OPOZYCJA 32%, Pisuar-PZPR'bis 29%

Data: 2018-04-13 16:10:43
Autor: Presidente de San Escobar
OPOZYCJA 32%, Pisuar-PZPR'bis 29%
Zjednoczona Opozycja, czyli wspólna lista Platformy i Nowoczesnej, mogłaby
uzyskać 32 proc. poparcia. Tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Kantar
Public dla Fakt24.pl. To o 5 punktów procentowych więcej niż w badaniu z 20
marca. PiS (Zjednoczona Prawica) mógłby liczyć na 29 proc. poparcia, co stanowi 5
punktów procentowych mniej niż w marcowym, analogicznym badaniu.  Sondaż Kantar Public pokazuje, że rozpaczliwa obrona Kaczyńskiego - zapowiedź
cięć zarobków polityków nie ratuje notowań PiS. Spadają poniżej 30 proc. i
partia przegrywa z koalicją PO-Nowoczesna. Kaczyński płaci nawet nie za
pazerność, ale arogancję władzy w obronie pazerności. Próby zastraszania
opozycji mogą PiS jeszcze zaszkodzić

Według sondażu, za sukcesem Zjednoczonej Opozycji staliby przede wszystkim
najmłodsi wyborcy. W grupie 18-24 lata, PiS nie jest nawet drugi, przegrywając
z ugrupowaniem Kukiza. PIS ma wciąż duże poparcie w przedziale wiekowym 50-70
lat. O dziwo jednak w grupie kobiet 60+ to koalicja Grzegorza Schetyny i
Katarzyny Lubnauer ma najlepsze wyniki! PiS wygrywa wybory na wsiach i w
gminach do 20 tys. mieszkańców, a przegrywa w większych ośrodkach miejskich. smuteczki u faszystów :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-13 17:11:24
Autor: boukun
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Zjednoczona Opozycja, czyli wspólna lista Platformy i Nowoczesnej, mogłaby
uzyskać 32 proc. poparcia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mogłaby, ale  nie uzyska, dziękujemy bandziorom z PO!

boukun

Data: 2018-04-13 20:26:26
Autor: silvio balconetti
Am 13.04.2018 um 16:10 schrieb Presidente de San Escobar:
[...]

A u plk. Kwiatkowskiego to im rosnie. I komu tu wierzyc? :-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-04-15 13:40:09
Autor: Presidente de San Escobar
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

> [...]
> gminach do 20 tys. mieszkańców, a przegrywa w większych ośrodkach miejskich.

a jak myślisz ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy