ORLEN ON po 5,45!!!

Data: 2012-07-01 18:16:33
Autor: Gryngol
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 16:28, venioo@interia.pl pisze:
W szoku jestem! Dzisiaj w Miedzyrzeczu na Orlenie cena regularna ON
wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem
5,45PLN/1l ON.
     U Was tez tak paliwo stanialo?

W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że za drogo.

pozdrawiam

Data: 2012-07-01 18:54:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 18:16, Gryngol pisze:
[...]

Normalny poziom to był gdy kupiłem 307-kę. Z cen± oscyluj±c± wokół 4zł/litr.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-01 19:09:11
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 16:54:23 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Normalny poziom to był z cen± około 2,50.
;-)

--
Bydlę

Data: 2012-07-01 19:15:43
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Sun, 1 Jul 2012 19:09:11 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Normalny poziom to był z cen± około 2,50.
;-)

Przebijam, normalny poziom cen ON to był wtedy, gdy kosztował 1,99 za
litr.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-01 19:18:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:15, jerzu pisze:
[...]

Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o pocz±tku 2010r. Zim± tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

Data: 2012-07-01 19:29:47
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 19:18:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o początku 2010r. Zimą tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

W 2008 ON Ultimate na BP był po 3,50 :P

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

Data: 2012-07-01 20:01:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:29, Myjk pisze:
Sun, 01 Jul 2012 19:18:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

Panowie. Ale Wy się licytujecie cenami sprzed... 10 lat? Ja mówię o
pocz±tku 2010r. Zim± tankowałem po 3.90, 4.04, itp.

W 2008 ON Ultimate na BP był po 3,50 :P

To i tak do bydlęciowego 2,5, czy jerzowego 1,99 daleko. :P

Data: 2012-07-01 21:23:14
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 20:01:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
To i tak do bydlęciowego 2,5, czy jerzowego 1,99 daleko. :P

Biorąc pod uwagę, że wolacy życzyli polakom paliwa po 10 zł, to i tak jest nieźle. :P

Data: 2012-07-01 23:11:54
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny _gdy_kupowali¶my_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-07-01 23:21:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Hmm. Tylko, że moje wspomniane 2,5 roku, ma nieco inny wydĽwięk.
Ile zarabiałe¶ (lub ile wynosiła ¶rednia krajowa), gdy za ON płaciłe¶ 2,50zł? :>

Data: 2012-07-01 23:34:28
Autor: Cavallino
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

Hmm. Tylko, że moje wspomniane 2,5 roku, ma nieco inny wydĽwięk.
Ile zarabiałe¶ (lub ile wynosiła ¶rednia krajowa), gdy za ON płaciłe¶ 2,50zł? :>

Ja podobnie.

Data: 2012-07-02 11:46:58
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!

On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Wiesz, nie każdy pracuje w takiej firmie, która podnosi płace wraz ze wzrostem cen paliw...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-07-02 12:07:08
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 17:18:38 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Witam

Wiecej niz w tej chwili ... A srednia krajowa to mozna sobie wetknac ... wychodzac z psem na spacer to ja i pies mamy srednio po 3 nogi. I nie ma sie co brandzlowac spadkiem ceny o 20 gr bo za chwile przp... kolejna podwyzke do 7 PLN i mozemy sie co najwyzej poplakac.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-02 12:07:46
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Mon, 02 Jul 2012 12:07:08 +0200, Xiant
bo za chwile przp... kolejna podwyzke do 7 PLN i mozemy sie co najwyzej poplakac.

Kto, Tusk czy Kaczyński, a może razem?
No i nie krępuj się, daj bez kozery dyszkę!

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-02 12:37:43
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 12:07, Myjk pisze:
[...]

Polityk mi obojetny ... kto by nie byl u zloba i tak jest syf. Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN, legenradnych juz "pieciu zlotych" tez miala nie przebic i co ?
Kontrakty na rope tanieja wiec i cena gotowego paliwa musiala nieco spasc tyle, ze tutaj 60% ceny na stacji to akcyzy i podatki wiec nie ma sie co podniecac, ze 30 groszy w dol polecialo.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-02 19:29:40
Autor: jerzu
ORLEN ON po 5,45!!!
On Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant <xiant@gazeta.pl> wrote:

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN

Gdzie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-03 10:40:09
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 19:29, jerzu pisze:
On Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant <xiant@gazeta.pl> wrote:

Cena do
niedawna oscylowala ponad 6 PLN

Gdzie?

Witam

Myslowice, stacja BP obok dawnej kopalni o tej samej nazwie, cena PB98 6,20 teraz spadlo na 5,97. W Sosnowcu BP obok teatru Zaglebia z 6,17 spadlo do 5,95 a on z 6,02 do 5,78. Wiec kilkoma groszami w dol naprawde sie nie podniecam.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-03 07:46:15
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant
Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

legenradnych juz "pieciu zlotych" tez miala nie przebic i co ?

