ORANGE - to są dopiero jajcarze ;)

Data: 2009-08-28 20:49:14
Autor: qwerty
ORANGE - to są dopiero jajcarze ;)
Użytkownik "art_noise" <art_noise@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h78ecl$c42$1@inews.gazeta.pl...
http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,6964878,Chcesz_pogadac__Wyjdz_na_balkon.html

Po prostu rece opadaja co Orange wyprawia. I te tlumaczenia pani rzecznik.

Na szczescie w pazdzierniku konczy mi się lojalka w Orange. Jestem z nimi odkad weszli do Czestochowy (jako jeszcze Idea rzecz jasna). Ale im podziekuje z powodu coraz gorszej jakosci uslug (zasieg, czesto zatkana siec itp).

"Rzecznik przypomina, że miasto już od kilku lat konsekwentnie nie zawiera i nie przedłuża umów na funkcjonowanie nadajników umieszczonych na szkołach lub w ich okolicach."

Dlaczego nie przedłużają mieszczących się na szkołach?

ORANGE - to są dopiero jajcarze ;)