OSWIADCZENIE...

Data: 2010-07-20 21:17:15
Autor: Bogdan Idzikowski
OSWIADCZENIE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c45f4be$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Gdyby  coś  mi  się  stało wiedzcie, nie popełnię samobójstwa.
Najwyżej  zamachowcy  kwietniowi  mnie  zabiją .

A może zażyjesz tabletki? Schizofrenia paranoidalna jest upierdliwa.

Data: 2010-07-20 22:13:48
Autor: Panslavista
OSWIADCZENIE...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c45f63b$1news.home.net.pl...

[...]

Pierdol się gamoniu. Widły ci rdzewieją w oborze.

Data: 2010-07-20 22:23:52
Autor: Bogdan Idzikowski
OSWIADCZENIE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c46037d$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poprawił ci się humor? Już zwidów nie masz?

OSWIADCZENIE...