ORANGE - DELFIN

Data: 2011-01-26 18:49:11
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 12:33, Krzysztof pisze:
Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora nie jest w
abonamencie?

Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:

*200
*#124#

A co to jest?

i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam przekroczne
saldo 6 zl.

Zaczęłam się bać. Tego Delfina za 39 zł mam mieć od 16 lutego.
Pomyślę nad tym, żeby sobie dodać za jakieś 5 zł internet (dodatkowo, jeżeli się da), tak jak mam do tej pory.
Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na jaki czas.

--
animka

Data: 2011-01-26 19:09:06
Autor: Olgierd
ORANGE - DELFIN
On Wed, 26 Jan 2011 18:49:11 +0100, animka wrote:

Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
jaki czas.

Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-26 20:49:40
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 20:09, Olgierd pisze:
On Wed, 26 Jan 2011 18:49:11 +0100, animka wrote:

Już zapomniałam jakie usługi będę miała włączone, czyli co i za ile i na
jaki czas.

Na szczęście jest grupa. Będziem mieć ubaw po pachy.

Nie tobie dupku odpowiadałam. Zorganizuj sobie jakąś normalną rozrywkę lepiej, bo chyba ogłupiałeś z tego wyszukiwania ubawu na grupie gsm.

Mam umowę, to mogę sobie do niej zajrzeć :P

--
animka

Data: 2011-01-27 00:25:10
Autor: animka
ORANGE - DELFIN
W dniu 2011-01-26 20:49, animka pisze:
[...]

Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie i sobie leży.
Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było dokładnie w tej umowie. Zajrzę do niej ponownie 16 lutego :P
Zresztą nie wszyscy w Orange zostali obdarzeni tymi samymi przywilejami, więc mogę byc ciekawa, żeby porównać.

--
animka

Data: 2011-01-27 08:16:57
Autor: Olgierd
ORANGE - DELFIN
Dnia Thu, 27 Jan 2011 00:25:10 +0100, animka napisał(a):

Czytałam przecież w listopadzie i potem schowałam do szuflady w komodzie
i sobie leży.
Do tej pory mam wiele spraw na głowie i nie muszę pamiętać co było
dokładnie w tej umowie.

Co oznacza, że grupa będzie miała parę ciekawych tematów do uchachania :D