ORANGE - DELFIN

Data: 2011-01-26 12:33:56
Autor: Krzysztof
ORANGE - DELFIN
Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora nie jest w abonamencie?

Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:
*200
*#124#

i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam przekroczne saldo 6 zl.

Data: 2011-01-26 12:07:31
Autor: Olgierd
ORANGE - DELFIN
Dnia Wed, 26 Jan 2011 12:33:56 +0100, Krzysztof napisał(a):

Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora
nie jest w abonamencie?

Hint: "cennik usług".

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-26 18:29:45
Autor: ArturW
ORANGE - DELFIN
* 500
MMS
roaming
poł międzynarodowe
SMS specjalny

Data: 2011-01-26 18:52:16
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 18:29, ArturW pisze:
* 500
MMS
roaming
poł międzynarodowe
SMS specjalny

Jest przecieĹĽ w Orange darmowa bramka na MMS-y.

--
animka

*#124#

A co to jest?

i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam przekroczne
saldo 6 zl.

Zaczęłam się bać. Tego Delfina za 39 zł mam mieć od 16 lutego.
Pomyślę nad tym, żeby sobie dodać za jakieś 5 zł internet (dodatkowo, jeżeli się da), tak jak mam do tej pory.
Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na jaki czas.

--
animka

Data: 2011-01-26 19:09:06
Autor: Olgierd
ORANGE - DELFIN
On Wed, 26 Jan 2011 18:49:11 +0100, animka wrote:

Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
jaki czas.

Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-26 20:49:40
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 20:09, Olgierd pisze:
On Wed, 26 Jan 2011 18:49:11 +0100, animka wrote:

Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
jaki czas.

Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

Nie tobie dupku odpowiadałam. Zorganizuj sobie jakąś normalną rozrywkę lepiej, bo chyba ogłupiałeś z tego wyszukiwania ubawu na grupie gsm.

Mam umowę, to mogę sobie do niej zajrzeć :P

--
animka

Data: 2011-01-27 00:25:10
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 20:49, animka pisze:
[...]

Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie i sobie leży.
Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było dokładnie w tej umowie. Zajrzę do niej ponownie 16 lutego :P
Zresztą nie wszyscy w Orange zostali obdarzeni tymi samymi przywilejami, więc mogę byc ciekawa, żeby porównać.

--
animka

Data: 2011-01-27 08:16:57
Autor: Olgierd
ORANGE - DELFIN
Dnia Thu, 27 Jan 2011 00:25:10 +0100, animka napisał(a):

Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie
i sobie leży.
Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było
dokładnie w tej umowie.

Co oznacza, że grupa będzie miała parę ciekawych tematów do uchachania :D

Data: 2011-01-26 18:50:37
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
*#124#

Dzwoń na *500. Wydajesz 1 zł co prawda z abonamentu, ale czas i impulsy nie lecą.

--
animka

*#124#

i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam przekroczne
saldo 6 zl.

Tez mi wpakowali ten abonament delfin za 39zl, babka ktora dzwonila twierdzila ze tak samo bedzie jak przy tym co mialem za 35 nowy plan czy jakos tak a to dupa prawda teraz place 39zl i mam 60min + 2 numery  po 1200 minut, gdzie smsy sie np juz nie wliczaja w te minuty i ta kasa 39zl nie przechodzi na nowy miesiac.
6 lat z orange i takie profity.

For@ll

*#124#

i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam przekroczne
saldo 6 zl.

Niestety w nowych 'zwierzęcych' abonamentach kwota opłaty abonamentowej nie jest już tzw. kapitałem złotówek. Teraz dostajesz pakiet minut na rozmowy krajowe (wymienialny na smsy). Wszystko ponad to jest już naliczane extra. Po staremu zostało w mixach.

Ja jeszcze przez rok zostanę raczej przy starym planie (OA35) zwłaszcza, że 'prezenty' przy przedłużeniu umowy bez telefonu imo lepsze niż w delfinie.

--
to powiedział *hephalump*
"Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

ORANGE - DELFIN