ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy

Data: 2009-08-26 18:03:47
Autor: vitar
ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy
Wita. Czy ktoś tu inwestuje w orcogroup ? Jutro ma wyjść komunikat. Miejmy nadzieje, że pozytywny :)

Data: 2009-08-26 09:54:38
Autor: mpq
ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy

Nie liczylbym na "kokosy" :)

Pozdrawiam

Data: 2009-08-26 20:34:34
Autor: kroovka
ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy

Nie liczylbym na "kokosy" :)

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
po pierwsze to WLASNIE beda kokosy! : - spolka ma nowych ludzi w zarzadzie i oni wiedza jak sie prowadzi solidny wynajem lokali, nieruchomosci jako calosc, a klasa tych gmachow az wdusza w fotel! np w Budapeszcie ! mogly byc tak przecenione tak cudownie wyremontowane renowacja ozdobione....krolewskie gmachy.

po drugie ta spolka ma przed sobo do konca roku nawet 5-6 krotny wzrost (tzn 500-600% wzrost-by nie bylo niedomowien)-jako wariant ewentualnych klopotow rzedu 15-20%, ale tylko wtedy jesli "ktos SPORY" zechce tak zagrac jak dzisiaj wywalajac z wlasnego rachunku 500 tys akcji Immoeast i walac kurs ponad 10% (placa od tego prowizje rzedy 0,18%) by miec za sekunde te akcje na swoim drugim rachunku w innym biurze makleskim-smieszne gdyby nie kosztem tych ktorzy nim sie spostrzegli to oddali mu swoje okolo 300 tys akcji a "Pan Immo" dokupil zatem nastepne tysiace sztuk okolo 4% taniej niz gdyby nie zastosowal tego tricku.  Brawo za polot-to lubie-tak zagrac wy zwolnic stoplossy...

po trzecie na Oraco takie zagrania jeszcze nie sa potrzebne bo kurs nadal szoruje po dnie.

po czwarte faktycznie trzymam Orco -podobnie jak kiedys ( choc chec gry na innych spolkach mnie znecila i sopro tutejszych wzrostow mi ucieklo) na Immo.
Teraz tego bledu nie robie i sadze ze na koniec roku beda owoce;-)

Nadal na naszym rynku sa okazje niezwykle- ale ta na ORCO gwarantuje duze obroty i latwosc wyjscia z inwestycji.

pozdrawiam
kroovka

Ale tez sa spolki ktore nie maja szans na wiecej niz 10% do konca roku i pytanie-kto tych dretwych facetow ze spolkami bez ikry wpuscil na rynek...?

Data: 2009-08-27 22:51:38
Autor: vitar
ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy
kroovka@poczta.onet.pl pisze:
Nie liczylbym na "kokosy" :)

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

coś tych wyników nie podali ... ogólnie można się martwić np. rynek wywalał dziś papier ... hmmmm hmmmm

Data: 2009-08-28 00:01:15
Autor: kroovka
Net Asset Value at EUR 15 per share
"Net Asset Value at EUR 15 per share"
 tyle oficjalnie i to tez wystasrczy by jutro odrobic dzisiejsza korekte - jednak mam racje

kroovka

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

itd

pozdr
kroovka

Data: 2009-08-28 12:50:29
Autor: vitar
[...]

no szału nie był, zwłaszcza, że dzisiaj rynek na + m a orco - a ja razem z nim ......

Data: 2009-08-28 13:18:52
Autor: kroovka
> [...]
kroovka
> no szału nie był, zwłaszcza, że dzisiaj rynek na + m a orco - a ja razem z nim ......
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
a zatem Ty i ja wiemy lepiej niz inni i to nasza przewaga na skupowanie walorow. Na Immo bylo podobnie jakis czas.
pozdr
kroovka

Data: 2009-08-31 09:46:22
Autor: vitar
[...]

podobnie ? też tak spadało i później się odbiło ?
Kurcze ..

Data: 2009-08-31 13:25:01
Autor: tomasz1125
[...]

dzisiaj  Pamietam podobną rekomendacje autora z czasów kiedy alchemia była po około 20 -
25 zł a kolega pisał o 100 zł i wiecej i się sprawdziło... , wiec może i teraz się sprawdzi czego życze posiadaczą   .Korekta jednak przyszła i zepchneła papier ponizej 40 zł .

--

ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy