ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

Data: 2016-11-09 14:59:27
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Proszę bardzo, karta Orange wczoraj kupiona (i zarejestrowana),
 Internet w telefonie, wiele adresów różnych portali jest
 ZABLOKOWANA, jak również zablokowany jest Usenet!!!
 Jakaś absurdalna niby "KONTROLA RODZICIELSKA" jak toto wyłączyć???

Próbuję wejść na portal który niepodoba się Orange wówczas takie
 coś wyskakuje:

strona zaszyfrowana
próbujesz wejść na stronę zaszyfrowaną (z adresem rozpoczynającym
 się od https://)
Twoja karta SIM w sieci Orange objęta jest usługą rodzicielską w
 ramach Bezpiecznego Startera i masz dostęp wyłączniedo
 bezpiecznych stron szyfrowanych. Jeżeli uważasz, że strona, którą
 chcesz odwiedzić jest bezpiecza i powinna być dostępna,wypełnij
 poniższy formularz. Jeśli dostęp zostanie zaakceptowany,
 zostaniesz o tym poinformowany w ciagu 48 godzin.
adres strony: tematyka strony: adres e-mail (jeśli chcesz uzyskać
 informację o akceptacji/odrzuceniu wniosku):  --
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 07:53:04
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu środa, 9 listopada 2016 14:59:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
[...]

Co a to infolinia Orange?

Data: 2016-11-09 07:56:19
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu środa, 9 listopada 2016 14:59:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Proszę bardzo, karta Orange wczoraj kupiona (i zarejestrowana),
Na na osobę pełnoletnią?

Data: 2016-11-09 17:02:17
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
W dniu środa, 9 listopada 2016 14:59:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Proszę bardzo, karta Orange wczoraj kupiona (i zarejestrowana),
Na na osobę pełnoletnią?

Jak najbardziej!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 08:07:11
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu środa, 9 listopada 2016 17:02:20 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
> Na na osobę pełnoletnią?

Jak najbardziej!
Po prostu zły starter kupiłeś.
http://www.orange.pl/kid,4003596247,id,4003965874,title,Bezpieczny-Starter-Orange-dla-najmlodszych-,article.html
http://2.bp.blogspot.com/-HtdMd1FR7H8/VNBz9Af1ZQI/AAAAAAAADLg/IrHjZ6zPMW4/s1600/bezpdziecko.PNG

Data: 2016-11-09 17:11:02
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
Po prostu zły starter kupiłeś.
http://www.orange.pl/kid,4003596247,id,4003965874,title,Bezpieczny-Starter-Orange-dla-najmlodszych-,article.html

Jasne, dzięki, ale jak WYŁĄCZYĆ tę blokadę teraz, muszę kupować
 nowy starter znowu?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 08:23:09
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu środa, 9 listopada 2016 17:11:04 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
> [...]

Jasne, dzięki, ale jak WYŁĄCZYĆ tę blokadę teraz, muszę kupować

Tam znajdziesz odpowiedz.

Data: 2016-11-09 07:57:59
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003937882,title,Bezpieczny-Starter,article.html/

Data: 2016-11-09 17:07:18
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
[...]

Wielkie dzięki, w Orange wczoraj panienka mogła uprzedzić.
Jak toto wyłączyć?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 15:13:58
Autor: RadoslawF
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu 2016-11-09 o 14:59, Yerine Ictimai pisze:

[...]

Jakbyś podał ten adres to sprawdził bym czy na starszych kartach też blokują.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-09 16:37:25
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:

Jakbyś podał ten adres to sprawdził bym czy na starszych kartach też blokują.

Jest tego dużo, weź spróbuj cokolwiek ściągnąć np z:
https://userscloud.com/

Poza tym blokują Usenet, dlaczego??????

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 17:00:52
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
W dniu 2016-11-09 o 14:59, Yerine > Jakbyś podał ten adres to sprawdził bym czy na starszych kartach też blokują.

http://7ba.ru/
albo chcę ściągnąć LBE, program znakomity do kontroli Androida z linku:
https://pan.baidu.com/s/1geF9Y8N'm
oficjalnie podawanego przez jego developerów:
http://bbs.lbesec.com
i też lipa, wifi spokojnie ściąga

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-17 14:57:54
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

Ale jasne, ponieważ formularz wyskakuje:

[...]

