Data: 2009-10-01 12:19:22 | |
Autor: J.F. | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
Użytkownik "Jan Kotletty" <j.kazmierski@wp.pl>
"Pana firma ma TERAZ status klienta kluczowego, a dostęp Dzwonisz do opiekuna firmy i prosisz o wypisanie z klientow kluczowych lub ustawienie sie skutecznie na administratora. A jak nie pomoze .. liscik do dyr od spraw marketingu ? Czy od razu sekretarki prezesa ? Zawsze tez mozesz spytac jak przestac byc klientem kluczowym ? Zejsc ponizej 50 telefonow ? Play czeka :-) J. |
|
Data: 2009-10-01 12:27:41 | |
Autor: Michal Jankowski | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
"Pana firma ma TERAZ status klienta kluczowego, a dostęp LUDZIE!!! Czytajcie ze zrozumieniem i odpowiadajcie do rzeczy!!! Jak on ma zadzwonić do opiekuna, skoro danych opiekuna NIE ZNA I NIKT MU NIE CHCE ICH PODAĆ??? I w ogóle nikt go o mianowaniu jakiegoś opiekuna nie zawiadomił??? MJ |
|
Data: 2009-10-01 14:38:57 | |
Autor: cpt. Nemo | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
Michal Jankowski wrote:
A dodatkowo to on chyba malenkie dziecko jest. Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z zadaniem odszkodowania. To zawsze skutkuje. Pozdrawiam, leszek |
|
Data: 2009-10-02 15:07:21 | |
Autor: Jan Kotletty | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
cpt. Nemo pisze:
Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie Może emeryt pozwoliłby sobie na jeżdżenie po zakorkowanych ulicach. Skoro korzystam z banków poprzez Internet, a także z kuriera, który oszczędza mi czasu dojeżdżając do mnie, nie będę tam jeździł osobiście. Przynajmniej do czasu, aż umowa terminowa się nie skończy. Zobaczymy, a nuż ktoś odpowiedzialny się ocknie. Tymczasem sprawy się posunęły naprzód o tyle, że od wczoraj WIEM JUŻ (!!!), kto jest opiekunem mojej instytucji z ramienia ORANGE. Ten mój duży krok okazał się jednak niewystarczający. Nadal nie mam kontaktu z tą osobą. Ma wolne, zdaje się z powodu opieki nad dzieckiem. Wiem już nawet i to, kto jest jej przełożonym. On to ma zadecydować, kto zastąpi nieobecną opiekunkę firmy. Niestety - mimo kilkunastu prób nie złapałem gościa. Chyba sobie wyszedł na dłużej z pracy? Ciekawe jest, skąd o tym wiem. Otóż przyszło mi na myśl, żeby o to zapytać naszą byłą opiekunkę z TP SA. Jako że obie firmy są obecne na tej samej witrynie internetowej. I trafiłem w dziesiątkę! Okazało się, że ten pomysł o uznaniu nas za kluczowych wyszedł właśnie z unifikacji systemów obsługi w obu firmach. Niestety - moja rozmówczyni już od ponad roku nie jest naszą opiekunką i nic mi nie pomogła teraz w odkręceniu tej zaszłości. Podała mi jednak namiary na ww. dwie osoby władne w kwestii opieki nade mną. Jak na razie są to dla mnie osoby takie bardziej wirtualne. Teraz zadzwonię jednak do tej pani z Olsztyna. Uczymy się do końca swoich dni, jak widać. Jan |
|
Data: 2009-10-02 16:45:11 | |
Autor: Borafu | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Jan Kotletty pisze:
cpt. Nemo pisze: Łojeju, przecież wystarczyło wysłać list polecony. To też za trudne? Pozdro -- Borafu |
|
Data: 2009-10-02 16:53:03 | |
Autor: Flo | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Borafu pisze:
Łojeju, przecież wystarczyło wysłać list polecony. I co to da? Moja ostatnia reklamacja w Orange nie doczekała się odpowiedzi, a na poprzednią czekałem 3 miesiące. Efekt.... pomimo jako takiego zadowolenia z usług odchodzę sukcesywnie ze wszystkimi numerami do innej sieci. Pracowałem w Orange i znając od wewnątrz problemy z obsługą klienta odszedłem. Mój ostatni klient w Orange zapragnął włączyć sobie usługi on-line na stronie operatora. Coś poszło nie tak i przez kolejne 10 miesięcy trwały przepychanki aby anulowano zlecenie, które nie zostało zrealizowane, a za to zablokowało wykonywanie operacji na numerze. Klient na swoim numerze nic nie mógł zrobić. Nawet głupiej lojalki nie mógł podpisać. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-10-02 18:06:14 | |
Autor: Borafu | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Flo pisze:
Borafu pisze:No, to zależy od oceny sytuacji, przywiązania do numerów itp. Przy dobrym sformułowaniu treści pisma i braku odpowiedzi otwierają Ci się różne, zamknięte wcześniej drogi, jak choćby odszkodowanie czy zerwanie umowy bez żadnych opłat. Może będzie potrzebny sąd, ale oni też trochę rozumieją i za daleko nie chcą się zwykle zapuścić. Postawienie drugiej strony w sytuacji kiedy to jej zaczyna zależeć zawsze się opłaca. Pozdro -- Borafu |
