OT Internet w Orange CDMA

Data: 2013-06-08 23:56:58
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:
Znajomy ma takie coś w domu, jest nietechniczny, wuj mu to kiedyś założył
i ma, problem w tym że to działa tragicznie.
Nie znam tej technologii i nie korzystałem z takiego łącza wcześniej.
Dlaczego to działa tak gównianie, mimo 4 kresek zasięgu?
Rozumiem że są tam limity, jak sprawdzić ile jeszcze zostało?
Drugie pytanie: czy trzeba za każdym razem klikać na connect w tym durnym
programie od rutera? Jak to wyłączyć? Przecież to straszna kicha, ruter
wifi z którego tak naprawdę może korzystać tylko jeden komputer, utrudnia
to życie i jest upierdliwe, nie może to działać normalnie jak choćby w neostradzie?

Pierwsze pytanie - jaki modem?

Data: 2013-06-09 13:17:09
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:

Axesstel MV510VR

Z głowy, bo nie mam pod ręką.
Kabel ethernet, logujesz się na router (domyślny user/pass w instrukcji).
Ustawiasz wifi w trybie router z szyfrowaniem WPA2 z wybranym przez siebie
hasłem. W zakładce połączenia (lub podobnie) ustawiasz funkcję "zawsze
podłączony".
Rouer Wifi ma limit bodajże 127 podłączonych urządzeń, więc powinno
wystarczyć.

Data: 2013-06-09 17:01:53
Autor: kolec
OT Internet w Orange CDMA

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:51b46434$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wifi już odpaliłem, ale wciąż trzeba przez aplikację connect wpisywać pin i łączyć się za każdym razem,
jak sprawdzić pozostały limit do wykorzystania?

Data: 2013-06-09 17:09:14
Autor: Maciej Bebenek
OT Internet w Orange CDMA
[...]

aaa... fucktycznie, w 510 nie wpiszesz PINu :-(
connect powinien Ci załatwić router, PIN musisz wpisać po włączeniu
routera, ale po cholerę go wyłączać? ;-)

Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiejÅ› strony w
obsłudze klienta - tego nie trenowałem.

Data: 2013-06-10 15:08:10
Autor: K
OT Internet w Orange CDMA
W dniu 09-06-2013 17:09, Maciej Bebenek pisze:
[...]

nie wiem jak ten model, ale jakis taki srebrny z wlasnym zasilaniem potrail gubic ustawienia po zaniku pradu. smietnik najwyzszej klasy, az trudno uwierzyc ze orange cos takiego daje ludziom.

Data: 2013-06-11 06:36:59
Autor: patryk.swatowski
OT Internet w Orange CDMA
On Sunday, June 9, 2013 5:09:14 PM UTC+2, Maciej Bebenek wrote:
"kolec" <siedze@na.koniu.pl> wrote:

> U¿ytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> i ³±czyæ siê za ka¿dym razem,

> jak sprawdziæ pozosta³y limit do wykorzystania?

aaa... fucktycznie, w 510 nie wpiszesz PINu :-(

connect powinien Ci za³atwiæ router, PIN musisz wpisaæ po w³±czeniu

routera, ale po cholerê go wy³±czaæ? ;-)

Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiej¶ strony w

obs³udze klienta - tego nie trenowa³em.

PIN wy³±czysz w ustawieniach panelu administracyjnego. Zak³adka Obs³uga WAN a nastêpnie Kod PIN karty RUIM i blokada kodu PIN.
Dostêpny transfer sprawdzisz loguj±c siê do serwisu Orange On-line.
Jako login wpisz dane z umowy CDMXXXXXX (do ma³py) oraz has³o.
Informacje bêd± dostêpne w zak³adce Stan konta i pakietów.

OT Internet w Orange CDMA