OSTRZEŻENIE (www.tang-cargo.co.uk)

Data: 2011-06-05 11:03:00
Autor: kenajad
OSTRZEŻENIE (www.tang-cargo.co.uk)
On 1 Cze, 11:19, Piotr Sulima <piotr.sul...@gmail.com> wrote:
Ostrzeżenie: znów pojawiają się TREFNE ogłoszenia typu "WESTERN
UNION".
Pojawił się DUCATI w dobrej cenie więc zacząłem korespondencję....
typowe odpowiedzi kolesi... eh... zobaczcie sami (poniżej).
Dodam tylko, że nie było opcji spotkania/odbioru osobistego w
Londynie :-)

miałem podobny numer z drag starem:

Dear Sir ,

2003 Yamaha XVS 1100 Drag Star Classic
The bike is in excellent condition,no damage or no accident,polish
documents+full service book,2 keys.It was kept only in garage during
winter .
The total price is 11500 PLN = 2900 EUR ( transport included to your
home address ).It has polish documents ,registration certificate and
all papers in
Poland ! If you are interesed to buy the bike please contact me
( WRITE IN ENGLISH ) .
For translation use : http://www.google.com/language_tools?hl=pl
Regards and i wait your e-mail ,

Także nie ma opcji osobistego odbioru w Londynie :)
pozdrav
--
kenajad
VT 1100C'95

Data: 2011-06-10 21:45:57
Autor: Monster
W dniu 2011-06-05 20:03, kenajad pisze:

miałem podobny numer z drag starem:

Dear Sir ,
Ee tam w Londynie,to zazwyczaj jakaś Nigeria jest,kiedyś wlazłem na jakieś forum gdzie chłopaki bawili się w korespondencję z takimi typami.
Na allegro też włażą jako klienci i proponują sporą kwotę za wysłanie np komórki do Nigerii czy Sudanu.

--
Tomek
BMW R1100S

OSTRZEŻENIE (www.tang-cargo.co.uk)