, że kiepski z niego prawnik.

Zaś Kaczyński pokazuje, że kiepski z niego polityk. :)

Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

Ziobry sprawiedliwość jako ministra sprawiedliwości:

   Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem

Czyli wg ZZiobry nie ten jest łapówkarzem, kto łapówki bierze
(Lepper nie wziął, czyli nie wziął ani razu) ale ten, kogo
władza (w tamtym wypadku Kościół lub Kaczyńscy) uzna za
łapówkarza.

Zacytowana wypowiedź Ziobry wygłoszona została w czasie
jakiegoś wywiadu telewizyjnego, jakiego ZZiobro komuś udzielił.

-=-

Polacy mają właśnie dziwne poczucie sprawiedliwości:

 -- T-Mobile to dobra firma, bo niemiecka
    (czyli wywodząca się z tego kraju, z którego wywodzi sie holokaust)

 -- Raiffeisen Bank to dobry bank, bo austriacki
    (ze słownika PWN o austriackim mówieniu

    austriacki przym. od Austria

    Austriackie gadanie
       mówienie nieprawdy, mówienie bez sensu; bzdury, brednie)

 -- Chiny produkują barachło, są partaczami i żebrakami
    (gdy tymczasem to świat żebrze u Chińczyków; HongKong
    przejęty przez Chińczyków był siedliskiem najbogatszych
    ludzi świata; Tajwan produkował najlepszą elektronikę
    użytkwą; kolej tybetańska sięga najwyżej na świecie,
    musząc tym samym zmagać się z problemem braku powietrza
    i nadmiarem ultrafioletu, a jednak jadąc z szybkością
    120 km/h; przykłady ,,barachła'' można by mnożyć...)

Data: 2012-04-29 15:42:14
Autor: z
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

Załamka

[...]

Przecież to jest marketningowy produkt o nie wiadomo jakich poglądach (taka chorągiewka na wietrze) który masz kupić bo Ci reklama tak każe.

Już lepiej wybierz pezel. :-)

Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

Wymień listę udaczników :-)

Data: 2012-04-29 16:18:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"z" jnjgfo$58q$1@inews.gazeta.pl

jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

Załamka

Ano załamka. Lekarze doprowadzili mnie na krawędź śmierci
antybiotykami lecząc astmę i alergię, ale w tym ustroju są
wielcy. :) Natomiast lekarz, który mi uratował kolano przd
ciachnieciem został pozbawiony prawa wykonywania zawodu na
2 lata.

Dla tych, którsy mnie widzą z ortezą kolanową -- bywało znacznie
gorzej, a najwyraźniej za kilka dni będę mógł normalnie chodzić. :)

[...]

Tusk. Zdecydowany arcymistrz polityki. Tyele tylko, że mnie nie popiera wpost.

() To on zauważył, że państwo jest włascicielem rzek, zatem szkody wyrządzone
   przez rzeki należy usunąć na koszt państwa.

() Pokonuje Kaczyńskiego w zdumiewająco skuteczny sposób tak, że Kaczyński
   skłania sie w stronę wrogów zamiast przyjaciół. :)

() Premier więcej niz jednej pełnej kadencji. Wielu premierowało
   znacznie krócej, Pawlak chyba tylko parę dni.

() Zadłużył Polskę tak mocno, że Kościół stracił możliwość wspierania ;)
   SKOSKów i innych parabanków, co skuteczni chłodzi chęć odzyskania władzy,
   przez co Kościół ów zaczyna tak popierać Kaczyńskiego, aby ów Kaczyński
   przegrał. Być może władza Kościoła zostaje odsunięta na pół wieku
   w tym kraju, a to może oznaczać kompletna klapę, jako że na całym
   świecie KRK traci stale (od setek lat) znaczenie.

Tusk jest poliptykiem przebiegłym i ostrożnym -- to nie Miller czy Palikot.
Ci dwaj z Kościołem przegraliby natychmiast, ale jeśli będą współpracowali
z Tuskiem, być może Kościół już nigdy nie odzyska swego miejsca na terenie
Polski, czego sobie życzę, gdyż ten Kościół żył moim kosztem, po czym kazał
mi lizać cipkę swojej podstarzałej cioci ;) teolog a teraz każe mi, astmatykowi
wdychać gówno (przepraszam? -- a za co?) z kominów, tłumacząc to wolą Bożą.

Ja w tym kraju nie mam prawa do wentylacji, za która płacę i którą gwarantuje
mi polskie (i międzynarodowe) prawo! Gdybym siedział w więzieniu i miał takie
warunki, cały świat krzyczałby o znęcaniu się nade mną, jak teraz krzyczy o Ukraince.

Rozwalenie kolan to także efekt złej wentylacji.

BTW wentylacji -- to Tusk ogranicza w Polsce palenie tytoniu, a spaliny
tytoniowe zabijają mnie. Szkoda, że nie ogranicza dotowania/finansowania
plantatorów tytoniu. Można by było na Suwalszczyźnie wspierać uprawę kukurydzy,
nie tytoniu. Kukurydzę można spalać w piecach, mając z tego ciepło i energię
elektryczną. Spalanie tytoniu daje jedynie choroby.