Wobec czego niech tę stronę udostępnią (bo nie zawiera żadnych
 szkodliwych treści). Wypełniam powyżej cytowany formularz, klikam
 "wyślij", i...

" Webpage not available

The webpage at mailto:soc.pl@orange.com?body=adr
es%20strony%3Dhttp%3A%2F%2F7ba.ru%2F%0D%0Atematy
ka%20strony%3DSie%C3%84%E2%80%A1%20socjalna%0D%0
Aadres%20email%3Divi.lady%40gmail.com%0D%0Asubmi
t%3Dwy%C3%85%E2%80%BAlij%0D%0Acould not be loaded
 because:

net::ERR_UNKNOWN_URL_SCHEME "

Qrr, ależ mają burdelek!!! Wprowadzają jakąś dziwną usługę, źle
 przemyślaną, i źle skonfigurowaną i jeszcze z zaBUGowaną  obsługą, KPINY!!!

Powinni osobę która wymyśliła ten "genialny" wynalazek
 marketingowy - wywalić z roboty w te pędy!!!!!!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-09 22:34:07
Autor: Robert Tomasik
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu 09-11-16 o 14:59, Yerine Ictimai pisze:

Proszę bardzo, karta Orange wczoraj kupiona (i zarejestrowana),
 Internet w telefonie, wiele adresów różnych portali jest
 ZABLOKOWANA, jak również zablokowany jest Usenet!!!

Codo stron, to się nie wypowiem, ale z USNET-em może to być wynik
zablokowania przez serwer.Kiedyś tak miałem z serwerem, jak próbowałem
korzystać z USNET-u przy pomocy modemu GSM. PLUS był blokowany po prostu.

Data: 2016-11-13 18:41:10
Autor: Poldek
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
[...]

POPprostu należ korzystać z właściwego serwera usenet news dla danej sieci, w której się łączysz z internetem. Np. dla Orange jest to news.neostrada.pl. Dla UPC news.atman.pl itd.

Data: 2016-11-13 22:50:54
Autor: Animka
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu 2016-11-13 o 18:41, Poldek pisze:
[...]

Do Atmana trzeba wpisywać hasło z UPC?

--
animka

Data: 2016-11-14 00:35:17
Autor: yabba
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:o0at05$ckn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Serwer news z Atmana pozwala się łączyć z adresów IP należących do UPC.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-11-17 15:21:49
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote in message:
[...]

BZDURY BZDURY BZDURY!!!!!!

Serwer USENET, news, ETHERNALSEPTEMBER łączy się z każdym
 dostawcą, również bezproblemowo z.Orange.

A chyba celowo Orange zablokował USENET jednak na tym
 POPIERDZIELONYM ich SIMie
chyba mało sami autorzy tego pogiętego pomysłu rozumieją dlaczego?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-24 22:20:57
Autor: Arek
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
yabba napisał(a) w wiadomości: <5828f83f$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

Ale atman ma tendencję do gubienia postów. Czasem widać tylko fragment wątku.
Ostatnio wprawdzie ok ale nie wszystkie grupy ma.

Arek

Data: 2016-11-25 05:10:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

"Arek" o17lj7$hh9$1@node1.news.atman.pl

Ale atman ma tendencję do gubienia postów. Czasem widać tylko fragment wątku.

Można pokusić się o serwer archiwalny -- tylko do czytania.

   news-archive.icm.edu.pl

Ostatnio wprawdzie ok ale nie wszystkie grupy ma.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-17 14:34:26
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> Wrote in message:
ale z USNET-em może to być wynik
zablokowania przez serwer.Kiedyś tak miałem z serwerem, jak próbowałem
korzystać z USNET-u przy pomocy modemu GSM. PLUS był blokowany po prostu.

BZDURA, mam w Orange jeszcze inne karty (normalne, "dla dorosłych"
 tym razem) i łącze się na ten sam serwer NEWS i działa bez
 problemu.