Paliwo jest surowcem bardzo podatnym na sytuacjÄ™ na rynku. Popyt jest coraz
większy, a zasobów mniej z każdym dniem. Nie wiem zatem kto tak twierdził,
zapewne jakiĹ› wyjÄ…tkowy "specjalista".

Kontrakty na rope tanieja wiec i cena gotowego paliwa musiala nieco spasc tyle, ze tutaj 60% ceny na stacji to akcyzy i podatki

Czy od stycznia 2008, kiedy to ulepszony ON na BP kosztował 3.45, podatki się zmieniły jakoś drastycznie, że teraz tak cena skoczyła?
Ustalmy, podatki były, są i będą. Wszędzie. Podatki nie mają wpływu na cenę
surowca, tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.
i podatki wiec nie ma sie co podniecac, ze 30 groszy w dol polecialo.

Nikt się nie podnieca, co najwyżej prześmiewa -- bo jak to możliwe że w
"tuskmenstanie" takie rzeczy sa moĹĽliwe jak spadek ceny paliwa? --
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-03 10:42:18
Autor: Xiant
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 07:46, Myjk pisze:
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

Witam

Owszem ciekawa :P

Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

Myslowice, Sosnowiec.

[...]

Podniesiono akcyze, podniesiono VAT ... Kolega wrocil z Ksiezyca ?

To akurat racja :))

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-03 12:50:06
Autor: Bydlę
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-03 05:46:15 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

Podatki nie maj± wpływu na cenę
surowca,

Nie spotkałem się z takim twierdzeniem (ale nie wszędzie bywam).

tak samo jak i rz±d -- choć populi¶ci tak wykrzykuj±, a co większe
jelenie to łykaj± i powielaj±, żeby im było łatwiej życie znie¶ć.

Za to spotykam się z tez±, że procentowy podatek nałożony na surowiec ma znacz±cy wpływ na cenę końcowego produktu.

--
Bydlę

Data: 2012-07-04 09:53:14
Autor: Jakub Witkowski
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-03 07:46, Myjk pisze:
Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

E tam. Oscylowała -> zmieniała się cyklicznie. Ponad -> stale ponad pewnym poziomem.
Np. jeśli zmiany były pomiędzy 5.10 a 5.50, a ktoś powie "oscylowała ponad 5",
to nie będzie może zbyt dokładny, ale też nie będzie w błędzie...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2012-07-07 03:58:07
Autor: Excite
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-02 12:07, Myjk pisze:
Kto, Tusk czy Kaczyński, a może razem?

S± z tej samej piaskownicy więc chyba razem się bawi±.

No i nie krępuj się, daj bez kozery dyszkę!

Spokojnie... może będzie i dyszka. Tylko stopniowo i z obniżkami co jaki¶ czas. To się naród może nie połapie i będzie jeszcze cieszył z obniżek kiedy pomiędzy nimi będ± wielokrotnie większe podwyżki. Oczywi¶cie płaca bez zmian. W końcu Chiny w Europie też s± potrzebne dla dobra większo¶ci.

Data: 2012-07-01 23:27:29
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
_gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

LPG
47gr

Data: 2012-07-01 23:42:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
ORLEN ON po 5,45!!!
Hello nazgul,

Sunday, July 1, 2012, 11:27:29 PM, you wrote:

Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
_gdy_kupowali¶my_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
:-)

LPG
47gr

NoPb95 - 2.11PLN

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-02 08:04:08
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

eeee nie
Pb to 1,65
jakoĹ› tak 97r ?

Data: 2012-07-02 09:24:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
ORLEN ON po 5,45!!!
Hello nazgul,

Monday, July 2, 2012, 8:04:08 AM, you wrote:

[...]
jako¶ tak 97r ?

Nadal jeĽdzisz samochodem kupionyhm w 1997 roku?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-02 10:15:56
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
[...]

Nadal jeĹşdzisz samochodem kupionyhm w 1997 roku?

"gdy kupowaliśmy pojazd zasilany danym typem paliwa"
dokładasz dodatkowe warunki?

Data: 2012-07-02 06:29:22
Autor: J.F.
ORLEN ON po 5,45!!!
Dnia Sun, 1 Jul 2012 23:11:54 +0200, Bydlę napisał(a):
[...]

No, jak zagazowalem sierre, to wkrotce gaz podrozal, pamietam ze skoczyl na
~1.70, a benzyna byla w okolicach 3.40. Gazu pali wiecej, silnik nie
ciagnie - i sie zastanawialem po co mi to gazowanie bylo...

