OT - kolarzówka w pytaniach...

Data: 2010-03-11 10:58:57
Autor: pianagol[LUB]
OT - kolarzówka w pytaniach...
Użytkownik " Roooobert K..." <rkrk0101@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnadm2$bfh$1inews.gazeta.pl...

1. Co ile km należy zmieniać lancuch (czy może metoda 3 lancuchow, na mtb mi
sie to niezle sprawdza)?

Ja stosuję. Zmieniam zwykle jak mi się zabrudzi i pora na szekjowanie.

2. Czy to prawda ( z serii prawda czy  mity), ze po jedzie nalezy upuscic
troche powietrza, by opony nie robily sie 'baloniaste" ?

Nie stosuję.

3. Jaki macie zestaw  "naprawczy" na szose i gdzie go wozicie (mam na mysli
opona, latki pompka - jaka ?, itp.)?

Dętka zapasowa, łatki, łyżki, mały scyzoryk z imbusami - mieści się w małej torebce podsiodłowej. Mała pompka w uchwycie pod bidonem.

4. Mam 18 biegow, jakie moge miec maksymalne przekosy bez zbyt duzej szkody
dla lancucha ?

Jak najmniejsze :)
Raczej unikaj 2 skrajnych koronek po przeciwnej stronie.

5. Jak sie sprawuja podstawki pod licznik Sigmy 1609 czy tez mocowanie tego
licznika, jezeli zakupie na drugi rower podstawke i bede czesto zmienial
tylko sam licznik ?

Nie wiem.

6. Jaki fajny koszyk i bidon polecacie (czy jezeli bede mial bidon litrowy
to moze mi nie wytrzymac mocowanie na ramie - rama ALU) ?

Mam tacxa tao alu. Daje radę.

Pozdr...

--
zdrowya życzę,