ORLEN ON po 5,45!!!

Data: 2012-07-01 16:28:57
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W szoku jestem! Dzisiaj w Miedzyrzeczu na Orlenie cena regularna ON wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem 5,45PLN/1l ON.
U Was tez tak paliwo stanialo?
--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-01 16:44:08
Autor: Arbiter
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ff05ea8$1news.home.net.pl...
 Tak wiec sumarycznie zaplacilem 5,45PLN/1l ON.
U Was tez tak paliwo stanialo?

u nas taniej. Warszawa - Bliska, normalna cena 5,43, i tez byłem miło zaskoczony zniżką 10gr za gotówkę. Szkoda że tego nie reklamują... Akurat fuksem miałem kasę i zapłaciłem po 5,33PLN/L gnojówki

Data: 2012-07-01 18:10:22
Autor: Docent Zylber
ORLEN ON po 5,45!!!
u nas taniej. Warszawa - Bliska, normalna cena 5,43, i tez byłem miło

to przez Euro 2012, kolejna alkcjea polityczna

jk

Data: 2012-07-01 16:58:08
Autor: PiteR
ORLEN ON po 5,45!!!
na  ** p.m.s **  venioo@interia.pl pisze tak:

U Was tez tak paliwo stanialo?

Tak :)

Nawet jak w Polsce tanieje to w Olsztynie jest drogo. Tym razem na Neste miła niespodzianka.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-07-01 17:17:04
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Sun, 01 Jul 2012 16:28:57 +0200, "venioo@interia.pl"
<venioo@interia.pl> wrote:

U Was tez tak paliwo stanialo?

Wczoraj na Neste przy ursynowski Leklerku ON po 5,42.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-01 18:16:33
Autor: Gryngol
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 16:28, venioo@interia.pl pisze:
[...]

W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że za drogo.

pozdrawiam

Data: 2012-07-01 18:54:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 18:16, Gryngol pisze:
[...]

Normalny poziom to był gdy kupiłem 307-kę. Z ceną oscylującą wokół 4zł/litr.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-01 19:09:11
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 16:54:23 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Normalny poziom to był z ceną około 2,50.
;-)

--
Bydlę

Data: 2012-07-01 19:15:43
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Sun, 1 Jul 2012 19:09:11 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Normalny poziom to był z ceną około 2,50.
;-)

Przebijam, normalny poziom cen ON to był wtedy, gdy kosztował 1,99 za
litr.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-01 19:18:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:15, jerzu pisze:
[...]

Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o początku 2010r. Zimą tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

Data: 2012-07-01 19:29:47
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 19:18:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o początku 2010r. Zimą tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

W 2008 ON Ultimate na BP był po 3,50 :P

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

Data: 2012-07-01 20:01:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:29, Myjk pisze:
Sun, 01 Jul 2012 19:18:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o
początku 2010r. Zimą tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

W 2008 ON Ultimate na BP był po 3,50 :P

To i tak do bydlęciowego 2,5, czy jerzowego 1,99 daleko. :P

Data: 2012-07-01 21:23:14
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 20:01:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
To i tak do bydlęciowego 2,5, czy jerzowego 1,99 daleko. :P

Biorąc pod uwagę, że wolacy życzyli polakom paliwa po 10 zł, to i tak jest nieźle. :P

Data: 2012-07-01 23:11:54
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny _gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-07-01 23:21:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Hmm. Tylko, że moje wspomniane 2,5 roku, ma nieco inny wydźwięk.
Ile zarabiałeś (lub ile wynosiła średnia krajowa), gdy za ON płaciłeś 2,50zł? :>

Data: 2012-07-01 23:34:28
Autor: Cavallino
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Hmm. Tylko, że moje wspomniane 2,5 roku, ma nieco inny wydźwięk.
Ile zarabiałeś (lub ile wynosiła średnia krajowa), gdy za ON płaciłeś 2,50zł? :>

Ja podobnie.

Data: 2012-07-02 11:46:58
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!

On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Wiesz, nie każdy pracuje w takiej firmie, która podnosi płace wraz ze wzrostem cen paliw...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-07-02 12:07:08
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Witam

Wiecej niz w tej chwili ... A srednia krajowa to mozna sobie wetknac ... wychodzac z psem na spacer to ja i pies mamy srednio po 3 nogi. I nie ma sie co brandzlowac spadkiem ceny o 20 gr bo za chwile przp... kolejna podwyzke do 7 PLN i mozemy sie co najwyzej poplakac.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-02 12:07:46
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Mon, 02 Jul 2012 12:07:08 +0200, Xiant
bo za chwile przp... kolejna podwyzke do 7 PLN i mozemy sie co najwyzej poplakac.

Kto, Tusk czy Kaczyński, a może razem?
No i nie krępuj się, daj bez kozery dyszkę!

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-02 12:37:43
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 12:07, Myjk pisze:
[...]

Polityk mi obojetny ... kto by nie byl u zloba i tak jest syf. Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN, legenradnych juz "pieciu zlotych" tez miala nie przebic i co ?
Kontrakty na rope tanieja wiec i cena gotowego paliwa musiala nieco spasc tyle, ze tutaj 60% ceny na stacji to akcyzy i podatki wiec nie ma sie co podniecac, ze 30 groszy w dol polecialo.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-02 19:29:40
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant <xiant@gazeta.pl> wrote:

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN

Gdzie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-03 10:40:09
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 19:29, jerzu pisze:
On Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant <xiant@gazeta.pl> wrote:

Cena do
niedawna oscylowala ponad 6 PLN

Gdzie?

Witam

Myslowice, stacja BP obok dawnej kopalni o tej samej nazwie, cena PB98 6,20 teraz spadlo na 5,97. W Sosnowcu BP obok teatru Zaglebia z 6,17 spadlo do 5,95 a on z 6,02 do 5,78. Wiec kilkoma groszami w dol naprawde sie nie podniecam.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-03 07:46:15
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant
Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

legenradnych juz "pieciu zlotych" tez miala nie przebic i co ?

Paliwo jest surowcem bardzo podatnym na sytuację na rynku. Popyt jest coraz
większy, a zasobów mniej z każdym dniem. Nie wiem zatem kto tak twierdził,
zapewne jakiś wyjątkowy "specjalista".

Kontrakty na rope tanieja wiec i cena gotowego paliwa musiala nieco spasc tyle, ze tutaj 60% ceny na stacji to akcyzy i podatki

Czy od stycznia 2008, kiedy to ulepszony ON na BP kosztował 3.45, podatki się zmieniły jakoś drastycznie, że teraz tak cena skoczyła?
Ustalmy, podatki były, są i będą. Wszędzie. Podatki nie mają wpływu na cenę
surowca, tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.
i podatki wiec nie ma sie co podniecac, ze 30 groszy w dol polecialo.

Nikt się nie podnieca, co najwyżej prześmiewa -- bo jak to możliwe że w
"tuskmenstanie" takie rzeczy sa moĹźliwe jak spadek ceny paliwa? --
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-03 10:42:18
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 07:46, Myjk pisze:
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

Witam

Owszem ciekawa :P

Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

Myslowice, Sosnowiec.

[...]

Podniesiono akcyze, podniesiono VAT ... Kolega wrocil z Ksiezyca ?

To akurat racja :))

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-03 12:50:06
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-03 05:46:15 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

Podatki nie mają wpływu na cenę
surowca,

Nie spotkałem się z takim twierdzeniem (ale nie wszędzie bywam).

tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.

Za to spotykam się z tezą, że procentowy podatek nałożony na surowiec ma znaczący wpływ na cenę końcowego produktu.

--
Bydlę

Data: 2012-07-04 09:53:14
Autor: Jakub Witkowski
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 07:46, Myjk pisze:
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

E tam. Oscylowała -> zmieniała się cyklicznie. Ponad -> stale ponad pewnym poziomem.
Np. jeśli zmiany były pomiędzy 5.10 a 5.50, a ktoś powie "oscylowała ponad 5",
to nie będzie może zbyt dokładny, ale też nie będzie w błędzie...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2012-07-07 03:58:07
Autor: Excite
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 12:07, Myjk pisze:
Kto, Tusk czy Kaczyński, a może razem?

Są z tej samej piaskownicy więc chyba razem się bawią.

No i nie krępuj się, daj bez kozery dyszkę!

Spokojnie... może będzie i dyszka. Tylko stopniowo i z obniżkami co jakiś czas. To się naród może nie połapie i będzie jeszcze cieszył z obniżek kiedy pomiędzy nimi będą wielokrotnie większe podwyżki. Oczywiście płaca bez zmian. W końcu Chiny w Europie też są potrzebne dla dobra większości.

Data: 2012-07-01 23:27:29
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
_gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

LPG
47gr

Data: 2012-07-01 23:42:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
ORLEN ON po 5,45!!!
Hello nazgul,

Sunday, July 1, 2012, 11:27:29 PM, you wrote:

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
_gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

LPG
47gr

NoPb95 - 2.11PLN

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-02 08:04:08
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

eeee nie
Pb to 1,65
jakoś tak 97r ?

Data: 2012-07-02 09:24:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
ORLEN ON po 5,45!!!
Hello nazgul,

Monday, July 2, 2012, 8:04:08 AM, you wrote:

[...]

Nadal jeździsz samochodem kupionyhm w 1997 roku?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-02 10:15:56
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

Nadal jeĹşdzisz samochodem kupionyhm w 1997 roku?

"gdy kupowaliśmy pojazd zasilany danym typem paliwa"
dokładasz dodatkowe warunki?

Data: 2012-07-02 06:29:22
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Sun, 1 Jul 2012 23:11:54 +0200, Bydlę napisał(a):
[...]

No, jak zagazowalem sierre, to wkrotce gaz podrozal, pamietam ze skoczyl na
~1.70, a benzyna byla w okolicach 3.40. Gazu pali wiecej, silnik nie
ciagnie - i sie zastanawialem po co mi to gazowanie bylo...

Silnik udalo sie doregulowac i odzyskal wigor, gaz spadl w okolice
zlotowki, jak sie zebraly 3 osoby na narty to skladka na paliwo byla po 10
zl ... ech, to se ne wrati :-(

A moze by tak auto na prad ? :-)

J.

Data: 2012-07-01 23:33:55
Autor: Cavallino
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3d11v75iolhio9ltrn59ea4j10c64843ne@4ax.com...
[...]

Przebijam, normalnie było gdy Pb95 kosztowała koło 1.60.

Data: 2012-07-01 23:35:55
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 23:33, Cavallino pisze:

[...]

fakt
wtedy jeździłem skodą 105, która spalała jakieś 6L jechała max 90km/h
ale tankowanie jakoś nie bolało

Data: 2012-07-05 12:42:31
Autor: Irek N.
ORLEN ON po 5,45!!!
fakt
wtedy jeździłem skodą 105, która spalała jakieś 6L jechała max 90km/h
ale tankowanie jakoś nie bolało

Raczysz żartować, mnie moja 105L nigdy, ale to nigdy nie spadła poniżej 9 w mieście, a miałem ją 13 lat, od nowości. :)
Pamiętam za to, że za paliwo płaciłem 1.40 (nie wiem dlaczego akurat taką cenę zapamiętałem) i że tankując za 30PLN jeździłem tydzień!
To były przedziwne czasy, dla mnie oczywiście. A ile razy wysłuchałem "zatankuj do pełna, bo znów gdzieś staniemy!" to nie wspomnę :)

__
Irek.N.

Data: 2012-07-01 18:59:57
Autor: elmer radi radisson
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 18:16, Gryngol wrote:

W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Nie sadze. Napewno moze byc jeszcze taniej, tylko wtedy koncerny
by sie nie odkuly, tak jak wlasnie teraz, spijajac smietanke z wysokiej marzy. Jesli ktos chce protestowac przed stacjami paliw, to lepszego
powodu jeszcze nie bylo ;)

http://wyborcza.pl/1,75478,12019379,Dlaczego_paliwa_w_Polsce_nie_tanieja_.html

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-01 19:29:24
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Dokładnie! Protesty jednak przyniosły pożądany efekt!!

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 19:40:21
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:29, DoQ pisze:
W dniu 01-07-2012 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Dokładnie! Protesty jednak przyniosły pożądany efekt!!

Myslisz ze to przez protesty?

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-01 19:46:56
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 19:40, venioo@interia.pl pisze:
Dokładnie! Protesty jednak przyniosły pożądany efekt!!
Myslisz ze to przez protesty?

Protesty + Jarosław = tanie paliwo
TUSK GDZIE TWUJ MUSK??

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 10:45:01
Autor: Jakub Witkowski
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:46, DoQ pisze:

Myslisz ze to przez protesty?

Protesty + Jarosław = tanie paliwo

Nie ma to jak protestować w starannie wybranym momencie - efekt murowany ;)

Data: 2012-07-01 19:50:54
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 19:40:21 +0200, venioo@interia.pl
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że za drogo.
Dokładnie! Protesty jednak przyniosły pożądany efekt!!
Myslisz ze to przez protesty?

No ba! Proste. Tylko w ten sposób Tusk mógł się ugiąć. W jedności siła rodacy! --

Data: 2012-07-07 03:45:21
Autor: Excite
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Oczywiście, to przecież prawie darmo. Cieszmy się i radujmy bo paliwo u nas stało się bardzo tanie. Jeśli dodać ze w Polsce żyje się bardzo bezpiecznie a ludzie są szczęśliwi to możemy powiedzieć wręcz że żyjemy w raju. Dziękujmy więc że wspaniałe Ekipy Rządzące były w stanie zapewnić nam ten dobrobyt. Aż strach pomyśleć jak dobrze będzie za 5 lat, z dobrobytu będzie można oszaleć.

Data: 2012-07-01 19:08:30
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 14:28:57 +0000, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

[...]

Tak, w Katowicach na Orlenie przy Bogucickiej bez promocji żądali 5,42...

--
Bydlę

Data: 2012-07-02 07:47:13
Autor: Michał Paszek
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:08, Bydlę pisze:

Tak, w Katowicach na Orlenie przy Bogucickiej bez promocji żądali 5,42...

Gdzie przy Bogucickiej masz Orlena? Jest Bliska w ciągu Roździeńskiego/Bagienna, a Orlen na Murckowskiej :)

Data: 2012-07-16 20:52:53
Autor: Michał Paszek
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 07:47, Michał Paszek pisze:
W dniu 2012-07-01 19:08, Bydlę pisze:

Tak, w Katowicach na Orlenie przy Bogucickiej bez promocji żądali 5,42...

Gdzie przy Bogucickiej masz Orlena? Jest Bliska w ciągu
Roździeńskiego/Bagienna, a Orlen na Murckowskiej :)

Dementuję. Musieli niedawno zmienić markę. Rzeczywiście jest tam Orlen.

Data: 2012-07-01 19:59:17
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

spoko
akurat w piątek ropa zdrożała o >8%
więc zaraz będzie powód do podwyżek.

Data: 2012-07-01 20:05:37
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:59, nazgul pisze:

spoko
akurat w piątek ropa zdrożała o >8%
więc zaraz będzie powód do podwyżek.

No to pewnie zaraz koledzy DoQ i Myjk napisza, ze to wina płemieła ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-01 20:21:08
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 20:05, venioo@interia.pl pisze:
No to pewnie zaraz koledzy DoQ i Myjk napisza, ze to wina płemieła ;)

Oczywiście, a czyja to wina jak nie premiera rządu???

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 20:01:12
Autor: Vlad The Ripper
ORLEN ON po 5,45!!!

[...]

Dziś w Magnuszewie tankowałem po 5,39. W stolicy na łukoilu w Piasecznie i na Połczyńskiej po 5,42, na neste na Łopuszańskiej i Kleszczowej było chyba 5,43.

Data: 2012-07-01 21:03:16
Autor: to
ORLEN ON po 5,45!!!
begin Vlad The Ripper
Dziś w Magnuszewie tankowałem po 5,39. W stolicy na łukoilu w Piasecznie
i na Połczyńskiej po 5,42, na neste na Łopuszańskiej i Kleszczowej było
chyba 5,43.

Trzy razy dzisiaj tankowałeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-01 23:22:38
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 23:03, to pisze:
Dziś w Magnuszewie tankowałem po 5,39. W stolicy na łukoilu w Piasecznie
i na Połczyńskiej po 5,42, na neste na Łopuszańskiej i Kleszczowej było
chyba 5,43.
Trzy razy dzisiaj tankowałeś?

Widać że jeździsz priusem.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 21:24:38
Autor: to
ORLEN ON po 5,45!!!
begin DoQ
[...]

Sorry, źle policzyłem, tankował cztery razy!

To wszystko z tych emocji, ale dobrze chociaż, że Włosi wygrali w tym finale! --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 12:56:01
Autor: Vlad The Ripper
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsqduk$e7q$67usenet.news.interia.pl...
begin Vlad The Ripper

Dziś w Magnuszewie tankowałem po 5,39. W stolicy na łukoilu w Piasecznie
i na Połczyńskiej po 5,42, na neste na Łopuszańskiej i Kleszczowej było
chyba 5,43.

Trzy razy dzisiaj tankowałeś?

Pisane w pośpiechu i niejasno wyszło. Tankowałem raz, na pierwszej podanej stacji. Na kolejnych stacjach tylko zwracałem uwagę na ceny, bo często z nich korzystam.

Data: 2012-07-01 21:45:10
Autor: 'Tom N'
ORLEN ON po 5,45!!!
Vlad The Ripper w <news:jsq37g$cmd$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Stacja na wylocie w stronę DC? Zacna stacja to jest, tankujesz za 180,
dajesz 200 i wydają 120 reszty... --
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-02 12:54:15
Autor: Vlad The Ripper
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:120701.214510.pms.2790int.dyndns.org.invalid...
[...]

To ta. :) Gość wlał mi paliwo, odmierzając tak, że dystrybutor pokazał 275zł, a jak płaciłem kartą to było na rachunku 270zł. Zauważyłem jak już odjechałem. Może promocja taka. :)
Zresztą ten ich dystrybutor to moim zdaniem operuje na jakichś mniejszych litrach. Bo jakoś niemożliwe by nalać ponad 51, jak nie pali mi się rezerwa. :)

Data: 2012-07-01 21:04:41
Autor: to
ORLEN ON po 5,45!!!
begin venioo@interia.pl
U Was tez tak paliwo stanialo?

Ja dzisiaj tankowałem po 4,50, ale trochę siarką jechało!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-01 23:33:11
Autor: Cavallino
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ff05ea8$1@news.home.net.pl...
[...]

Ostatnio tankowałem w Dolsku na Bliskiej za 5.42.

Data: 2012-07-01 21:45:35
Autor: to
ORLEN ON po 5,45!!!
begin Cavallino
Ostatnio tankowałem w Dolsku na Bliskiej za 5.42.

I jak, smakowało? Zagrycha była? :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 06:23:47
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Sun, 01 Jul 2012 16:28:57 +0200, venioo@interia.pl napisał(a):
[...]

Stanialo. W Lesznie wczoraj mozna bylo 5.45 na szyldzie zobaczyc.

J.

Data: 2012-07-02 10:22:57
Autor: Lukasz
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

Dziś przejeżdżałem koło Orlena w Jelczu-Laskowicach (koło Wrocławia) - ON po 5,17zł

Lukasz

Data: 2012-07-03 00:13:02
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Mon, 02 Jul 2012 10:22:57 +0200, Lukasz napisał(a):
[...]

eee - chyba ktos sie pomylil. 5.47 to by moglo byc.

J.

Data: 2012-07-03 08:19:22
Autor: Lukasz
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 00:13, J.F. pisze:

Dziś przejeżdżałem koło Orlena w Jelczu-Laskowicach (koło Wrocławia) -
ON po 5,17zł

eee - chyba ktos sie pomylil.
5.47 to by moglo byc.

tam się nie mylą, tam zawsze jest najtaniej - zawsze jak pracuję w tamtej okolicy to tam tankuję (choć niestety rzadko to się zdarza)
Z resztą z tego co pamiętam to same produkty typu cola też tańsze niż na innych orlenach

Lukasz

Data: 2012-07-03 20:51:57
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Tue, 03 Jul 2012 08:19:22 +0200, Lukasz napisał(a):
[...]

Dzis tankowalem na Neste po 5.42, i to jest chyba najtansza stacja od Olawy
do Wroclawia. W 5.37 bym uwierzyl, ale 5.17 to chyba za wode :-)

Data: 2012-07-04 09:24:57
Autor: Lukasz
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 20:51, J.F. pisze:
[...]

jak jeździsz do Oławy to przejedź raz przez Jelcz i sprawdź cenę- jakby co lokalizacja: http://tnij.org/rask . Ja tam tankowałem sporo razy, zawsze taniej niż w okolicy, samo paliwo w normie, tankowałem tam każde auto jakie miałem - 1,5DcI, 2,0TDI, 1,9TDI, 2,5TDI.

Lukasz

Data: 2012-07-04 14:25:21
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Tue, 3 Jul 2012 20:51:57 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W 5.37 bym uwierzyl, ale 5.17 to chyba za wode :-)

5.39 to była na Shellu w łodzi w zeszłym tygodniu. Mam kupon znizkowy
z Lidla co daje cenę 5,24.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-05 13:07:04
Autor: neoniusz
ORLEN ON po 5,45!!!

http://cenapaliw.pl/?o=&m=d&l=0&k=0

Data: 2012-07-05 20:38:02
Autor: J.F
ORLEN ON po 5,45!!!
Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości
[...]

No to cos dziwnego sie dzieje.
We wroclawiu i okolicach - raczej 5.40-5.50.
Ale w Tesco wczoraj - juz 5.29.

Jesli to prawda z tym Jelczem .. to rozrzuty sa gigantyczne bym rzekl ....

J.

Data: 2012-07-05 21:42:15
Autor: Michoo
ORLEN ON po 5,45!!!
On 05.07.2012 20:38, J.F wrote:
[...]

~6% to dla ciebie "gigantyczny rozrzut"?

Michoo

Data: 2012-07-05 22:34:39
Autor: neoniusz
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 05.07.2012 22:23, J.F. pisze:
[...]

No raczej nie. Np. miedzy Krakowem a "dolnym" Podkarpaciem jest przewaznie 10% roznicy w cenie paliwa.

Data: 2012-07-05 22:42:54
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Thu, 05 Jul 2012 22:34:39 +0200, neoniusz napisał(a):
[...]

A tu mowa o obszarze 30 km ..

J.

Data: 2012-07-05 22:44:30
Autor: 'Tom N'
ORLEN ON po 5,45!!!
J.F. w <news:te84vdlaw0d5$.16o2qdu95vf60$.dlg40tude.net>:

[...]

Na obszarze to możesz sobie rzepak posiać, ale na 30 km raczej nie bardzo

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-05 22:47:21
Autor: neoniusz
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 05.07.2012 22:42, J.F. pisze:
[...]

W samym Krakowie - np. miedzy Auchan i Statoilem tez jest roznica 6% (5,25 i 5,62 zl). A sa oddalone o 5 km.

Data: 2012-07-05 22:14:49
Autor: neoniusz
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 05.07.2012 20:38, J.F pisze:
[...]

Teraz juz pokazuje cene z dzis... Jeszcze rano byla cena z wczoraj - 5,17 zl.

Data: 2012-07-06 20:58:56
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-05 20:38, J.F pisze:
Ale w Tesco wczoraj - juz 5.29.

W Swadzimiu w Auchan 5,29 dzisiaj i wczoraj widzialem.
U mnie 70km dalej juz 5,50-5,69.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-02 12:07:01
Autor: Chris
ORLEN ON po 5,45!!!
venioo@interia.pl nabazgrał(a):

[...]

Poczekaj chwilkę i znowu podskoczy ... zaczeło się kolejne embargo na  ropę i giełda od razu zareagowała z 77usd na 85usd w parę min .. żegnajcie tanie wakacje :(

Data: 2012-07-02 20:54:09
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 12:07, Chris pisze:
[...]

No ale ja sie ciesze bo juz pod 6 podchodzilo, to prawie 10% stanialo :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-03 20:52:46
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Mon, 2 Jul 2012 12:07:01 +0200, Chris napisał(a):
Poczekaj chwilkę i znowu podskoczy ... zaczeło się kolejne embargo na  ropę i giełda od razu zareagowała z 77usd na 85usd w parę min .. żegnajcie tanie wakacje :(

Mozna skorzystac z okazji i kanisterek nalac :-)

J.

Data: 2012-07-03 21:05:59
Autor: anacron
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

Dziś gdzieś na trasie widziałem 5.34 ON na Lukoil. U mnie 5.51 od Orlenu
po Shell poprzez BP i Statoil.

Data: 2012-07-04 14:26:09
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Tue, 03 Jul 2012 21:05:59 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Dziś gdzieś na trasie widziałem 5.34 ON na Lukoil. U mnie 5.51 od Orlenu
po Shell poprzez BP i Statoil.

Po prostu mieszkasz za blisko Płocka :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-16 23:04:00
Autor: anacron
ORLEN ON po 5,45!!!
wrote:

Dziś gdzieś na trasie widziałem 5.34 ON na Lukoil. U mnie 5.51 od Orlenu
po Shell poprzez BP i Statoil.

Po prostu mieszkasz za blisko Płocka :)

Ja wiem, logika podpowiada, że im bliżej producenta, tym mniejsze koszty
transportu, tym czasem najdrożej jest w Płocku, znaczy drożej niż u nas
50km dalej.

ORLEN ON po 5,45!!!