Silnik udalo sie doregulowac i odzyskal wigor, gaz spadl w okolice
zlotowki, jak sie zebraly 3 osoby na narty to skladka na paliwo byla po 10
zl ... ech, to se ne wrati :-(

A moze by tak auto na prad ? :-)

J.

Data: 2012-07-01 23:33:55
Autor: Cavallino
ORLEN ON po 5,45!!!

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3d11v75iolhio9ltrn59ea4j10c64843ne@4ax.com...
[...]

Przebijam, normalnie było gdy Pb95 kosztowała koło 1.60.

Data: 2012-07-01 23:35:55
Autor: nazgul
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 23:33, Cavallino pisze:

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:3d11v75iolhio9ltrn59ea4j10c64843ne@4ax.com...
On Sun, 1 Jul 2012 19:09:11 +0200, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Normalny poziom to był z ceną około 2,50.
;-)

Przebijam, normalny poziom cen ON to był wtedy, gdy kosztował 1,99 za
litr.

Przebijam, normalnie było gdy Pb95 kosztowała koło 1.60.

fakt
wtedy jeździłem skodą 105, która spalała jakieś 6L jechała max 90km/h
ale tankowanie jakoś nie bolało

Data: 2012-07-05 12:42:31
Autor: Irek N.
ORLEN ON po 5,45!!!
fakt
wtedy jeździłem skodą 105, która spalała jakieś 6L jechała max 90km/h
ale tankowanie jakoś nie bolało

Raczysz żartować, mnie moja 105L nigdy, ale to nigdy nie spadła poniżej 9 w mieście, a miałem ją 13 lat, od nowości. :)
Pamiętam za to, że za paliwo płaciłem 1.40 (nie wiem dlaczego akurat taką cenę zapamiętałem) i że tankując za 30PLN jeździłem tydzień!
To były przedziwne czasy, dla mnie oczywiście. A ile razy wysłuchałem "zatankuj do pełna, bo znów gdzieś staniemy!" to nie wspomnę :)

__
Irek.N.

Data: 2012-07-01 18:59:57
Autor: elmer radi radisson
ORLEN ON po 5,45!!!
On 2012-07-01 18:16, Gryngol wrote:

W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Nie sadze. Napewno moze byc jeszcze taniej, tylko wtedy koncerny
by sie nie odkuly, tak jak wlasnie teraz, spijajac smietanke z wysokiej marzy. Jesli ktos chce protestowac przed stacjami paliw, to lepszego
powodu jeszcze nie bylo ;)

http://wyborcza.pl/1,75478,12019379,Dlaczego_paliwa_w_Polsce_nie_tanieja_.html

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-01 19:29:24
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Dokładnie! Protesty jednak przyniosły poż±dany efekt!!

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 19:40:21
Autor: venioo@interia.pl
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:29, DoQ pisze:
W dniu 01-07-2012 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Dokładnie! Protesty jednak przyniosły poż±dany efekt!!

Myslisz ze to przez protesty?

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-07-01 19:46:56
Autor: DoQ
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 01-07-2012 19:40, venioo@interia.pl pisze:
Dokładnie! Protesty jednak przyniosły poż±dany efekt!!
Myslisz ze to przez protesty?

Protesty + Jarosław = tanie paliwo
TUSK GDZIE TWUJ MUSK??

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 10:45:01
Autor: Jakub Witkowski
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 19:46, DoQ pisze:

Myslisz ze to przez protesty?

Protesty + Jarosław = tanie paliwo

Nie ma to jak protestować w starannie wybranym momencie - efekt murowany ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2012-07-01 19:50:54
Autor: Myjk
ORLEN ON po 5,45!!!
Sun, 01 Jul 2012 19:40:21 +0200, venioo@interia.pl
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że za drogo.
Dokładnie! Protesty jednak przyniosły pożądany efekt!!
Myslisz ze to przez protesty?

No ba! Proste. Tylko w ten sposób Tusk mógł się ugiąć. W jedności siła rodacy! --

Data: 2012-07-07 03:45:21
Autor: Excite
ORLEN ON po 5,45!!!
W dniu 2012-07-01 18:16, Gryngol pisze:
W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
za drogo.

Oczywi¶cie, to przecież prawie darmo. Cieszmy się i radujmy bo paliwo u nas stało się bardzo tanie. Je¶li dodać ze w Polsce żyje się bardzo bezpiecznie a ludzie s± szczę¶liwi to możemy powiedzieć wręcz że żyjemy w raju. Dziękujmy więc że wspaniałe Ekipy Rz±dz±ce były w stanie zapewnić nam ten dobrobyt. Aż strach pomy¶leć jak dobrze będzie za 5 lat, z dobrobytu będzie można oszaleć.

ORLEN ON po 5,45!!!