Ewidentnie ZABLOKOWALI Usenet!

A jeszcze wczoraj konsultanta w salonie Orange chciała mi sprzedać
 ten dam starter dla dzieci, a jak mówię że on na zablokowany
 Internet to patrzyła zdziwiona - ŻENADA!!!
--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-21 01:10:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

"Yerine Ictimai" o0kbk3$i23$1@dont-email.me

A jeszcze wczoraj konsultanta w salonie Orange chciała mi sprzedać
ten dam starter dla dzieci, a jak mówię że on na zablokowany
Internet to patrzyła zdziwiona - ŻENADA!!!

Ja korzystam z Orange -- bez problemu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-22 13:18:53
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
 Wrote in message:

[...]

Jeszcze zależy na jakim SIMie a w przypadku tego pomysłu z SIMem
 dla dzieci powinno to zostać wyraźnie podkreślone na opakowaniu
 że ma blokadę na Internet, jest pełno bzdur zawsze napisane na
 opakowaniu a to co najważniejsze... że nawet personel salonów
 Orange nic o tym nie wie, PARODIA!!!!!!
--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-22 05:12:17
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 13:18:56 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

[...]

Weź się już nie ośmieszaj. Warto spojrzę na opakowanie przed zakupem, tam, wyraźnie pisze że m.in. blokowane są treści przeznaczone dla dorosłych.
https://www.google.pl/search?q=Bezpieczny+Starter+Orange&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7w6Wxt7zQAhXGBywKHadNBTYQ_AUICCgB&biw=1280&bih=894

http://2.bp.blogspot.com/-HtdMd1FR7H8/VNBz9Af1ZQI/AAAAAAAADLg/IrHjZ6zPMW4/s1600/bezpdziecko.PNG
Kupiłes starter dla dzieciaków i teorie spiskowe rozsiewasz że Orange cenzuruje internet
Masz Ty chociaż ukończone 18 lat?

Data: 2016-11-22 16:58:43
Autor: re
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

Użytkownik "Kris"

[...]

-- -
A gdzie tu treści dla dorosłych ? :-)

Data: 2016-11-23 11:08:19
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
"re" <re@re.invalid> Wrote in message:

Użytkownik "Kris"

[...]

Przepraszam ale blokuje więcej niż treści dla dorosłych, a poza
 tym system zgłaszania stron które użytkownik uważa za poza tą
 kategorią - zwyczajnie nie działa!!! Bałagan na kółkach.

A USENET?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-23 03:55:08
Autor: Kris
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
W dniu środa, 23 listopada 2016 11:08:21 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Przepraszam ale blokuje więcej niż treści dla dorosłych, a poza
 tym system zgłaszania stron które użytkownik uważa za poza tą
 kategorią - zwyczajnie nie działa!!! Bałagan na kółkach.

A USENET?
Poczytaj chociażby pręgierz. Idiotów tam nie brakuje a dla dzieciaków tym bardziej to zbędna grupa

Data: 2016-11-23 03:02:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

"Yerine Ictimai" nvva33$gft$1@dont-email.me

Proszę bardzo, karta Orange wczoraj kupiona (i zarejestrowana),

Po o kupować SIMki, skoro Orange daje za free?
Aby mieć ładny numer? Choć dają dobre jakieś?
BTW -- Virgin teraz daje beznadziejne...
Jedynie początkowe 5790 ciekawie ;) wygląda na klawiaturze telefonu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-23 11:03:29
Autor: Yerine Ictimai
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!
 Wrote in message:

Po o kupować SIMki, skoro Orange daje za free?
Aby mieć ładny numer? Choć dają dobre jakieś?

A jakby zamówić przez Internet to przysyłają od razu
 zarejestrowane? (Ponieważ i tak potrzebują danych do
 wysyłki)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-24 03:37:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ORANGE CENZURUJE INTERNET !!!!!!!!!

"Yerine Ictimai" o13pge$5kd$1@dont-email.me

A jakby zamówić przez Internet to przysyłają od razu
zarejestrowane? (Ponieważ i tak potrzebują danych do
wysyłki)

Nie wiem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.