|
Data: 2009-10-02 18:24:43 | |
Autor: Flo | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Borafu pisze:
przywiązania do numerów itp. To już nie problem Przy dobrym sformułowaniu treści pisma i braku odpowiedzi otwierają Ci się różne, zamknięte wcześniej drogi, jak choćby odszkodowanie czy _zerwanie umowy bez żadnych opłat_. To też już nie problem przy przejściu do innego opa z wielkiej 3. Może będzie potrzebny sąd, ale oni też trochę rozumieją i za daleko nie chcą się zwykle zapuścić. Od czasu jak stopniowo w Orange ustawili się ludzie z Centertela jakość obsługi, oferty itp są na dużo niższym poziomie niż np 2 lata temu. Postawienie drugiej strony w sytuacji kiedy to jej zaczyna zależeć zawsze się opłaca. To fakt. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-10-03 17:59:45 | |
Autor: cpt. Nemo | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha59gd$eo8$2inews.gazeta.pl... jakość obsługi, oferty itp są na dużo niższym poziomie niż np 2 lata temu.Duzo nizszy poziom to sie pojawil jak przejeto IDEE i "ludzie z Centertela" odeszli a na ich miejsce przyszli milosnicy francuskiego zarzadu. I caly czas ow poziom spada. Pozdrawiam, Leszek |
|
Data: 2009-10-03 20:25:46 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Flo wrote:
Tak w kwestii formalnej: a przedtem kto się tam ustawił? Ludzie z PTC czy Polkomtela? :-) M. PS. Dwa lata... Ech, szkoda, że jesteś za młody, żeby pamiętać "poziom" a bardziej pion obsługi na początku Idei... |
|
Data: 2009-10-03 22:05:26 | |
Autor: cpt. Nemo | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:ha84vd$ok3$1news.onet.pl... "poziom" a bardziej pion obsługi na początku Idei... Lacznie z kawa czy herbata w salonach :) Lza sie w oku kreci. Pozdrawiam, Leszek |
|
Data: 2009-10-02 20:38:21 | |
Autor: J.F. | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
On Fri, 02 Oct 2009 15:07:21 +0200, Jan Kotletty wrote:
Tymczasem sprawy się posunęły naprzód o tyle, że od A probowales ty inaczej - zadzwonic do bok, i niech przekaza opiekunowi zeby zadzwonil. Mozna cos wspomniec o 50 aktywacjach :-) J. |
|
Data: 2009-10-03 17:56:22 | |
Autor: cpt. Nemo | |
ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe! | |
Użytkownik "Jan Kotletty" <j.kazmierski@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha4tua$74p$1news.task.gda.pl... cpt. Nemo pisze:osobiscie > odwiedzilbym biuro Orange
To jezdzij tramwajem bedzie szybciaj, jak taka z Ciebie niezdara :) Ja wole siasc na motocykl i w dowolne miejsce Warszawy o dowolnej godzinie dojechac w kilka minut :) Inna sprawa zima, ale wtedy i tak tlok sporo mniejszy, szczegolnie w dni kiedy sypnie z centymetr sniegu, wtedy znowu robi sie luzno na miescie i mozna autkiem szybciorem dojechac : Skoro korzystam z banków poprzez Internet, Acha, jak piszesz juz z rok Ci oszczedzili odcinajac od zarzadzania :) A tak na marginesie to poszukuje firm ktore maja w Orange choc jeden Mix, a juz najlepiej Mix ktory przeniesli z POPa. Szykuje sie fajna aferka :) |
|
Data: 2009-10-02 20:36:07 | |
Autor: J.F. | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
On Thu, 1 Oct 2009 14:38:57 +0200, cpt. Nemo wrote:
A dodatkowo to on chyba malenkie dziecko jest. W Orange tez skutkuje ? Bo w TP to by ci powiedzieli ze jestes nieuprawniony, musi przyjsc prezes z dowodem zeby zlozyc dyspozycje :-) A odszkodowanie .. "na podstawie umowy i regulaminu odszkodowanie nie przysluguje". Bo i za co :-) J. |
|
Data: 2009-10-01 17:11:39 | |
Autor: Flo | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
Michal Jankowski pisze:
LUDZIE!!! Czytajcie ze zrozumieniem i odpowiadajcie do rzeczy!!! Dlatego ode mnie na PW dostał numer tel i mail do koordynatora regionalnego Orange. Swoją droga ciekawe czy pomogło? -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-10-01 19:51:36 | |
Autor: Jan | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
Flo pisze:
Dlatego ode mnie na PW dostał numer tel i mail do koordynatora regionalnego Orange. Dziękuję tą drogą. Dopiero jutro będę miał na to czas. Jeśli już ponad rok minął, miałem możliwość poćwiczyć cnotę cierpliwości. Oczywiście zawiadomię o skutku. Jan |
|
Data: 2009-10-01 17:13:32 | |
Autor: Flo | |
ORANGE? Si, si, bordello! | |
J.F. pisze:
Play czeka :-) Z czym? Z minutą 0,29 w zamian za brak dodatkowych usług dla biznesu? -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |