OT - duży park rozrywki niedaleko Polski

Data: 2013-08-12 13:14:25
Autor: cef
OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
Ergie wrote:

W Niemczech znalazłem trzy
parki ale dwa na zachodzie, a jeden na północy i wszystkie z dojazdem
w granicach 8 -9 godzin.

W sumie coś chyba słabo szukasz.
Z tego co  kojarzę w najbliższej okolicy niemieckiej
to są Tropical Island - po drodze do Berlina
i ostatnio będąc w Lipsku widziałem znaki do jakiegoś
parku rozrywki (google podpowiada, że  Belantis)
ale nie wiem ile czasu byś tam jechał ani nawet nie wiem
co tam jest ani czy warto.
A jakby poszukać, to jest pewnie coś wiecej by się znalazło.

Data: 2013-08-12 13:23:08
Autor: cef
cef wrote:

Z tego co  kojarzę w najbliższej okolicy niemieckiej
to są Tropical Island - po drodze do Berlina

Ktos chyba pytał o to samo na grupie wroc, ale
właśnie z nastawieniem na parki wodne, więc to mnie zmyliło,
bo tam pod Berlinem to raczej  sama woda-żadnych lunaprków.

OT - duży park rozrywki niedaleko Polski