ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade

Data: 2011-06-05 12:59:36
Autor: kyte
ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
Witam. Czy ktos stosowal oringi klimatyzacji ogolnie dostepne w internecie. Na aukcjach znajduja sie  zestawy po 240 szt za 65-75 zl. W zwiazku z tym, ze robie maly przeglad klimy chcialem wymienic wszystkie oringi - taki zestaw zalatwi mi sprawe i zostanie duzo w zapasie na pozniej...
Pozdr.

Data: 2011-06-05 13:54:00
Autor: Tomek
ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
Użytkownik "kyte" napisał
[...]

ostatnio musiałem wymienić oring na klimce to mech miał jaki¶ zestaw magneti marelli (zreszt± maszynę też tej samej firmy)

--
Tomek

Data: 2011-06-05 15:13:22
Autor: pm
ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
?
jak to zestawy do klimy to ok
o-ringi musza być z gumy NBR
a standardowe uszczelki mog± być ze zwykłej gumy.

Data: 2011-06-05 17:33:58
Autor: kyte
ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
dokladnie to myslalem o czyms takim

http://www.tinyurl.pl/?PaftjjaU

Data: 2011-06-05 18:39:48
Autor: pm
ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
?wygl±da ze OK

ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade