[OT) - dopalacz

Data: 2010-05-06 10:08:24
Autor: wodnik
[OT) - dopalacz
kurde, koleś chce sprzedać jeden brykiet, a ma ich tak dużo.
Ludzie, BRYKIETY.

Data: 2010-05-06 12:55:38
Autor: Ivam
[OT) - dopalacz
Użytkownik " wodnik" <wod.nick@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hru4eo$3h4$1@inews.gazeta.pl...
kurde, koleś chce sprzedać jeden brykiet, a ma ich tak dużo.
Ludzie, BRYKIETY.

Czyli jak ktos ma do sprzedania jeden wegiel, a jak duzo to sprzedaje wegle?

Do tej pory myslalem, ze wegiel, brykiet, piasek, itp. jest niepoliczalny. Dzieki, ze mnie poprawiles.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-06 22:28:51
Autor: wodnik
[OT) - dopalacz

Czyli jak ktos ma do sprzedania jeden wegiel, a jak duzo to sprzedaje
wegle?

Do tej pory myslalem, ze wegiel, brykiet, piasek, itp. jest niepoliczalny. Dzieki, ze mnie poprawiles.

Sorry za podtrzymanie offtopica, ale te brykiety na palecie ewidentnie można policzyć. Nawet po to się je robi, żeby były kształtne i powtarzalne. Brykiety, truskawki i błędy są policzalne. Węgiel jest zawsze, czy dużo,czy mało - jeden. Zresztą w innych językach jest tak samo.
Z tą ilością to zażartowałem.

bez obrazy.
wodnik

Data: 2010-05-07 10:14:38
Autor: Ivam
[OT) - dopalacz
Użytkownik " wodnik" <wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hrvfr2$7k5$1@inews.gazeta.pl...
Sorry za podtrzymanie offtopica, ale te brykiety na palecie ewidentnie można
policzyć. Nawet po to się je robi, żeby były kształtne i powtarzalne.
Brykiety, truskawki i błędy są policzalne.

Tu mnie z tymi brykietami zaskoczyles. Nigdy bym nie pomyslal o zakupie 3 brykietow, a raczej 3 klockow (czy tez kawalkow) brykietu.

--
pzdr:
Ivam

[OT) - dopalacz