OT: Kodowanie na grupach?

Data: 2010-01-19 13:19:34
Autor: Mariusz Kruk
OT: Kodowanie na grupach?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Wozniacki"
Witam,

Pytanie - jak sugeruje temat - nie związane z grupą, ale ważne:

Wiesz, dla mnie ważne jest czym karmić kota. Ale nie zaśmiecam tym
grupy.

1. Który standard rzeczywiście obecnie obowiązuje?

Współcześnie najistotniejsze jest żeby kodowanie było właściwie
zadeklarowane. Niestety, OE domyślnie tego nie robi.
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

2. Czy istnieje możliwość takiego skonfigurowania klienta pocztowego (akurat u mnie jest nim Windows Mail pod Vistą), aby czytać poprawnie wiadomości w obu formatach (bez konieczności ich manualnego dostosowywania za każdym razem, gdy dostanę "krzaczki")?

Patrz wyżej. Jeśli klient dostanie maila bez zadeklarowanego kodowania,
nie ma skąd wiedzieć jak zinterpretować wiadomość.
Wiadomości z zadeklarowanym poprawnie kodowaniem powinny być czytane bez
problemu w większości współczesnych czytników.

FUT warning

--

OT: Kodowanie na grupach?