OSADNICTWO JEST LEGALNE

Data: 2019-12-06 04:55:42
Autor: Ola
OSADNICTWO JEST LEGALNE
Data: 2019-12-06 14:12:35
Autor: Zenek Kapelinder
OSADNICTWO JEST LEGALNE
Używając argumentow w podobnym stylu da się udowodnić że zwłaszcza z niemieckiego punktu widzenia obozy koncentracyjne i masowe mordy na Polakach również tych wyznających religie judaistyczne było legalne. Żydzi, Słowianie, Romowie, murzyni itd. według niemieckiej nauki byli niepełnowartościowym ludźmi. W związku z tym uregulowania prawne dotyczące ludzi nie mogły być wprost przeniesione na nich. Niemieckie osadnictwo tez było wtedy legalne bo opierało się na niemieckich przepisach. Poza tym co może być nielegalnego w tym ze po zamordowani prawowitych właścicieli nieruchomości osiedlali się na nich niemcy. Inaczej by się zmarnowaly. Do tego osiedlency nikogo nie mordowali. Robili to jacyś nazisci którzy wzięli się niewiadomo skąd. Niejaka Merkel w czasie obchodów rocznicy inwazji na Francję podziękowała aliantom za wyzwolenie niemiec spod nazistowskiej okupacji. W tym samym czasie Zydzi z Izraela mowili o polskich obozach koncentracyjnych i o tym że Polacy czynnie uczestniczyli w mordowaniu innych Polaków zwyczajowo zwanych Żydami.

Data: 2019-12-06 14:26:00
Autor: u2
OSADNICTWO JEST LEGALNE
W dniu 06.12.2019 o 13:55, Ola pisze:
Zainteresuje to kogoś daleko w Polsce?

nie sądzę:)

Data: 2019-12-06 15:31:51
Autor: A. Filip
OSADNICTWO JEST LEGALNE (zdaniem
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
Zainteresuje to kogoś daleko w Polsce?

https://forumzydowpolskichonline.org/2019/12/02/osadnictwo-jest-legalne/

Ola

Jak nawet TY nie potrafisz tego streścić do "dwóch zdań" zanęty to widać
marny materiał.

Napisz jak to odpiera "druga strona" albo wal się na drzewo z
_jednostronnym spamowaniem NTG_ .   Forum Izraelczyków Polskich
napisałoby coś wartego przeczytania jakby twierdziło że osadnictwo jest
nielegalne.  Tak jest zwykle/nudne "pies pogryzł człowieka" zamiast
nadzwyczajnego/ciekawego "człowiek pogryzł psa".  Chce Izrael żeby
"najnowsi sąsiedzi" go "kochali inaczej na zabój" to jego sprawa i jego
konsekwencje dopóki nie będzie kolejnej (gwarantowanej) fali domagania
się odszkodowań. Ja się nie pytam "czy", ja się pytam "kiedy" to będzie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Audiatur_et_altera_pars
[...] należy wysłuchać drugiej strony) - podstawowa zasada w prawie
procesowym rzymskim. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Nawet słońce nie jest w stanie ciągle znajdować się w zenicie.  | (Przysłowie hinduskie)

OSADNICTWO JEST LEGALNE