OT Internet w Orange CDMA

Data: 2013-06-08 23:21:33
Autor: kolec
OT Internet w Orange CDMA
Znajomy ma takie co w domu, jest nietechniczny, wuj mu to kiedy zaoy i ma, problem w tym e to dziaa tragicznie.
Nie znam tej technologii i nie korzystaem z takiego cza wczeniej. Dlaczego to dziaa tak gwnianie, mimo 4 kresek zasigu?
Rozumiem e s tam limity, jak sprawdzi ile jeszcze zostao?
Drugie pytanie: czy trzeba za kadym razem klika na connect w tym durnym programie od rutera? Jak to wyczy? Przecie to straszna kicha, ruter wifi z ktrego tak naprawd moe korzysta tylko jeden komputer, utrudnia to ycie i jest upierdliwe, nie moe to dziaa normalnie jak choby w neostradzie?

Data: 2013-06-08 23:33:33
Autor: $heikh el $hah
OT Internet w Orange CDMA
W dniu 2013-06-08 23:21, kolec pisze:
Dlaczego to działa tak gównianie, mimo 4 kresek zasięgu?

Sprecyzuj "gównianie".
Ale jak każde łącze radiowe starszej technologii – cudów nawet pod stacją bazową nie będzie.
Na resztę pytań chętnie odpowie wujek Google.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-09 12:05:39
Autor: kolec
OT Internet w Orange CDMA

Użytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:51b3a32e$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potrafi przez chwilę działać normalnie, tzn w granicach 512kbit, by nagle spaść prawie do zera, taka żaba, o Youtube na tym w ogóle można zapomnieć, parę minut potrafi się ładować godzinami, komp nie jest zainfekowany niczym.

Data: 2013-06-09 12:22:09
Autor: $heikh el $hah
OT Internet w Orange CDMA
W dniu 2013-06-09 12:05, kolec pisze:
[...]

Zakłócenia w transmisjach radiowych może powodować tyle rzeczy, że szkoda wymieniać. Zaś abstrahując od mocy sygnału, istotne jest również to, z jakim serwerem się łączysz (gdzie na globie umiejscowionym).
Znajomy ma to na umowę? Jeśli tak, to trudno coś poradzić. Wątpię, by (dedykowany?) modem miał tu wiele do problemu. Jeśli nie ma umowy bądź się skończyła/kończy, to lepiej pomyśleć o innej technologii. Jak mieszka w szczerym polu i tylko radio jest opcją, to trzeba sprawdzić jacy providerzy mają w pobliżu BTS-y i pochodzić po salonach, bo zdaje się, że wszyscy więksi dają możliwość bezpłatnego przetestowania swojego mobilnego internetu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-09 13:03:06
Autor: kolec
OT Internet w Orange CDMA

Użytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:51b45752$0$1250$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To pipidówa, sprawdzałem i w 3G da się tam tylko złapać Plusa, ale cenowo nie wychodzi to zbyt fajnie.

Data: 2013-06-09 13:20:55
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:

[...]

Maksymalną prędkość możesz mieć ograniczoną przez Orange w profilu
użytkownika do 1 Mb/s. Teoretycznie ten modem wyciągnie nieco ponad 3.
Nowsze karty/modemy mogą działać do ponad 9 Mb/s, warto zapytać w BOK-u czy
jest jakiś limit prędkości.
No i pytanie - jaki pakiet danych w abo. Być może użyszkodnik zużywa go
przez pierwsze dni okresu rozliczeniowego, a potem może liczyć na litość
operatora :-)

Data: 2013-06-08 23:56:58
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:
Znajomy ma takie coś w domu, jest nietechniczny, wuj mu to kiedyś założył
i ma, problem w tym że to działa tragicznie.
Nie znam tej technologii i nie korzystałem z takiego łącza wcześniej.
Dlaczego to działa tak gównianie, mimo 4 kresek zasięgu?
Rozumiem że są tam limity, jak sprawdzić ile jeszcze zostało?
Drugie pytanie: czy trzeba za każdym razem klikać na connect w tym durnym
programie od rutera? Jak to wyłączyć? Przecież to straszna kicha, ruter
wifi z którego tak naprawdę może korzystać tylko jeden komputer, utrudnia
to życie i jest upierdliwe, nie może to działać normalnie jak choćby w neostradzie?

Pierwsze pytanie - jaki modem?

Data: 2013-06-09 13:17:09
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:

Axesstel MV510VR

Z głowy, bo nie mam pod ręką.
Kabel ethernet, logujesz się na router (domyślny user/pass w instrukcji).
Ustawiasz wifi w trybie router z szyfrowaniem WPA2 z wybranym przez siebie
hasłem. W zakładce połączenia (lub podobnie) ustawiasz funkcję "zawsze
podłączony".
Rouer Wifi ma limit bodajże 127 podłączonych urządzeń, więc powinno
wystarczyć.

Data: 2013-06-09 17:01:53
Autor: kolec
OT Internet w Orange CDMA

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:51b46434$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wifi już odpaliłem, ale wciąż trzeba przez aplikację connect wpisywać pin i łączyć się za każdym razem,
jak sprawdzić pozostały limit do wykorzystania?

Data: 2013-06-09 17:09:14
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
[...]

aaa... fucktycznie, w 510 nie wpiszesz PINu :-(
connect powinien Ci załatwić router, PIN musisz wpisać po włączeniu
routera, ale po cholerę go wyłączać? ;-)

Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiejś strony w
obsłudze klienta - tego nie trenowałem.

Data: 2013-06-10 15:08:10
Autor: K
OT Internet w Orange CDMA
W dniu 09-06-2013 17:09, Maciej Bebenek pisze:
[...]

nie wiem jak ten model, ale jakis taki srebrny z wlasnym zasilaniem potrail gubic ustawienia po zaniku pradu. smietnik najwyzszej klasy, az trudno uwierzyc ze orange cos takiego daje ludziom.

Data: 2013-06-11 06:36:59
Autor: patryk.swatowski
OT Internet w Orange CDMA
On Sunday, June 9, 2013 5:09:14 PM UTC+2, Maciej Bebenek wrote:
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:

> Uytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa w wiadomoci

> i czy si za kadym razem,

> jak sprawdzi pozostay limit do wykorzystania?

aaa... fucktycznie, w 510 nie wpiszesz PINu :-(

connect powinien Ci zaatwi router, PIN musisz wpisa po wczeniu

routera, ale po choler go wycza? ;-)

Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiej strony w

obsudze klienta - tego nie trenowaem.

PIN wyczysz w ustawieniach panelu administracyjnego. Zakadka Obsuga WAN a nastpnie Kod PIN karty RUIM i blokada kodu PIN.
Dostpny transfer sprawdzisz logujc si do serwisu Orange On-line.
Jako login wpisz dane z umowy CDMXXXXXX (do mapy) oraz haso.
Informacje bd dostpne w zakadce Stan konta i pakietw.

OT Internet w Orange CDMA