ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange

Data: 2012-07-05 13:24:09
Autor: Mar
ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange
Rozmowy bez limitu w Orange za 44,43zł - jak można wejść w ten abonament? Tylko w salonie?
Formularze na stronie orange nie działają.
W ogóle sprzedają tę ofertę czy tylko reklamują dla picu?

--
Mar

Data: 2012-07-06 16:10:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Mar" <orionTnij000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jt3tg9$b1i$1inews.gazeta.pl...
Rozmowy bez limitu w Orange za 44,43zł - jak można wejść w ten abonament? Tylko w salonie?
Formularze na stronie orange nie działają.
W ogóle sprzedają tę ofertę czy tylko reklamują dla picu?

ależ jest
http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html

nielimitowane tylko w orange
do pozostałych 350minut, ~12,7gr/min (44,43/350)

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-07-09 08:50:46
Autor: Mar
ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange
< ależ jest
< http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html

Ale co wynika z tego, że jest artykuł na stronie? Wiem, że jest.
Ale nie da się wysłać formularza z zamówieniem. Nawet gdy zadzwoniłem na infolinię, pan mi powiedział, że taryfy nie można uruchomić.
Więc o co chodzi? Tylko o to żeby pochwalić się, że MY ORANGE też mamy taką taryfę (ale i tak jej nie kupisz)?

--
Mar

ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange