ORANGE znów najgorszy

Data: 2012-03-08 07:31:58
Autor: Gabor
ORANGE znów najgorszy
ciekawy śledczy artykuł pokazujący Polski punkt widzenia:

Czy umowa z operatorem podpisana w styczniu i gwarantująca zniżkę na abonament może stać w ciągu kilku dni - i to bez wiedzy abonenta - umową lutową bez bonusów? W Orange to możliwe. I jeszcze ci wytkną, że informujesz o całej sprawie prasę.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,11297121,Klient_podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

Gabor

Data: 2012-03-08 10:01:07
Autor: jadryś
ORANGE znów najgorszy
W dniu 2012-03-08 07:31, Gabor pisze:
[...]

Ewidentne złamanie prawa przez Orange.. Klient może zerwać taką umowę i zażądać zadość uczynienia za poniesione straty. A tak swoją drogą, ja jako wieloletni klient Orange nie mam krytycznych uwag pod ich adresem.

Data: 2012-03-10 08:20:29
Autor: J.F.
ORANGE znów najgorszy
Dnia Thu, 08 Mar 2012 10:01:07 +0100, jadryś napisał(a):
[...]

No to przeciez dostal. 17 zl .

A tak swoją drogą, ja jako wieloletni klient Orange nie mam krytycznych uwag pod ich adresem.

Pomylki sie wszystkim zdarzaja.

J.

Data: 2012-03-11 12:44:49
Autor: Marek Dyjor
ORANGE znów najgorszy
J.F. wrote:
[...]

Tylko czemu tak strasznie im trudno jest sie przyznać do tej pomyłki :)

Data: 2012-03-11 13:17:48
Autor: J.F.
ORANGE znów najgorszy
Dnia Sun, 11 Mar 2012 12:44:49 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
J.F. wrote:
[...]

Bo tak mamy w systemie. My mamy 10 mln klientow i jak raz na tysiac zdazy sie jakis blad to wiesz
pan ile to jest razem ?

J.

Data: 2012-03-12 11:45:56
Autor: jadryś
ORANGE znów najgorszy
W dniu 2012-03-10 08:20, J.F. pisze:
[...]

Jasne, i do zaakceptowania, zwłaszcza gdy nie są nagminne.

ORANGE znów najgorszy