Innym moim zyskiem z polityki Tuska jest przebudowanie świadomości Polaków.
Za Kaczynskich Kopania był herosem, gdy mi dopierdalał. Oszust był w tamtej
rzeczywistości wielkim udacznikiem, dziarskim człowiekiem czynu!!!

Teraz Kopania musi jakoś wytłumaczyć się z tego, że mnie oszukał. :)
Teraz Kościółek (któremu ateista Kopania służy) musi jakoś zmniejszyć
skutki skurwysyństwa, jakiego dopuścił się Kopania.

-=-

Kaczyński jest wielki, ale wśród małych. Z Tuskiem jakoś ciężko mu idzie
a Tusk mając w pamięci efekty przegranej z 2005 roku nie chce już przegrać,
bo... Bo chyba woli żyć, a wie, że przegrana polityczna może być zarazem
przegraną życiową, czy wręcz końcem jego życia, jako że taką właśnie
postawę pokazuje Kościół rzymsokatolicki. :)

Miller i Palikot to ludzi odważni, ale Tusk jest ostrożny, a w walce
z Kościołem trzeba wykazywać się raczej konsekwencją postępowania
oraz rozwagą, nie odwagą czy brawurą.

Data: 2012-04-29 12:01:42
Autor: Terry Jonesty
On 28 Kwi, 09:21, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili
się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

tylko coś ta "wolność" nie dotyczy konsumentów?

Data: 2012-04-29 11:59:10
Autor: Terry Jonesty
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On 27 Kwi, 15:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
wprowadzonym do POlski przez PO

Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie
utniesz łba Hydrze...

Data: 2012-04-29 20:01:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Apr 2012 11:59:10 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
wprowadzonym do POlski przez PO

te, kołek, grupy ci się pomerdały. Wypad z tym na pl.soc.polityka, dobrze?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-04-30 00:50:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Terry Jonesty" 3bee2b49-0ea7-47d1-b247-7db5957b893d@c4g2000yqj.googlegroups.com

: Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie utniesz łba Hydrze...

Ależ utnę -- przeniosę się na przykład do Playa i Era straci
klienta. Jeśli każdy przejdzie do tej sieci, która blokuje
takie SMSy, Era albo zbankrutuje, albo poprosi o dotacje, :)
albo przeprosi klientów za okradanie.

Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.
Na numer w mBanku nie przybywają ,,dobroczynne'' SMSy. Co
więcej -- Carrefour daje dostęp do netu za przeglądanie reklam.
I tak przeglądam -- bo w Carrefourze zwykle jest coś ciekawego do kupienia.

-=-

Dość mam ,,profesjonalnych'' sieci typu Era/TeDebile.
Wolę podsieci typu Carrefour czy mBank.

Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

FCN jest imo OK.
Ja mam bramki Tlenofonu i nie narzekam.

  http://www.freeconet.pl/

Data: 2012-04-29 16:15:04
Autor: Terry Jonesty
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
On 30 Kwi, 00:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Terry Jonesty" 3bee2b49-0ea7-47d1-b247-7db5957b8...@c4g2000yqj.googlegroups.com

[...]

ależ POprosi i dostanie!  jeszcze zwolnienia POdatkowe w ramach
zachęty obcych inwestorów

Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.

jak rynek zostanie POpsuty przez "liberalną" władzę to kiełkująca
konkurencja podwyższy ceny oferty i pogorszy jakość

Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

LOBBYNG niedopuści i POsłuszna władza wprowadzi stosowne ustawy
zabraniające takich praktyk

Data: 2012-04-30 00:31:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Apr 2012 16:15:04 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

[...]

Uparłeś się koniecznie podtrzymać stereotyp kieleckiego buraka?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-04-30 12:02:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???

"Waldek Godel" 104ota1x6x241.dlg@lepper.institute.com

[...]

Diabli wiedzą, skąd bierze się chęć okradania w majestacie prawa,
ale zazwyczaj przykład idzie z góry, a że wielcy władcy kradną
i oszukują nagminnie, więc i palanty takie jak Era kradną.

Kaczyńskie nie wpuściły mnie na spotkanie z wyborcami -- opłacone
przez wyborców i przygotowane wyborcom. Innych swych nadzorców,
pielęgniarki, Kaczyński chciał przegonić za pomocą policji.

Mniejszy palant, cieć wyrzucał mnie (wezwał policję) z lokalu,
którego ja byłem współwłaścicielem, a cieć jedynie dzierżawcą
(czyli wynajmującym). Na dodatek wyrzucał mnie w godzinach
swego ,,urzędowania'' w tym pomieszczeniu, nazywając mnie
swoim lokatorem.

Od dawna urzędnicy polscy w majestacie prawa skubią swych
zleceniodawców (bo jednak nie podatnik żyje dla urzędnika,
ale urzędnik dla podatnika) zatem być może i przykład
okradania idzie z góry.

-=-

Ja jednak upatruję innego scenariusza -- rabowane złotówki
trafiają w końcu na konta Kościoła, aby (na przykład) ksiądz
Wojciech Łazewki mógł poruchać studentki. :)

Łazewkiego spotkałem około północy nad jeziorem, na terenie
sanktuarium w Studzienicznej, gdy ,,asystowały'' mu dziewczęta
w wieku studenckim.

[i na pewno nie było tam chamskiego seksu na sucho -- bo trwa
była zupełnie mokra, jako że od dawna padały tam deszcze]

OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???